Jump to content
socrates

Golf 4/5 Fsi - Διάφορα Προβλήματα, Λύσεις, Πρόληψη (Τα Πάντα Για Fsi Μοτέρ)

Recommended Posts

παιδια καλησπερα και καλη χρονια.

εαν διαπιστωσετε νερα στη θεση του συνοδηγου

κατω απο τη μοκετα κοιταχτε τις κολησεις

στο παμπριζ...εγω τη πατησα γιατι τα πρωτα χρονια

δεν το κυκλοφορουσα το αμαξι ...το ειχα μονο για ταξιδια

με αποτελεσμα φετος με τις πολες βροχες παρατηρησα πολλα νερα

στη θεση του συνοδηγου.

πληρωσα 270 ευρω για επανατοποθετηση παμπριζ με τη σωστη ποσοτητα κολας

μαζι με το μοτερακι του καλοριφερ που μου το καψε απο τα νερα.

ηταν το δευτερο γκολφ με το ιδιο ελατωματικο προβλημα απο το εργοστασιο

που αντιμετωπισε ο μαστορας.και φυσικα αλλη μια μαλα...α του εργοστασιου

που πληρωσα αδικα.

προσοχη λοιπον και ελεχος μετα απο πολες βροχες για διαροη απο κακη τοποθετηση παμπριζ

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα και καλη χρονια.

εαν διαπιστωσετε νερα στη θεση του συνοδηγου

κατω απο τη μοκετα κοιταχτε τις κολησεις

στο παμπριζ...εγω τη πατησα γιατι τα πρωτα χρονια

δεν το κυκλοφορουσα το αμαξι ...το ειχα μονο για ταξιδια

με αποτελεσμα φετος με τις πολες βροχες παρατηρησα πολλα νερα

στη θεση του συνοδηγου.

πληρωσα 270 ευρω για επανατοποθετηση παμπριζ με τη σωστη ποσοτητα κολας

μαζι με το μοτερακι του καλοριφερ που μου το καψε απο τα νερα.

ηταν το δευτερο γκολφ με το ιδιο ελατωματικο προβλημα απο το εργοστασιο

που αντιμετωπισε ο μαστορας.και φυσικα αλλη μια μαλα...α του εργοστασιου

που πληρωσα αδικα.

προσοχη λοιπον και ελεχος μετα απο πολες βροχες για διαροη απο κακη τοποθετηση παμπριζ

Χωρα κατασκευης το αυτοκινητο σου φιλε???

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα..επανερχομαι με ενα προβληματακι που τον τελευταιο καιρο

εχει γινει ολο και ποιο ενοχλητικο..

με ακινητο το αυτοκινητο αλλα σε λειτουργια στριβωντας το τιμονι αριστερα η δεξια ακουγεται

ενα ενοχλητικο τριξιμο σαν τα παλια κρεβατια που τριζουν.εαν καταλαβενεται τι εννοω.

ο θορυβος ακουγεται μονο οταν ειμαι ακινητος...οταν ειμε σε πορεια δεν ακουγεται(η ισως να μην το ακουω λογω κυλισης?)

μην μου πειτε για κρεμαργιερα η ψαλιδια κτλπ δεν θα το αντεξω.... new_killpc.gif

Edited by panosss
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα..επανερχομαι με ενα προβληματακι που τον τελευταιο καιρο

εχει γινει ολο και ποιο ενοχλητικο..

με ακινητο το αυτοκινητο αλλα σε λειτουργια στριβωντας το τιμονι αριστερα η δεξια ακουγεται

ενα ενοχλητικο τριξιμο σαν τα παλια κρεβατια που τριζουν.εαν καταλαβενεται τι εννοω.

ο θορυβος ακουγεται μονο οταν ειμαι ακινητος...οταν ειμε σε πορεια δεν ακουγεται(η ισως να μην το ακουω λογω κυλισης?)

μην μου πειτε για κρεμαργιερα η ψαλιδια κτλπ δεν θα το αντεξω.... new_killpc.gif

Πόσο δυνατά πατάς το φρένο όταν το κάνεις αυτό;

Ελάφρωσε το πόδι σου στο πεντάλ του φρένου (ίσα που να το πατάς για να κρατάει το αμάξι ακίνητο) και δες αν συνεχίζει να το κάνει.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα..επανερχομαι με ενα προβληματακι που τον τελευταιο καιρο

εχει γινει ολο και ποιο ενοχλητικο..

με ακινητο το αυτοκινητο αλλα σε λειτουργια στριβωντας το τιμονι αριστερα η δεξια ακουγεται

ενα ενοχλητικο τριξιμο σαν τα παλια κρεβατια που τριζουν.εαν καταλαβενεται τι εννοω.

