Jump to content
socrates

Golf 4/5 Fsi - Διάφορα Προβλήματα, Λύσεις, Πρόληψη (Τα Πάντα Για Fsi Μοτέρ)

Recommended Posts

Λοιπον συνεχιζω σημερα που ανοιξα το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου και μου λυθηκαν πολλες αποριες.....

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18858

εδω βλεπουμε τον εσωτερικο λωβο ο οποιος ειναι αυτος που βιδωνεται πανω στον εκκεντροφορο.αυτος θυμιζει αντλια λαδιου,ετσι μοιαζει η αντλια.

αν το μελετησουμε βλεπουμε 8 λουκια να πηγαινουν απο πανω μεχρι κατω.εκει μπαινουν ελατηρια στεγανοποιησης.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18860

ολο αυτο μαζι με τα ελατηρια μπαινουν μεσα στο κελυφος.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18859

και ολα μαζι κλεινονται απο το καπακι που εχει και την οδοντωση για την καδενα

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18861

Τωρα για την αναλυση:

για να εχουμε μεταβλητο χρονισμο πρεπει να γυρισει ο λοβος(1η εικονα)σε σχεση με το κελυφος του(3η εικονα)

αυτο επιτυγχανεται υδραυλικα με το λαδι του κινητηρα.Ο λοβος μεσα στο κελυφος σχηματιζει συνολικα 8 μικρες "δεξαμενες" λαδιου.1 αριστερα και 1 δεξια απο καθε "καρουμπαλο".επισης μεσα στο κελυφος βλεπουμε ενα δαχτυλιδι.εκει παει και μπαινει ενα εμβολακι,το οποιο δε φαινεται σε αυτες τις φωτογραφιες το οποιο κλειδωνει το λωβο σε θεση "ρελαντι".

επισης βλεπουμε στο λωβο τρυπες σε 2 υψη.αυτες τροφοδοτουν με λαδι την καθε μια"δεξαμενη λαδιου"και ειναι 8 στο συνολο,οσες και οι δεξαμενες.υπαρχει ακομια μια μικρη τρυπα πανω στο φαρδυ καρουμπαλο του λωβου,αυτη ειναι η εξαγωγη του λαδιου απο το εμβολακι που κλειδωνει σε θεση ρελαντι.

Πως λειτουργει:

οταν ο κινητερας εργαζεται σε χαμηλες στροφες,στελνει λαδι στις 4 τρυπες που γεμιζουν τις καταλληλες "δεξαμενες"και γυρνανε το λωβο στη καταληλη θεση χρονισμου χαμηλων στροφων.Επισης το εμβολακι ειναι κατεβασμενο και κλειδωμενο μεσα στο δακτυλιο του κελυφους.

Μολις ομως χρειαστει να ανεβουν οι στροφες,τοτε στελνεται λαδι στις 4 τρυπες που γεμιζουν τις αντιθετες "δεξαμενες"μπαινει και λαδι στο εμβολακι το οποιο ξεκλειδωνει,και γυρναει το χρονισμο σε θεση τετοια "υψηλης αποδοσης".

Συμπερασμα:

Που πιστευω ηταν το προβλημα,Στη μουργα η οποια υπηρχε μεσα στο γραναζι.οταν μετρησα τις ανοχες του λοβου σε σχεση με το κελυφος ανακαλυψα οτι ηταν λιγοτερο απο 5 εκατοστα του χιλιοστου(δεν περναγε το φιλερ)!!!!!!!!!αρα ακομα και μια τριχα θα μπορουσε να το φρακαρει!Επισης ανακαλυψα ενα κατασκευαστικο ελατωμα,μια ελαχιστη εξοχη πανω σε μια γωνιτσα του λωβου.μπορει να προκληθηκε κατα τη συναρμολογηση,αν ο λωβος ειχε απλα πεσει στο πατωμα!οστωσο ηταν αρκετο για να βρισκει και να κοντραρει πανω στο κελυφος!!!αυτο το εξομαλυνα με μια πετρα ακονισματος και λιγο πολυ λεπτο λαδι!

Οταν το ελυσα,ηταν τιγκα στη μαυριλα και στη μουργα(εσωτερικα)εδω το βλεπετε αφου το καθαρισα με διαλυτικο νιτρου.

Μετα το καθαρισμα και αφου καταλαβα πως λειτουργει,υποσχομαι στον εαυτο μου πως δε παιζει να τα ξανασκασω σε συνεργεια.μαθανε παντου οτι βγαζουνε να τα πετανε και να βαζουν αλλα.το γραναζι ηθελε απλως ανοιγμα,μετρημα και καθαρισμα.ειναι ετοιμο να ξαναδουλεψει.

