Jump to content
Nikwlis

VW Tiguan 2016 - αγορά!

Recommended Posts

Και εγώ την έκδοση Advance πήρα (2.0TDi 4Motion) και το μόνο που έκρινα ότι του λείπει είναι οι ηλεκτρικά ανακλινώμενοι καθρέφτες. Τώρα αν δεν έχει led ημέρας ούτε που με νοιάζει.Για navi έχω το κινητό μου όταν χρειαστεί.Το μόνο σημαντικό που πρόσθεσα προσέχοντα να μην ξεπεράσω τα 25.000 ευρώ προ φόρων και αλλάξω δασμολογική κλάση ήταν το off road πακέτο.

Ούτε κάν μεταλλικό χρώμα δεν έβαλα.Πήρα το gris που είναι δωρεάν και τελικά μου άρεσε πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Και εμείς το λευκό το απλό επιλέξαμε γιατί όλα τα προηγούμενα ήταν σκορόχρωμα. Ντάξει αυτό ειναι προσωπικό του καθενώς τα εξτρα. Τους αναδιπλούμενους τους επέλεξα γιατί είναι το μόνο που μπορώ να βάλω. Παρόλαυτα το navi built in το ιεωρω απαραίτητο και ας πούμε οτι τα led δεν ειναι τόσο. Θα δω μηπως μπορώ απο την αντιπροσωπία να βάλω το navi μετά την αγορά αλλιώς το πιο πιθανο να υπερβώ την κλίμακα. Παρόλαυτα κανένα σχόλιο για τον 125αρι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Μαλλον δεν τον έχει επιλέξει κανείς:p

Link to comment
Share on other sites

Εγώ εχω apple και απο τι εχω διαβάσει δεν εχω θέμα αλλά της γυναίκας ειναι samsung και απο τι ξερω δεν ειναι τοσο εύκολο όπως στα apple. Και αν εκεινη τη στιγμη που το θελεις δεν ποιάνει internet? Και εν πάσει περιπτώσει ειναι διαδικασία βγάλε βάλε ενώ στην αλλη περιπτωση το εχεις στην οθονη σου και με το πατημα ενος κουμπιού είσαι ετοιμος

Link to comment
Share on other sites

τα 125 μπορουν να γινουν 150 ευκολα.τα εξτρα ομως που θελεις αν αποφασισεις να τα βαλεις μετα θα σου βγει ο κουκος αηδονι.

οποτε 125.

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι σαυτό δεν εχεις άδικο αν και τα φοβάμαι λίγο τα προγράμματα. Θα δω αν μπορεί να γίνει αυτό που προανέφερα με το navi αλλιώς θα κληθω να αποφασίσω αν θα υπερβώ το όριο που είχα θέσει εξαρχής (28.000) και να φτάσω στα 31.000 ή αν θα συμβιβαστώ με το 125 ή χωρίς τα έξτρα. Οι kingston πάντως είναι κουκλιά. Το ζήτημα ειναι οτι δεν εχω δει κανεναν μέχρι τώρα με τα 125 που θεωρητικά θα το χαν επιλέξει καποιοι για την προσιτή του τιμή σε σχέση με τα αλλα. Ο μόνος λόγος που κοιτούσα αλλο αυτοκίνητο( kuga 1,5 150) ήταν λόγω του εξοπλισμού του που λείπει στο tiguan.

Link to comment
Share on other sites

Και να σου πω την αλήθεια σκεφτόμουνα και για active info display αλλά θεωρώ ότι αν δεν το χρειάζεσαι παρα πολύ κάτι ηλεκτρικο/ηλεκτρονικό δεν χρειαζεται να το βάλεις γιατί αυξάνεις τις πιθανοτητες βλαβών. Τώρα μέχρι και τους αναδιπλούμενους σκεφτομαι να μην βάλω και ιδανικά να περιοριζομουνα σε navi και kingston 18άρες

Link to comment
Share on other sites

125 αλογα είναι λιγα για το βαρος του αμαξιου,στα Review των 125 λενε είναι απλα αρκετα να σε πανε στα 120 χλμ.δεν κανουν για προσπερασεις γιατι και που το παταει το πενταλι κατω δεν γινεται τιποτα...από εκει και μετα τα Review ειανι με ένα ατομο.αμα βαλεις 3-4 ατομα και 3 βαλιτσες μεσα θα γονατισει σε καμια προσπεραση η και με το αιρκοντίσιον ανοικτο...λογω βαρους λαμαρινας-καροτσας δηλαδή λεμε για το ότι είναι θεμα... εγω προτείνω 1.4 με 150 απτην αρχη....

