Jump to content
Vasilispolo6r

Τι Ελαστικά σε polo 1.2tsi 6r ??

Recommended Posts

Μετά απο 65,000 κμ με το μαμα dunlop sp sport ήρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών.185/60/15 . Είμαι ανάμεσα σε hankook ventus prime ( αλλά εχω ακούσει πως πετάνε πέλμα) ,

και continental premium contact 5 επίσης ακούσει καλά λόγια και για τα pirelli cinturato p1 verde.

Link to comment
Share on other sites

Με πετυχαίνεις σε φάση ψαξίματος για καινούρια ελαστικά στις ίδιες διαστάσεις.Για τα τρία τα οποία αναφέρεις δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αλλά καθώτι έμεινα πολύ ευχαριστημένος με τα dunlop τα οποία φορούσε το Polo μας σου προτείνω   Dunlop Sport Bluresponse 185/60R15 88H τα οποία θα βάλω κι εγώ τον Σεπτέμβρη. http://www.tyrereviews.co.uk/images/article/launch/dunlop-sport-bluesponse.jpg http://i1.adis.ws/i/washford/C1-B-A-1-67?$haceulabel$ 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα συγκεκριμένα ελαστικά ( Dunlop sport blueresponse ) τα έχω σε άλλο αυτοκίνητο απο τον Οκτώβρη δεν είμαι ευχαριστημένος σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες τον χειμώνα το αυτοκίνητο δεν φρενάρει καλά και ψιλογλιστράει...  Μετά ίδια κατηγορία με αυτό το οποίο έχω σκεφτεί ειναι το good year efficient grip performance.. Επίσης σκέφτηκα απο 185/60/15 να παω σε 195/55/15

 

Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν , vasilisxanthi said:

Τα συγκεκριμένα ελαστικά ( Dunlop sport blueresponse ) τα έχω σε άλλο αυτοκίνητο απο τον Οκτώβρη δεν είμαι ευχαριστημένος σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες τον χειμώνα το αυτοκίνητο δεν φρενάρει καλά και ψιλογλιστράει...  Μετά ίδια κατηγορία με αυτό το οποίο έχω σκεφτεί ειναι το good year efficient grip performance.. Επίσης σκέφτηκα απο 185/60/15 να παω σε 195/55/15

 

Λογικό να μην είσαι ευχαριστημένος από το dunlop αφού είναι σκληρό το πέλμα του για να ζεσταθεί πρέπει να πας απο Ξάνθη Αλεξανδρούπολη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω πως ειχα την εντυπωση οτι τα dunlop ειναι μαλακα αφου λενε και οτι τρωγονται γρηγορα;

Michelin energy plus μακρια. Με τα ματια μου το χω δει στα 3 χρονια ξεκολλαγες πλαινο με το χερι..

Τωρα dunlop με goodyear τι διαφορα εχουν αφου στην ουσια ειναι ιδια εταιρεια;

Link to comment
Share on other sites

Εγω πως ειχα την εντυπωση οτι τα dunlop ειναι μαλακα αφου λενε και οτι τρωγονται γρηγορα;

Michelin energy plus μακρια. Με τα ματια μου το χω δει στα 3 χρονια ξεκολλαγες πλαινο με το χερι..

Τωρα dunlop με goodyear τι διαφορα εχουν αφου στην ουσια ειναι ιδια εταιρεια;

Απο το 2000 υπαρχουν μονο Michelin στην οικογενεια. Παντα αριστα σε ολες τις συνθηκες χωρις απροβλεπτες συμπεριφορες. Τα ιδια εχω να πω και για τα energy plus που εχει σαν πρωτη τοποθετηση το νεο αμαξι. Βεβαια ειναι μονο ενος μηνα ,τοσο χαλια ειναι σε αντοχη?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άμα σε κάθε φανάρι ξεκινάς με σπινιαρίσματα,  κάνεις  πχ 70000 χιλ το χρόνο, παρκάρεις κάθε μέρα στον ήλιο από το πρωί μέχρι το βράδυ είναι λογικό να φθαρούν διότι είναι ένα λάστιχο σχετικά μαλακό

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με οδηγηση του πατερα σχετικα συντηρητικη δηλαδη οχι σπιναρισματα και φυλαξη σε γκαραζ (και στη δουλεια εχει σκεπαστρο) κρατουσαν 4 χρονια και 70.000χλμ και μονο η ημερομηνια κατασκευης προδιδε την ηλικια. Τωρα στο νεο με 30κιλα ροπης και το βαρυ ποδι που εχω ειδικα τα μπροστα δεν ξερω ποσο θα κρατησουν .

Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επομένως τι καταλαβαίνουμε μετα το σχόλιο του φίλτατου dactilidis john πως επιλέγουμε ένα ελαστικό σύμφωνα με τον τρόπο που κινούμαστε και την οδηγική μας συμπεριφορά. Έτσι λοιπόν πιστεύω πως ερωτήματα περί ελαστικών πρέπει να συνοδεύονται με λεπτομερή περιγραφή της χρήσης του ελαστικού.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη εγω τι ελαστικο πρεπει να βαλω που τα hankook k425 μου κρατησαν 10000km μπροστα και τα conti premium 5 6500km τα βλεπω να καταληγουν σαν τα πρωτα.  

Αλλα θελω κρατηματα το μεγιστο. Σκεφτομουν και απο 185/60/15 σε 195/55/15

Link to comment
Share on other sites

Αν το ερώτημά σου απευθύνεται σε εμένα θα σου απαντήσω πως για να σου κρατάει το conti contact 5 10000 χιλ μάλλον κάνεις κάτι υπερβολικό εν συγκρίσει με αλλά αμάξια που τα κρατάνε  70000 και 80000 χιλ. Επομένως πρέπει να βρεις κάτι που ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις σου. Δεν μπορώ να σου αναφέρω κάποιο γιατί οδηγό φυσιολογικά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω βαρυ δεξι ποδι :lol: Την 1η εχω σταματησει πλεον να την ανοιγω και ανοιγω με 2α αλλα και αυτη ολη με antispin παει:lol::lol:

zOr3BXN.jpg

Οσο αλλαζω λαδια θελω και λαστιχα:hi:

61CPg9L.jpg

 

Πισω παντως δεν νοιωθει με τα εργοστασιακα 16500κμ σαν καινουρια

wCuRCq9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα, αν έκανες συχνές αλλαγές τα μπρος πίσω κάθε 5.000χμ θα τελείωνες ομοιόμορφα το σετ βγάζοντας καμιά 40άρια Κ χμ με αυτή τη χρήση. Τώρα ή θα τα κάνεις κάπου δώρο τα πίσω και θα βάλεις ένα καινούριο σετάκι (χωρίς να ξανακάνεις  το ίδιο λάθος) ή θα βάλεις ένα καινούριο ζευγάρι μπροστά καταστρέφοντας όμως το τέλειο ουδέτερο στήσιμο που έχει το καταπληκτικό πολάκι.

EDIT τώρα πρόσεξα ότι έχεις άλλα μπροστά και άλλα πίσω......WHY????????????? την 4άδα την τελειώνουμε και την πετάμε ολόκληρη.

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

31 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

ή θα βάλεις ένα καινούριο ζευγάρι μπροστά καταστρέφοντας όμως το τέλειο ουδέτερο στήσιμο που έχει το καταπληκτικό πολάκι.

Τι εννοεις ουδετερο στησιμο;

τα αλλαξα στις 10000κμ οπως ειπα γιατι το τακουνι ειχε πεταξει κομματια απο δυνατες εκκινησεις και τα πισω ηταν ενος χρονου σαν το αυτοκινητο. Τωρα εκλεισαν τα 2..πριν τα 4 δεν τα αλλαζω τα πισω γιατι δεν τρωγονται σαν τα μπροστα..ουτε μπρος πισω γιατι θα χαλαγα και αυτα προωρα  

Τωρα τουλαχιστον θελω μονο 2 μπροστα αλλα να βαλω κατι που θα κραταει

Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν , sirdimitris said:

Τι εννοεις ουδετερο στησιμο;

τα αλλαξα στις 10000κμ οπως ειπα γιατι το τακουνι ειχε πεταξει κομματια απο δυνατες εκκινησεις και τα πισω ηταν ενος χρονου σαν το αυτοκινητο. Τωρα εκλεισαν τα 2..πριν τα 4 δεν τα αλλαζω τα πισω γιατι δεν τρωγονται σαν τα μπροστα..ουτε μπρος πισω γιατι θα χαλαγα και αυτα προωρα  

