Jump to content
O Palios

Λαδια C3 συμβατα με DPF

Recommended Posts

 ACEA σημαινει Association des Constructeurs Européens d'Automobiles η στα Ελληνικα Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων και οριζει τα ορια της καθε κατηγοριας λιπαντικων για πετρελαια ως εξης : C1 , C2 , C3 ,C4 . Τα επισημα επιπεδα Saps ειναι οριοθετημενα απο αυτην και ολες οι προδιαγραφες των κατασκευαστων αυτοκινητων υπαγονται σε αυτην .Εαν αυριο δηλαδη οι εταιριες λιπαντικων δεν πληρωναν τις αυτοκινητοβιομηχανιες για να παρουν την αδεια τους ωστε να βαλουν την προδιαγραφη τους στην συσκευασια λαδιου ,θα βλεπαμε μονο δυο προδιαγραφες στα λαδια .Την ACEA και την API .

http://www.oilspecifications.org/acea.php

Η ACEA C3 ειναι η πιο διαδεδομενη και ακολουθοντας την C3 προδιαγραφη , βρισκουμε μια καλη γκαμα λιπαντικων που ειναι συμβατα με το DPF .

BP Visco 5000 C 5W-40                                                  http://datasheets.bp.com/bpglis/fusionpds.nsf/0/5906EDE51997355480257B210033FB4B/$file/BPXE-8RZDNA.pdf

Castrol MAGNATEC Diesel 5W-40 DPF                          http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/A1F383843227953B80257E67000CCB53/$File/BPXE-9Y2GXC.pdf

Castrol EDGE 5W-40                                                      https://oilgroupbg.com/pdf/castrol/castrol-edge-titanium-fst-5w40.pdf

Aral High Tronic 5W-40                                                 http://msdspds.aral.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/64D701E047511D4080257B4E0049D191/$File/BPXE-8RR53P.pdf

Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40                                   http://www.liquimoly.co.rs/e-shop/files/pdf_documentation/pdf_file/3909_3700-3701-3702-3703-3704%20Top%20Tec%204100_EN.pdf

Motul  8100 x-clean 5W-40                                          https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/53/original/8100_X-clean_5W-40_(GB).pdf?1370511661

Mobil Super 3000 XE1 5W-40                                       http://pds.mobil.com/China-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_Super_3000_XE1_5W-40.aspx

Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W-40                 http://cyclon.bg/ValvolineBulgaria/uploadedFiles/SynPower-Xtreme-MST-C3-5W-40_052-03b.pdf

Elf Evolution Full Tech LSX 5W-40                               http://www4.total.fr/asia-oceania/australia/Technical%20Data%20Sheets/ELF/1.%20PASSENGER%20CAR%20ENGINE%20OILS/4.%20SPECIALISED%20TOP%20TIER/EVOLUTION%20FULL%20TECH%20LSX%205W40%20TDS.pdf

 

Edit : μικροτερη γραμματοσειρα στις κατηγοριες λαδιων .

 

 

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

 Την συγκεκριμενη στιγμη το επισημο λαδι στις αντιπροσωπειες ειναι αυτο :  Castrol EDGE 5W-30 LL

http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/657308334B757F8D80257FA00052672C/$File/BPXE-A9EEBJ.pdf

Προδιαγραφη 507.00 φυσικα για προστασια του DPF ( και οχι της μηχανης , στην Ινδια οι ιδιες  μηχανες  χωρις  DPF  χρησιμοποιουν 5w-40 ).  Με μια καλυτερη ματια ομως βλεπουμε το % θειικης τεφρας ( Saps ) ανερχεται στο 0.75% , δηλαδη στο ανω οριο των C κατηγοριων και σαφως δεν εχει καμμια σχεση με low saps οπου το ποσοστο saps πρεπει να ειναι μικροτερο η ισο με 0.5% .

Συμπερασμα : Μην παραμυθιαζεστε .

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι προβληματιζομαι για το τι λάδι κι να βάλω στο αμάξι μου.

Θα έβαζα το Castrol μιας και αυτό βάζουν στην αντιπροσωπία. Μετά διάβασα εδώ μέσα και έμαθα κάποια πράγματα τώρα αγόρασα το liqui moly σε 5w/30 αλλά βλέπω ότι μπορώ να βάλω και 5w/40 που είναι καλύτερο για την προστασία του μοτέρ.