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παιδιά πήγα και το οδήγησα και μου φανηκε οκ. Κατάλαβα την διαφορα με το 150αρι. Σίγουρα τα 125 ειναι πολύ καλυτερο απο το 1,6 tdi( το χα οδηγήσει και αυτό) το οποίο χαμηλα επρεπε να το φτάσεις 3.000 στροφές για να ξυπνησει. Το 125 για μέσα στη πόλη θα ναι μια χαρά αλλά σε ταξίδι με κλιματισμό το φοβάμαι. Παρόλαυτα να σας πω οτι εβγαλε πακετα η vw εξοπλισμού. Πχ το navi μόνο του παλιά κόστιζε 740€ περίπου ενώ τώρα το χουν βάλει σε πακέτο μαζί με αναδιπλούμενους και keyless entry- access με τιμή στα 450 €που συνφερει πολύ. Με τα υπαρχοντα δεδεομενα μπορώ να βάλω τα απλά led τις kingston και αυτό το πακέτο του navi χωρίς να ανεβώ την κλίμακα στα 125 άλογα.Ή θα καταλήξω σαυτό Ή στο ίδιο με τα 150 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

παρε το μικρο και βαλε οσα πιο πολλα εξτρα μπορεις.

τα αλογα τα βρισκεις μετα.τα εξτρα στις τωρινες τιμες Ο Χ Ι 

πισω αεροσακους?για εμενα τα λεντ ειναι προτιμοτερα απο τα 25 αλογα.

Edited by DubbeR_ChRoniS
Link to comment
Share on other sites

οκ βαλε τα εχτρα και πας μετα μια ρεβο και παει στα 140 ,δεν εγινε και κατι,..βαλε ότι μπορεις αφου μετα για να βαλουμε σε αυτές τις γεννιες πρεπει να εισα αποφοιτος νασα με τις καλωδιώσεις,,,

Link to comment
Share on other sites

Γενικά παρα πολλά έξτρα δε θέλω αλλά με τα πακετάκια που βγάλαν τωρα αξίζει να βαλεις ειδικά αυτο με navi keyless και αναδιπλουμενους στα 450€. Στο τελος με βλεπω να βαζω αυτά τις kingston και τα απλά led μαζί με τον κινητήρα 150ps να ξεμπερδεύω. Ισως απευφευγα τις kingston αλλά ετσι κιαλλιως ειναι πολύ φτηνες 280€

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

παρε το μικρο και βαλε οσα πιο πολλα εξτρα μπορεις.

τα αλογα τα βρισκεις μετα.τα εξτρα στις τωρινες τιμες Ο Χ Ι 

πισω αεροσακους?για εμενα τα λεντ ειναι προτιμοτερα απο τα 25 αλογα.

Σπάνια θα κάθονται άτομα πίσω. Το λαμπραντόρ στο πορτ μπαγκάζ πιο πιθανό να χρειάζεται αερόσακο αλλά δε νομιζω να μπαίνει:p. Μαρεσουν πολύ τα led και ίσως ειναι το πιο σημαντικό στα εξτρα για μενα μαζι με το navi αλλά νομίζω ο κινητήρας είναι το πιο σημαντικό απο όλα και κατεπεκταση η δύναμη του. Γενικά αποκλείεται να ασχοληθώ να βαλω κατι after market περα απο κανά πατάκι ή αυτο για τον τεμπελη που εχω δει οτι εχουν παρει πολλοι από εδώ μέσα. Δε θέλω να μπλέκω με αλλες αλχημίες