Αρε γρυλος και παλαγκο που θα ξαναδουλεψει στο σπιτι...........

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον συνεχιζω σημερα που ανοιξα το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου και μου λυθηκαν πολλες αποριες.....

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18858

εδω βλεπουμε τον εσωτερικο λωβο ο οποιος ειναι αυτος που βιδωνεται πανω στον εκκεντροφορο.αυτος θυμιζει αντλια λαδιου,ετσι μοιαζει η αντλια.

αν το μελετησουμε βλεπουμε 8 λουκια να πηγαινουν απο πανω μεχρι κατω.εκει μπαινουν ελατηρια στεγανοποιησης.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18860

ολο αυτο μαζι με τα ελατηρια μπαινουν μεσα στο κελυφος.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18859

και ολα μαζι κλεινονται απο το καπακι που εχει και την οδοντωση για την καδενα

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18861

Τωρα για την αναλυση:

για να εχουμε μεταβλητο χρονισμο πρεπει να γυρισει ο λοβος(1η εικονα)σε σχεση με το κελυφος του(3η εικονα)

αυτο επιτυγχανεται υδραυλικα με το λαδι του κινητηρα.Ο λοβος μεσα στο κελυφος σχηματιζει συνολικα 8 μικρες "δεξαμενες" λαδιου.1 αριστερα και 1 δεξια απο καθε "καρουμπαλο".επισης μεσα στο κελυφος βλεπουμε ενα δαχτυλιδι.εκει παει και μπαινει ενα εμβολακι,το οποιο δε φαινεται σε αυτες τις φωτογραφιες το οποιο κλειδωνει το λωβο σε θεση "ρελαντι".

επισης βλεπουμε στο λωβο τρυπες σε 2 υψη.αυτες τροφοδοτουν με λαδι την καθε μια"δεξαμενη λαδιου"και ειναι 8 στο συνολο,οσες και οι δεξαμενες.υπαρχει ακομια μια μικρη τρυπα πανω στο φαρδυ καρουμπαλο του λωβου,αυτη ειναι η εξαγωγη του λαδιου απο το εμβολακι που κλειδωνει σε θεση ρελαντι.

Πως λειτουργει:

οταν ο κινητερας εργαζεται σε χαμηλες στροφες,στελνει λαδι στις 4 τρυπες που γεμιζουν τις καταλληλες "δεξαμενες"και γυρνανε το λωβο στη καταληλη θεση χρονισμου χαμηλων στροφων.Επισης το εμβολακι ειναι κατεβασμενο και κλειδωμενο μεσα στο δακτυλιο του κελυφους.

Μολις ομως χρειαστει να ανεβουν οι στροφες,τοτε στελνεται λαδι στις 4 τρυπες που γεμιζουν τις αντιθετες "δεξαμενες"μπαινει και λαδι στο εμβολακι το οποιο ξεκλειδωνει,και γυρναει το χρονισμο σε θεση τετοια "υψηλης αποδοσης".

Συμπερασμα:

Που πιστευω ηταν το προβλημα,Στη μουργα η οποια υπηρχε μεσα στο γραναζι.οταν μετρησα τις ανοχες του λοβου σε σχεση με το κελυφος ανακαλυψα οτι ηταν λιγοτερο απο 5 εκατοστα του χιλιοστου(δεν περναγε το φιλερ)!!!!!!!!!αρα ακομα και μια τριχα θα μπορουσε να το φρακαρει!Επισης ανακαλυψα ενα κατασκευαστικο ελατωμα,μια ελαχιστη εξοχη πανω σε μια γωνιτσα του λωβου.μπορει να προκληθηκε κατα τη συναρμολογηση,αν ο λωβος ειχε απλα πεσει στο πατωμα!οστωσο ηταν αρκετο για να βρισκει και να κοντραρει πανω στο κελυφος!!!αυτο το εξομαλυνα με μια πετρα ακονισματος και λιγο πολυ λεπτο λαδι!

Οταν το ελυσα,ηταν τιγκα στη μαυριλα και στη μουργα(εσωτερικα)εδω το βλεπετε αφου το καθαρισα με διαλυτικο νιτρου.

Μετα το καθαρισμα και αφου καταλαβα πως λειτουργει,υποσχομαι στον εαυτο μου πως δε παιζει να τα ξανασκασω σε συνεργεια.μαθανε παντου οτι βγαζουνε να τα πετανε και να βαζουν αλλα.το γραναζι ηθελε απλως ανοιγμα,μετρημα και καθαρισμα.ειναι ετοιμο να ξαναδουλεψει.

