Jump to content
Detuner

Golf 5 - Πρόβλημα διαδρομής πεντάλ μετα απο αλλαγή τακάκια [ΕΞΑΕΡΩΣΗ]

Recommended Posts

Θα κανω αλλαγη υγρων οπου να ναι... αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ποσο υγρο παιρνει τελικα??? γιατι απο οτι βλεπω εδω αλλοι εβαλαν μισο λιτρο αλλοι 1 και διαβασα καπου οτι θελει 1.150 .. τι ισχυει τελικα??? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα κανω αλλαγη υγρων οπου να ναι... αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ποσο υγρο παιρνει τελικα??? γιατι απο οτι βλεπω εδω αλλοι εβαλαν μισο λιτρο αλλοι 1 και διαβασα καπου οτι θελει 1.150 .. τι ισχυει τελικα??? :tongue:

1.5 θες για αλλαγη και σωστη εξαερωση

Link to comment
Share on other sites

Το έχω ξαναγράψει κάπου. Στην αντιπροσωπεία VW που τα άλλαξα εγώ χρησιμοποιούν ειδικό μηχάνημα προκειμένου να αντικατασταθεί και το υγρό φρένων στη μονάδα του ABS. Η όλη διαδικασία γίνεται αυτόματα χωρίς πάτα άσε που κάνανε παλαιότερα. Η ποσότητα που απαιτείται είναι περίπου 1,5 λίτρο αλλά τελικά χρησιμοποιούν και πληρώνεις 2λίτρα.

Link to comment
Share on other sites

καποιος εχασε τα αυγα και τα πασχαλια :w00t:

Εγώ είμαι αυτός ,sorry :whistling:

Αλλά το site λέει για τα φρένα ότι πέρνει 1 λίτρο και όχι 1,5 λίτρο, οπότε και κάποιος άλλος έχασε τα αυγά και τα πασχάλια..."Παρακαλείται ο Playmaker να έρθει να παραλάβει τα αυγά και τα πασχάλια που έχασε". :sword::gym::tongue: :tongue:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι αυτός ,sorry :whistling:

Αλλά το site λέει για τα φρένα ότι πέρνει 1 λίτρο και όχι 1,5 λίτρο, οπότε και κάποιος άλλος έχασε τα αυγά και τα πασχάλια..."Παρακαλείται ο Playmaker να έρθει να παραλάβει τα αυγά και τα πασχάλια που έχασε". :w00t::sword::gym::tongue:

εχεις δικιο αχαχαχαχαχ!εμενα παντως που θα βαλω το rbf το Motul μου ειπε ο φρενας θελει 1 και κατι αν ειδικα εχει καιρο να καθαριστει

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο αχαχαχαχαχ!εμενα παντως που θα βαλω το rbf το Motul μου ειπε ο φρενας θελει 1 και κατι αν ειδικα εχει καιρο να καθαριστει

και εγω rbf 600 θα βαλω.. οποτε αν θελει ενα και κατι 3 μπουκαλακια μισολιτρα θα παω να μου βαλουν.. μαλλον ισχυει το 1.150 που διαβασα..

σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας :whistling:

