PsilosTdi Posted July 18, 2016 Report Share Posted July 18, 2016 Μπορεί κάποιος να μου πει από που προέρχεται αυτός ο χαρακτηριστικός ήχος στους πετρέλαιο κινητήρες; Δοκίμασα 2 διαφορετικές εταιρίες καυσίμου και δεν είδα καμία διαφορά στον ήχο. Δυστυχώς δεν ξέρω το τρόπο να βάλω βίντεο με το tapatak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 18, 2016 Report Share Posted July 18, 2016 Όταν είναι μικρός ο αριθμός των κετανίων του πετρελαίου η ταχύτητα ανάφλεξης είναι χαμηλή με αποτέλεσμα να αναφλέγεται μονομιάς όλη η ποσότητα του καυσίμου βγάζοντας το χαρακτηριστικό κροτάλισμα. Αν χρησιμοποιείς ενισχυμένο πετρέλαιο (ΑVIO, VPOWER, κλπ)με περισσότερα κετάνια, το φαινόμενο περιορίζεται. Ο αριθμός των κετανίων στο πετρέλαιο μετά τη διύλιση δεν είναι σταθερός όπως στη βενζίνη (γι' αυτό και δεν αναφέρεται στο πρατήριο) αλλά διαφέρει ανάλογα με την παρτίδα αργού πετρελαίου. Ενδεικτικά μόνο , 51 κετάνια το απλό πετρέλαιο και 55 το ενισχυμένο. Οι τιμές των κετανίων για το diesel κυμαίνονται από 40 -55 (ανάλογα την παρτίδα του αργού πετρελαίου) , Και για το βιοντίζελ από 48-65 (ανάλογα από τι λάδι προέρχεται. Ο κανόνας είναι ότι , όσο περισσότερα κορεσμένα λιπαρά έχει το φυτικό λάδι τόσο περισσότερα τα κετάνια) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted July 18, 2016 Author Report Share Posted July 18, 2016 Ευχαριστώ για της πληροφορίες. Εγώ δοκιμάσει EKO AVIO Και vpower. Σε στάση που έκανα μετά από σερί χλμ με αρκετό φορτίο το κροτάλισμα ήταν τόσο έντονο που φοβήθηκα ότι έχει κάποιο πρόβλημα. Μπορεί να παίζει ρόλο η ακινησία 3 εβδομάδων από το φουλαρισμα πριν το ταξίδι; "χαλάει " το πετρέλαιο αν μείνει μέρες στο ντεποζιτο μας. Αν βάλω πρόσθετα που ανεβάζουν τα κετανια θα μειωθεί το κροτάλισμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 18, 2016 Report Share Posted July 18, 2016 11 λεπτά πριν , PsilosTdi said: Ευχαριστώ για της πληροφορίες. Εγώ δοκιμάσει EKO AVIO Και vpower. Σε στάση που έκανα μετά από σερί χλμ με αρκετό φορτίο το κροτάλισμα ήταν τόσο έντονο που φοβήθηκα ότι έχει κάποιο πρόβλημα. Μπορεί να παίζει ρόλο η ακινησία 3 εβδομάδων από το φουλαρισμα πριν το ταξίδι; "χαλάει " το πετρέλαιο αν μείνει μέρες στο ντεποζιτο μας. Αν βάλω πρόσθετα που ανεβάζουν τα κετανια θα μειωθεί το κροτάλισμα; 1. με 3 εβδομάδες στο ντεπόζιτο δεν παθαίνει τίποτα, 2. δεν νομίζω να κερδίσεις αν βάλεις περισσότερα από 55 κετάνια (αν θες όμως δοκίμασε το, δεν θα πάθει κάτι) 3. Θα ζήσεις με το κροτάλισμα, diesel πήρες όχι βενζίνη. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted July 19, 2016 Author Report Share Posted July 19, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 19, 2016 Report Share Posted July 19, 2016 8 hours ago , Vassilis63 said: 1. με 3 εβδομάδες στο ντεπόζιτο δεν παθαίνει τίποτα, 2. δεν νομίζω να κερδίσεις αν βάλεις περισσότερα από 55 κετάνια (αν θες όμως δοκίμασε το, δεν θα πάθει κάτι) 3. Θα ζήσεις με το κροτάλισμα, diesel πήρες όχι βενζίνη. Συμφωνώ σε όλα με τον Βασίλη, επιβεβαιώνοντας το "2", δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα σε βαθμό απόδοσης του κινητήρα. Αυτά με την προϋπόθεση πως το πετρέλαιο που βάζεις είναι κάποιας καλής ποιότητας που συνεπάγεται έναν ικανοποιητικό αριθμό κετανίων. 24 λεπτά πριν , PsilosTdi said: το μόνο που με χαλάει στο ντιζελ το κροτάλισμα.... Αλλά εντάξει αφού δεν δείχνει κάποιο πρόβλημα τότε το ξεπερνάω. Θα δοκιμάσω και καμιά άλλη μάρκα μήπως έχει διαφορά αλλά δεν το βλέπω. Σε μένα κάποια στιγμή είχε αυξηθεί χωρίς λόγο το χαρακτηριστικό κροτάλισμα. Άνοιγες το καπό και γινόταν χαμός. Τελικά είχε ξεσφίξει ένας σύνδεσμος από το φίλτρο αέρα με αποτέλεσμα τους παραπάνω κραδασμούς και δονήσεις. Δες το και αυτό @PsilosTdi ή κάτι παρόμοιο, σε περίπτωση που έχεις διαπιστώσει μεγάλη αλλαγή στον ήχο. Πέραν αυτών, τις καλημέρες μου και στους δυο σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted July 19, 2016 Author Report Share Posted July 19, 2016 Δυστυχώς όταν ανοίγω το καπό στο TDi μου παθαίνω ένα σοκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted July 20, 2016 Report Share Posted July 20, 2016 Ρε αδερφέ προσπαθείς να κόψεις το κροτάλισμα στον πετρελαιοκινητήρα;δεν το κατάφεραν επιστήμονες και μηχανικοί ένα ενισχυτικό θα το κάνει;πάρτι απόφαση ντίζελ πήρες όχι βενζινα!!!