Αρε γρυλος και παλαγκο που θα ξαναδουλεψει στο σπιτι...........

καλησπερα ησουν πολυ κατατοπιστικος.....

για τα castrol που αναφερθηκε πιο πανω

συμφωνω απολυτα.......το χειροτερο λαδι

που εβαλα ποτε............αντε να τα πεταξω σε λιγο

να πανε στα τσακιδια........

Link to comment
Share on other sites

Στελιο πολυ καλο ποστ.Οσο για τα συνεργεια δεν καθεται κανεις πλεον να κανει τετοια δουλεια.Η ευκολη λυση...αντικατασταση.Και ΑΝ κατσει να κανει καθαρισμο, παλι για αντικατασταση θα σου παρει λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ.Ισως να ηταν και καλυτερα αν καποιος mod το μετεφερε και στο technical analysis, ωστε να δουν ολοι οι fsaκιδες τι παιζει με το γραναζι.

Όπως ζητήθηκε , επειδή όμως αποτελεί και πρόβλημα και λύση θα παραμείνει κι εδω μαζί με τα άλλα προβλήματα και τις λύσεις αυτών ώστε να είναι συγκεντρωμένα .

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36516

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Stelio εξαιρετική η απάντηση σου αν και δεν μπόρεσα ακομα να καταλάβω πως δουλεύει ο μεταβλητος.....

Στο θέμα, σήμερα που έβαλα μπρός την γκολφω μετα απο 3 εβδομάδες ακουγα αυτόν τον ντιζελοθόρυβο,σαν χτυπήματα για μερικα δευτερα 5-6, μετά έπεσαν λίγο οι στροφές και έπεστρεψε στα νορμάλ. Τον αποδίδω στο οτι τόσο καιρό στράγκηξε το γρανάζι απο λάδια και οτι δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Θα το παρακολουθήσω και ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ αλλαγή. Mobil 1 του βάζω και τα αλλάζω ανα έτος (περ. 7.500-9.000 χμλ) και φυσικά όχι ανα 15.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Πολλές χρήσιμες πληροφορίες για πολλά εξαρτήματα + ανταλλακτικά :

http://www.micksgarage.ie/autoparts.aspx?Dept=316&ga=&assemblyid=100259&b=57&CarID=17645&MakeID=121&Modelid=4991

:p

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι ως κάτοχος golf 1.6fsi με 75.000χλμ η μόνη συμβουλή που έχω να δώσω στους συναδέλφους με 1.4 & 1.6 fsi (και την οποία ετοιμάζομαι να ακολουθήσω και εγώ) είναι να τα ξεφορτωθούν τώρα που πιάνουν ακόμα κάποια χρήματα και να στραφούν είτε στο tsi122 είτε σε άλλη μάρκα. Και αυτό γιατί:

1) Πλήρωσα ήδη μια φορά τον αισθητήρα nox στα 35.000χλμ 450 ευρώ και μου ξανάναψε το λαμπάκι πριν κανά μήνα. Χρησιμοποιώ μόνο 100αρα. Αν είναι ανίκανοι να φτιάξουν έναν αισθητήρα η το κάνουν σκόπιμα εγώ δεν έχω σκοπό να πληρώνω γαμησ***κα στην vw κάθε 30.000χλμ.

2) Το αυτοκίνητο κάνει σαν μπετονιέρα κάθε φορά που πατάω γκάζι με χαμηλές στροφές και κατά την εκκίνηση και δεν έχω σκοπό να αλλάζω γρανάζια σε μια μηχανή πενταετίας .

3) Αν και χριστιανός ορθόδοξος δεν μπορώ να προσεύχομαι κάθε φορά που μπαίνω σε βενζινάδικο αν θα έχει καλή 100αρα. Έχω άλλες αμαρτίες!!!

4) Δεν χρωστώ τίποτα να πληρώνω 10 ευρώ παραπάνω σε κάθε γέμισμα επειδή με κορόιδευαν στην αντιπροσωπεία ότι το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά και με απλή αμόλυβδη.

5) Το αυτοκίνητο σέρνεται γενικώς δεν έχει καθόλου νεύρο και δεν είναι βρέφος να του αλλάζω πάνες (φίλτρα, καθαριστικά, λαδάκια) κάθε τρεις και λίγο. Με φροντίδα και proderm!!!!!

6) Το αυτοκίνητο δεν είναι PORSCHE για να του πληρώνω πανάκριβα service. Μακριά από τα εξουσιοδοτημένα της vag.