Edited by Detuner
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά. Μια και μιλάτε εδώ για υγρά φρένων, (δεν βρήκα με μια γρήγορη ματιά άλλο topic) θα ήθελα τη γνώμη σας. Σήμερα πήγα για το ετήσιο servis του αυτοκινήτου μου golf 5 gt sport, όπου άλλαξα λάδια και υγρά φρένων λόγω του ότι κλείνει 3ετία σε λίγο. Τα λάδια και τα υγρά ήταν δικά μου. Μου άλλαξε λοιπόν ο τύπος τα λάδια, και μετά περάσαμε στην αλλαγή των υγρών των φρένων. Αυτό που με παραξένεψε και δεν μου άρεσε ήταν ότι ενώ έκανε την αλλαγή με μηχάνημα πίεσης, αφού ρούφηξε πρώτα τα υγρά από το πλαστικό δοχείο, περίμενα μετά να ανοίξει τις βαλβίδες του κυκλώματος, να αφαιρέσει όλο το παλιό υγρό, και έπειτα να αρχίσει να γεμίζει ξανά το κύκλωμα. Δεν ξέρω αν τα λέω σωστά, αλλά έτσι φαντάζομαι ότι γίνεται. Αυτός όμως δεν το έκανε έτσι. Μετά που ρούφηξε το υγρό από το πλαστικό προσάρμοσε μία τάπα πάνω του με ένα σωληνάκι, αεροστεγώς όλα αυτά. Είχε αδειάσει τα υγρά μου σε ένα μεγαλύτερο δοχείο, και από εκεί πίεζε το μηχάνημα τα καινούργια υγρά μέσα στο κύκλωμα. Αυτός πήγαινε σε κάθε τροχό μετά, άνοιγε την βαλβίδα και έβγαινε μία ποσότητα υγρού. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι ότι σίγουρα με αυτόν τον τρόπο δεν θα βγήκανε όλα τα παλιά υγρά και θα ανακατώθηκαν με τα καινούργια. Το έκανε μάλλον εμπειρικά και κατά προσέγγιση :tongue: Αυτό που θέλω να σας ρωτήσω για να μην μακρηγορώ άλλο είναι, μήπως πρέπει να το ξαναπάω το αμάξι σε κάποιον άλλον να κάνει τη δουλειά σωστά και ας ξαναπάρω καινούργια υγρά; Κάποιος που να είναι από Ηράκλειο Κρήτης να μου πει για κανένα αξιόλογο μάστορα υπάρχει; Ή να πάω στην Karenta να τελειώνω; Κάποια πρόταση για υγρά να μου πείτε;

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων για τις οποιεσδήποτε απαντήσεις σας.

Edited by Mensana
Link to comment
Share on other sites

οχι ρε φιλε ενταξη δεν υπαρχει προβλημα και λιγα παλια να εμειναν υγρα φρενων ειναι μην ανησυχεις.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου λέτε ρα παιδιά αλλαξα πίσω τακάκια και έχω ενα προβλημα... Το πεντάλ του φρενου παει πολύ κάτω. Έχω φρένο αλλά πατιετε πολύ κάτω... Σωληνακια δεν ανοιξα. Θέλει εξαερωση ; Μου κανει εντύπωση γιατί γίνετε αυτό μετα την αλλαγή. Πήγα και εκανα 70 χλμ και πατουσα  απότομα φρένο γιατί μου ειπαν οτι θα στρωσει. Να πω οτι το χειροφρενο πιάνει κανονικά. Υγρά τα είδα είναι οκ. Μήπως επειδή αλλαξα μονο τα πίσω;;;

  •  
Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Αλλο το παει πολύ κατω, και αλλο θα στρώσει, οταν λέμε μαλακά το φρενο για να στρώσουν τα τακακια, το λεμε για να φαγωθούν, να πατήσουν επάνω στους δίσκους και να μην καούν και "ατσαλώσουν" στις γραμμώσεις που εχει αποκτήσει ο δισκος με τον καιρό, το πεταλ του φρένου ομως πρέπει να δουλεύει στην κανονική του θέση εκεί δηλαδή που ηταν και πριν αλλάξουμε, (εκτός βεβαία απο τα 3-4 πρώτα πατήματα) το πιθανότερο είναι να χρειάζεται εξαέρωση

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , nikoskallithea said:

Αλλο το παει πολύ κατω, και αλλο θα στρώσει, οταν λέμε μαλακά το φρενο για να στρώσουν τα τακακια, το λεμε για να φαγωθούν, να πατήσουν επάνω στους δίσκους και να μην καούν και "ατσαλώσουν" στις γραμμώσεις που εχει αποκτήσει ο δισκος με τον καιρό, το πεταλ του φρένου ομως πρέπει να δουλεύει στην κανονική του θέση εκεί δηλαδή που ηταν και πριν αλλάξουμε, (εκτός βεβαία απο τα 3-4 πρώτα πατήματα) το πιθανότερο είναι να χρειάζεται εξαέρωση

Νίκο και εγώ αυτό αυτό σκέφτηκα οτι θέλει εξαερωση αλλά δεν εβγαλα σωληνακια... Μονο το έμβολο πήγα πίσω... 