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted July 20, 2016 Report Share Posted July 20, 2016 μεταφορα στην σωστη ενοτητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted July 20, 2016 Report Share Posted July 20, 2016 3 hours ago , vasilisrx8 said: Ρε αδερφέ προσπαθείς να κόψεις το κροτάλισμα στον πετρελαιοκινητήρα;δεν το κατάφεραν επιστήμονες και μηχανικοί ένα ενισχυτικό θα το κάνει;πάρτι απόφαση ντίζελ πήρες όχι βενζινα!!!!!! +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted July 20, 2016 Author Report Share Posted July 20, 2016 Δεν προσπάθω να του το κόψω.... Απλά να του το κάνω ποιο χαμηλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 21, 2016 Report Share Posted July 21, 2016 Βαλε καλό καύσιμο από πρατήριο που εμπιστεύεσαι και φρόντισε να συμφιλιωθεις με την επιλογή του diesel και τα κουσούρια του. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted July 21, 2016 Author Report Share Posted July 21, 2016 Βρήκα αυτό για το κροτάλισμα... Ενδιαφέρον, Σε τι οφείλεται ο ιδιαίτερος και φανερά αντιληπτός θόρυβος των πετρελαιοκινητήρων; Ο θόρυβος στους πετρελαιοκινητήρες είναι αποτέλεσμα θορύβου των μηχανικών μερών και της καύσης. Οι ιδιότητες του καυσίμου επηρεάζουν μόνον τον θόρυβο της καύσης. Στους πετρελαιοκινητήρες το ντήζελ αυτοαναφλέγεται λίγο μετά την έγχυση.Σε αυτό τον χρόνο υστέρησης το καύσιμο ατμοποιείται και αναμιγνύεται με αέρα στον θάλαμο καύσης.Η καύση προκαλεί απότομη απελευθέρωση θερμότητας και απότομη αύξηση της πίεσης στον θάλαμο καύσης. Η απότομη αύξηση της πίεσης ευθύνεται για το "κτύπημα ντήζελ" το οποίο είναι φανερά αντιληπτό στους κινητήρες ντήζελ. Πώς μπορούμε να μειώσουμε αισθητά το "κτύπημα" ενός κινητήρα πετρελαίου; Ο αριθμός κετανίου μετρά την ευκολία με την οποία το ντήζελ αυτοαναφλέγεται στον θάλαμο καύσης. Είναι σημαντικός παράγοντας και σχετίζεται με την εκκίνηση σε χαμηλή θερμοκρασία και την ομοιόμορφη καύση. Καύσιμο με υψηλό αριθμό κετανίου έχει μικρή περίοδο υστέρησης αυτοανάφλεξης, ενώ ντήζελ με χαμηλό αριθμό κετανίου έχει μεγάλη περίοδο υστέρησης αυτοανάφλεξης. Επομένως αυξάνοντας τον αριθμό κετανίου, μειώνεται η περίοδος υστέρησης αυτοανάφλεξης και μειώνεται και ο θόρυβος από το "κτύπημα". Ξεκινάμε δοκιμές Μέτρησα με ντεσιμπελομετρο (στο κινητό μου) και της δονήσεις από το μοτέρ. Μόλις μαζέψω μερικά στοιχεία θα τα γράψω. Πάντως δεν ξέρω γιατί αλλά όλα αυτό το ψάξιμο για βελτιωτικα, καλό πετρέλαιο, σωστό και καλό λάδι με έχουν κάνει να αγάπησω το TDi μου 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted July 31, 2016 Author Report Share Posted July 31, 2016 Μερικές μετρήσεις που έκανα με το κινητό Η μία είναι πάνω στο μοτέρ και μετράει τους κραδασμους Η άλλη είναι πάνω στην μπαταρία πάλι κραδασμους Και το desibel είναι μέτρηση θορύβου πάνω από το φίλτρο πετρελαίου. Σε ζεστό και κρύο μοτέρ. EKO Avio Cold Vibrometer max 8.3 Στην μπαταρία 5.3 Decibel 77. Hot Vibrometer 7.2 Στην μπαταρία 5.8 Desibel 73-74 --------------------------------------------- Shell V-power+liquid Moly Cold Vibrometer max 7.7 Στην μπαταρία 4.2-4.5 Desibel 73-75 Hot Ζεστός Vibrometer 7.7 Μπαταρία 4.2-4.5 Desibel 73-75 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted July 31, 2016 Author Report Share Posted July 31, 2016 Εντύπωση μου έκανε το ζεστό κρύο της vpower Θα δοκιμάσω και το AVIO ξανά αλλά με το liqui moly βελτιωτικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...