Jump to content
Nikwlis

VW Tiguan 2016 - αγορά!

Recommended Posts

1.6 TDI αρχική τιμή βάση τιμοκαταλόγου 170€. Αλλά σίγουρα θα παίξει εκπτωσουλα της τάξης του 10-15%

Χρυσά λάδια και χρυσά 2-3 φίλτρα θα μας βάλουν; Συνολικό κόστος αυτών ΣΙΓΟΥΡΑ όχι πάνω από 50€. Παιδιά αν δεν κολλάτε συμφωνία τιμής κόστους πριν την αλλαγή. Οι καιροί είναι περίεργοι και αν ψάχνουν για μ@λ@κες εγώ προσωπικά δεν θα τους κάνω την χάρη! Σιγά την επιστήμη δηλαδή....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Δε κατάλαβες, ούτε καν 2-3 φίλτρα! 1 φίλτρο λαδιού και 5 λίτρα λάδι (1,6 tdi) . Πιστεύω η τιμή θα είναι γύρω στα 150 με την "έκπτωση" . 

Link to comment
Share on other sites

Δε κατάλαβες, ούτε καν 2-3 φίλτρα! 1 φίλτρο λαδιού και 5 λίτρα λάδι (1,6 tdi) . Πιστεύω η τιμή θα είναι γύρω στα 150 με την "έκπτωση" . 

Φίλτρο πετρελαίου και καμπίνας δεν...;

Εγώ τα αλλάζω κάθε φορά στο άλλο μου αυτοκίνητο και το συνολικό κόστος είναι το πολύ 40€ μαζί με λάδια. Και δεν μιλάω για δεύτερης διαλογής ή ιμιτασιόν, μα για τα ίδια που βάζουν σε αντιπροσωπεία

Μάλλον δεν θα αρχίσουμε καλά με την VW και την έκάστοτε αντιπροσωπεία-συνεργείο. Πότε πάμε για το πρώτο service είπαμε;

ΥΣ: παρακαλώ όποιος προλάβει να πάει για service να μας παραθέσει εντυπώσεις, εργασίες και κόστος αν είναι δυνατόν

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν σύμφωνα με ειδικούς που ρώτησα  οποιοδήποτε Adblue με  iso 22241-1 κάνει για το αμάξι μας και οχι μονο  (euro 4,5,6).

το 22241 κάνει για τους παλιούς κινητήρες diesel euro 4-5. βρήκα παρεμπιπτοντως και την παραλαβή του δικού μου και είχα σημειωμένο γιατί μου έκανε εντύπωση 

την εξής απάντηση από τον sales manager της VW : adblue βάζουμε μόνο το συγκεκριμένο iso που αναγράφει η τάπα και κανένα άλλο..το αγοράζουμε από οποιονδήποτε 

αρκεί να αναγράφει αυτό τον αριθμο 22241-1.οποτε αν δεν μου βγάλει θέμα στα επόμενα 1000km είμαστε οκ αν όχι θα κάνουμε αποστράγγιση !!!!!.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν σύμφωνα με ειδικούς που ρώτησα  οποιοδήποτε Adblue με  iso 22241-1 κάνει για το αμάξι μας και οχι μονο  (euro 4,5,6).
το 22241 κάνει για τους παλιούς κινητήρες diesel euro 4-5. βρήκα παρεμπιπτοντως και την παραλαβή του δικού μου και είχα σημειωμένο γιατί μου έκανε εντύπωση 
την εξής απάντηση από τον sales manager της VW : adblue βάζουμε μόνο το συγκεκριμένο iso που αναγράφει η τάπα και κανένα άλλο..το αγοράζουμε από οποιονδήποτε 
αρκεί να αναγράφει αυτό τον αριθμο 22241-1.οποτε αν δεν μου βγάλει θέμα στα επόμενα 1000km είμαστε οκ αν όχι θα κάνουμε αποστράγγιση !!!!!.

Μπράβο και ευχαριστούμε για την ενημέρωση


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από την 1η Ιουλίου 2010, τίθεται σε ισχύ η Ευρωπαική οδηγία, η οποία προβλέπει ότι ο καταναλωτής θα μπορεί να απευθύνεται σε ανεξάρτητα συνεργεία για εργασίες συντήρησης, χωρίς να χάνει το δικάιωμα της εγγύησης ....

Σημαντικές αλλαγές στον τομέα της επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, της εμπορίας και των ανταλλακτικών αναμένεται να επιφέρουν από τον ερχόμενο μήνα οι νέοι κανονισμοί για την ενίσχυση του ανταγωνισμού που υιοθέτησε χθες η Ε. Ε.

