Jump to content
socrates

Golf 4/5 Fsi - Διάφορα Προβλήματα, Λύσεις, Πρόληψη (Τα Πάντα Για Fsi Μοτέρ)

Recommended Posts

παιδια καλησπερα.επειδη βλεπω οτι υπαρχουν αρκετοι κατοχοι fsi

που εξακολουθουν να αντιμετωπιζουν προβληματα και αναζητουν λυσεις

αποφασισα να φτιαξω ενα τοπικ που θα συζηταμε για τα fsi μας ..τα προβληματα

τους και λυσεις ...ωστε καινουργιοι χρηστες οπως και εμεις οι ιδιοι να μπορουμε

ποιο ευκολα να συζηταμε και να προτεινουμε λυσεις.

1) knox -ο δευτερος λ που βρισκεται πισω στον καταλυτη-διαγνωση προβληματος knox

υστερα απο check engine τσεκαρισμα με διαγνωστικο αντιπρωσ,η vag com.

λυση-αλαγη knox μαζι με το εγκεφαλακι του (τιμη ανταλακτικου 430 ευρ-στο ιντερνετ υστερα απο

αναζητηση καποιων χρηστων γυρω στα 300 ευρω)

καποιος χρηστης δεν θυμαμαι το username του-δεν τον εχει αλαξει χωρις προσθετα προβληματα

για ερκετες χιλιδ χλμ...

προληψη-χρηση κατοσταρας (ανοθευτης) και τσεκαρισμα βενζινα απο συχνους ελεχους φιλτρου βενζινης

προσωπικα αλαζω φιλτρο βενζινης σε καθε αλαγη λαδιων και υστερα απο συμβουλη του φιλου darkangel

χρησιμοποιω καθαριστικο μπεκ πριν απο καθε αλαγη λαδιων ωστε να εχω οσο το δυνατον καλυτερο καυσιμο-

καλυτερη καυση-λιγοτερες πιθανοτητες να καταπονησω τους λ' μου.

2)ηχος ντιζελ-κατα την εκινηση του κινητηρα

λυση-αλαγη μεταβλητου χρονισμου(γραναζακι)

υπαρχουν αναφορες για χρηση λαδιου με ιξωδες 0-30

οτι σταματαει ο θορυβος..εδω να πω οτι η vw αλαξε την οδηγια

και αναφερει μονο το ιξωδες 5-30 ως επιθυμητο..το ιδιο ισχυριζεται και ο μηχανικος μου

λεγοντας οτι το 0-30 δημιουργουσε μακροπροθεσμα προβλημα στον κινητηρα

γιαυτο αλαξε την οδηγια η vw.....

προσωπικα εαν αντιμετωπισω προβλημα με τον μεταβλητο θα δοκιμασω την λυση 0-30

προληψη-καλα λαδια(παντα στο max ο δεικτης) πεταμα το πολυ στα 10.000χλμ και ο θεος βοηθος!!!!

3)περιεργος ηχος στο ρελαντι(ενα χαρακτηριστικο κρακ κρακ)ο οποιος σταματει με το πατημα

του συμπλεκτη..και εξαφανιζεται μετα απο μερικα χλμ κινησης του αυτοκινητου

λυση-εδω υπαρχουν πολες αναφορες...οι κυριοτερες αναφερονται στην αλαγη του διχαλου

μαζι με σετ συμπλεκτη..καποιοι ελυσαν το προβλημα με γρασαρισμα διχαλου με συριγγα..

στους περισοτερους το προβλημα δυστηχως επανηρθε....

ενας απο αυτους ειμαι και εγω..αλαξα στην εγγυηση σετ συμπλεκτη διχαλο τρομπες

και σασμαν...δυστηχως μετα απο 2.000 χλμ το προβλημα επανηρθε...

κατεληξα στο οτι προβλημα ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη(προσωπ αποψη δικη μου και του μηχανικου)..αλλα λογω στοκ

ανταλακτικων αντιπροσ..το προβλημα επανερχοταν μετα απο καποια χλμ...

λυση-οταν θα πατε για αλαγη συμπλεκτη(λογω φθορας)προτιμηστε λυση ανταλακτικων εκτος αντιπρωσ.

με ποιο ενισχυμενα ρουλεμαν...το ιδιο θα κανω και εγω

περιορισα το προβλημα(σχεδον εξαφανιστηκε) με χρηση αντιτριβικου στο σασμαν

καντε ερευνα πρωτα στο ιντερνετ υπαρχουν πολες μουφες...