Τωρα τουλαχιστον θελω μονο 2 μπροστα αλλα να βαλω κατι που θα κραταει

    Ουδέτερο στήσιμο σημαίνει να φεύγει ακριβώς με τα τέσσερα στη στροφή. Τα πίσω και φουλ γόμα να έχουν θα είναι πιο σκληρά από τα ας υποθέσουμε ίδιας μάρκας καινούρια μπροστά λόγω ηλικίας (αφού η γόμα πολυμερίζεται συνεχώς και σκληραίνει και ας μην τα χρησιμοποιείς). Το πίσω μέρος λοιπόν έχει την τάση να φεύγει πιο νωρίς από το μπροστά, εσύ φυσικά δεν παίρνεις είδηση γιατί το ESP επεμβαίνει για να το κάνει ουδέτερο, όμως αυτό κοστίζει πάρα πολύ σε χρόνο πάνω στην στροφή.

Αν περιμένεις απόδοση από ένα ελαστικό, δεν το κρατάς ποτέ πάνω από 3 χρόνια.

Από οικονομικής πλευράς δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα αλλάζοντας μόνο 2 ελαστικά  (βγάλε χαρτί και μολύβι και λογάριασε), ενώ καταστρέφεις εντελώς το άριστο ισορροπημένο στήσιμο που έχει το πολάκι.

Απαράδεκτος......:lol:, θα σε περάσει κανένα ΧΧΧΧΧΧΧΧ υποαυτοκινητάκι πάνω στη στροφή και θα νομίζει ότι έχει ΤΟ αυτοκίνητο και θα χαίρεται.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/1/2016 at 4:37 ΜΜ, vasilisxanthi said:

Μετά απο 65,000 κμ με το μαμα dunlop sp sport ήρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών.185/60/15 . Είμαι ανάμεσα σε hankook ventus prime ( αλλά εχω ακούσει πως πετάνε πέλμα) ,

και continental premium contact 5 επίσης ακούσει καλά λόγια και για τα pirelli cinturato p1 verde.

Εγώ στο Roomster μου φοράω 195/55/15 μιας κι έτσι ήρθε πριν από 6 χρόνια. Όταν ήρθε είχε επάνω τα Continental Premium Contact 2. Φοβερό κράτημα αλλά... για 20.000 χιλιόμετρα. Μετά άρχισε απότομα η κατρακύλα. Το πέλμα σαπούνιασε και στις 24.000 ή 26.000 χιλιόμετρα αλλάχτηκαν (το 2013) με τα Pirelli Cinturato P1 Verde. Σήμερα έχω 82.000 χιλιόμετρα και τα Pirelli έχουν ακόμη πέλμα και συμπεριφέρονται κάτι περισσότερο από αξιοπρεπέστατα. Εχθές μου πετάχτηκε ένας από Stop σε επαρχιακό δίκτυο κι εγώ είχα περίπου 100 χ.α.ω και κατάφερα να σταματήσω εκατοστά από την πόρτα του. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να σταματήσω, αλλά είχα την αίσθηση ότι θα τον χτυπήσω.

Βέβαια επειδή μεταφέρω σχεδόν πάντα και την οικογένεια (σύζυγος και δυο αγοράκια) τόσο οι ταχύτητες μου, όσο και η αντιμετώπιση των στροφών είναι καθαρά οικογενειακή.

Ο κουμπάρος μου έβαλε στο Polo 6N του '96 1.4cc τα Continental Premium Contact 5 σε 205/45/16 και σε ενάμιση χρόνο και περίπου 30.000 χιλιόμετρα το πέλμα του έφτασε στις εγκοπές ελέγχου.

Εγώ να σας πω την αλήθεια ψάχνομαι για all weather ελαστικά όπως τα Michelin Crosclimate, Goodyear Vector 4S G2, Nokian Weather Proof και Vredestein Quatrac 5.