Τελικά τι παίζει;

Λόγο εγγύησης δεν νομίζω να δεχτούν να πάω 5/40 λάδι.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, PsilosTdi said:

Η αλήθεια είναι ότι προβληματιζομαι για το τι λάδι κι να βάλω στο αμάξι μου.Θα έβαζα το Castrol μιας και αυτό βάζουν στην αντιπροσωπία. Μετά διάβασα εδώ μέσα και έμαθα κάποια πράγματα τώρα αγόρασα το liqui moly σε 5w/30 αλλά βλέπω ότι μπορώ να βάλω και 5w/40 που είναι καλύτερο για την προστασία του μοτέρ.Τελικά τι παίζει;Λόγο εγγύησης δεν νομίζω να δεχτούν να πάω 5/40 λάδι.

Η εγγυηση δεν υφισταται μετα το περας της διαρκειας της . Εγω την εσπασα στα 1000 χιλιομετρα οταν αλλαξα λαδια και εβαλα 5-40. Μετα την εγγυηση ,βαλε το καλυτερο δυνατο λαδι για την προστασια της μηχανης , το οποιο φυσικα δεν ειναι σε καμμια περιπτωση το 5-30 . Οπως βλεπεις ολα τα λαδια ειναι mid saps , δηλαδη απο 0,6 % εως 0,8 % .Η ιδια η εταιρια βαζει 0,75% ,εγκρινοντας σιωπηλα κατ αυτον τον τροπο το 0,7%-0,8% . Εφ οσον λοιπον τα 5-40 λαδια σε κατηγορια C3 εχουν ιδια saps με την επισημη προταση της εταιριας για την προστασια του DPF (το 507 το βαζουμε μονο για το DPF και καλα υποτιθεται ) γιατι να βαζω λαδι με λεπτοτερο φιλμ προστασιας στην μηχανη ; Για να φθαρει πιο ευκολα η μηχανη η να το καιω πιο ευκολα μετα οταν αρχισουν και ανεβαινουν τα χιλιομετρα στο κοντερ ; Ξερεις πια ειναι η επομενη γενια προδιαγραφων της Vw ;

http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/580CDFF9990D43BC80257FD9003F3466/$File/BPXE-ABG6X4.pdf

0-20 λαδι.

Υπαρχουν ηδη καποιες εταιριες λιπαντικων που το διαθετουν . Οταν λοιπον πας απο το τελος Γεναρη του 2017 και μετα στην αντιπροσωπια ( καπου τοτε ειπαν οτι θα αρχισει η διαθεση του ) ξερεις τι θα σου πουν ; Οτι ειπαν οταν πρωτοβγηκε η 506.00 /506.01 προδιαγραφη ( 0-30 λαδι ) ." Βαλε το και μην ανησυχεις " . Ξερεις ποσοι τσιμπησαν τοτε αφηνωντας  το τελειο 505,01 λαδι ; Πολλοι . Ξερεις ποσοι εκλαψαν ; Ολοι .Το 505,01 εχει 3% λιγοτερο συνολικο πακετο προσθετων απο το 507,00 . Αλλα δεν λενε ολη την αληθεια , συνηθως σταματανε εδω .Το 507 ειναι long life και τα προσθετα που εχει μεσα ειναι για να αντεχει το λαδι οσο παραπανω γινεται (που δεν γινεται , πρεπει να το αντεχει και η μηχανη ) , ενω το 505,01 ειναι το λαδι που εχει τα περισσοτερα αντιτριβικα πρoσθετα ( anti-wears ) που μπορεις να βρεις στην κατηγορια του . Αυτην λοιπον η προδιαγραφη ( 505,01 ) βγηκε για τα PD μοτερια , αυτα που ειχαν μηχανικες τρομπες πετρελαιου ενσωματωμενες επανω στο μπεκ . Ανοιγαν περνωντας κινηση απο εκκεντροφορο , καταλαβαινεις οτι μια ιδεα και μονο να φθειρονταν ο εκκεντροφορος υπηρχε αργοπορια στο ανοιγμα και δεν δουλευε η μηχανη σωστα . Για να μην φθειρεται ο εκκεντροφορος λοιπον , ολοι εβαζαν 505,01 λαδι το οποιο ως προδιαγραφη δεν εχει αντικατασταθει ακομα . Απο 502/505 πηγαν στην 506/506.01 και μετα στην 504/507.00 .