4)αλαγη μοτερ κλιματισμου-μεμονομενο περιστατικο το οποιο συνεβη σε εμενα

καμια αλλη αναφορα μεχρι τωρα..αρα απλα ετυχε σε εμενα....

εδω να πω οταν κανετε service στον κλιματισμο παντα μα παντα να ζητατε και αλαγη λαδιου

κομπρεσερ κλιματισμου..τα καλα μαγαζια το γνωριζουν αυτο....

αντιμετωπισα προβληματα με τα ηλεκτρ παραθυρα-θορυβοι

τα ελυσα με χρηση σπρευ σιλικονης στις τσιμουχες των παραθυρων

καθως και μερικες φορες το πραθυρο του οδηγου ενω του δινω

εντολη να ανεβει παει μεχρι τη μεση σταματει μονο του και κατεβαινει...

λυση --αγνωστη

καμια φορα υστερα απο ακινησια ενω εχω λυσει εντελως το χειροφρενο

το αυτοκινητο ξεκιναει και ακουω το χειροφρενο να τσιριζει σαν να μην εχει λυθει εντελως...

λυση-θα το κοιταξω στο επομενο service

ΠΑΙΔΕΣ SORY ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΝΑ ΤΑΠΕΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ :DB):angry::thumbsup:

Edited by Speedy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για τον ήχο diesel που κάνει κατά την εκκίνηση ο κινητήρας και σταματάει μετά από 2 δευτερόλεπτα, ανέφερες ως λύση την αλλαγή μεταβλητού χρονισμού (γραναζάκι).....

Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος αν ξέρεις?

Πόσο κοστίζει η επιδιόρθωση?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Για τον ήχο diesel που κάνει κατά την εκκίνηση ο κινητήρας και σταματάει μετά από 2 δευτερόλεπτα, ανέφερες ως λύση την αλλαγή μεταβλητού χρονισμού (γραναζάκι).....

Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος αν ξέρεις?

Πόσο κοστίζει η επιδιόρθωση?

Ευχαριστώ

φιλε καλησπερα

κοστος δεν ξερω.

εμενα δεν μου εχει δημιουργηθει το συγκεκριμενο προβλημα

για αρχη αλαξε δοκιμαστικα τα λαδια σε 0-30 και μετα αναζητησε καλο μαστορα

για αλαγη μεταβλητου.υπαρχει αναφορα χρηστη οτι σταματησε ο θορυβος με λαδια 0-30

καλο ειναι ομως να μαθεις πληροφοριες γιατι η vw αλαξε την οδηγια αλαγης λαδιων απο 0-30 σε 5-30.

δεν υπαρχουν αναφορες για αλλες ζημιες με το υπαρχον προβλημα για μεγαλο διαστημα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Πανο για τον knox και εγω εχω να πω οτι δεν τον αλλαξα αν και εντοπισαν στην αντιπροσωπεια ενδειξη βλαβης στα 90.000 χλμ.... 430 μου ειπαν οπως πολυ σωστα ανεφερες.. Παντα 100αρα βαζω ή τουλαχιστον ετσι πιστευω....

Μεχρι στιγμης εχω 98.000 χλμ περιπου και ολα λειτουργουν φυσιολογικα..

Επισης συμφωνω μαζι σου οτι χρειαζεται παντα αλλαγη φιλτρου βενζινης και οχι καθε 30000χλμ και επιπλεον, περιπου μια φορα το χρονο ή αναλογα τα χλμ, καθαριστικο...

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Εμενα το θορυβο diesel μου τον κανει μονο οταν μεινει πανω απο 4-5 μερες χωρις να μπει μπροστα ο κινητηρας. Αν το χρησιμοποιω καθημερινα δε μου το κανει ποτε.

Κατι αλλο που παρατηρησα τις τελευταιες 2 μερες. Οταν ειμαι σταματημενος (πχ σε φαναρι) και εχο το κλιμα ανοιχτο το αυτοκινητο φερνει μεσα ενα θορυβο. Αν στιγμιαια πατησω γκαζι αυτο σταματαει λιγο και ξαναρχεται. Εν κινησει δεν το καταλαβαινω. Καμια ιδεα? Σερβις εχω τον αλλο μηνα οποτε να τα δω ολα μαζεμενα tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον Πανο αυτο με το παραθυρο του οδηγου το παθαινει και το δικο μου! Οταν παω να το ανεβασω αυτοματα ανεβαινει κανονικα, καπου σταματαει και κατεβαινει.

