Jump to content
Lem

Golf 4 - Υποψήφιος Αγοραστής Μεταχειρισμένου [Όλα τα μοντέλα]

Recommended Posts

Καλωσηρθες, θα μπορεσεις να ενημερωθεις για ελαστικα στην υποενοτητα ελαστικα - ζαντες.

 

Για το τρεμοπαιγμα που ρωτας ριξε μια ματια στην ενοτητα του golf θα μπορεσεις να μαζεψεις αρκετες πληροφοριες.

 

Το κουμπι αναζητηση θα σε βοηθησει σ' αυτα που ψαχνεις.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/3/2017 at 6:09 ΜΜ, nick-captain said:

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. 

Μετα αποα αρκετο ψαξιμο , μολισ απεκτησα ενα GOLF 4 1,6 εναντι του ποσου 2400. Παρολο που παντα τα θαυμαζα σαν αυτοκινητα ειναι η πρωτη φορα που εχω golf . Δυστηχως τον καιρο που το απεκτησα τα οικονομικα μου ειναι αρκετα περιορισμενα, και τρεμει το φιλοκαρδι μου να εκανα οσο δυνατον γινεται την καλυτερη επιλογη. Το πρωτο που θελω να κανω αμμεσα ειναι η αλλαγη ελαστικων 205-55-16 γιατι τα λαστιχα του ειναι τελειως χαλια. Δυστηχως με διακατεχει και το συνδρομο του ψειρα και στισ 2 μερεσ το πρωτο που διαπιστωσα ειναι ενα ελαφρο παιξιμο στο ρελαντι 500 με 600 στροφες κ δεν ξερω εαν ειναι φισιολογικο. Θα παρακαλουσα παρα πολυ τους φιλους να με ενημερωσουν πρωτα για ενα οικονομικο οσο γινεται λαστιχο και αν ξερουν κατι για το ρελαντι. επισης αν πρεπει να εχω το νου μου σε κατι αλλο που θα εχει ενα αυτοκινητο με 170.000 χλμ. Σας ευχαριστω.

 

το παιξιμο στο ρελαντι ποτε δεν είναι φυσιολογικό, αλλα συνηθως δεν είναι κάτι σοβαρό αμα δε συνοδεύεται απο καποια βλάβη στο ταμπλώ (OBD). To καθαρισμα πεταλούδας είναι μια συνηθισμένη  πρακτική που σε αρκετες περιπτώσεις φέρνει αποτελέσματα.

Δυστυχώς το να εισαι "ψείρας" αν δεν έχεις μηχανολογικές/ηλεκτρολογικές γνώσεις είναι  ανάλογο με τις οικονομικές δυνατότητες, οπότε το πρώτο πράγμα πο κάνεις είναι διεξοδική μελέτη-ερευνα αγοράς για να εντοπίσεις μάστορα της προκοπής που να ξερει το αυτοκίνητο καλά, να είναι τίμιος και να στροφάρει. Όταν βρεθει λοιπόν ο καλός μάστορας, του λες να ελέγξει στο πρώτο service και κάτι απο τα παρακάτω:

 

1. κατασταση αμορτισερ. Ο περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα, παραμελεί τελείως ένα τόσο σημαντικο για την οδική ασφάλεια παράγοντα.

2. Ευθυγράμιση. Εκει μπορούν να προκύψουν διάφορα προβλήματα, συνήθη σε golf IV όπως μπαλάκια, ημίμπαρα-ακρόμπαρα-μπαράκια ζαμφόρ.

3. Μοτερικά τα 8V δε παρουσιάζον ιδιαίτερα θέματα και εφόσον συντηρούνται κανονικά, απλά ο μηχανικός ελέγχει κατάσταση ιμάντα χρονισμού (έυκολο). Σημαντικό είναι επίσης να αναγνωστεί καλά το βιβλίο service (αν τυχόν υπάρχει) και να το διαβάσει καλά ο μηχανικός που θα αναλάβει τη συντήρηση. 

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες. Είδη άλλαξα σετ από ιμάντες κ τρόμπα νερού. Δυστυχώς τα αμορτισέρ δεν είναι σε καλή κατάσταση όπως σωστά προβλέψατε και θα ήθελα να μου προτείνετε πια να βαλω. Δεν το θέλω κούτσουρο αλλά ούτε κ βάρκα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Βαλε ενα σετ sachs γιατι ολο και κατι θα βγαλει σαν παλιο αυτοκινητο


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τα sachs είναι πολύ καλά και μπορεις να βρεις μια τετραδα με 150-180 ευρω. Εγω έβαλα τα kayaba excel G. Ειναι περίπου 20-30 % πιο σκληρά απο τα sachs, λίγο πιο ακριβα επίσης, αλλα πραγαμτικά είναι σκυλια δε "πέφτουν" με τιποτα. Τα χω 3 χρόνια και είναι ακόμα όλα πάνω απο 75% (μετρηση ΚΤΕΟ)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν για σας είναι νέος στο φόρουμ και νέος σχετικά οδηγός.