ο θορυβος ακουγεται μονο οταν ειμαι ακινητος...οταν ειμε σε πορεια δεν ακουγεται(η ισως να μην το ακουω λογω κυλισης?)

μην μου πειτε για κρεμαργιερα η ψαλιδια κτλπ δεν θα το αντεξω.... new_killpc.gif

Ασε το φρενο,λυσε και το χειροφρενο και ξαναπροσπαθησε.Αν δεν ακους τιποτα δεν εχεις προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια..ευχαριστω... :thumbsup: θα το δοκιμασω αυριο...

Edited by panosss
Link to comment
Share on other sites

Ασε το φρενο,λυσε και το χειροφρενο και ξαναπροσπαθησε.Αν δεν ακους τιποτα δεν εχεις προβλημα.

καλησπερα νασο..τελικα αυτο ηταν...αφησα φρενο χειροφρενο και δεν ακουγεται τιποτα...νασαι καλα...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα νασο..τελικα αυτο ηταν...αφησα φρενο χειροφρενο και δεν ακουγεται τιποτα...νασαι καλα...

Αυτό που άκουγες είναι ουσιαστικά η τριβή των τακακιων πάνω στο δίσκο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μην πατάς δυνατά φρένο την ώρα που στρίβεις το τιμόνι σταματημένος :p

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που άκουγες είναι ουσιαστικά η τριβή των τακακιων πάνω στο δίσκο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μην πατάς δυνατά φρένο την ώρα που στρίβεις το τιμόνι σταματημένος :blink:

:good:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα νασο..τελικα αυτο ηταν...αφησα φρενο χειροφρενο και δεν ακουγεται τιποτα...νασαι καλα...

:mellow:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον οσον αφορα τα παραθυρα το προβλημα ειναι στις τσιμουχες του τζαμιου οι οποιες ειναι σφιχτες!ο μηχανισμος εχει αυτοματο συστημα ασφαλειας που καταλαβαινει αμα τυχον το παραθυρο πιασει κανα χερι, κεφαλι κλπ.Αυτο το καταλαβαινει απο την κοντρα που θα βρει και τοτε σταματαει και ξανακατεβαινει μερικους ποντους.στα περισοτερα αυτοκινητα η τσιμουχα του τζαμιου ειναι σφιχτη και ενεργοποιειται αυτο το συστημα.

Λυση:σπρει σιλικονης.ψεκαζουμε οπου πιανει το παραθυρο στο τελαρο γυρω γυρω. ησυχαζουμε τουλαχιστον για κανα 4μηνο.επισης εγω που εχω φιμε δεν τα επηρεαζει πουθενα η σιλικονη.απλα μετα θελει σκουπισμα το τζαμι για να μη φαινεται η λαδια γυρω γυρω.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...λοιπον...ετοιμαζομαι για αλαγη λαδιου...

την τελευταια φορα εβαλα τα castrol edge...

απλα...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΛΑΔΙΑ....και εξηγουμαι...

απο τοτε που ταβαλα...στην εκινηση εχω για λιγα δευτερολεπτα χτυπημα βαλβιδων...(εχω 38.000)

στο παρελθον ουδεποτε ειχα τετοιο προβλημα...ουτε με τα λαδια παραδοσης ουτε με τα shell 0-30

ουτε με τα valvoline ....τα castrol αυτη τη στιγμη εχουν 8.000χλμ...το αυτοκινητο βγαινει 2-3 φορες

την εβδομαδα.. κυριως ταξιδευει το δουλευουμε πολυ ηπια και τα λαδια εχουν δειγματα μεγαλης φθορας..

καταμαυρα και πολυ "νερουλα" στην υφη...το ψαξα λιγο περισοτερα το θεμα...υπαρχουν φημες οτι ανακυκλωνονται..και αντε παλι στην αγορα....σε συζητηση με 2 μηχανικους (ο πρωην και ο νυν)

και οι 2 τα χαρακτηριζουν "τηγανολαδα" πανακριβα ... θα δοκιμασω τα repsol 5-30...εαν δεν μεινω ευχαριστημενος θα ενημερωσω.....και θα ξαναγυρισω στα shell(τα οποια με 10.000 που τα πεταξα ηταν σε πολυ κατασταση....)η στα πολυ καλα valvoline

Edited by panosss
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...λοιπον...ετοιμαζομαι για αλαγη λαδιου...

την τελευταια φορα εβαλα τα castrol edge...

απλα...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΛΑΔΙΑ....και εξηγουμαι...

