ntip Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 (edited) Γεια σας. Ήρθε η ωρα και σε μένα να αλλάξω φρένα.... Επειδή ψάχνω ωρα και δεν μπορω να βρω κάτι τι μου προτεινετε να βάλω;; αν ξέρει κανένας και κωδικούς ακόμα καλυτερα... Golf 5 tsi 1.4 gt sport 2008 1k. Edited August 17, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 Τι κωδικους να μαντεψουμε να σου προτεινουμε; Τι φρενα θες; Τι χρηματα δινεις; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 Just now, nikdev said: Τι κωδικους να μαντεψουμε να σου προτεινουμε; Τι φρενα θες; Τι χρηματα δινεις; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Καλησπερα. μαμα φρενα εχω και ψαχνω κωδικους απο πλακες και τακακια.... δεν τα εχω αλλαξει καμια φορα γιατι δεν χρειαστηκε και δεν ξερω κωδικους.... θελω κατι δοκιμασμενο απο εσας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 Οπότε ας λέει καθένας τις εμπειρίες του. Καταρχάς εύγε που σκέφτεσαι για φρένα. Γνώμη μου είναι δώσε κάτι παραπάνω και πάρε πλήρες κιτ, όχι μόνο δίσκους και τακάκια στις εργοστασιακές δαγκάνες. Η διαφορά που μπορεί να δεις και όχι λόγω δίσκων αλλά τακακιών αν πας σε σκληρότερα, δεν ξέρω κατά πόσο θα σε καλύψει. Εγώ έχω τα made in USA, StopTech ST41, 328 δίσκοι με 4πίστονες δαγκάνες θα σου δώσω link παρακάτω να τα δεις, πανάλαφρα φρένα οι δαγκάνες έχουν το μισό βάρος από τις εργοστασιακές του GTI (με τους 312 δίσκους) ενώ οι δίσκοι αν και μεγαλύτεροι και αυτοί, έχουν το ίδιο βάρος. Το κιτ μπαίνει από 17άρες ζάντες και πάνω, τώρα για offset που απαιτείται αυτό πάει ανάλογα τη ζάντα ίσως να ρωτήσεις το κατάστημα καλύτερα, πάντως το κιτ σχεδιάστηκε το 2013 ειδικά για το MKV GTI που φοράει 17άρες δες την ανακοίνωση που είχαν βγάλει, φυσικά μπαίνει και σε άλλα αρκεί να ταιριάζουν, εσύ αφού έχεις 5άρι Golf φαντάζομαι σου κάνουν, τσέκαρε για τις ζάντες μόνο. Εγώ το πήρα από awesomegti (Αγγλία) θα σου βαζα και το ακριβές link με την τιμούλα αλλά θα μου το σβήσουν (...), υπολόγισε 1295 λίρες για το κιτ που αποτελείται από δίσκους, δαγκάνες, άκρα, σωληνάκια και τακάκια street performance. Βλέπω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα πλέον δίνει το κιτ μόνο με χαρακτούς δίσκους (δεν είμαι καθόλου fan) όταν τα πήρα εγώ έδινε και με τρυπητούς, πάντως η StopTech δίνει ακόμα επιλογή οπότε αν θες τρυπητούς θα πρέπει να το βρεις από αλλού. Εμπειρίες... μόνο καλά έχω να πω, πολύ καλύτερα φρένα, δεν πιέζουν την τρόμπα παραπάνω από όσο πρέπει με αποτέλεσμα το πεντάλ να το νιώθεις άψογο, μετά από επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα η απόδοση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και το μισό τους βάρος σε σχέση με τα εργοστασιακά GTI γίνεται αντιληπτό σε μια γρήγορη βόλτα, μιλάμε για αρκετά κιλά λιγότερα κι ας μην είναι διαιρούμενοι οι δίσκοι. Μόνη παρατήρηση κάποια στιγμή να του αλλάξεις τα street performance τακάκια που δίνει το κιτ και να βάλεις πιό σκληρά, αν το πιέζεις γενικά, αλλιώς και αυτά καλά είναι, η StopTech δίνει και τα race pads αλλά όχι με το κιτ, ξεχωριστά, και δεν ξέρω από πού θα τα βρεις, και γω τα ψάχνω γιατί νομίζω