Link to comment
Share on other sites

κοιτα να τσεκαρεις ότι οιτιμες αυτές που σου λενε είναι με το φπα και το ειδικο  τελος ταξινόμησης μεσα. γιατι εγω με τα εχτρα εφτασα 2 τιγκουαν  από ένα που ξεκινησα να παρω όταν μου ειπαν την τελικη τιμη ...είναι πολύ υπουλο το συστημα τωρα ετσι όπως είναι. γιατι πχ ένα 500 που βλέπεις στο αρχικο καταλογο ανετα γινεται και 800 με φπα και εττ και αυτό σε όλα τα εχτρα.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , chalou284 said:

Γενικά παρα πολλά έξτρα δε θέλω αλλά με τα πακετάκια που βγάλαν τωρα αξίζει να βαλεις ειδικά αυτο με navi keyless και αναδιπλουμενους στα 450€. Στο τελος με βλεπω να βαζω αυτά τις kingston και τα απλά led μαζί με τον κινητήρα 150ps να ξεμπερδεύω. Ισως απευφευγα τις kingston αλλά ετσι κιαλλιως ειναι πολύ φτηνες 280€

Εγώ θα το άφηνα με τις 17άρες ζάντες. Ο ανηψιός μου που έχει το 2.0BiTDi έβγαλε τις 19άρες που είχε μαμά και έβαλε 18άρες.Το δικό μου με 17άρες έχει καλύτερη ποιότητα κύλησης 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , XIONOULIS said:

κοιτα να τσεκαρεις ότι οιτιμες αυτές που σου λενε είναι με το φπα και το ειδικο  τελος ταξινόμησης μεσα. γιατι εγω με τα εχτρα εφτασα 2 τιγκουαν  από ένα που ξεκινησα να παρω όταν μου ειπαν την τελικη τιμη ...είναι πολύ υπουλο το συστημα τωρα ετσι όπως είναι. γιατι πχ ένα 500 που βλέπεις στο αρχικο καταλογο ανετα γινεται και 800 με φπα και εττ και αυτό σε όλα τα εχτρα.

 

BF7434CA-8151-41CA-9C23-B15700C6967F.jpeg

7294435F-5808-4B16-90E5-C39EF9CB238E.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ούτε την εκκίνηση χωρίς κλειδί θα την ήθελα.Οσο πιο πολλά έχει το αυτοκίνητο τόσο πιο πιθανό να παρουσιάσει κάτι. Χώρια που όταν είναι χωρίς κλειδί κλέβεται εύκολα αν τπάρχει κάπου κιντά το κλειδί.Πχ να είσαι σε εστιατόριο.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , GeorgeV said:

Ούτε την εκκίνηση χωρίς κλειδί θα την ήθελα.Οσο πιο πολλά έχει το αυτοκίνητο τόσο πιο πιθανό να παρουσιάσει κάτι. Χώρια που όταν είναι χωρίς κλειδί κλέβεται εύκολα αν τπάρχει κάπου κιντά το κλειδί.Πχ να είσαι σε εστιατόριο.

 

Είναι πακέτο δεν μπορείς να το βγάλεις. Αλλά η διαφορά τιμή της είναι μεγάλη. Όπως πρανέφερα παλιά το navi έκανε 700 και τωρα μαζι με αναδιπλουμενους και keyless 450. Και γω δε θα το βαζα για να ειμαι ειλικρινης από μόνο του γιατί αν χαλασει αυτο τι κανεις; Όσον αφορά τις ζάντες δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη διάσταση των 17 και ίσα ίσα την προτιμώ απο 18 ή 19 λόγω άνεσης και μελλοντικού κόστος των ελαστικών. Το ζήτημα είναι οτι πριν προχωρήσουν στις αλλαγες του tiguan του 2018 ( που προσθέσαν  στην εκδοση advance adaptive cruise control και μια θύρα usb) το αυτοκίνητο ερχόταν στις 3 διαφορετικές εκδόσεις του με 3 διαφορες ζαντες. Με montana (17)το active , με tusla (17)το advance και kingston (18) το exclusive. Πλέον προφανώς για να γλιτώσουν κόστος βαλανε και στο advance την ζάντα του active που δε μαρεσει καθόλου. Γιαυτό αποφασισα να βάλω την kingston που ειναι κλασσική και ομορφη αποδεχομενος οτι ειναι 18αρα. Καλά για 19άρα στην Ελλάδα με τίποτα. Και δε θα εχει καμία σχεση η ποιότητα κύλησης και θα χτυπηθούν στο πρωτο 3μηνο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , GeorgeV said:

Ούτε την εκκίνηση χωρίς κλειδί θα την ήθελα.Οσο πιο πολλά έχει το αυτοκίνητο τόσο πιο πιθανό να παρουσιάσει κάτι. Χώρια που όταν είναι χωρίς κλειδί κλέβεται εύκολα αν τπάρχει κάπου κιντά το κλειδί.Πχ να είσαι σε εστιατόριο.

 

Τα βασικά εξτρα που ήθελα να αποφύγω γιατί απο τι εχω δει έχουν τις πιο πολλές πιθανότητες βλάβης είναι το dsg και η ηλιοροφή οπότε νιώθω μια περισσότερη ασφάλεια:p

Link to comment
Share on other sites

to 6ri dsg dq250είναι σκυλι....το ειχα  στο γτι μου ηδη και ηταν χαρτι...φανταζομαι να είναι το ιδιο απτου γτι σαν αυτό που είναι βουτηγμενο στο λαδι και όχι σαν το 7ρι το στεγνο .....τα 7ρια ναι βγαλανε θεματα αλλα τα περισσοτερα ηταν με την ροπη που δεν αντεχαν παραπανω για βελτιωση που θελανε ολοι στα γκολφ τουλάχιστον.τωρα δεν πιστευω να είναι αλλα σασμαν του γκολφ και αλλα του τιγκουαν απλα γενιες αλλαζουν .

όταν λενε 6ρι υποθετω ότι αυτό θα εννοουν.

 

Tiguan 1.4 TSI 150PS 4Motion DSG6 R-Line

Edited by XIONOULIS
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , GeorgeV said:

Ούτε την εκκίνηση χωρίς κλειδί θα την ήθελα.Οσο πιο πολλά έχει το αυτοκίνητο τόσο πιο πιθανό να παρουσιάσει κάτι. Χώρια που όταν είναι χωρίς κλειδί κλέβεται εύκολα αν τπάρχει κάπου κιντά το κλειδί.Πχ να είσαι σε εστιατόριο.

 

βεβαια εννοειτα ότι κλέβεται χωρις το αντιστοιχο συστημα προστασιας που δεν το εχει απτοεργοστασιο δυστηχως.και ιδιως πχ από σπιτι που πανε στην εξωπορτα με ενισχυτή σηματος και το ενισχυουν για να πιανει μεχρι το γκαραζ πχ και μετα με σπαστηρι το παιρνουν....αλλα οι ρωσσοι κανανε την διαφορα....αυτό το θεμα η pandora με το συναγερμο της το λυσε....όπως και αμα σου παρουνε και τακλειδια και τα id tugs και το κινητο και ότι άλλο θελεις και ακομη και αν εχουν jammer kai den καταφερει ποτε να σου στειλει σημα όπως θα περιμενες για να σε ειδοποιησει με όλα τα αλλα συστηματα viper clifford και κτλ. πλεον δεν κοιταζουν να εχει επικοινωνια το αυτοκινητο με το ιδιοκτητη....ο no!αγιιατι αυτό ο κλεφτης με ένα 50ρικο jummer  παπαλα το μπλοκαρισε και νετα.κοιταζουν να εχει επικοινωνια με τους σερβερ τους δικους τους.και αμα δεν εχει σημα σε ειδοποιει η πανδορα ότι το κλεβουν πχ.ενω με το καλυτερο της clifford πχ δεν θα το ειχες μαθει ποτε γιατι εχουν επικοινωνια αυτοκινητο με χρηστη και θα ηταν μπλοκαρισμενη..αν μην τι άλλο το ξερεις...και μπορεις να το αποτρέψεις. αρα το αντικλεπτικο ξανακανει την δουλεια του...σε ειδοποιει..και αυτό πλεον είναι σημαντικο γιατι με τα jammer  δεν το μαθαίναμε ποτε ότι το κλεβανε...και λεγαμε μα πως βρεε γαμωτο μερα μεσημερι η νυχτα....το άλλο με κυλιόμενους κωδικούς πλεον νομιζω ότι γινεται δουλεια και δεν μπορει να το αντιγραψει πλεον...η πλακα είναι τα χειριστήρια της πανδορα βλεπω στο youtube οι επιδοξοι κλεφτεες χρησιμοποιουν για να βρουν και να σκαναρουν τις άλλες συχνότητες και κωδικούς των παρκαρισμένων.γενικα οι ρωσσοι τελικα είναι πολύ μπροστα σε συστηματα ασφαλειας... 