Μακρυγορησα λιγο αλλα πιστευω οτι πηρες μια ιδεα του τι γινεται με τα λαδια . Αν τελειωση η εγγυηση σου και εχεις φθαρμενη μηχανη απο το "επισημο" σερβις με τα "επισημα" λαδια και καις λαδι , θα σε αποζημιωσει κανενας ; Οχι , την καραμελα την εχουν ετοιμη : " Εεε , θα τσιμπησει και λιγο λαδακι , τοσα χιλιομετρα εχει , τι περιμενεις ; Δεν ειναι καινουριο πια . " Πεταξε τον διαολο με το 507 και βαλε κανα λαδι της προκοπης . Τα 507 με τα 5-40 C3 505,01 (απαραιτητες και οι δυο προδιαγραφες ,C3 και 505,01 ) το ιδιο βουλωμα θα κανουν στο DPF  αλλα σιγουρα καποιο κρατα την μηχανη με λιγοτερη φθορα . Πιο να ειναι αραγε ;

Edit : Μειωση κενων (space) .

Edited by O Palios
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπότε βάζουμε 10w/40

Για καλύτερη προστασία στο μοτέρ;

Πόσο κακό κάνει στο dpf 0,5% παραπάνω ash;;

Αν είναι να είναι έχω καλύτερη προστασία ας κάνει παραπάνω αναγέννησεις εκτός και αν χαλάει το υλικό που είναι φτιαγμένο οπότε ένα καλό ποιοτικό λάδι σε προδιαγραφές 507.00 (πχ το amsoil βλέπω έχει πολλή καλές προδιαγραφές δεν έχω βρει κάτι ποιο ποιοτικό)

Και αλλαγές κάθε 15,000 χλμ και νομίζω θα είμαστε οκ.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, PsilosTdi said:

Οπότε βάζουμε 10w/40

Για καλύτερη προστασία στο μοτέρ;

Πόσο κακό κάνει στο dpf 0,5% παραπάνω ash;;

Αν είναι να είναι έχω καλύτερη προστασία ας κάνει παραπάνω αναγέννησεις εκτός και αν χαλάει το υλικό που είναι φτιαγμένο οπότε ένα καλό ποιοτικό λάδι σε προδιαγραφές 507.00 (πχ το amsoil βλέπω έχει πολλή καλές προδιαγραφές δεν έχω βρει κάτι ποιο ποιοτικό)

Και αλλαγές κάθε 15,000 χλμ και νομίζω θα είμαστε οκ.

 Το καλυτερο δυνατο λαδι εφ οσων υπαρχει DPF ειναι C3 505,01 προδιαγραφων σε 5-40 ρευστοτητα . Βρισκεις και 5-30 σε αυτες τις προδιαγραφες αλλα η ρευστοτητα δεν ειναι η ιδανικη αφου ως γνωστον ιδια μοτερια κυκλοφορουν με 5-40 . Το 10-40 ειναι καλο οταν δεν υπαρχει DPF . Η προδιαγραφη 507.00 βγηκε καπου στο 2007 νομιζω . Απο τοτε εως τωρα η Vw την εχει ως μονη επιλογη για polo,golf κτλ εκτος καποιων εξαιρεσεων . Απο τοτε που την χρησιμοποιει το Vag group η λιστα λοιπον εχει ως εξης :

Υπερβολικη καταναλωση λαδιου σε σημειο να καιγονται μοτερια .

Φθαρμενοι στροφαλοι .

Φθαρμενοι εκκεντροφοροι .

Σπασμενα πιστονια .

Φθαρμενες η κομμενες καδενες χρονισμου .

Οι βενζινες ακουγονται σαν πετρελαια απο τα πειρακια .

Ντιν νταν

Ντιν νταν

Ντιν νταν

Τι δεν καταλαβαινουν ; Το μονο κοινο σε ολα αυτα ειναι το 507.00 5-30 λαδι .