On 8/3/2016 at 3:04 ΜΜ, vasilisxanthi said:

Τα συγκεκριμένα ελαστικά ( Dunlop sport blueresponse ) τα έχω σε άλλο αυτοκίνητο απο τον Οκτώβρη δεν είμαι ευχαριστημένος σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες τον χειμώνα το αυτοκίνητο δεν φρενάρει καλά και ψιλογλιστράει...  Μετά ίδια κατηγορία με αυτό το οποίο έχω σκεφτεί ειναι το good year efficient grip performance.. Επίσης σκέφτηκα απο 185/60/15 να παω σε 195/55/15

 

Βασίλη, επειδή κι εγώ μένω Ξάνθη, θα σου πω να κρατιέσαι από κάπου όταν θα ακούς τις τιμές για τα 195/55/15. Την τελευταία φορά (πριν τρεις ημέρες) νόμισα ότι είχα Ferrari κι όχι Skoda Roomster.

Και βέβαια ακριβώς επειδή μένουμε στην Ξάνθη, θέλω πλέον ελαστικά που και δεν θα είναι επιδόσεων, μιας κι όπως έγραψα πιο πάνω δεν είμαι τόσο επιθετικός, αλλά να μπορούν να ανταπεξέλθουν και στην υπόνοια χιονιού που ενίοτε έχουμε και που τα Pirelli Cinturato P1 Verde δεν έχουν καθόλου, μα καθόλου καλή σχέση μαζί του.

Βασίλη, αν πας προς Άβδηρα, θα δεις τα φρένα μου στην αερογέφυρα της Εγνατίας, μετά τα φανάρια των πηγαδίων.

12 hours ago , queen said:

Όπου είναι να πας γρήγορα, είτε ευθεία είτε στροφές, δεν έχει νόημα να έχεις το esp μέσα γιατί όπως είπαμε κόβει πίεση κ πας χειρότερα απ' ότι με esp έξω. Προϋπόθεση γ' αυτό είναι να έχεις κ κανένα καλό λαστιχάκι κ να τα έχεις ζεστάνει κ να έχει κ κάποια δύναμη το αμάξι. Άμα επενδύσεις κ σε άλλα πράγματα όπως ανάρτηση, αντιστρεπτικές κλπ τότε μπορείς όλο κ πιο γρήγορα. Για τα παιδάκια που λες δεν ξέρω τι εννοείς, εγώ παιδάκια δεν έχω.

Αλήθεια; Δεν το ήξερα... κρίμα πάντως κ βλακεία τους.

Η αλήθεια να λέγεται. Βέβαια εμένα μου λείπει η αναβάθμιση των αναρτήσεων και οι αντιστρεπτικές (καλά.. .και οι ζάντες), αλλά αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να προσθέσω και τα φρένα του αυτοκινήτου.

Edited by stratosg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν , ΑνδρέαςΚ said:

Ο Βασίλης μάλλον το βλέπει αλλιώς με το ESP. Επειδή ξέρει ότι χωρίς αυτό μάλλον θα καρφωθεί σε κανένα δέντρο/τοίχο/μπαριέρα κτλ, λογικό είναι να θεωρεί ότι το ESP κάνει το αμάξι του πιό γρήγορο.

 

XAXAXAXAXAXA νάσε καλά καιρό είχα να γελάσω τόσο.

Ξέρεις μέχρι τώρα πόσα παιδάκια που είχαν "άγνοια κινδύνου" έφυγαν με κατεβασμένο το κεφάλι? αν θες να μπεις στη λίστα μου είσαι ευπρόσδεκτος

Link to comment
Share on other sites

Να αναφερω και εγω την δικη μου εμπειρια πανω στο θεμα λοιπον. Προσφατα αλλαξα και εγω ελαστικα απο 185/60/15 σε 195/50/15 εβαλα τα kormoran gamma b2. Το συγκεκριμενο ελαστικο ειναι best money value που λεμε δλδ το καλυτερο ελαστικο στην χαμηλοτερη τιμη.. Ειναι πολυ μαλακο ομως και αυτο ειναι ενα μειον.. Φθειρεται ευκολα αλλα για 190 ευρω ουτε που σου καιγεται καρφι! Στις ευθειες νιωθεις να παλατζαρει καπως το σκαφος του αυτοκινητου επειδη ειναι μαλακο.. Αλλα στις στροφες ειναι λες και κανει βεντουζα, κρατιεται πολυ ωραια, αν λοιπον ειναι καποιος συντηριτικοσ τυπος και δεν παιζουν και πολλα γκαφρα ειναι η καλυτερη λυση.. Μετα για κατι καλυτερο εγω προσωπικα θα προτιμουσα τα uniroyal rainsport! Και γαμω τα λαστιχα και οχι τεραστια διαφορα τιμης..