απο τοτε που ταβαλα...στην εκινηση εχω για λιγα δευτερολεπτα χτυπημα βαλβιδων...(εχω 38.000)

στο παρελθον ουδεποτε ειχα τετοιο προβλημα...ουτε με τα λαδια παραδοσης ουτε με τα shell 0-30

ουτε με τα valvoline ....τα castrol αυτη τη στιγμη εχουν 8.000χλμ...το αυτοκινητο βγαινει 2-3 φορες

την εβδομαδα.. κυριως ταξιδευει το δουλευουμε πολυ ηπια και τα λαδια εχουν δειγματα μεγαλης φθορας..

καταμαυρα και πολυ "νερουλα" στην υφη...το ψαξα λιγο περισοτερα το θεμα...υπαρχουν φημες οτι ανακυκλωνονται..και αντε παλι στην αγορα....σε συζητηση με 2 μηχανικους (ο πρωην και ο νυν)

και οι 2 τα χαρακτηριζουν "τηγανολαδα" πανακριβα ... θα δοκιμασω τα repsol 5-30...εαν δεν μεινω ευχαριστημενος θα ενημερωσω.....και θα ξαναγυρισω στα shell(τα οποια με 10.000 που τα πεταξα ηταν σε πολυ κατασταση....)η στα πολυ καλα valvoline

MOBIL φίλε μου!!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...εχω ενα μυνημα στο καντραν καθε φορα

που το βαζω μπροστα με ηχητικη ειδοποιηση -SERVICE JET....

το οποιο σταματαει αφου ξεκινησω....

εχω προγραματισει να το παω για αλαγη λαδιων σε λιγο καιρο αλλα λογω

οικονομικων το καθυστερω....ρωτησα τον μηχανικο και μου ειπε

οτι ισως μπει και σε safe mode και δεν ανεβαζει πανω 2.000 στροφες....

ολλες οι γνωμες δεκτες...

Link to comment
Share on other sites

αλαχθηκε σημερα ο μεταβλητος χρονισμος στο fsi μου.στο link υπαρχουν φωτογραφιες απο τα ανταλακτικα που αλαχθηκαν οπου φαινεται και η φθορα τους.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=user&user=13142&do=view_album&album=901

Edited by stelios1.6fsi
Link to comment
Share on other sites

αλαχθηκε σημερα ο μεταβλητος χρονισμος στο fsi μου.στο link υπαρχουν φωτογραφιες απο τα ανταλακτικα που αλαχθηκαν οπου φαινεται και η φθορα τους.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=user&user=13142&do=view_album&album=901

Συνολικό κόστος ? Σε αντιπροσωπεία ή σε φιλικό συνεργείο ? Την αναγκαιότητα αλλαγής του την κατάλαβες μόνος σου ή σε κάποιο service στο είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή ?

Link to comment
Share on other sites

Συνολικό κόστος ? Σε αντιπροσωπεία ή σε φιλικό συνεργείο ? Την αναγκαιότητα αλλαγής του την κατάλαβες μόνος σου ή σε κάποιο service στο είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή ?

Kοστος 900 ε.αλλαχθηκε λογω του κροταλισματος κατα την εκκινηση.η δουλεια εγινε σε συνεργειο vw.

Oι κοπανοι στη vw βαλανε βιδες στο γραναζι torx αλλα με 5 ακμες,οχι 6 οπως ειναι το κανονικο torx.

http://www.vwclub.gr/vwforum/uploads/monthly_05_2010/post-13142-1275070563,04_thumb.jpg

μολις βρω εργαλειο να το ξεβιδωσω θα ανεβασω φωτογραφιες για περισσοτερη μελετη επι του θεματος.

post-13142-1275070563,04_thumb.jpg

Edited by stelios1.6fsi
Link to comment
Share on other sites

Kοστος 900 ε.αλλαχθηκε λογω του κροταλισματος κατα την εκκινηση.η δουλεια εγινε σε συνεργειο vw.

Oι κοπανοι στη vw βαλανε βιδες στο γραναζι torx αλλα με 5 ακμες,οχι 6 οπως ειναι το κανονικο torx.

http://www.vwclub.gr...3142-1275070563,04_thumb.jpg

μολις βρω εργαλειο να το ξεβιδωσω θα ανεβασω φωτογραφιες για περισσοτερη μελετη επι του θεματος.

Πόσα χιλιόμετρα έχεις διανύσει μέχρι τώρα για να ξέρω να κάνω καβάτζα.:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Πόσα χιλιόμετρα έχεις διανύσει μέχρι τώρα για να ξέρω να κάνω καβάτζα.:nea:

Εχω κανει σχεδον 30000 χλμ απο τοτε που πρωτοακουστηκε.