Ως αναφορα την Amsoil δεν εχει αλλες προδιαγραφες περα απο τις δικες της . Αυτα τα λαδια δεν λεω οτι δεν ειναι καλα αλλα ειναι του τυπου :"Επειδη σου το λεω εγω και εγω ειμαι καποιος και δεν με νοιαζει τι λενε οι αλλοι ,θα βαλεις αυτο σ'αρεσει δεν σ'αρεσει αλλα και να μην σ'αρεσει σκασιλα μου ,αρκει να το αγορασεις .Επιπλεον αλλαζω οποτε μου σκασει την φορμουλα γιατι ειμαι ωραιος και τσιφτης και δεν δινω δεκαρα τσακιστη για εγκρισεις , θα ακους οτι σου λεω εγω μονο . "

Edit : διαφορετικη γραμματοσειρα .

Edited by O Palios
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, PsilosTdi said:

Οπότε βάζουμε 10w/40

Για καλύτερη προστασία στο μοτέρ;

Πόσο κακό κάνει στο dpf 0,5% παραπάνω ash;;

Αν είναι να είναι έχω καλύτερη προστασία ας κάνει παραπάνω αναγέννησεις εκτός και αν χαλάει το υλικό που είναι φτιαγμένο οπότε ένα καλό ποιοτικό λάδι σε προδιαγραφές 507.00 (πχ το amsoil βλέπω έχει πολλή καλές προδιαγραφές δεν έχω βρει κάτι ποιο ποιοτικό)

Και αλλαγές κάθε 15,000 χλμ και νομίζω θα είμαστε οκ.

Off topic  ( καπως ) και παρανομο : Για καλυτερη προστασια του μοτερ ,βγαλε τις αναθυμιασεις του λαδιου εξω απο την εισαγωγη και βαλε τες καπου χαμηλα αφου πρωτα τις φιλτραρεις με catch can (δοχειο αναθυμιασεων) .Κυριολεκτικα θα δεις στα 300 με 500 χιλιομετρα αμεση αλλαγη στην μηχανη προς το καλυτερο . Το DPF θα καθυστερει να κανει αναγεννηση λογω λιγοτερου καμμενου λαδιου σε σημειο που θα νομιζεις οτι δεν εχεις τετοιο συστημα επανω στο αμαξι . Η καταναλωση θα πεσει γιατι ο κυλινδρος πλεον δεν καιει λαδια και τα λαδια ριχνουν την ποιοτητα του μειγματος .Καλο θα κανεις και στην ERG .

 

Edit : διαφορετικοι χρωματισμοι .

 

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, PsilosTdi said:

Πως γίνεται αυτό;;

Θα περνάει κτεο;;

Δεν είναι παράνομο και επιλογές για το περιβάλλον;;

 Γιαυτο τονισα οτι ειναι παρανομο (ουσιαστικα ,ακομα και ενα αυτοκολλητο να κολλησεις στο αμαξι θεωρηται αλλοιωση χαρακτηριστικων οχηματος ) . Δεν περναει κτεο αλλα για το κτεο απλως ξαναβαζεις τον σωληνα που ενωνει την  ccv βαλβιδα με την εισαγωγη . Για το περιβαλλον δυιστανται οι αποψεις γιατι σαν εργοστασιακο setup σε υποχρεωνει η εταιρια να καις λαδι αρα να παραγεις αιθαλη ενω με δοχειο αναθυμιασεων και τις αναθυμιασεις εκτος , πιανεις το 80% το λαδιου που θα εκαιγες ενω ενα 20% απορριπτεται εξω . 80% λιγοτερο καμμενο λαδι ειναι καλο για το περιβαλλον απο το να το καις μεσα στο DPF και απλως να γινονται μικροτερα τα μορια της καπνας . Μα μεση λυση αλλα παλι δεν περνας κτεο γιατι θεωρηται μετατροπη οχηματος , ειναι να εχεις δοχειο αναθυμιασεων και να τις επιστρεφεις παλι μεσα . Παλι καλυτερα θα δουλευει η μηχανη αφου θα κρατας πολυ λαδι το οποιο θα το εκαιγες και το λαδι ουσιαστικα ειναι ο βασικος υπευθυνος που βουλωνει το DPF , που χτυπαει πειρακια μια μηχανη , που καιει περισσοτερο καυσιμο και πολλα αλλα. Λεπτορευστα λαδια καιγονται ευκολα αρα βουλωνουν νωριτερα το DPF .