Η Κομισιόν ελπίζει ότι θα μειωθεί σημαντικά το κόστος για τη συντήρηση - επισκευή αυτοκινήτων, αλλά και το κόστος πώλησής τους. Στόχος της Επιτροπής είναι να ρίξει το κόστος επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως, λεωφορείων και φορτηγών, αλλά και το κόστος διανομής τους.

Από την 1η Ιουνίου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα είναι υποχρεωμένες να παρέχουν σε ανεξάρτητα συνεργεία αυτοκινήτων όλες τις τεχνικές πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την επισκευή και τη συντήρηση τους. Παράλληλα, οι κατασκευάστριες εταιρείες δεν θα μπορούν πλέον να «απειλούν» τους καταναλωτές ότι θα χάσουν την εγγύηση του αυτοκινήτου τους σε περίπτωση που εκτελέσουν εργασίες συντήρησης σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούν να απαιτούν επισκευές που καλύπτονται από την εγγύηση και πληρώνονται από την ίδια την εταιρεία να γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Η Κομισιόν υπολογίζει ότι το κόστος επισκευής ενός αυτοκινήτου αποτελεί το 40% του συνολικού κόστους διατήρησής του.

Σχετικά με την προμήθεια ανταλλακτικών, αίρονται οι περιορισμοί που θέτουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για την πώληση αυθεντικών ανταλλακτικών σε ανεξάρτητα συνεργεία.

Σε ό, τι αφορά την εμπορία αυτοκινήτων, η Κομισιόν εκτιμά ότι ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος στον τομέα και συνεπώς, δεν πρέπει να ισχύσουν στο μέλλον οι κανόνες που περιορίζουν τον ανταγωνισμό.

πηγή : καθημερινή

 

-----------------------------------------------------------

Αλλάζουν τα δεδομένα στον τομέα συντήρησης και επισκευής οχημάτων μετά και την απόφαση της Κομισιόν, που θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Ιουνίου 2010 και προβλέπει τη μερική εξομοίωση του κλάδου του αυτοκινήτου με τα όσα περί ανταγωνισμού ισχύουν και στα άλλα βιομηχανικά προϊόντα. Με βάση αυτή την απόφαση οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα είναι υποχρεωμένες να παρέχουν στα ανεξάρτητα συνεργεία αυτοκινήτων όλες τις αναγκαίες τεχνικές πληροφορίες για τα νέα μοντέλα που διαθέτουν στην αγορά μετά το Σεπτέμβριο του 2009.

Η Κομισιόν εκτιμά ότι η πρόσβαση όλων των συνεργείων -και όχι μόνο των εξουσιοδοτημένων- στην προμήθεια ανταλλακτικών και από άλλους προμηθευτές θα εντείνει τον ανταγωνισμό και κατά συνέπεια οι καταναλωτές θα πετύχουν καλύτερες τιμές. Με το μέτρο αυτό είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των εξουσιοδοτημένων και των ανεξάρτητων συνεργείων αυτοκινήτων θα κορυφωθεί, υπέρ φυσικά των Ελλήνων καταναλωτών.

Οι κανόνες για την εμπορία αυτοκινήτων θα αρχίσουν να ισχύουν από την 1η Ιουνίου 2013, ενώ όλο το καθεστώς εμπορίας, πωλήσεων, συντήρησης και επισκευών έχει διάρκεια «ζωής» μέχρι τη 31η Μαίου του 2023 και η Κομισιόν δηλώνει ότι διατηρεί το δικαίωμα παρέμβασής της για λήψη διορθωτικών μέτρων σε οποιαδήποτε στιγμή διαπιστώσει ότι το νέο σύστημα εμφανίζει προβλήματα στην εφαρμογή του. Ωστόσο, μένει να δούμε τον τρόπο που θα τεθεί σε ισχύ στην ελληνική αγορά το συγκεκριμένο μέτρο, καθώς π.χ. δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη αν θα ισχύει η εγγύηση κάθε αντιπροσωπείας στην περίπτωση που κάποιος επιλέξει από το 1ο έτος να κάνει σέρβις σε μη εξουσιοδοτημένο σημείο.