Και μετα μαλιστα δεν δεχεται να ανεβει με το αυτοματο!!! Ανεβαινει μονο στην πρωτη σκαλα. Το εχει κανει και του συνοδηγου καμια φορα. Τα πισω ποτε! Ειναι για γελια! Δεν προκειται να το κοιταξω ποτε για φτιαξιμο γιατι ειναι το highlight του αυτοκινητου μου! Τοσα περναει καθε μερα να μην αντιδρασει κι αυτο??

Απο κει και περα απο προβληματα μεχρι πριν απο ενα μηνα, ουτε ενα προβλημα τοσα χρονια. Ειμαι τυχερος. Πριν ενα μηνα ομως η τυχη τελειωσε και ειπε να μου τα παρει μαζεμενα. Οπως γραφω και στο θεμα 'αναρτηση' για ενα φονικο κωλοσαμαρι εχω ηδη δωσει 400 ¤ και το προβλημα δεν εχει λυθει. Ηδη παρηγγειλα τις 3 βασεις μηχανης γιατι τουλαχιστον οι 2 ειναι @#%$^^. Σε καθε γουβα του δρομου μετακινειται ολο το μοτερ και χτυπανε οι βασεις.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το θορυβο diesel μου τον κανει μονο οταν μεινει πανω απο 4-5 μερες χωρις να μπει μπροστα ο κινητηρας. Αν το χρησιμοποιω καθημερινα δε μου το κανει ποτε.

Κατι αλλο που παρατηρησα τις τελευταιες 2 μερες. Οταν ειμαι σταματημενος (πχ σε φαναρι) και εχο το κλιμα ανοιχτο το αυτοκινητο φερνει μεσα ενα θορυβο. Αν στιγμιαια πατησω γκαζι αυτο σταματαει λιγο και ξαναρχεται. Εν κινησει δεν το καταλαβαινω. Καμια ιδεα? Σερβις εχω τον αλλο μηνα οποτε να τα δω ολα μαζεμενα tongue.gif

φιλε μπορει να ειναι οτιδηποτε...

ενημερωσε μας να ξερουμε και εμεις

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον Πανο αυτο με το παραθυρο του οδηγου το παθαινει και το δικο μου! Οταν παω να το ανεβασω αυτοματα ανεβαινει κανονικα, καπου σταματαει και κατεβαινει.

Και μετα μαλιστα δεν δεχεται να ανεβει με το αυτοματο!!! Ανεβαινει μονο στην πρωτη σκαλα. Το εχει κανει και του συνοδηγου καμια φορα. Τα πισω ποτε! Ειναι για γελια! Δεν προκειται να το κοιταξω ποτε για φτιαξιμο γιατι ειναι το highlight του αυτοκινητου μου! Τοσα περναει καθε μερα να μην αντιδρασει κι αυτο??

Απο κει και περα απο προβληματα μεχρι πριν απο ενα μηνα, ουτε ενα προβλημα τοσα χρονια. Ειμαι τυχερος. Πριν ενα μηνα ομως η τυχη τελειωσε και ειπε να μου τα παρει μαζεμενα. Οπως γραφω και στο θεμα 'αναρτηση' για ενα φονικο κωλοσαμαρι εχω ηδη δωσει 400 ¤ και το προβλημα δεν εχει λυθει. Ηδη παρηγγειλα τις 3 βασεις μηχανης γιατι τουλαχιστον οι 2 ειναι @#%$^^. Σε καθε γουβα του δρομου μετακινειται ολο το μοτερ και χτυπανε οι βασεις.

καποιος μου ειπε για το παραθυρο οτι ισως να φτιαξει me reset....

το κλεινουμε τερμα πανω και εχουμε το διακοπτη πατημενο προς τα πανω για μερικα δευτερολ

θα το δοκιμασω...

αλλιως απλα δεν ασχολουμαστε ............ tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

οσο για το δευτερο ..καταραμενο ελληνικο κρατος με ασφαλτους ουγκαντας

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι ως κάτοχος golf 1.6fsi με 75.000χλμ η μόνη συμβουλή που έχω να δώσω στους συναδέλφους με 1.4 & 1.6 fsi (και την οποία ετοιμάζομαι να ακολουθήσω και εγώ) είναι να τα ξεφορτωθούν τώρα που πιάνουν ακόμα κάποια χρήματα και να στραφούν είτε στο tsi122 είτε σε άλλη μάρκα. Και αυτό γιατί:

1) Πλήρωσα ήδη μια φορά τον αισθητήρα nox στα 35.000χλμ 450 ευρώ και μου ξανάναψε το λαμπάκι πριν κανά μήνα. Χρησιμοποιώ μόνο 100αρα. Αν είναι ανίκανοι να φτιάξουν έναν αισθητήρα η το κάνουν σκόπιμα εγώ δεν έχω σκοπό να πληρώνω γαμησ***κα στην vw κάθε 30.000χλμ.