Εν τελει ,οταν θελεις να περασεις κτεο απλως ξαναβαζεις τον εργοστασιακο σωληνα .

Link to comment
Share on other sites

On 10/8/2016 at 0:08 ΠΜ, O Palios said:

Ξερεις πια ειναι η επομενη γενια προδιαγραφων της Vw ;

http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/580CDFF9990D43BC80257FD9003F3466/$File/BPXE-ABG6X4.pdf

0-20 λαδι.

VW 508 00 / 509 00

 Βοήθειά μας !

0-20.png

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, geopro said:

VW 508 00 / 509 00

 Βοήθειά μας !

Οπως το ειπες . Σε οσους πανε "by the book " , βοηθεια τους .Να πεταχτουν μεχρι τα Lidl να παρουν κατι χαρτομαντιλα σε προσφορα τωρα που εχουν κανα ευρω επανω τους .

0-20 λαδακι 508.00/509.00 ειναι χειροτερα απο 506.xx και 504.00/507.00 . Δεν ξερω τι ακριβως σκεπτονται στην Vw αλλα ξερω τι αποτελεσματα θα εχει . Και δεν θα ειναι καλα για οσους το τολμησουν .Τολμησαν το 506 .xx και την πατησαν . Συνεχιζουν το 504.00/507.00 και ακομα την πατανε . Καποτε θα βαλουν μυαλο πιστευω .

Link to comment
Share on other sites

 Παρε και αλλα δυο να γινουν πολλα τηγανολαδα , λες και δεν ειχαμε μεχρι τωρα .

http://www.lavoiture.nl/2016/07/20/champion-introduceert-oem-specific-0w20-ll-fe-motorolie-nieuwe-volkswagenmotoren/

http://fuelsandlubes.com/wolf-oil-launches-ultra-low-viscosity-oil-for-new-volkswagen-engines/

 

Link to comment
Share on other sites

Τι δοκιμές έχεις κάνει; και ξέρεις περισσότερα από τον κατασκευαστή; η ακόμα από της εταιρίες λαδιού;

Είναι δυνατόν να ακολουθείς της οδηγίες συντήρησης του οχήματος σου και να σου βγάζει πρόβλημα!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PsilosTdi said:

Τι δοκιμές έχεις κάνει; και ξέρεις περισσότερα από τον κατασκευαστή; η ακόμα από της εταιρίες λαδιού;

Είναι δυνατόν να ακολουθείς της οδηγίες συντήρησης του οχήματος σου και να σου βγάζει πρόβλημα!!

40.000 χιλιομετρα με 5-40 ειναι μια καλη ενδεικτικη περιοδος για να δω εαν δουλευει καλα η θα καταστραφει μια μηχανη .Ο κατασκευαστης οπως ειπα υπαγεται σε συγκεκριμενες κατηγοριες βαθμολογησης .Δεν οριζει απο μονος του μια προδιαγραφη .Η ACEA ειναι συνομοσπονδια κατασκευαστων αυτοκινητων ,αυτοι οριζουν τα των Ευρωπαικων προδιαγραφων οπως κανει αντιστοιχα η API στην Αμερικη. Τα C2/C3 σε 5-40 ρευστοτητα λαδια οπως μπορεις να δεις με μια αναζητηση στο διαδικτυο ειναι συμβατα με DPF οπως εδειξα και εγω με συγκριση τα προτεινομενα απο τον κατασκευαστη λαδια και μερικα 5-40 της αγορας .Ολα κυμαινονται στην Cx προδιαγραφη ,ομως η C3 ειναι η πιο δημοφιλης .Η 507 προδιαγραφη ειναι η απαρχη της καταστροφης μιας μηχανης εαν χρησιμοποιηθει . Γιατι δεν φθειρονταν καδενες χρονισμου πριν απο αυτην( ειδες να υπαρχει ανακληση ; Οχι βεβαια γιατι απλα δεν φταιει η καδενα ως υλικο, το λαδι φταιει αρα θα σου πουν φυσιολογικη φθορα ) ; Γιατι δεν χτυπαγαν πειρακια σε σημειο που να λυωνουν πιστονια πριν απο αυτην ; Γιατι δεν εκαιγαν λαδι σε αναλογια 3 λιτρα στα 7000 χιλιομετρα πριν απο αυτην ; Πολλα μπορω να παραθεσω απο την ιστορια της 507 προδιαγραφης και κανενα δεν ειναι υπερ της .