 

πηγή

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,

σήμερα είχα ραντεβού σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για αλλαγή λαδιών 1.6 TDI και επανέλαβα για άλλη μια φορά την σχετική ερώτηση "Γιατί αλλαγή τώρα στα 15Κ (παρότρυνση αντιπροσωπείας) και όχι στα 30Κ (longlife service βάση κατασκευαστή)";

Βέβαια τους εξήγησα πρώτα ότι το αυτοκίνητο είναι 6,5 μηνών, έχει 16.000km και τo 80% είναι σε ανοιχτό δρόμο (Αττική Οδός). Ο τύπος που με εξυπηρετούσε (δεν ήξερε τι να απαντήσει και) μου είπε ότι θέλετε εσείς. Εγώ του ανταπάντησα ότι δεν είμαι ειδικός και θέλω την άποψη του εξουσιοδοτημένου συνεργείου και εκείνος με παρέπεμψε στον υπεύθυνο συνεργείου, ο οποίος μου είπε ότι η δική μου περίπτωση είναι η κλασική περίπτωση longlife service οπότε δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών τώρα, αλλά μπορώ να πάω για αλλαγή στον 1 χρόνο που θα έχω περίπου 28-29Κ. Τα λάδια που θα μου βάλουν θα είναι αυτά που έχει τώρα (5W40) και όχι τα 5w30 τα οποία θα χρειάζονται αλλαγή στα 15Κ.

Στην συνέχεια τους στρίμωξα και για το θέμα Adbue. Τους ανέφερα ότι είναι απαράδεκτο να με χρεώνουν 55ευρώ (από 65 αρχική) για πλήρωση Adblue, την στιγμή που στην αγορά κυκλοφορεί φιάλη 10L με 13ευρώ. Στην αρχή άρχισαν να μου εξηγούν ότι η σύνθεση του υγρού είναι πιο ποιοτική σε σχέση με αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά και ενδεχομένως να έχω μελλοντικά προβλήματα στο αντίστοιχο φίλτρο του αυτοκινήτου (ΟΚ, εν μέρει να έχουν δίκιο). Στην συνέχεια, μου πρότειναν νέα πιο γενναιόδωρη έκπτωση στα 45ευρώ για πλήρωση adblue (με φιάλες 1,89L). Τους λέω ευχαριστώ δεν θα πάρω! Θέλω να αγοράσω τις φιάλες και θα κάνω την αναπλήρωση μόνος. Μετά μου δίνουν τιμή περίπου 7 ευρώ για κάθε φιάλη 1,89L ειδικό στόμιο και στο τέλος καταλήξαμε στο να μου πουλήσουν φιάλη 10L με 10ευρώ + ειδική κάνουλα 10ευρώ. Εννοείται ότι τους την είπα, που χρησιμοποίησαν τις μικρές φιάλες (προ 2μηνου που έκανα την πλήρωση adblue) αντί για την μεγάλη που το κόστος της είναι εξωπραγματικά φθηνότερο και μου απάντησαν ότι οι 10λιτρες μόλις ήρθαν στην αγορά. Δεν θέλησα να το συνεχίσω...αν και θα έπρεπε!

Εν κατακλείδι, παιδιά γκαζώστε τους και ότι κερδίζετε να ενημερώνετε και τους υπόλοιπους για να έχουμε πιο δίκαιη μεταχείριση!

 

Φιλικά

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες. Μήπως μπορείς να μας πεις περισσότερες πληροφορίες για την ειδική κάνουλα που κάνει 10 ευρώ; Βιδώνει στο δοχείο των 10 λίτρων ή κατευθείαν πάνω στο ρεζερβουάρ του AdBlue;

 

Link to comment
Share on other sites

Όταν παραλάβω θα ανεβάσω φωτο

Μήπως να κάνουμε κανένα group buy τώρα που βρήκαμε τιμή και εξουσιοδοτημένο;
Αθήνα βρίσκεσαι;
Όταν με το καλό παραλάβεις, δώσε κι άλλες πληροφορίες!
Μπράβο για την επιμονή σου!
Κυριολεκτικά τους στρίμωξες


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Ναι, καλύτερη και από την αγορά!

Ελπίζω, βέβαια να μην μου τα μασήσουν όταν πάω να παραλάβω...

Link to comment
Share on other sites

Τιμή δεν ρώτησα για τα 5-40, διότι θα τα αλλάξω σε 5-6 μήνες.