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μακρια απο kormoran gamma b2. Ηθελα κι εγω λαστιχο 195/55/16 και ολα ειχαν 450€ αυτο 220€..

Πρωτον τα λαστιχα ειναι με φορα και δεν μπορεις να τα βαλεις οπως θελεις. 

Απο οταν τα εβαλα το αμαξι αρχισε να τραβαει δεξια καναμε 4 ευθυγραμμισεις και δεν εφτιαξε. 

Στο βρεγμενο ειναι μαυρο χαλι. Χρειαστηκε να φρεναρω σε μεγαλη βροχη σε ανοιχτο δρομο και το αμαξι εφυγε τσουληθρα. 

Στην πολη ξεκινηματα με βροχη με σπινιαριζε επιτοπου και εβαζα 2α να κοψει για να ξεκινησει. 

Εχω να πω οτι το φθηνο λαστιχο το ξαναπληρωνεις οποτε μακρια. Δεν εχω μεινει καθολου ευχαριστημενος 6 μηνες 4000κμ και κοιταω πως να τα ξεφορτωθω. Δεν θα τα ξαναβαζα. 

Link to comment
Share on other sites

Μακρια απο kormoran gamma b2. Ηθελα κι εγω λαστιχο 195/55/16 και ολα ειχαν 450€ αυτο 220€..

Πρωτον τα λαστιχα ειναι με φορα και δεν μπορεις να τα βαλεις οπως θελεις. 

Απο οταν τα εβαλα το αμαξι αρχισε να τραβαει δεξια καναμε 4 ευθυγραμμισεις και δεν εφτιαξε. 

Στο βρεγμενο ειναι μαυρο χαλι. Χρειαστηκε να φρεναρω σε μεγαλη βροχη σε ανοιχτο δρομο και το αμαξι εφυγε τσουληθρα. 

Στην πολη ξεκινηματα με βροχη με σπινιαριζε επιτοπου και εβαζα 2α να κοψει για να ξεκινησει. 

Εχω να πω οτι το φθηνο λαστιχο το ξαναπληρωνεις οποτε μακρια. Δεν εχω μεινει καθολου ευχαριστημενος 6 μηνες 4000κμ και κοιταω πως να τα ξεφορτωθω. Δεν θα τα ξαναβαζα. 

Αυτο που ανεφερες με τις ευθηγραμμησεις δεν ισχυει φιλε μου και μαλλον γενικα σου βγηκε μαπα το λαστιχο χωρις ομως να ξερω τον πραγματικο λογο.. Δεν γινεται να αγορασεις καινουριο λαστιχο με φετινη ημερομηνια και να σου κανει νουμερα.. Εμενα γιατι παει δηλαδη καρφι? Η εκαναν καποια χαζομαρα η το λαστιχο ειναι μονοπαντα φθαρμενο.. Τρ το οτι δεν εμεινες εσυ ευχαριστημενος δεν σημαινει πως ειναι και κακο λαστιχο.. Βρες μου εσυ καποιο αλλο λαστιχο σε αυτη την τιμη το ιδιο καλο και μετα πες μου.. Αλλα και εκτος αυτο με συντηριτικη οδηγηση και για 1.2 polo tdi δεν θα εβαζα σε καμια περιπτωση απο 4εκατοσταρικα κ πανω λαστιχο.. Το βρισκω ανουσιο.. Πανω απο ολα ομως παιζει ρολο πως οδηγαμε και για τι χρηση τα θελουμε.. Γτ εγω θα τα χρησιμοποιω ανα εξαμηνο εχω και χιονολαστιχα οποτε ειμαι καλυμμενος με αυτα που εχω..

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει κανενα λαστιχο καλο σε τετοια λεφτα. Ολα καποιο αρνητικο εχουν.  Αλλα με F C χαρακτηριστικα τι να περιμενω. Δεν ξερω αν το uniroyal ηταν κοντα σε τιμη που ηταν C A

Για την φορα που ειπα ηθελα να βαλω αριστερο δεξι και δεν γινοταν επρεπε να ξεζαντωσεις για να τα βαλεις αναποδα. 

Μονο για συντηρητικη οδηγηση ειναι αυτα τα λαστιχα και οχι σε βροχη. 

Εδω ακομα και τα ακριβα ολο και κατι βγαζουν. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.