JOHNP. Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 (edited) ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΤΥΧΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΣΤΡΑΒΩΣΟΥΝΕ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΣΕ golf 7 tdi(12-2014).EMENA MOY ETYXE STOYS 7 ΜΗΝΕΣ.ΜΟΥ ΤΑ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΜΕ ΚΑΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.ΟΝΤΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΜΗΝΕΣ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΕΒΓΑΛΑ ΜΕΤΑ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΕ ΤΟΡΝΟ ΟΠΟΥ ΕΙΔΑ ΟΤΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΙΧΕ ΘΕΜΑ.ΑΛΛΑΞΑ ΕΝΤΕΛΗ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΕ ΑΛΛΗ vw ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΜΟΥΑΓΙΕ ΟΔΗΓΟΥ.ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟ/ΤΟΥ ΕΧΩ ΠΑΛΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΥΜΑΤΑΚΙ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙΤ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ? Edited August 23, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Αν υποθεσουμε οτι ειχαν προβλημα οι αρχικες δισκοπλακες που δεν το νομιζω αλλα πιθανον να συμβαινει, θεωρω απιθανο να ειχαν ελλατωμα και οι επομενες. Μηπως ετυχε να περασεις σε πολλα νερα με ζεστες τις δισκοπλακες, καμια φορα αλλα σπανια μπορει να στραβωσουν. Συνηθως μπορει να γινει οταν πληθουν ζεστοι οι τροχοι. Προσωπικα δεν μου εχει συμβει ποτε να μου στραβωσουν σε οποιο αυτοκινητο και αν ειχα. Σε γνωστο μου αλλα σε φιατ αμαξι του ειχαν μπλεδιάσει οι δισκοπλακες γιατι ειχε ποδι τσαρουχι στο φρεναρισμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNP. Posted August 22, 2016 Author Report Share Posted August 22, 2016 ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΣΤΡΑΒΩΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΠΑΩ ΕΩΣ 1700 ΣΤΟΡΦΕΣ.ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΑ.ΑΠΛΑ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ vw club ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΙΑΡΙΣΜΕΝΕΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΜΟΥΑΓΙΕ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΛΕΝΩ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΕΣ ΟΙ ΔΥΣΚΟΠΛΑΚΕΣ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Παρόμοιο πρόβλημα συζητήθηκε έντονα στην ενότητα του Up! φίλε μου, οπότε αν θέλεις μπορείς να ρίξεις μια ματιά εκεί για να δεις μήπως βρέθηκε λύση και αιτία. Το δικό μου είναι μοντέλο του '15 αλλά δεν έχω πρόβλημα μέχρι στιγμής με 18.000 χιλιόμετρα και με κανα δύο φρεναρισματα πανικού. Επίσης, καλό είναι το αυτοκίνητο να κάθεται κανένα δίωρο πριν πλυθεί ώστε να κρυώσουν όλα τα μηχανικά μέρη τα οποία ενδεχομένως να έρθουν σε επαφή με το νερό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNP. Posted August 22, 2016 Author Report Share Posted August 22, 2016 Σε ευχαριστω παρά πολυ.που πρεπει να πάω να ρωτήσω αν εγινε κατι με το up?εχεις δίκιο σε αυτο που λες για το πλύσιμο αλλα και παλι το θεωρώ λίγο ακραίο.δηλαδη θα πας σε ενα πλυντήριο και θα περιμένει καμία ώρα να κρυώςουνε τα παντα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 22, 2016 Report Share Posted August 22, 2016 Έψαξα λίγο και βρήκα το θέμα φίλε μου, εδώ είναι https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fwww%2Evwclub%2Egr%2Fvwforum%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F60098-%CE%94%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CE%B9-%CE%9A%CE%B1%CE%B9-%CE%A4%CE%B1%CE%BA%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%93%CE%B9%CE%B1-Up&share_tid=60098&share_fid=43661&share_type=t Δίσκοι Και Τακάκια Για Up Δεν θα περιμένουν, αλλά δεν τους ενδιαφέρει κιόλας, αφού δεν είναι δικό τους 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Μη σου φαίνεται περίεργο το στράβωμα από πλύσιμο και ειδικά από πλυντήριο που πετάει στα πλάγια ή κάνει χρήση πιεστικού. Στο σπίτι μπορεί και να τη γλιτώσεις ευκολότερα. Μήπως ανεβαίνεις πεζοδρόμια ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNP. Posted August 23, 2016 Author Report Share Posted August 23, 2016 Πεζοδρομια απο κανένα που και που και παλι η μια πλευρά παντα για να ειναι ποιο μεσα το αμάξι σε σχεση με τον δρόμο.πλυντηριο παντα εγω το κάνω μόνος μου αλλα και παλι νερό ειναι δεν αλλάζει.