Είμαι 19 στα 20 σχεδόν χρονών και οδηγούσα μέχρι τωρα όποτε χρειαζόμουν ένα εταιρικό αυτοκίνητο των γονιών μου και σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός golf gti 1.8 mk4 και μιας και δεν ξέρω από vw θα ήθελα την γνώμη σας για το συγκεκριμένο μοντέλο  (άμα βγάζει προβλήματα, άμα έχει ακριβή συνάντηση,τι να προσέχω στην αγορά, και τι κατανάλωση έχει περίπου κτλ.) Μιας και μου αρέσει αρκετά σαν μοντέλο μπορώ να πω και το βρίσκεις σε σχετικά φθηνή τιμή. 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Τρώει πολύ βενζίνη άμα μπορείς οικονομικά να το αντέξεις μην το σκέφτεσαι καθόλου ...το καλύτερο που μπορείς να πάρεις σε 15ετίας αυτοκίνητο ,απλά απο εμένα πρόσεχε αυτό που θα πάρεις να μην είναι μετατροπή σε gti γιατί κυκλοφορούν πολλές μετατροπές έξω απο 14,16 σε 18τ gti κοίτα να είναι γνήσιο gti και ας κοστίζει 500 ευρω παραπάνω.Τώρα απο προβλήματα δεν είμαι ο κατάλληλος να σε απαντήσω γιατί δεν το είχα ποτέ το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο μοτερ αλλά απο ότι έχω ακούσει έχουν βγει πολύ σκυλιά τα 1.8 20vt  ,ότι δεν σπάνε και αντέχουν πολλές μετατροπές   (οι τούρμπο κινητήρες πάντα είναι πιο ακριβοί σε συντήρηση σε σχέση με έναν ατμοσφαιρικό)....Εγώ πάντως θα σε συμβούλευα να κοιτάξεις σε gt tdi με τον 1.9tdi 150hp και οικονομία λόγω πετρελαίου  αλλά και επιδώσεις..μετά αν δεν σε ενδιαφέρουν επιδώσεις και θες οικονομία πολύ καλό είναι και το 1.4 16v 85hp (πάντα golf mk4)  δεν θα σε ξετρελάνει σε επιδώσεις αλλά είναι πολύ οικονομικό 6λιτρα/100 μικτό και κάνεις την δουλειά σου μια χαρά και βόλτες και ταξίδια και όλα ..και μια μέση λύση βέβαια είναι το 1.6 16v 110hp.....όλα αυτά στα λέω γιατί όσο να ναι το να συντηρείς ένα 1800 τούρμπο δεν είναι και φθηνό στην συντήρηση ειδικά στις μέρες μας.

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , giannisb said:

(καλό είναι να μην ανοίγονται ίδια τοπικ) επίσης ρίξε μια ματιά και εδώ :

 

το είδα το τοπικ απλα ήθελα γνώμη για το 1.8 gti για αυτό και άνοιξα καινούριο.

Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν , giannisb said:

Τρώει πολύ βενζίνη άμα μπορείς οικονομικά να το αντέξεις μην το σκέφτεσαι καθόλου ...το καλύτερο που μπορείς να πάρεις σε 15ετίας αυτοκίνητο ,απλά απο εμένα πρόσεχε αυτό που θα πάρεις να μην είναι μετατροπή σε gti γιατί κυκλοφορούν πολλές μετατροπές έξω απο 14,16 σε 18τ gti κοίτα να είναι γνήσιο gti και ας κοστίζει 500 ευρω παραπάνω.Τώρα απο προβλήματα δεν είμαι ο κατάλληλος να σε απαντήσω γιατί δεν το είχα ποτέ το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο μοτερ αλλά απο ότι έχω ακούσει έχουν βγει πολύ σκυλιά τα 1.8 20vt  ,ότι δεν σπάνε και αντέχουν πολλές μετατροπές   (οι τούρμπο κινητήρες πάντα είναι πιο ακριβοί σε συντήρηση σε σχέση με έναν ατμοσφαιρικό)....Εγώ πάντως θα σε συμβούλευα να κοιτάξεις σε gt tdi με τον 1.9tdi 150hp και οικονομία λόγω πετρελαίου  αλλά και επιδώσεις..μετά αν δεν σε ενδιαφέρουν επιδώσεις και θες οικονομία πολύ καλό είναι και το 1.4 16v 85hp (πάντα golf mk4)  δεν θα σε ξετρελάνει σε επιδώσεις αλλά είναι πολύ οικονομικό 6λιτρα/100 μικτό και κάνεις την δουλειά σου μια χαρά και βόλτες και ταξίδια και όλα ..και μια μέση λύση βέβαια είναι το 1.6 16v 110hp.....όλα αυτά στα λέω γιατί όσο να ναι το να συντηρείς ένα 1800 τούρμπο δεν είναι και φθηνό στην συντήρηση ειδικά στις μέρες μας.

Λέγοντας πολύ βενζίνη στο 1,8 κάπου στο 12-14 ή αρκετά περισσότερο? και το 1,4 δηλαδή παίζει σε κατανάλωση κάπου στο 8 να φανταστώ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχουν τα 12-14.