θα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να πάρω το 100% του κιτ. Στα θετικά βέβαια των street performance είναι ότι δεν σφυρίζουν, ούτε στο στρώσιμο σφύριξαν ποτέ, οπότε είναι τι ζητάς και τι συμβιβασμούς προτίθεσαι να κάνεις. Να ξέρεις ότι, και αυτό ισχύει για όλα τα φρένα, υπάρχουν οδηγίες για το σωστό καθάρισμα πριν την τοποθέτηση και το στρώσιμο στη συνέχεια μην πας σε κανέναν άσχετο, έχω κορυφαίο φρενά να σου προτείνω στην Αττική αν σε βολεύει. Τώρα, άλλες επιλογές... το συγκεκριμένο κατάστημα δίνει και διάφορα brembo kits όπως και άλλες μάρκες, δεν έχω όμως εμπειρία από άλλα, μπες επέλεξε volkswagen mk5 golf, τίκαρε big brake kits και δες τα όλα θα βρεις και τα δικά μου. Φυσικά μπορείς να ψάξεις και από Ελλάδα, καινούργια ή μεταχείρο, εγώ απλά δεν έβρισκα αυτό που ήθελα στην τιμή που ήθελα γιαυτό πήγα έξω, καλά, από StopTech δεν έβρισκα τίποτα Ελλάδα. Το συγκεκριμένο κατάστημα που σου λέω δίνει και τα ΟΕΜ Leon 2 Cupra που είναι σαν του S3 κάπου 100 λίρες φθηνότερα αλλά θα μου πεις γιατί να τα πάρεις καινούργια. Μην βιαστείς, το φρένο θέλει αμεσότητα μόνο όταν τα φοράς, όταν τα ψάχνεις θέλουν το χρόνο τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 4 hours ago , DarkX said: Οπότε ας λέει καθένας τις εμπειρίες του. Καταρχάς εύγε που σκέφτεσαι για φρένα. Γνώμη μου είναι δώσε κάτι παραπάνω και πάρε πλήρες κιτ, όχι μόνο δίσκους και τακάκια στις εργοστασιακές δαγκάνες. Η διαφορά που μπορεί να δεις και όχι λόγω δίσκων αλλά τακακιών αν πας σε σκληρότερα, δεν ξέρω κατά πόσο θα σε καλύψει. Εγώ έχω τα made in USA, StopTech ST41, 328 δίσκοι με 4πίστονες δαγκάνες θα σου δώσω link παρακάτω να τα δεις, πανάλαφρα φρένα οι δαγκάνες έχουν το μισό βάρος από τις εργοστασιακές του GTI (με τους 312 δίσκους) ενώ οι δίσκοι αν και μεγαλύτεροι και αυτοί, έχουν το ίδιο βάρος. Το κιτ μπαίνει από 17άρες ζάντες και πάνω, τώρα για offset που απαιτείται αυτό πάει ανάλογα τη ζάντα ίσως να ρωτήσεις το κατάστημα καλύτερα, πάντως το κιτ σχεδιάστηκε το 2013 ειδικά για το MKV GTI που φοράει 17άρες δες την ανακοίνωση που είχαν βγάλει, φυσικά μπαίνει και σε άλλα αρκεί να ταιριάζουν, εσύ αφού έχεις 5άρι Golf φαντάζομαι σου κάνουν, τσέκαρε για τις ζάντες μόνο. Εγώ το πήρα από awesomegti (Αγγλία) θα σου βαζα και το ακριβές link με την τιμούλα αλλά θα μου το σβήσουν (...), υπολόγισε 1295 λίρες για το κιτ που αποτελείται από δίσκους, δαγκάνες, άκρα, σωληνάκια και τακάκια street performance. Βλέπω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα πλέον δίνει το κιτ μόνο με χαρακτούς δίσκους (δεν είμαι καθόλου fan) όταν τα πήρα εγώ έδινε και με τρυπητούς, πάντως η StopTech δίνει ακόμα επιλογή οπότε αν θες τρυπητούς θα πρέπει να το βρεις από αλλού. Εμπειρίες... μόνο καλά έχω να πω, πολύ καλύτερα φρένα, δεν πιέζουν την τρόμπα παραπάνω από όσο πρέπει με αποτέλεσμα το πεντάλ να το νιώθεις άψογο, μετά από επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα η απόδοση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και το μισό τους βάρος σε σχέση με τα εργοστασιακά GTI γίνεται αντιληπτό σε μια γρήγορη βόλτα, μιλάμε για αρκετά κιλά λιγότερα