ασε που απο τότε που πηγαμε στον τορνο νιώθω οτι τα φρένα μου δεν ειναι τα ίδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNP. Posted August 23, 2016 Author Report Share Posted August 23, 2016 11 hours ago , faniaros said: Έψαξα λίγο και βρήκα το θέμα φίλε μου, εδώ είναι https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fwww%2Evwclub%2Egr%2Fvwforum%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F60098-%CE%94%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CE%B9-%CE%9A%CE%B1%CE%B9-%CE%A4%CE%B1%CE%BA%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%93%CE%B9%CE%B1-Up&share_tid=60098&share_fid=43661&share_type=t Δίσκοι Και Τακάκια Για Up Δεν θα περιμένουν, αλλά δεν τους ενδιαφέρει κιόλας, αφού δεν είναι δικό τους Σε ευχαριστω παρά πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 (edited) 34 λεπτά πριν , JOHNP. said: Πεζοδρομια απο κανένα που και που και παλι η μια πλευρά παντα για να ειναι ποιο μεσα το αμάξι σε σχεση με τον δρόμο.πλυντηριο παντα εγω το κάνω μόνος μου αλλα και παλι νερό ειναι δεν αλλάζει.ασε που απο τότε που πηγαμε στον τορνο νιώθω οτι τα φρένα μου δεν ειναι τα ίδια. Καλό είναι να προσέχεις περισσότερο και αν δεν βγάλεις άκρη πάρε ένα σετ δίσκους εμπρός της ΑΤΕ ή TRW να ξεμπερδεύεις. Στα 288mm δεν κοστίζουν πολύ. ΥΓ. Οι δισκόπλακες έχουν ελάχιστο πλάτος, μετά αντικαθίστανται. Εαν τορνίστηκαν πολύ έφυγε αρκετό υλικό.. Πχ. Σε δισκόπλακα 345Χ30, το ελάχιστο πάχος είναι 28mm, δηλαδή αφού "χάσει" 2mm προτείνεται αντικατάσταση. Είναι το λεγόμενο service limit. Πολλές δισκόπλακες, έχουν στην κάτοψή τους 2 χαραγές γι΄αυτό το όριο κι άλλες το αναγράφουν. Καλό είναι να τις μετρήσεις με παχύμετρο. Edited August 23, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Σε ευχαριστω παρά πολυ. Παρακαλώ φίλε μου, εύχομαι να βγάλεις σύντομα άκρη! Κατά τη γνώμη μου, είναι μια λύση αυτό που προτείνει ο nikdev, αλλά πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα να βρεθεί η αιτία που στραβωνουν, γιατί υπάρχει η περίπτωση να σου στραβωσουν και οι επόμενοι δίσκοι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNP. Posted August 23, 2016 Author Report Share Posted August 23, 2016 3 hours ago , nikdev said: Καλό είναι να προσέχεις περισσότερο και αν δεν βγάλεις άκρη πάρε ένα σετ δίσκους εμπρός της ΑΤΕ ή TRW να ξεμπερδεύεις. Στα 288mm δεν κοστίζουν πολύ. ΥΓ. Οι δισκόπλακες έχουν ελάχιστο πλάτος, μετά αντικαθίστανται. Εαν τορνίστηκαν πολύ έφυγε αρκετό υλικό.. Πχ. Σε δισκόπλακα 345Χ30, το ελάχιστο πάχος είναι 28mm, δηλαδή αφού "χάσει" 2mm προτείνεται αντικατάσταση. Είναι το λεγόμενο service limit. Πολλές δισκόπλακες, έχουν στην κάτοψή τους 2 χαραγές γι΄αυτό το όριο κι άλλες το αναγράφουν. Καλό είναι να τις μετρήσεις με παχύμετρο. Άμεσα απο το *μη επιτρεπόμενο @ URL* θα τα βρω η κάπου άλλου;πολυ σπαστικό παντως για καινούργιο αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNP. Posted August 23, 2016 Author Report Share Posted August 23, 2016 1 ώρα πριν , faniaros said: Παρακαλώ φίλε μου, εύχομαι να βγάλεις σύντομα άκρη! Κατά τη γνώμη μου, είναι μια λύση αυτό που προτείνει ο nikdev, αλλά πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα να βρεθεί η αιτία που στραβωνουν, γιατί υπάρχει η περίπτωση να σου στραβωσουν και οι επόμενοι δίσκοι.. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΜΟΥΑΓΙΕ ΑΛΛΑΓΗ-ΕΚΤΟΣ ΠΑΛΙ ΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΟΥ ΕΒΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΛΥΣΙΜΑΤΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΧΑΛΙΑ ΠΑΛΙ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Εγώ με 70.000km και μια αλλαγη τακακιων μονο, δεν εχω καποιο θεμα με τις δισκοπλακες. Μεχρι τωρα η αισθηση ειναι οπως πρωτα. (μοντ.2014). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNP. Posted August 23, 2016 Author Report Share Posted August 23, 2016 ΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ.ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ GOLF 7 TDI ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Φίλε μου εφόσον είσαι ακόμα μέσα στην εγγύηση θα πρότεινα να αλλαχτεί και το άλλο μουαγιε και αν μπορείς πίεσε και για νέους δίσκους. Αν θες τη γνώμη μου για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο σχετικά με το πλύσιμο, προσπάθησε να αποφεύγεις τα δυνατά φρεναρισματα πριν πλυνεις το αμάξι, αλλά θεωρώ πως μισή ώρα για να κρυώσουν τα φρένα τους είναι αρκετή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNP. Posted August 23, 2016 Author Report Share Posted August 23, 2016 ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝΕ ΜΟΝΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΠΑΛΙ ΜΗΠΟΩΣ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΣΕΤ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 23, 2016 Report Share Posted August 23, 2016 Δεν το ήξερα αυτό περί εγγύησης. Άλλαξε το φίλε μου, γιατί είναι κρίμα να δημιουργείς εσύ ο ίδιος προβλήματα στο αυτοκίνητο σου, αν αυτή είναι όντως η αιτία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...