ΠΡΟΣΟΧΗ-το κροταλισμα εξαφανιζεται με την αλλαγη λαδιων.οστωσο το προβλημα παραμενει χωρις να ακουγεται και εμφανιζεται μολις αρχισουν να παλιωνουν τα λαδια περιπου στις 6000 χλμ μετα την αλλαγη.εγω ετσι το τρεναρα,με αλλαγες λαδιων,για τοσα χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει σχεδον 30000 χλμ απο τοτε που πρωτοακουστηκε.

ΠΡΟΣΟΧΗ-το κροταλισμα εξαφανιζεται με την αλλαγη λαδιων.οστωσο το προβλημα παραμενει χωρις να ακουγεται και εμφανιζεται μολις αρχισουν να παλιωνουν τα λαδια περιπου στις 6000 χλμ μετα την αλλαγη.εγω ετσι το τρεναρα,με αλλαγες λαδιων,για τοσα χλμ.

Ευχαριστώ πολύ.Εύχομαι να μην μου παρουσιαστεί το πρόβλημα.......Αν και έχω 35000 χλμ δεν έχω παρατηρήσει μέχρι τώρα κάποια διαφορά στον ήχο της μηχανής.

Link to comment
Share on other sites

αλαχθηκε σημερα ο μεταβλητος χρονισμος στο fsi μου.στο link υπαρχουν φωτογραφιες απο τα ανταλακτικα που αλαχθηκαν οπου φαινεται και η φθορα τους.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=user&user=13142&do=view_album&album=901

Φιλε Στέλιο μήπως η αλλαγή που έκανες ήταν μη αναγκαία. Το μόνο πρόβλημα της φθοράς του μεταβλητού είναι ο θόρυβος ή μπορεί να εμφανησει και άλλα προβλήματα. ΜΕχρι τώρα ελεγα καλα που το FSI έχει ημαντα αλλά καδένα αλλα αν είναι να περιμμένω αλλαγή μεταβλητου -900ε τότε καήκαμε. Πάντος μέχρι τώρα 50.000χλμ κάνει κάποιο θόρυβο στην εκκίνηση αλλά ειναι αμελητέος.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Στέλιο μήπως η αλλαγή που έκανες ήταν μη αναγκαία. Το μόνο πρόβλημα της φθοράς του μεταβλητού είναι ο θόρυβος ή μπορεί να εμφανησει και άλλα προβλήματα. ΜΕχρι τώρα ελεγα καλα που το FSI έχει ημαντα αλλά καδένα αλλα αν είναι να περιμμένω αλλαγή μεταβλητου -900ε τότε καήκαμε. Πάντος μέχρι τώρα 50.000χλμ κάνει κάποιο θόρυβο στην εκκίνηση αλλά ειναι αμελητέος.

Μαλλον φιλε μου λεμε για αλλο θορυβο.Εσυ μαλλον ενοεις εναν πολυ ελαφρο θορυβο που κανουν τα ωστηρια μεχρι να γεμισουν καλα με λαδι.αυτος ισα που ακουγεται και ειναι φυσιολογικος και ολοι οι κινητηρες με υδραυλικα ωστηρια τον κανουν.

Αυτος που λεω εγω ειναι μεταλικος χτυπος,εντονος,τον ακους και πονας,και εχει αναφερθει και απο πολλα ατομα στο φορουμ σαν "ντηζελοθορυβος"Γινεται κατα την εκκινηση και για 2-3 δευτερολεπτα,οχι παντα,συνηθως οταν ο κινητηρας ειναι κρυος,και οταν τα λαδια ειναι σχετικα παλια.δεν το εχουν βγαλει ολα τα fsi,αλλα ειναι γνωστο προβλημα στα συνεργεια.ειναι κατι που η θα στο βγαλει στα 30-50,000 χλμ η δε θα στο βγαλει ποτε.

Παντως εσυ αν θες να φυλας τα ρουχα σου,μην αλλαζεις ποτε τα λαδια σου στα 15000 χλμ αλλα στα μισα. Δε νομιζω να ειναι τυχαιο που μολις αλλαζα λαδια ο θορυβος εξαφανιζοταν για αρκετα χλμ περιπου 7000.σημαινει οτι τα λαδια με αυτες τις ωρες λειτουργιας εχουν "παλιωσει".Αυτο θα στο πουν και ολοι οι μηχανικοι αυτοκινητων αν ρωτησεις,και συμφωνω και εγω μαζι τους,μηχανικος ειμαι και εγω,αλλα σε αλλο αντικειμενο-σε καραβι. Επισης να σημειωσω οτι τα castrol τα λαδια "παλιωναν" στις 3000 χλμ μονο.

Εαν κανεις αναζητηση στο φορουμ με τα προβληματα θα δεις ενα θεμα σχετικα,οπου περιγραφεται το προβλημα πολυ αναλυτικα.μπορεις επισης να δεις και το πρωτο ποστ του αρθρου!

Edited by stelios1.6fsi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.