κι ας μην είναι διαιρούμενοι οι δίσκοι. Μόνη παρατήρηση κάποια στιγμή να του αλλάξεις τα street performance τακάκια που δίνει το κιτ και να βάλεις πιό σκληρά, αν το πιέζεις γενικά, αλλιώς και αυτά καλά είναι, η StopTech δίνει και τα race pads αλλά όχι με το κιτ, ξεχωριστά, και δεν ξέρω από πού θα τα βρεις, και γω τα ψάχνω γιατί νομίζω θα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να πάρω το 100% του κιτ. Στα θετικά βέβαια των street performance είναι ότι δεν σφυρίζουν, ούτε στο στρώσιμο σφύριξαν ποτέ, οπότε είναι τι ζητάς και τι συμβιβασμούς προτίθεσαι να κάνεις. Να ξέρεις ότι, και αυτό ισχύει για όλα τα φρένα, υπάρχουν οδηγίες για το σωστό καθάρισμα πριν την τοποθέτηση και το στρώσιμο στη συνέχεια μην πας σε κανέναν άσχετο, έχω κορυφαίο φρενά να σου προτείνω στην Αττική αν σε βολεύει. Τώρα, άλλες επιλογές... το συγκεκριμένο κατάστημα δίνει και διάφορα brembo kits όπως και άλλες μάρκες, δεν έχω όμως εμπειρία από άλλα, μπες επέλεξε volkswagen mk5 golf, τίκαρε big brake kits και δες τα όλα θα βρεις και τα δικά μου. Φυσικά μπορείς να ψάξεις και από Ελλάδα, καινούργια ή μεταχείρο, εγώ απλά δεν έβρισκα αυτό που ήθελα στην τιμή που ήθελα γιαυτό πήγα έξω, καλά, από StopTech δεν έβρισκα τίποτα Ελλάδα. Το συγκεκριμένο κατάστημα που σου λέω δίνει και τα ΟΕΜ Leon 2 Cupra που είναι σαν του S3 κάπου 100 λίρες φθηνότερα αλλά θα μου πεις γιατί να τα πάρεις καινούργια. Μην βιαστείς, το φρένο θέλει αμεσότητα μόνο όταν τα φοράς, όταν τα ψάχνεις θέλουν το χρόνο τους. Ευχαριστώ πρωτα απ όλα για τον χρονο σου. Να σου πω αν κάναμε αυτή τη κουβέντα πριν 4 χρόνια θα εβαζα κάτι καλυτερο απο αυτό που έχει... Τώρα ποια μεγαλωσαμε και ηρεμισαμε λίγο.... Για να καταλάβεις τα φρένα που εχω τώρα είναι 9 χρονων και έχουν κανει 170.000 χλμ... Μονο υγρά έχω αλλάξει. Οποτε τα μαμά μου είναι μια χαρα , λέω εγώ τώρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 οποτε επιλεγεις μια μαρκα..π.χ. ΑΤΕ παιρνεις ενα σετ δισκους τακακια και εισαι κομπλε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 56 minutes ago, ntip said: Ευχαριστώ πρωτα απ όλα για τον χρονο σου. Να σου πω αν κάναμε αυτή τη κουβέντα πριν 4 χρόνια θα εβαζα κάτι καλυτερο απο αυτό που έχει... Τώρα ποια μεγαλωσαμε και ηρεμισαμε λίγο.... Για να καταλάβεις τα φρένα που εχω τώρα είναι 9 χρονων και έχουν κανει 170.000 χλμ... Μονο υγρά έχω αλλάξει. Οποτε τα μαμά μου είναι μια χαρα , λέω εγώ τώρα... Καλά και μεις περάσαμε τις εποχές αυτές. Θα με πεις υπερβολικό αλλά δεν γίνεται διαφορετικά, θα μιλήσω από προσωπική εμπειρία. Δύο φορές που θυμάμαι, μια πρόσφατα, αν δεν είχα τα φρένα θα είχα πέσει σε άλλον χωρίς να φταίω κιόλας αλλα ο νόμος δεν θα με προστάτευε, και πιθανότατα να μου κόστιζε η ζημιά όσο 3 φορές τα φρένα, αν όχι παραπάνω. Και ούτε έτρεχα ούτε τίποτα, η κακιά η ώρα και ο άμπαλος που θα έπεφτα πάνω του. Οπότε πες με υπερβολικό αλλά από τότε όποιος με ρωτήσει ποια ήταν μέχρι σήμερα η best value for money βελτίωσή μου, δεν θα του πω το πρόγραμμα με τα +90 άλογα κέρδος, πόσο μάλλον τα περιφερειακά με τα +50 κέρδος, τίποτα απ' όλα αυτά. Best value for money αποδείχτηκαν τα