2) Το αυτοκίνητο κάνει σαν μπετονιέρα κάθε φορά που πατάω γκάζι με χαμηλές στροφές και κατά την εκκίνηση και δεν έχω σκοπό να αλλάζω γρανάζια σε μια μηχανή πενταετίας .

3) Αν και χριστιανός ορθόδοξος δεν μπορώ να προσεύχομαι κάθε φορά που μπαίνω σε βενζινάδικο αν θα έχει καλή 100αρα. Έχω άλλες αμαρτίες!!!

4) Δεν χρωστώ τίποτα να πληρώνω 10 ευρώ παραπάνω σε κάθε γέμισμα επειδή με κορόιδευαν στην αντιπροσωπεία ότι το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά και με απλή αμόλυβδη.

5) Το αυτοκίνητο σέρνεται γενικώς δεν έχει καθόλου νεύρο και δεν είναι βρέφος να του αλλάζω πάνες (φίλτρα, καθαριστικά, λαδάκια) κάθε τρεις και λίγο. Με φροντίδα και proderm!!!!!

6) Το αυτοκίνητο δεν είναι PORSCHE για να του πληρώνω πανάκριβα service. Μακριά από τα εξουσιοδοτημένα της vag.

7) Είναι τόσο δύσκολο να φτιάξουν ένα παράθυρο που να ανεβοκατεβαίνει φυσιολογικά και να μην χαλάει η μήπως και αυτό γίνεται σκόπιμα???

Με συγχωρείτε για το ύφος αλλά έχω αγανακτήσει. Δείτε το και με λίγο χιούμορ. Δυστυχώς κατά την γνώμη μου οι κάτοχοι 1.4 & 1.6 fsi γίναμε πειραματόζωα της vw. Είμαι περίεργος να δω τι θα γράφουν οι κάτοχοι των δίτουρμπων μηχανών μετά από καμία πενταετία όταν θα είναι εκτός εγγύησης και θα σκάνε τίποτα κομπρεσσορες. Μακάρι να μην βγω αληθινός αλλά φοβάμαι ότι και αυτοί έχουν γίνει πειραματόζωα.

Edited by vasilis2833
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

vasilis2833 συμφωνω σε καποιες παρατηρησεις σου, αλλα διαφωνω σε καποιες αλλες...

Τυχαινει να εχω και εγω το ιδιο αυτοκινητο με σχεδον 100.000χλμ πανω..

Το αυτοκινητο παει πολυ γερα για την κατηγορια του και τα κυβικα του.. Εκτος απο vtec, επειδη το 'χω δοκιμασει σχεδον με ολα τα αυτοκινητα στο δρομο, στεκεται πολυ καλα κ κοντραρει στα ισα ακομα κ c200 μεχρι και 3ες!!

Δεν σου λεω για στροφες... οπου εκει ειναι η χαρα τις οδηγησης!! Βρες μου αλλο αυτοκινητο στην κατηγορια του με τετοιο συστημα αναρτησης.. εκει που οι περισσοτεροι πατανε φρενο στις στροφες, εσυ χαλαρα μπαινεις με παραπανω χλμ..

Γενικα ειναι Αυτοκινητο και οχι αυτοκινητο της σειρας..

Οσο για τα προβληματα που ανεφερες σε βρισκω συμφωνο αλλα δεν βλαπτει να σχοληθεις και λιγο παραπανω με το να συντηρεις τα φιλτρα ή να συμπληρωσεις καθαριστικα κλπ..

Γενικα για να βγει ενα αυτοκινητο αξιοπιστο παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο..

Κατα τη γνωμη μου, το 30% ευθυνεται ο οδηγος (σε οτι συνεπαγεται αυτο) , ειτε στυλ οδηγησης, ειτε φροντιδα προς το αυτοκινητο, ενα 15% η βενζινες που μας πασσαρουν, ενα 25% οι οδηγικες και περιβαλλοντικες συνθηκες και τελος ενα 30% η ποιοτητα κατασκευης, ειτε μηχανολογικα, ειτε γενικα ως αυτοκινητου..

Συμβουλη: Μην το αλλαξεις κ παρεις 1.4 tsi 122hp.. Δεν θα δεις τρομερες διαφορες.. Κι αν πας σε αλλη μαρκα κοιτα κατι ανωτερο..