Τα 5-40 δεν μου τα πρότειναν. Είναι αυτά που φοράει το αμάξι από το εργοστάσιο. Με τα 5-40 η κατασκευάστρια εταιρία σε προτρέπει για αλλαγή κάθε 30K. Αλλά επειδή εδώ στην Ελλάδα το κλίμα είναι πολύ θερμό + ότι συνήθως τα περισσότερα km γίνονται εντός πόλης με αποτέλεσμα ο κινητήρας να καταπονείται περισσότερο, οι ελληνικές αντιπροσωπείες σε συμβουλεύουν να αλλάζεις λάδια κάθε 15Κ. Και σου βάζουν τα 5-30 για μείωση κόστους.

Στα παραπάνω έχω καταλήξει ρωτώντας και διαβάζοντας χωρίς να είμαι ειδικός.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα αμα το εργοστασιο βαζει 40αρι που ειναι πιο χοντρο τοτε γιατι στην Ελλαδα να βαζεις 30αρι που ειναι πιο ζεστος ο καιρος? Κουλο μου ακουγεται. Ο κινητηρας οταν πιασει θερμοκρασια δουλευει σε μια στανταρ κατασταση ανεξαρτητα τι καιρος ειναι στο περιβαλλον

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω. Όπως είπα και πριν, δεν είμαι ειδικός. Προς το παρόν θα επιλέξω να ακολουθήσω αυτά που υποστηρίζει η κατασκευάστρια εταιρεία και να αλλάζω λάδια κάθε 30Κ. Ελπίζω να μην έχω τρεχάματα μελλοντικά!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
10 hours ago , pkaragri said:

Τιμή δεν ρώτησα για τα 5-40, διότι θα τα αλλάξω σε 5-6 μήνες.

Τα 5-40 δεν μου τα πρότειναν. Είναι αυτά που φοράει το αμάξι από το εργοστάσιο. Με τα 5-40 η κατασκευάστρια εταιρία σε προτρέπει για αλλαγή κάθε 30K. Αλλά επειδή εδώ στην Ελλάδα το κλίμα είναι πολύ θερμό + ότι συνήθως τα περισσότερα km γίνονται εντός πόλης με αποτέλεσμα ο κινητήρας να καταπονείται περισσότερο, οι ελληνικές αντιπροσωπείες σε συμβουλεύουν να αλλάζεις λάδια κάθε 15Κ. Και σου βάζουν τα 5-30 για μείωση κόστους.

Στα παραπάνω έχω καταλήξει ρωτώντας και διαβάζοντας χωρίς να είμαι ειδικός.

Συμφωνώ με ό,τι έχεις ρωτήσει & διαβάσει & καλό είναι να αλλάζουμε τα λαδάκια, είναι ίσως το μόνο αναλώσιμο που αξίζει να αλλάζεις στην ώρα του & να δίνεις τη δέουσα προσοχή στη συχνότητα (σύμφωνοι, όχι κάθε 5-6-7.000χλμ. όπως κάνουν κάποιοι κάτοχοι καλώς ή κακώς, αλλά ούτε και κάθε 30.000χλμ.)

Link to comment
Share on other sites

polakias TDI,

πιστεύεις ότι πρέπει να τα αλλάζω νωρίτερα; Ακόμη και στην περίπτωσή μου που έχω κάνει 16Κ σε 7 μήνες οπότε στον 1 χρόνο που θα πάω για αλλαγή θα έχω κάνει περίπου 28Κ (από τα οποία τα 20Κ θα είναι σε ανοιχτό δρόμο);

Η μαμά εταιρεία γιατί λέει "κάθε 30Κ";

Όπως καταλαβαίνεις, ακόμη το ψάχνω. Πολύ θα ήθελα την γνώμη ενός ειδικού

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο ανηψιός μου που έχει το 2.0 TDi biturbo με τα 240 άλογα έχει 25.000χλμ με τα αρχικά λάδια και όταν πήγε στην αντιπροσωπεία του είπαν να τα κρατήσει και άλλο μέχρι να ανάψει η ένδειξη για σερβις

Link to comment
Share on other sites

καλήμερα .από οτι καταλάβατε με το adblue μας δουλεύουν κανονικά. μπράβο pkaragri για την  τιμή που την κατέβασες ποιο κάτω και από τα βενζινάδικα (για το κάνιστρο :πάρε ενα shell adblue και το κανιστο δωρεάν ). όσο για την σύσταση και πρόβλημα στο filter μπορω να πω οτι 

εφόσον έχει πάρει πιστοποίηση ISO 22241-1 ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ .(Παρεπιπτωντος καμμια αντιπροσωπεια δεν φτιάχνει adblue .oil.filter .....!!! απλώς την ταμπελίτσα βάζουν.)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.