thanos_pc Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 Καλησπέρα σας! Θα ήθελα όποιος μπορεί και ξέρει να με ενημερώσει στους κινητήρες TSI με τα 140 και με τα 170 GT πότε ξεκινάει ο κομπρέσορας και πότε το turbo. Όταν για παράδειγμα είμαι με 2ρα ή 3ή και είμαι κοντά στις 1500-1800 στροφές και τσουλάει σιγά το αμάξι και πατήσω λίγο πιο πολύ απότομα γκάζι εκείνη την στιγμή που νιώθεις την πίεση και κάνει το λαγκάρισμα ανοίγει ο κομπρεσορας ή το turbo (με στροφές να είναι περίπου 2500-3000) ? Δεν έχω καταλάβει πότε ανοίγει το ένα και πότε το άλλο και αν μπορείς να καταλάβεις διαφορά από κάποιο θόρυβο της μηχανής. Είμαι κάτοχος Golf GT V με τα 170. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 52 λεπτά πριν , thanos_pc said: Καλησπέρα σας! Θα ήθελα όποιος μπορεί και ξέρει να με ενημερώσει στους κινητήρες TSI με τα 140 και με τα 170 GT πότε ξεκινάει ο κομπρέσορας και πότε το turbo. Όταν για παράδειγμα είμαι με 2ρα ή 3ή και είμαι κοντά στις 1500-1800 στροφές και τσουλάει σιγά το αμάξι και πατήσω λίγο πιο πολύ απότομα γκάζι εκείνη την στιγμή που νιώθεις την πίεση και κάνει το λαγκάρισμα ανοίγει ο κομπρεσορας ή το turbo (με στροφές να είναι περίπου 2500-3000) ? Δεν έχω καταλάβει πότε ανοίγει το ένα και πότε το άλλο και αν μπορείς να καταλάβεις διαφορά από κάποιο θόρυβο της μηχανής. Είμαι κάτοχος Golf GT V με τα 170. Το turbo δουλεύει πάντα απλά στις χαμηλές στροφές δεν μπορεί να σηκώσει μεγάλη πίεση. Ο κομπρέσορας κουμπώνει στις 1200σαλ περίπου και συνεχίζει μέχρι τις 3200 σαλ όπου και βγαίνει εκτός. Όσο λειτουργεί (ο κομπρέσορας) προστίθεται η πίεση που σηκώνει μαζί με τη χαμηλή πίεση του turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos_pc Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 Το turbo πόσο δουλεύει σε ποιες στροφές? Δηλαδή αν κατάλαβα καλά turbo και κομπρέσορας δουλεύουν παράλληλα μαζί στις χαμηλές στροφές? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 2 hours ago , nikdev said: Sent from my iPhone5 using Tapatalk Έτσι ήταν η χαρτογράφηση στην αρχή όταν το αγόρασα, δηλαδή δούλευε πάντα ο κομπρέσορας από τις 1200σαλ μέχρι και τις 2400σαλ πάντα ανεξάρτητα από το φορτίο και πιο πάνω μόνο όταν χρειαζόταν ,δηλαδή και σε κατηφόρα να ήσουν με χαλαρό γκάζι πάντα κούμπωνε (μάλλον κακώς). Δεν ξέρω αν σε κάποια update μετά διορθώθηκε από την VW ή όχι. Στο δικό μου πάντως custom remap o κομπρέσορας μπαίνει μόνο αν χρειάζεται και στο χαμηλό φάσμα από 1200σαλ μέχρι 2400σαλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos_pc Posted July 14, 2016 Author Report Share Posted July 14, 2016 Μπορεις να καταλαβεις πότε μπαίνει ο κομπρέσορας με κάποιον ήχο ή κατι άλλο? Το μόνο που βλεπω εγω σε αυτα ειναι το οργανάκι boost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 14, 2016 Report Share Posted July 14, 2016 3 hours ago , thanos_pc said: Μπορεις να καταλαβεις πότε μπαίνει ο κομπρέσορας με κάποιον ήχο ή κατι άλλο? Το μόνο που βλεπω εγω σε αυτα ειναι το οργανάκι boost Μπορείς να το καταλάβεις εύκολα, ακούγεται όταν κουμπώνει. Για να πάρεις μια ιδέα και να εξασκήσεις το αυτί κάνε το παρακάτω τεστάκι. Με νεκρά στο κιβώτιο και χωρίς να πατάς συμπλέκτη ρίξε μερικές ξερογκαζιές, ο κομπρέσορας δεν ενεργοποιείται. Κάνε το ίδιο με πατημένο συμπλέκτη , ο κομπρέσορας ενεργοποιείται, παρατήρησε στις πόσες στροφές κουμπώνει και πώς αλλάζει ο ήχος. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos_pc Posted July 19, 2016 Author Report Share Posted July 19, 2016 On 7/14/2016 at 8:06 ΜΜ, Vassilis63 said: Μπορείς να το καταλάβεις εύκολα, ακούγεται όταν κουμπώνει. Για να πάρεις μια ιδέα και να εξασκήσεις το αυτί κάνε το παρακάτω τεστάκι. Με νεκρά στο κιβώτιο και χωρίς να πατάς συμπλέκτη ρίξε μερικές ξερογκαζιές, ο κομπρέσορας δεν ενεργοποιείται. Κάνε το ίδιο με πατημένο συμπλέκτη , ο κομπρέσορας ενεργοποιείται, παρατήρησε στις πόσες στροφές κουμπώνει και πώς αλλάζει ο ήχος. Σε ευχαριστώ πολύ!! Από ότι κατάλαβα κάνει ένα τακ και κουμπώνει απευθείας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...