φρένα γιατί έβγαλαν τα λεφτά τους Χ3. Οπότε ακόμα και να μην τρέχει κανείς, ακόμα και σε μαμά αμάξι, στην ελληνική ζούγκλα, δεν μπορώ παρά να μην συστήσω φρένα, εφ' όσον τα εργοστασιακά είναι αποδεδειγμένα κατώτερα των περιστάσεων, όπως ήταν τα δικά μου. Τέλος πάντων αν επιμένεις, εκτός από τους ATE δίσκους υπάρχουν και οι Zimmermann, αυτούς είχα βάλει σε τρυπητούς για ένα διάστημα πριν προχωρήσω στο κιτ. Καμία βελτίωση φυσικά, παρά μόνο αισθητικά, αλλά ήθελαν αλλαγή οι δικοί μου και είχα βρει αυτούς κάνα 50άρι φθηνότερα. Κατά τ' άλλα μια χαρά ήταν. Από τακάκια είχα μείνει στα μαμίσια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 Εχεις απόλυτο δίκιο. Απλα να μη κρυβομαστε τα χρήματα είναι πολλά για μένα αυτή τη στιγμη... Οποτε ας βαλω για τώρα που έχω πρόβλημα τα ίδια και κάποια στιγμη σίγουρα θα κάνω και εγώ την αλλαγή με κάτι καλυτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 21, 2016 Report Share Posted July 21, 2016 Οπότε αναδιατυπώνοντας την αρχική ερώτηση το ζητούμενο είναι : Αναλώσιμα Δισκόπλακες - Τακάκια για Golf 5 1.4 Tsi Gt Sport. 1. Για τον μπροστινό άξονα Δισκόπλακες: 1K0615301T Τακάκια: 5K0698151 2. Για τον οπίσθιο άξονα Δισκόπλακες: 1K0615601AC Τακάκια: 1K0698451H 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted July 23, 2016 Author Report Share Posted July 23, 2016 On 21/7/2016 at 1:26 ΜΜ, nikdev said: Οπότε αναδιατυπώνοντας την αρχική ερώτηση το ζητούμενο είναι : Αναλώσιμα Δισκόπλακες - Τακάκια για Golf 5 1.4 Tsi Gt Sport. 1. Για τον μπροστινό άξονα Δισκόπλακες: 1K0615301T Τακάκια: 5K0698151 2. Για τον οπίσθιο άξονα Δισκόπλακες: 1K0615601AC Τακάκια: 1K0698451H Ευχαριστώ πολύ! Αυτό ηθελα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 27, 2016 Report Share Posted July 27, 2016 Liked ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted August 2, 2016 Author Report Share Posted August 2, 2016 Δεν μου λέτε ρα παιδιά αλλαξα πίσω τακάκια και έχω ενα προβλημα... Το πεντάλ του φρενου παει πολύ κάτω. Έχω φρένο αλλά πατιετε πολύ κάτω... Σωληνακια δεν ανοιξα. Θέλει εξαερωση ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 (edited) Λογικό είναι όταν αλλάζουμε τακάκια έτσι συμπεριφέρεται το πετάλ... Σε μερικά χιλιόμετρα θα είναι οκ. Εξαέρωση κάνουμε όταν αλλάζουμε τα υγρά φρένων...... Πήγαινε σε έναν δρόμο που θα είσαι ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ και κάνε μερικά απότομα φρεναρίσματα έτσι θα επανέλθει πιο γρήγορα. Τουλάχιστον για τα μπροστινά τακάκια αυτό κάνω εγώ. Edited August 2, 2016 by RAF JOHN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted August 2, 2016 Author Report Share Posted August 2, 2016 12 λεπτά πριν , RAF JOHN said: Λογικό είναι όταν αλλάζουμε τακάκια έτσι συμπεριφέρεται το πετάλ... Σε μερικά χιλιόμετρα θα είναι οκ. Εξαέρωση κάνουμε όταν αλλάζουμε τα υγρά φρένων...... Πήγαινε σε έναν δρόμο που θα είσαι ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ και κάνε μερικά απότομα φρεναρίσματα έτσι θα επανέλθει πιο γρήγορα. Τουλάχιστον για τα μπροστινά τακάκια αυτό κάνω εγώ. Ok. Σε ευχαριστω... Ναι μου έκανε εντύπωση.. Αν πατήσω