Link to comment
Share on other sites

Κάνε μια εξαέρωση και αν εχεις τα υγρά άνω των 2 ετών μέτρα υγρασία και ανάλογα με το αποτέλεσμα τα αλλάζεις ή οχι

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα  νέα  τακάκια  χρειάζονται  φρεζάρισμα  στις  άκρες  για  γρήγορο  πάτημα  στο  δίσκο.

Θα  στρώσουν (πατήσουν).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν αλλάζουμε τακάκια δεν γίνεται καμία εξαέρωση απλά θέλει χρόνο μέχρι να πατήσει καλά το τακάκι στον δίσκο... Εξαέρωση γίνεται όταν αλλάζουμε τα υγρά φρένων.

Link to comment
Share on other sites

1.    Το φρεζάρισμα των τακακιών στις άκρες είναι για να περιοριστεί το σφύριγμα και όχι για να πατήσουν πιο γρήγορα.

2.    Υπάρχει σημαντική πιθανότητα όταν σπρωχθεί βίαια το έμβολο της δαγκάνας να εμφανιστούν φυσαλίδες στο κύκλωμα. Όταν τα τακάκια δεν έχουν πατήσει δεν μεγαλώνει η διαδρομή του πεντάλ , απλά δεν φρενάρει με τη μέγιστη δύναμη. Μεγάλη διαδρομή στο πεντάλ δηλώνει παρουσία αέρα στο κύκλωμα. (δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να είναι αλλιώς)

3. Όταν σε σκληρά φρεναρίσματα τα παλιά υγρά βράσουν εμφανίζουν φυσαλίδες στο κύκλωμα και βγαίνουν μόνο με εξαέρωση.

4. Τίποτα να μην έχεις κάνει στα φρένα για μεγάλο διάστημα αν κάνεις μια καλή εξαέρωση η διαδρομή του πεντάλ μειώνεται και καλυτερεύει η αίσθηση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ok

45 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

1.    Το φρεζάρισμα των τακακιών στις άκρες είναι για να περιοριστεί το σφύριγμα και όχι για να πατήσουν πιο γρήγορα.

2.    Υπάρχει σημαντική πιθανότητα όταν σπρωχθεί βίαια το έμβολο της δαγκάνας να εμφανιστούν φυσαλίδες στο κύκλωμα. Όταν τα τακάκια δεν έχουν πατήσει δεν μεγαλώνει η διαδρομή του πεντάλ , απλά δεν φρενάρει με τη μέγιστη δύναμη. Μεγάλη διαδρομή στο πεντάλ δηλώνει παρουσία αέρα στο κύκλωμα. (δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να είναι αλλιώς)

3. Όταν σε σκληρά φρεναρίσματα τα παλιά υγρά βράσουν εμφανίζουν φυσαλίδες στο κύκλωμα και βγαίνουν μόνο με εξαέρωση.

4. Τίποτα να μην έχεις κάνει στα φρένα για μεγάλο διάστημα αν κάνεις μια καλή εξαέρωση η διαδρομή του πεντάλ μειώνεται και καλυτερεύει η αίσθηση.

συμφωνω και εγω..... θα κανω μια εξαερωση και θα σας πω. παντως να ξερετε δεν χρειαζετε το εργαλειογια να παει πισω το εμβολο. εγω το γυρνουσα με ενα κλειδι για τροχο αυτο που βγαζουμε τον δισκο. τεριαζει ακρυβως.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , ntip said:

 Πήγα και εκανα 70 χλμ και πατουσα  απότομα φρένο γιατί μου ειπαν οτι θα στρωσει.

Αυτός που σου είπε να πατάς απότομα φρένο σε άστρωτα τακάκια, το λιγότερο που θέλει, είναι  πολλές φάπες...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δες τη στάθμη του δοχείου υγρών φρένων πριν κάνεις εξαέρωση συμπλήρωσε (max)  και μετά κάνε εξαέρωση, αν χρειαστεί συμπλήρωσε ξανά αφού τελειώσει η εξαέρωση και θα είσαι οκ.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.