Φιλικα

Βασιλης

Link to comment
Share on other sites

Συνονόματε Βασίλη δεν έχω να διαφωνήσω σε τίποτα από όσα γράφεις για την οδική συμπεριφορά, το κράτημα, τα φρένα, την άνεση και την απίστευτη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Αυτά ακριβώς είναι που κάνουν τον κινητήρα και το γενικότερο after-sales να φαίνονται πολύ κατώτερα του υπόλοιπου αυτοκινήτου.

Και εγώ ακολουθώ εδώ και χρόνια τις παραπάνω συμβουλές για τακτικότερη συντήρηση και σε πληροφορώ πως ο αισθητήρας ξαναχάλασε παρόλο που τα φίλτρα μου ήταν καθαρά και αλλάζονταν κάθε 15.000χλμ και τα λάδια κάθε 7.500χλμ. Χώρια πόσα πρωινά έχω χάσει για να τρέχω για τους κ@λ@αισθητήρες. Με κούρασε αυτή η ιστορία με τις 100αρες και τους NOX.

Όσο για το tsi122 δεν ξέρω αν το έχεις οδηγήσει αλλά εμένα μου φάνηκε τεράστια η διαφορά στο δρόμο τόσο που απογοητεύτηκα όταν ξαναοδήγησα το δικό μου. Με μια πρόχειρη ματιά που έριξα σε παλαιοτερα τεύχη των 4Τ κατάλαβα αμέσως το γιατί:

80-110km με τρίτη το fsi και 80-110km με τετάρτη το tsi 6,4sec και τα δύο!!!!!!

Το tsi με μια ταχύτητα πάνω είναι παντού το ίδιο γρήγορο η και αρκετά γρηγορότερο σε όλες τις ρεπρίζ παρόλο που έχει και αρκετά μακρύτερο κιβώτιο. Την ίδια ακριβώς διαφορά την αισθάνεσαι και στο δρόμο. Όσο οδηγούσα το tsi απολάμβανα προσπεράσεις. Και το κερασάκι στην τούρτα!!!! Αν ανοίξεις την τάπα βενζίνης του tsi θα δεις ένα πολύ ωραίο νούμερο το 95. Το έχω πεθυμήσει!!! Θα του κάνουν και οι μέτριες 100αρες δηλαδή. (σχέση συμπίεσης fsi 12:1 - tsi 10:1)

Edited by vasilis2833
Link to comment
Share on other sites

Το tsi με μια ταχύτητα πάνω είναι παντού το ίδιο γρήγορο η και αρκετά γρηγορότερο σε όλες τις ρεπρίζ παρόλο που έχει και αρκετά μακρύτερο κιβώτιο. Την ίδια ακριβώς διαφορά την αισθάνεσαι και στο δρόμο. Όσο οδηγούσα το tsi απολάμβανα προσπεράσεις. Και το κερασάκι στην τούρτα!!!! Αν ανοίξεις την τάπα βενζίνης του tsi θα δεις ένα πολύ ωραίο νούμερο το 95. Το έχω πεθυμήσει!!! Θα του κάνουν και οι μέτριες 100αρες δηλαδή. (σχέση συμπίεσης fsi 12:1 - tsi 10:1)

Σιγουρα θα εχει διαφορα, δεν αντιλεγω, ελεω τουρμπο.. Απλα δεν αξιζει να αλλαξεις το αυτοκινητο σου και να παρεις ενα τουρμπατο περιπου στα ιδια αλογα..

Δεν το εχω οδηγησει αλλα σε φιλικη δοκιμη ημασταν σχεδον μαζι ακομα και στις τελικες.. Ακομα και λιγο οταν ανοιγε μου εκανε μηδαμινη διαφορα κι απορησε κι ο ιδιος...

Βασικα θα συμφωνησεις οτι εμεις την πατησαμε, γιατι δεν προλαβαμε τα tsi αλλα μηπως κι αυτοι δεν την πατησαν; Λιγοι ηταν αυτοι που ειχαν προβληματα κιβωτιου,κλπ;

Οσο για τον αισθητηρα ΝΟΧ που λες οπως προανεφερα δεν τον αλλαξα κι ουτε προκειται.. Απλα, χαλαει επειδη ειναι για συνθηκες Γερμανιας κι οχι Ελλαδας..

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα θα εχει διαφορα, δεν αντιλεγω, ελεω τουρμπο.. Απλα δεν αξιζει να αλλαξεις το αυτοκινητο σου και να παρεις ενα τουρμπατο περιπου στα ιδια αλογα..