Ναι ειναι δυνατον να βγαζει προβλημα και μαλιστα συμφερει πολυ αυτους .Να σου θυμισω οτι 1ο σερβις ηταν σε εμενα και πολλους αλλους  τα 30.000 χιλιομετρα (ολως τυχαιως τοτε που εληγε η εγγυηση , δηλαδη σαν να σου λεει μαμησε το και μολις ληξει εγω σαν εταιρια σφυραω και δεν ξερω τιποτα) συμφωνα με το αυτοκινητο .Γιατι δεν το ακολουθησε κανενας μας εφ οσων πρεπει να εχουμε τυφλη υπακοη στον κατασκευαστη ; Δεν ξερει αυτος και ξερουμε εμεις καλυτερα δηλαδη ; Γιατι να μην αλλαζουμε στα 60.000 χιλιομετρα φιλτρο πετρελαιου οπως οριζει ; Δεν αναφερει πουθενα ιδιαζουσες συνθηκες χρησης οταν αγορασαμε το αμαξι , τοτε γιατι το αλλαζουμε στα 10-20.000 χιλιομετρα ; Γιατι πηραμε ενα Euro 5+ οχημα εχοντας τυφλη εμπιστοσυνη και τελικα ειναι Euro 1 ;

Ο κατασκευαστης δεν θελει το καλο μας , την τσεπη μας θελει και το στριγκακι μας .Οσοι θελουν σκυβουν ,δεν τους το απαγορευει κανενας .Οσοι θελουν , βλεπουν τους αλλους να σκυβουν , ουτε αυτο απαγορευεται .

Edit : διαφορετικοι χρωματισμοι .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.

Εσύ τι αμάξι έχεις;

Και πόσα χλμ έχεις κάνει και με τι λάδια;

Έχεις dpf;

Ακόμα όταν λες σκυβουν τι εννοείς; μπορείς να πας αλλού για σέρβις όταν είσαι στην εγγύηση;

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, PsilosTdi said:

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.

Εσύ τι αμάξι έχεις;

Και πόσα χλμ έχεις κάνει και με τι λάδια;

Έχεις dpf;

Polo 1,2 tdi με dpf

40.000 χιλιομετρα απο τα 42.000+ που εχει το αμαξι με 5-40 λαδια .

Link to comment
Share on other sites

Πια η διαφορά στο 5w/30 με το 5w/40 ποιο χοντρό λάδι το ένα έτσι δεν είναι.

Ακόμα για σέρβις που το πας; το polaki

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, PsilosTdi said:

Πια η διαφορά στο 5w/30 με το 5w/40 ποιο χοντρό λάδι το ένα έτσι δεν είναι.

Ακόμα για σέρβις που το πας; το polaki

Το 5-40 εχει καλυτερο φιλμ προστασιας και σε Cx προδιαγραφες της ACEA ειναι συμβατα με DPF ,δεν θα εχεις απολυτως κανενα προβλημα και δεν υπαρχει λογος να βαλεις λεπτοτερο φιλμ στη  μηχανη .Κινητηρας και DPF προστατευμενα σε ενα πακετο μαζι  , C3 505,01 5-40 λαδι . Οτι χρειαζετε το αμαξι το κανω μονος μου ,τουλαχιστον αυτα που μπορω .Λαδια ειναι ευκολο να αλλαξω οπωτε δεν πηγαινω σε συνεργειο .

Link to comment
Share on other sites

Αν φταινε τα λαδια με προδιαγραφη 507, γιατι τοσα 4αρια 18αρια μαζι και το δικο μου που βαζω αυτη την προδιαγραφει δεν εχει παθει τιποτα η μηχανη ουτε καιει λαδια εδω και 200000Km??? ή τα υπολοιπα δεν χτυπανε μηχανες και εκκεντροφορους??? και αντιθετα στα 5αρια με την ιδια προδιαγραφη εχουν φαει καδενες με το κουταλι???