Edited by XIONOULIS
Link to comment
Share on other sites

40 λεπτά πριν , XIONOULIS said:

βεβαια εννοειτα ότι κλέβεται χωρις το αντιστοιχο συστημα προστασιας που δεν το εχει απτοεργοστασιο δυστηχως.και ιδιως πχ από σπιτι που πανε στην εξωπορτα με ενισχυτή σηματος και το ενισχυουν για να πιανει μεχρι το γκαραζ πχ και μετα με σπαστηρι το παιρνουν....αλλα οι ρωσσοι κανανε την διαφορα....αυτό το θεμα η pandora με το συναγερμο της το λυσε....όπως και αμα σου παρουνε και τακλειδια και τα id tugs και το κινητο και ότι άλλο θελεις και ακομη και αν εχουν jammer kai den καταφερει ποτε να σου στειλει σημα όπως θα περιμενες για να σε ειδοποιησει με όλα τα αλλα συστηματα viper clifford και κτλ. πλεον δεν κοιταζουν να εχει επικοινωνια το αυτοκινητο με το ιδιοκτητη....ο no!αγιιατι αυτό ο κλεφτης με ένα 50ρικο jummer  παπαλα το μπλοκαρισε και νετα.κοιταζουν να εχει επικοινωνια με τους σερβερ τους δικους τους.και αμα δεν εχει σημα σε ειδοποιει η πανδορα ότι το κλεβουν πχ.ενω με το καλυτερο της clifford πχ δεν θα το ειχες μαθει ποτε γιατι εχουν επικοινωνια αυτοκινητο με χρηστη και θα ηταν μπλοκαρισμενη..αν μην τι άλλο το ξερεις...και μπορεις να το αποτρέψεις. αρα το αντικλεπτικο ξανακανει την δουλεια του...σε ειδοποιει..και αυτό πλεον είναι σημαντικο γιατι με τα jammer  δεν το μαθαίναμε ποτε ότι το κλεβανε...και λεγαμε μα πως βρεε γαμωτο μερα μεσημερι η νυχτα....το άλλο με κυλιόμενους κωδικούς πλεον νομιζω ότι γινεται δουλεια και δεν μπορει να το αντιγραψει πλεον...η πλακα είναι τα χειριστήρια της πανδορα βλεπω στο youtube οι επιδοξοι κλεφτεες χρησιμοποιουν για να βρουν και να σκαναρουν τις άλλες συχνότητες και κωδικούς των παρκαρισμένων.γενικα οι ρωσσοι τελικα είναι πολύ μπροστα σε συστηματα ασφαλειας... 