Δεν το εχω οδηγησει αλλα σε φιλικη δοκιμη ημασταν σχεδον μαζι ακομα και στις τελικες.. Ακομα και λιγο οταν ανοιγε μου εκανε μηδαμινη διαφορα κι απορησε κι ο ιδιος...

Βασικα θα συμφωνησεις οτι εμεις την πατησαμε, γιατι δεν προλαβαμε τα tsi αλλα μηπως κι αυτοι δεν την πατησαν; Λιγοι ηταν αυτοι που ειχαν προβληματα κιβωτιου,κλπ;

Οσο για τον αισθητηρα ΝΟΧ που λες οπως προανεφερα δεν τον αλλαξα κι ουτε προκειται.. Απλα, χαλαει επειδη ειναι για συνθηκες Γερμανιας κι οχι Ελλαδας..

Ούτε και εγώ πρόκειται να τον ξαναλλάξω, απλά την πρώτη φορά με έπιασε κοροιδο η αντιπροσωπεία.

Edited by vasilis2833
Link to comment
Share on other sites

καθως και μερικες φορες το πραθυρο του οδηγου ενω του δινω

εντολη να ανεβει παει μεχρι τη μεση σταματει μονο του και κατεβαινει...

λυση --αγνωστη

Kαι το δικο μου εχει αυτο το προβλημα.

Η λυση που εχω βρει μεχρι στιγμης και κραταει καμια 10αρια μερες μεχρι να το ξανακανει ειναι ανοιγμα-κλεισιμο των παραθυρων απο το κουμπι κλειδωματος-ξεκλειδωματος του κλειδιου.

Εχω δοκιμασει επαναπρογραμματισμο με καλωδιο vag, reset με κρατημα των πληκτρων της πορτας καμια 10αρια δευτερολεπτα αλλα τπτ.

Οποτε ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ με το κλειδι που σας ειπα.

ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ να πατε για αλλαγη στα μοτερ των παραθυρων.

Εγω το πηρα μεταχειρισμενο εκτος εγγυησης, και δυστυχως τα τζιμανια της καρεντα ελεγαν στον προηγουμενο κατωχο οτι δεν διορθωνεται το προβλημα, μολις ομως το πηγα εγω σε καρεντα εκτος εγγυησης αμεσως μου ειπαν αλλαγη των μοτερ και κοστος 300¤ το ενα!!!! Καλυτερα να βαλω μανιβελα... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως παιδια μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος με την αξιοπιστια του αυτοκινητου μου(1,4 fsi).. Αυτα που με απασχολουν ειναι το γκαζι (οπου με συμβιβασμους το χω συνηθισει κ το παω οσο μπορει..) κ τα ψιλοπροβληματα του γκολφ(πεσιμο παραθυρων,καψιμο λαδιων) που με το καιρο καταφερα να πιστεψω πως κι αυτα ειναι φυσιολογικα αφου συμβαινει σ ολους... Οσον αφορα την αλλαγη με tsi, εννοειται οτι ειναι πιο γρηγορα, οχι ομως κ πιο αξιοπιστα....

Link to comment
Share on other sites

Kαι το δικο μου εχει αυτο το προβλημα.

Η λυση που εχω βρει μεχρι στιγμης και κραταει καμια 10αρια μερες μεχρι να το ξανακανει ειναι ανοιγμα-κλεισιμο των παραθυρων απο το κουμπι κλειδωματος-ξεκλειδωματος του κλειδιου.

Εχω δοκιμασει επαναπρογραμματισμο με καλωδιο vag, reset με κρατημα των πληκτρων της πορτας καμια 10αρια δευτερολεπτα αλλα τπτ.

Οποτε ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ με το κλειδι που σας ειπα.

ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ να πατε για αλλαγη στα μοτερ των παραθυρων.

Εγω το πηρα μεταχειρισμενο εκτος εγγυησης, και δυστυχως τα τζιμανια της καρεντα ελεγαν στον προηγουμενο κατωχο οτι δεν διορθωνεται το προβλημα, μολις ομως το πηγα εγω σε καρεντα εκτος εγγυησης αμεσως μου ειπαν αλλαγη των μοτερ και κοστος 300¤ το ενα!!!! Καλυτερα να βαλω μανιβελα... :D

Παιδιά στο Leon I FR που είχα μέχρι το καλοκαίρι αντιμετώπιζα ακρίβώς το ίδιο πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού.

