Jump to content
marios tsi

ΔΥΝΑΤΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά.Πρόσφατα αλλάχθηκαν τα τακάκια σε VW PASSAT 2.0 FSI (B6).Αρχικά δεν ακουγόταν τίποτα αλλά πλέον κάθε φορά που πατάω το κουμπί για το χειρόφρενο το πρωί και φεύγω,σφυρίζει πάρα πολύ δυνατά εν κινήσει και στα πρώτα 1-2 πατήματα του φρένου.Ύστερα δεν ακούγεται τίποτα εκτός και αν σταματήσω κάπου και αφού περάσει ώρα πάω να ξαναφύγω με το αυτοκίνητο κρύο.Μπορεί να φταίνε τα τακάκια; (Μου είπαν ότι έβαλαν Bosch) 

Μπορεί μήπως επειδή πριν μου το εμφανίσει το πρόβλημα,πάτησα το auto hold για να ανέβω απότομη ανηφόρα,να έχει κολλήσει κάτι; Οδηγώντας δε νιώθω το αυτοκίνητο να κόβει πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε.Μάλλον τα τακάκια σου είναι.Αλλαξες και δισκόπλακες ή μόνο τακάκια???Αν οι δισκόπλακες σου είχαν δόντι  θα έπρεπε με γυαλόχαρτο να φαγωθούν οι γωνίες από το νέο τακάκι.Βεβαια ίσως φταίει και το τακάκι....προτιμάμε τα ΑΤΕ που είναι και η οεμ τοποθέτηση.Βέβαια η τιμή τους είναι λίγο τσουχτερή.

Edited by professor
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πόσα σετ τακάκια έχεις βάλει πάνω στην δισκόπλακα που φοράς.??? Αν για παράδειγμα είναι το δεύτερο και γενικά οι δισκόπλακες σου έχουν ένα μικρό νύχι τότε ο θόρυβος οφείλεται στα τακάκια και πιο συγκεκριμένα στα πλέον οικολογικά υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή (όπως λένε οι αντιπροσωπίες). Αν λοιπόν οφείλεται στο τακάκι είτε θα στρώσει σιγά σιγά είπε θα χρειαστεί κάποια έντονα πατήματα.

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

Στο δικο μου b6 1,8 tsi τα μπροστινα τακακια ferodo απο την πρωτη μερα που τα εβαλα σφυριζουν μολις φρεναρω με λιγα χιλιομετρα μεχρι να σταματησω

Δοκιμασα να φρεναρω με πολλα χλμ

για να ζεσταθουν,δοκιμασα να φρεναρω και να στριβω το τιμονι ,αυτα τιποτα,συνεχιζουν το χαβα τους ακαθεκτα

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εγώ μετά από πολλές πικρές εμπειρίες και σπάσιμο νεύρων κατέλειξα στα εξής. Αν δεν θέλετε θορύβους

1) επιλέγετε μαλακά υλικά τριβής

2) αν έχετε σκοπό να πάτε τις δισκόπλακες πιο κοντά στο τέλος της ζωής τους αλλάξτε τα τακάκια σας όταν φαγωθούν τα 2/3 του υλικού

3) μη διστάσετε να βάλεται λίγο γράσσο χαλκού στην επιφάνεια που πατάει το έμβολο της δαγκάνας στο τακάκι ή καποιο αντιθορυβικό υλικό

4) Αν φτάσσετε τα τακάκια στο τέλος της ζωής τους (ισχύει κυρίως για εμπρός φρένα) τότε αλλάξτε και τις δισκόπλακες. Το δόντι της φθοράς προκαλεί θόρυβο ότι και να κάνετε εκτός κι αν βάλετε τη δισκόπλακα στο τόρνο που προσωπικά θα το έκανα μόνο σε πολύ ακριβά φρένα. Εδω οι zimmerman 312 παίζουν κοντά στα 100 ευρω. Δεν αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που είναι σχετικό με το θέμα.

Υπάρχουν τακάκια της ΑΤΕ κεραμικά. Μπορούν να συνδυαστούν με τις συνηθισμένες δισκόπλακες ή θέλουν συγκεκριμένες που είναι συμβατές με κεραμικά τακάκια. Τέλος αν κάποιος έχει βάλει κεραμικά κάνουν θόρυβο και αυτά? 

Link to comment
Share on other sites

Λιγοτερη σκονη αποβάλλουν


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.