υπολογιζε ενα 10αρακι με μεικτη οδηγηση για να εισαι μεσα.

Αρχικα,δεν εχει ακριβη συντηρηση,τα αναλωσιμα του,τα ανταλλακτικα,του,φανοποιεια του ειναη ολα σε τιμες ξεφτυλας,τοσο καινουργια οσονκαι μεταχειρισμενα.

βελτιωνεται παρα πολυ,με ενα πρωτο σταδιο παιζεις στα 240 αλογακια.

παιρνει ανετα υγραεριο και βελτιωμενο χωρις να βγαζει προβλημα.

Αν εχεις σκοπο την βελτιωση του σε μεγαλα επιπεδα,πες μου να σου πω να προσεξεις κωδικο κινητηρα και εγκεφαλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , Adrian said:

Λέγοντας πολύ βενζίνη στο 1,8 κάπου στο 12-14 ή αρκετά περισσότερο? και το 1,4 δηλαδή παίζει σε κατανάλωση κάπου στο 8 να φανταστώ?

6 λίτρα  καίει μικτό το 1.4 άντε 7 όπως σου είπα παραπάνω ..τώρα το 1.8 όπως είπε ο passatoukos κάπου στα 10 λίτρα αλλά πιστεύω αν έχεις και βαρύ πόδι φτάνει άνετα τα 15

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/4/2017 at 3:25 ΜΜ, Passatoukos said:

Δεν υπαρχουν τα 12-14.

υπολογιζε ενα 10αρακι με μεικτη οδηγηση για να εισαι μεσα.

Αρχικα,δεν εχει ακριβη συντηρηση,τα αναλωσιμα του,τα ανταλλακτικα,του,φανοποιεια του ειναη ολα σε τιμες ξεφτυλας,τοσο καινουργια οσονκαι μεταχειρισμενα.

βελτιωνεται παρα πολυ,με ενα πρωτο σταδιο παιζεις στα 240 αλογακια.

παιρνει ανετα υγραεριο και βελτιωμενο χωρις να βγαζει προβλημα.

Αν εχεις σκοπο την βελτιωση του σε μεγαλα επιπεδα,πες μου να σου πω να προσεξεις κωδικο κινητηρα και εγκεφαλο.

Πολυ Ενδιαφέρον αυτο δηλαδή φτάνοντας το πρώτο στάδιο και βάζοντας Υγραέριο δεν θα του παρουσιάσει πρόβλημα και θα έχει και την ανάλογη απόδοση των 240 αλόγων? (σαφώς και δεν λέω απόδοση που θα είχε με κινητήρα καθαρής βενζίνης αλλά κάτι λιγότερο για το 1.8 μιλώντας πάντα).

Edited by Adrian
Link to comment
Share on other sites

Οχι.

το υγραεριο δεν ειναι για να χρησιμοποιεις 250 αλογα.

ειναι οταν πηγαινεις σαν ανθρωπος,να μην καις τιποτα,.

οταν παλι θες να πατησεις το γυρνας στην βενζινη και του πινεις το αιμα.

αλλωστε αν εχεις σκοπο να παρεις τουρμπατο για να το πηγαινεις ολη μερα τερμα,θα μπεις φυλακη.

Link to comment
Share on other sites

On 15/4/2017 at 11:15 ΜΜ, Passatoukos said:

Οχι.

το υγραεριο δεν ειναι για να χρησιμοποιεις 250 αλογα.

ειναι οταν πηγαινεις σαν ανθρωπος,να μην καις τιποτα,.

οταν παλι θες να πατησεις το γυρνας στην βενζινη και του πινεις το αιμα.

αλλωστε αν εχεις σκοπο να παρεις τουρμπατο για να το πηγαινεις ολη μερα τερμα,θα μπεις φυλακη.

Εννοείτε ότι άμα θες να το τρέξεις το βάζεις βενζίνη, απλά εννοούσα ότι λόγο του τούρμπο πίστευα ότι το υγραέριο θα μπορούσε να βγάλει κάποια βλάβη στον κινητήρα και να μειώσει γενικότερα την απόδοση του και ας το ανοίγεις στην βενζίνη Όταν θα το τρέχεις και για αυτό έθεσα Έτσι την ερώτηση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Φίλος ψάχνει mk4 gti (1.8). Τι πρέπει να κοιτάξει και ποια τιμή είναι λογική για αυτό το αυτοκίνητο με 150-170.000χλμ; Ακομα είναι στην αρχή του ψαξιματος οπότε αν προσδιορίσουμε τιμή για ενα καθαρό με τα σέρβις του θα ξέρει πάνω κάτω τι να κοιτάει. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , DubbeR_ChRoniS said:

καλη τυχη πες του.καθαρο λαχειο

Ξέρουμε ποια προβλήματα βγάζουν τα συγκεκριμένα; Εννοώ να τα έχουν βγάλει όλα τα gti για να γνωρίζει αν έχουν γίνει οι δουλειές. Δεν το έχω καθόλου με τα mk4 οπότε δεν μπορω να τον βοηθήσω πολύ. Αν γνωρίζετε κάτι θα το ακούσω ευχαριστως. 

 

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.