Η λύση; Λίγος ελεύθερος χρόνος για να ανοίξω την ταπετσαρία της πόρτας να πάρω στα χέρια μου όλο το σετ των διακοπτών για τα

4 παράθυρα και τις κλειδαριές..Στην συνέχεια προσεχτικό λύσιμο του διακόπτη, καθάρισμα με γομολάστιχα των επαφών στην

πλακέτα και κλείσιμο.

Αυτό ήταν το πρόβλημα λύθηκε αμέσως και το βασικότερο ΤΣΑΜΠΑ!!

Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΟΝ.. Ωρά να μιλήσω και εγω για το 1.4 fsi μου.. Κοντεύει τα 140.000χλμ με τα περισσοτερα απο αυτα εκτος πολης αλλα αρκετες φορες για ωρα τελικιασμενο... Όλα του τα service στην ωρα του.. και το αυτοκινητο εχει βγάλει μηδαμινα προβληματα.. Γρυλο παραθυρου δεν θεωρω κατι σημαντικο προβλημα.. ολα τα vw Το χουν... Το οτι καιει λαδια το ξερουμε.. αν πχ κανω 1000χλμ σε εθνικη με 160 170 θα καψει 300ml. αν πηγαινω νορμαλ.. δεν θα καψει πανω απο 100. Το αυτοκινητο ειναι αριστο στην συμπεριφορα του ακομα και μετα απο τοσα χιλιομετρα.Για τα αλογα του αριστο με αρκετο νευρο σε 2α και 3η ισως συγκριτικα με κατι 80αρια 90αρια μη fsi. Βενζίνη... ναι βάζω 100αρα οπως 100αρα θα εβαζα και σε εναν απλο κινητηρα γιατι ετσι και αλλιως βγαζει 100χιλιομετρα παραπανω εκτοσ πολης.. οποτε η διαφορα τιμης καλυπτετε. Αμορτισερ δεν εχω αλλαξει ποτε και ακομα μπενω ανετα σε στροφες με χλμ ειδικα τωρα που αλλαξα λαστιχα. Τακάκια μπροστα αλλαξα στα 120.000χλμ για πρωτη φορα.. εως τοτε αριστα ολα... Το οτι ακουγετε σαν diesel στην αρχη γινετε μονο οταν το αυτοκινητο ειναι ολο το βραδυ παγωμενο.. Το καλοκαιρι δεν κανει κιχ.. Το Παν ειναι να το προσεχεις και τα service στην ώρα τους.... Για τους περισσοτερους απο μας.. τα 17 18 και 20 χιλιαρικα που δωσαμε να το παρουμε ειναι αρκετα για να μην το προσεχουμε :ninja: Αυτη ειναι η εμπειρια μου απο το fsi που κοντευει τα 3.5 χρονια ζωης και μαζι του εχω γυρισει οοοοοοοολη την ελλαδα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι ως κάτοχος golf 1.6fsi με 75.000χλμ η μόνη συμβουλή που έχω να δώσω στους συναδέλφους με 1.4 & 1.6 fsi (και την οποία ετοιμάζομαι να ακολουθήσω και εγώ) είναι να τα ξεφορτωθούν τώρα που πιάνουν ακόμα κάποια χρήματα και να στραφούν είτε στο tsi122 είτε σε άλλη μάρκα. Και αυτό γιατί:

1) Πλήρωσα ήδη μια φορά τον αισθητήρα nox στα 35.000χλμ 450 ευρώ και μου ξανάναψε το λαμπάκι πριν κανά μήνα. Χρησιμοποιώ μόνο 100αρα. Αν είναι ανίκανοι να φτιάξουν έναν αισθητήρα η το κάνουν σκόπιμα εγώ δεν έχω σκοπό να πληρώνω γαμησ***κα στην vw κάθε 30.000χλμ.

2) Το αυτοκίνητο κάνει σαν μπετονιέρα κάθε φορά που πατάω γκάζι με χαμηλές στροφές και κατά την εκκίνηση και δεν έχω σκοπό να αλλάζω γρανάζια σε μια μηχανή πενταετίας .

3) Αν και χριστιανός ορθόδοξος δεν μπορώ να προσεύχομαι κάθε φορά που μπαίνω σε βενζινάδικο αν θα έχει καλή 100αρα. Έχω άλλες αμαρτίες!!!

4) Δεν χρωστώ τίποτα να πληρώνω 10 ευρώ παραπάνω σε κάθε γέμισμα επειδή με κορόιδευαν στην αντιπροσωπεία ότι το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά και με απλή αμόλυβδη.5) Το αυτοκίνητο σέρνεται γενικώς δεν έχει καθόλου νεύρο και δεν είναι βρέφος να του αλλάζω πάνες (φίλτρα, καθαριστικά, λαδάκια) κάθε τρεις και λίγο. Με φροντίδα και proderm!!!!!