Έχουμε γκαράζ οποτε νιώθουμε safe γενικότερα. Και να το κλεψουνε θα πάρουμε αλλο με την ασφάλεια. Εμείς ποτε δε βάζουμε συναγερμό ας πουμε σε κανενα αυτκινητο. Τι να σου πω για το dsg εχω διαβάσει απειρα προβληματα και στο honest john που διάβασα τα προβληματα που χουν καταγραφει απο το 16 και μετά στα tiguan και η πλειοψηφία αφορά dsg.Ετσι κιαλλιώς παντα προτιμω το χειροκίνητο, γούστα είναι αυτα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τα dsg εχουν σειρες και αριθμο ταχυτήτων..τα 6ρια είναι παρα πολύ καλα.τα 7ρια παλι ειχαν θεματα στην αρχη,.δεν λεω ότι όλα είναι  το ιδιο όπως βλέπεις γιατι είναι και διαφορετικης φιλοσοφιας,,απλα μην σε προκαταβαλουν με το τι ακους στην αγορα.μεσα στην πολη είναι καλυτερο για ένα αυτοκινητο να είναι ημιαυτοματο και εχει και καλυτερη οικονομια αλλα και πρακτικοτητα.ειναι ποιο γρηγορα απτα μανουαλ αλλα και ποιο ελευθερα από βλαβες των οδηγων από μονιμα πατημενο συμπλεκτη στ αφαναρια που θελουμε δισκο μετα κάθε 60000χλμ ,αυτό το εξοδο το γλυτώνεις...140.000 χλμ ειχα κανει με το παλιο μου dq250 και ηταν διαμαντι,τωρα το φοραει το ποιο γρηγορο πασσατ της θεσσαλονικης.αναβαθμιστικα και πηρα στρονικ αλλιως μιαχαρα ηταν το 6ρι.και εγω από μανουαλ γτι πηγα σε dsg gti στην αρχη σκεπτόμενος αλλα απτο 2010 τωρα πλεον τα εχω λατρεψει.

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , XIONOULIS said:

τα dsg εχουν σειρες και αριθμο ταχυτήτων..τα 6ρια είναι παρα πολύ καλα.τα 7ρια παλι ειχαν θεματα στην αρχη,.δεν λεω ότι όλα είναι  το ιδιο όπως βλέπεις γιατι είναι και διαφορετικης φιλοσοφιας,,απλα μην σε προκαταβαλουν με το τι ακους στην αγορα.μεσα στην πολη είναι καλυτερο για ένα αυτοκινητο να είναι ημιαυτοματο και εχει και καλυτερη οικονομια αλλα και πρακτικοτητα.ειναι ποιο γρηγορα απτα μανουαλ αλλα και ποιο ελευθερα από βλαβες των οδηγων από μονιμα πατημενο συμπλεκτη στ αφαναρια που θελουμε δισκο μετα κάθε 60000χλμ ,αυτό το εξοδο το γλυτώνεις...140.000 χλμ ειχα κανει με το παλιο μου dq250 και ηταν διαμαντι,τωρα το φοραει το ποιο γρηγορο πασσατ της θεσσαλονικης.αναβαθμιστικα και πηρα στρονικ αλλιως μιαχαρα ηταν το 6ρι.και εγω από μανουαλ γτι πηγα σε dsg gti στην αρχη σκεπτόμενος αλλα απτο 2010 τωρα πλεον τα εχω λατρεψει.

Και ξαναλέω γούστα είναι αυτά. Εμένα μαρέσει να νιώθω οτι οδηγώ και να αλλάζω την ταχυτητα manual. Μπορεί κάποια στιγμή να στραφώ (ισως αναγκαστικά στο μέλλον ) στο αυτόματο. Εγώ στο 6αρι στο golf με 74.000 χιλιόμετρα δεν εχει χρειαστεί ακόμα να αλλάξω δισκο και αν το παμε συγκριτικά ως έξοδο το dsg κοστιζει 1.500-2000 € παραπάνω απο το manual που πρεπει να αλλάξεις 4 φορές δισκο πλατο για να το ισοσκελίσεις με την αγορά dsg. Τι να σου πω εγώ για τα καινουργια αλλα και τα παλιά έχω διαβάσει αρκετά προβλήματα, ελπίζω στο δικο σου tiguan αλλά και σε όσους το εχουν επιλέξει γενικότερα απο το club να είναι μια χαρά και σιδερένιο. Παρόλαυτα νομιζω οτι το τα αυτόματα/ημιαυτόματα έχουν ελαφρώς μεγαλύτερες καταναλώσεις από τα manual και είναι και ελαφρώς πιο αργά( μιλαμε για ελάχιστες διαφορές)

Αλλά δεν είναι οτι δεν επιλέγω το dsg για καποιον απο τους παραπανω λογους απλά μαρέσει να αλλάζω την ταχυτητα με τον κλασσικό τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.