κάνα 2 3 φορες το πεντάλ σηκωνετε αλλά αν το αφήσω για 1 λεπτο είναι ξανά κάτω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 16 hours ago , ntip said: Δεν μου λέτε ρα παιδιά αλλαξα πίσω τακάκια και έχω ενα προβλημα... Το πεντάλ του φρενου παει πολύ κάτω. Έχω φρένο αλλά πατιετε πολύ κάτω... Σωληνακια δεν ανοιξα. Θέλει εξαερωση ; Οπωσδήποτε εξαέρωση και στους 4 τροχούς και θα στρώσει αμέσως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 Λοιπόν ήρθε η ώρα για αλλαγή δίσκων μπροστά, το ερώτημα είναι τι να βαλω; Δεν μιλάω για μετατροπές κλπ, θέλω τις ίδιες διαστάσεις, αλλά τι μάρκα να βάλω τους μαμα ή υπάρχει κάτι καλύτερο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 3 hours ago , nikoskallithea said: Λοιπόν ήρθε η ώρα για αλλαγή δίσκων μπροστά, το ερώτημα είναι τι να βαλω; Δεν μιλάω για μετατροπές κλπ, θέλω τις ίδιες διαστάσεις, αλλά τι μάρκα να βάλω τους μαμα ή υπάρχει κάτι καλύτερο; http://saveltrade.gr/diskoplakes-autokiniton/gnisies-charachtes-diskoplakes-ate-1k0615301aa-f312 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 (edited) Επειδή δεν το εχω ψαξει καθόλου, το δικο μου ειναι το tsi 140 του 2007, τι διάμετρο δισκοπλακας φοράει 312; Ψαχνω στο αμαζον τον κωδικο που μου εδωσες και βλεπω τεράστιες διάφορές στις τιμες https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=1K0615301AA Edited August 5, 2016 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 16 λεπτά πριν , nikoskallithea said: Επειδή δεν το εχω ψαξει καθόλου, το δικο μου ειναι το tsi 140 του 2007, τι διάμετρο δισκοπλακας φοράει 312; Ψαχνω στο αμαζον τον κωδικο που μου εδωσες και βλεπω τεράστιες διάφορές στις τιμες https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=1K0615301AA Αν έχεις κρατήσει τα μαμά φρένα, φοράει 288 Στο λινκ που έδωσες δεν βλέπω ΑΤΕ χαρακτές. Είπες για κάτι καλύτερο από τις μαμίσιες και για την τιμή φυσικά και το ψάχνεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 Ναι μαμα φρενα εχω Ο κωδικός που μου έδωσες είναι ίδιος και για τις 288, οι 312 μπαίνουν και με τις υπάρχουσες δαγκάνες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 ΄Όχι για 288 έχει άλλο κωδικό. Οι δαγκάνες για 312 είναι ίδιες και τα τακάκια αλλά έχει άλλη βάση δαγκάνας που την βγάζει πιο έξω για τις 312. Πολλοί (και εγώ) έχουν κάνει τη μετατροπή από 288 σε 312 . Το θέμα είναι τι κάνεις κέφι να βάλεις. Μια λύση είναι οι χαρακτές ΑΤΕ (χωρίς χάραγμα έχουν 50 ευρώ κάτω) αντί για μαμά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 Σου είναι πρόχειρος ο κωδικός για τις 288; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted August 5, 2016 Report Share Posted August 5, 2016 49 λεπτά πριν , nikoskallithea said: Σου είναι πρόχειρος ο κωδικός για τις 288; http://saveltrade.gr/em-diskoplakes-ate-24012501451-oem-1k0615301t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 6, 2016 Report Share Posted August 6, 2016 Υπαρχει ανοιχτο θεμα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 Συγχωνεύτηκαν εδώ τα αναλώσιμα για τις δισκόπλακες 288 - 256 mm για Golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...