6) Το αυτοκίνητο δεν είναι PORSCHE για να του πληρώνω πανάκριβα service. Μακριά από τα εξουσιοδοτημένα της vag.

7) Είναι τόσο δύσκολο να φτιάξουν ένα παράθυρο που να ανεβοκατεβαίνει φυσιολογικά και να μην χαλάει η μήπως και αυτό γίνεται σκόπιμα???

Με συγχωρείτε για το ύφος αλλά έχω αγανακτήσει. Δείτε το και με λίγο χιούμορ. Δυστυχώς κατά την γνώμη μου οι κάτοχοι 1.4 & 1.6 fsi γίναμε πειραματόζωα της vw. Είμαι περίεργος να δω τι θα γράφουν οι κάτοχοι των δίτουρμπων μηχανών μετά από καμία πενταετία όταν θα είναι εκτός εγγύησης και θα σκάνε τίποτα κομπρεσσορες. Μακάρι να μην βγω αληθινός αλλά φοβάμαι ότι και αυτοί έχουν γίνει πειραματόζωα.

ποιος σου ειπε πως δεν δουλευει τελεια με 95αρα;;;;

εγω απο τα 60,000χιλιομετρα στο GTI τα τελευταια 45000 τα εχω κανει με 95αρα.

Link to comment
Share on other sites

ποιος σου ειπε πως δεν δουλευει τελεια με 95αρα;;;;

εγω απο τα 60,000χιλιομετρα στο GTI τα τελευταια 45000 τα εχω κανει με 95αρα.

+1 !! Κι εγώ με 95άρα το δουλεύω εδώ και καιρό αλλά βάζω μόνο από ένα βενζινάδικο το οποίο είναι δοκιμασμένο χρόνια .....

Link to comment
Share on other sites

κι εγω παιδια, τα 70000 απο τα 75000 που εχει συνολικα το αμαξι τα χω κανει με 95αρα... ολα καλα μεχρι στιγμης, μονο που βαραει συνηθως πειρακια κ το φιλτρο βενζινης βρωμικο...

Link to comment
Share on other sites

Επισης και γω το δουλευω εδω και 3 1/2 χρονια με 95αρα και δεν εχει κανενα προβλημα.Το βιβλιο το λεει καθαρα πως μεχρι να επενεργησει αυτοματα η ρυθμιση για 95αρα θα χτυπησει για λιγο πειρακια και μετα θα ναι ok.Το μονο μειον θα ειναι λεει οι ελαφρως μειωμενες επιδοσεις τιποτα αλλο

Link to comment
Share on other sites

Για σας παιδια κι εγω FSI 1.4

Ενα φιλτρο ΚΝ και 100σταρα και εχει αρκετουτσικη διαφορα.

Το παραθηρο θελει " Reset " ( αναπρογραματισμο ) , κατι λεει το βιβλιο μεσα δεν θυμαμε ακριβως.

Συνηθως μου το κανει αν δεν ανασηκωσω σωστα τον διακοπτη ( μαλλων δεν κανει καλα επαφη )

και προφανως θελει καθαρισμα οπως μας λεει και ο stakyrFR .

Να ρωτησω κατι αλλο ... τι??? γυνεται αν τελικα καταφερναμε και αλαζαμε τα μοτερ μας

με ενα GT , η ενα TSI με το θεμα υπουργειο . Ξερει καποιος να μας πει ?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι αλλο ... τι??? γυνεται αν τελικα καταφερναμε και αλαζαμε τα μοτερ μας

με ενα GT , η ενα TSI με το θεμα υπουργειο . Ξερει καποιος να μας πει ?

To μονο σιγουρο ειναι οτι θελει πολυυυ τρεξιμο και χαρτουρα....

Δες εδω: Εκδοση αδειας κυκλοφοριας λογω αλλαγης κινητηρα

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστω Billgr4. Ακριβως εκει ειχα παει πριν και απαγωητευτηκα .

Δηλαδη τελος οι παλοι καλοι καιροι....

Φατε το FSI και βαλτε μιαλο σαν να μας λενε ( για οσους θα θελαμε να βαλουμε κατι πιο γρηγορο )

γιατι για αναβαθμηση ΦΠΕ στον FSI απ οτι διαβαζω εδω μεσα στο Forum ....αστα να πανε .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.