Για τον κατασκευαστη πιστευω ειναι ποιο ευκολο να κανει μια μελετη στα μεταλα ποσο ευκολο φθηρονται ωστε να του επιφερουν κερδη, παρα να βαλει ενα λαδι μαπα. Και για αυτο μετα τα 4αρια και κυριως τα tsi κινητηρες ειναι κινητηρες πατατακια.

 

Τελος αν καταλαβα καλα απο τα γραφομενα, o palios εισαι ο abba που εκανε διαγραφη ετσι???

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, PsilosTdi said:

Τι εννοείς;

Αν πάθεις ζημιά τι θα κάνεις;;!!

Τι εννοεις ζημια ; Να σπασω πιστονια ; Να καιω λαδι σαν τηγανιερα  ; Αυτα αλλοι τα επαθαν που ακολουθησαν εγγυηση και δεν τους αποζημιωσε κανεις ,ενα χαρχαλο αμαξι εχουν και θα κοιταν να το σπρωξουν με την πρωτη ευκαιρια .Σαν φυσιολογικη φθορα ,οπως ολοι μας μετα απο καποιες χιλιαδες χιλιομετρα που ετσι και αλλιως δεν θα υπαρχει εγγυηση θα πληρωθουν απο την τσεπη μας .

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, dasauto said:

Αν φταινε τα λαδια με προδιαγραφη 507, γιατι τοσα 4αρια 18αρια μαζι και το δικο μου που βαζω αυτη την προδιαγραφει δεν εχει παθει τιποτα η μηχανη ουτε καιει λαδια εδω και 200000Km??? ή τα υπολοιπα δεν χτυπανε μηχανες και εκκεντροφορους??? και αντιθετα στα 5αρια με την ιδια προδιαγραφη εχουν φαει καδενες με το κουταλι???

Για τον κατασκευαστη πιστευω ειναι ποιο ευκολο να κανει μια μελετη στα μεταλα ποσο ευκολο φθηρονται ωστε να του επιφερουν κερδη, παρα να βαλει ενα λαδι μαπα. Και για αυτο μετα τα 4αρια και κυριως τα tsi κινητηρες ειναι κινητηρες πατατακια.

 

Τελος αν καταλαβα καλα απο τα γραφομενα, o palios εισαι ο abba που εκανε διαγραφη ετσι???

 Το οτι εζησαν καποια μοτερ ,δεν ειναι ο κανονας αλλα η εξαιρεση εκτος αν θελεις να κατεβασω σε URL το μισο διαδικτυο εδω ωστε να πεισθουν καποιοι οτι μονο καλο δεν εκανε η 507 . Μαλλον ευννοει αυτους που πωλουν ανταλλακτικα η αυτους που εχουν φιλους ανταλλακτικατζιδες .

Η μελετη στα μεταλλα ισουτε με ανακληση ,το μαπα λαδι οχι . Ετσι απλα .

Οχι δεν γνωριζω το συγκεκριμενο μελος οπως εχω ηδη πει και ηδη ειχα κανει αναφορα ( report )καποιον αλλον που συνεχισε να με ενοχλη και να υποθετει οτι ειμαι αλλος .Μην συνεχισεις το ιδιο με αυτον .

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ομοιοτητα ομως τα γραφομενα του ενος μελους με του αλλου, εχετε και ιδιο αυτοκηνιτο, τελος παντων.

Γιατι τοτε δεν κανει ανακληση σε ολα αυτα τα σπασμενα μοτερ???  Δεν γινετε με το ιδιο λαδι ενα μοτερ να ειναι αξιοπιστο και ασπαστο, και ενα μεταγενεστερο βελτιωμενο να ειναι πατατακι....

ο κατασκευαστης και ο καθε κατασκευαστης που δοκιμαζει ενα αυτοκινητο για 1-2 χρονια??? δεν ξερω εγω ποσα, πριν το βγαλει σε κυκλοφορια δεν το κανει για να δει ποσο αξιοπιστο ειναι, αλλα για να δει ποσο αντεχουν τα μηχανικα του μερη, τι ζημιες θα βγαλει και σε ποιο χρονικο οριο αυτα θα ληξουν, ωστε ο ιδιοκτητης να αρχισει να του τα χωνει σε €€€.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.