7) Είναι τόσο δύσκολο να φτιάξουν ένα παράθυρο που να ανεβοκατεβαίνει φυσιολογικά και να μην χαλάει η μήπως και αυτό γίνεται σκόπιμα???

Με συγχωρείτε για το ύφος αλλά έχω αγανακτήσει. Δείτε το και με λίγο χιούμορ. Δυστυχώς κατά την γνώμη μου οι κάτοχοι 1.4 & 1.6 fsi γίναμε πειραματόζωα της vw. Είμαι περίεργος να δω τι θα γράφουν οι κάτοχοι των δίτουρμπων μηχανών μετά από καμία πενταετία όταν θα είναι εκτός εγγύησης και θα σκάνε τίποτα κομπρεσσορες. Μακάρι να μην βγω αληθινός αλλά φοβάμαι ότι και αυτοί έχουν γίνει πειραματόζωα.

θα συμφωνησω κ γω βασιλη με οσα λεσ... εχω ενα 1600 fsi του 2006 to οποιο εφερα απο γερμανια τ0 2009... το πηρα με 52000 χλμ(τωρα αν αυτα ηταν 152000 η 252000 δ τ ξερω παντωσ μου τ επιβεβαιωσαν οτι ειναι γνησια) εχω αλλαξει 3 φορεσ νοξ..κ ακομα εχει προβλημα...ωστοσο επειδη εγω κανω συνεχεια ταξιδια σε εθνικι οδο κυριως αθηνα - λαρισα καθε 10 με 15 μερες, το συγκεκριμενο αυτοκινητο το λατρευω στην οδηγηση του, στο κρατημα στισ στροφεσ και για 1600 θεωρω οτι εχει καλεσ επιδοσεις... στην κατηγορια αυτη δε ξερω για τ Α3 ειναι τ καλυτερο.... ειχα πριν το Α150.... μερα με νυχτα :)

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

ποιος σου ειπε πως δεν δουλευει τελεια με 95αρα;;;;

εγω απο τα 60,000χιλιομετρα στο GTI τα τελευταια 45000 τα εχω κανει με 95αρα.

Ρε παιδια τι εχετε παθει ολοι και μιλατε συνεχεια για τις βενζινες. 100αρα βαζουνε μονο οσοι εχουν κινητηρες μεγαλης συμπιεσης και μεγαλων ιπποδυναμεων.Εμεις με τα fsi και τα μικρα tsi βαζουμε 95αρα.Τα οκτανια στις βενζινες ειναι πολυ απλα μια κλιμακα που μετραμε την ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΤΗΤΑ της. Ειναι προτιμοτερο σε κα8ε γεμισμα να βαζετε ενα καθαριστικο παρα να βαζετε 100αρα. το αμαξι το πηρα μεταχειρησμενο με 68.000 χλμ και τωρα εχω 97.000 παντα με 95αρα.Δεν εχω αλλαξει λ η ΝΟΧ μεχρι τωρα. Εχω κι εγω το προβλημα με τα παραθυρα και επισης μου κανει εναν χαρακτηριστικο ηχο σαν απο ρουλεμαν του σασμαν αλλα ειναι συγκεκρημενα το ρουλεμαν του μπριστερεκ. (για οσους δεν γνωριζουν ειναι το αλλο ρουλεμαν του σασμαν...οχι αυτο της διχαλας)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τι εχετε παθει ολοι και μιλατε συνεχεια για τις βενζινες. 100αρα βαζουνε μονο οσοι εχουν κινητηρες μεγαλης συμπιεσης και μεγαλων ιπποδυναμεων.Εμεις με τα fsi και τα μικρα tsi βαζουμε 95αρα.Τα οκτανια στις βενζινες ειναι πολυ απλα μια κλιμακα που μετραμε την ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΤΗΤΑ της. Ειναι προτιμοτερο σε κα8ε γεμισμα να βαζετε ενα καθαριστικο παρα να βαζετε 100αρα. το αμαξι το πηρα μεταχειρησμενο με 68.000 χλμ και τωρα εχω 97.000 παντα με 95αρα.Δεν εχω αλλαξει λ η ΝΟΧ μεχρι τωρα. Εχω κι εγω το προβλημα με τα παραθυρα και επισης μου κανει εναν χαρακτηριστικο ηχο σαν απο ρουλεμαν του σασμαν αλλα ειναι συγκεκρημενα το ρουλεμαν του μπριστερεκ. (για οσους δεν γνωριζουν ειναι το αλλο ρουλεμαν του σασμαν...οχι αυτο της διχαλας)

πρέπει να το έχω κι εγώ αυτό.... με κατεβασμένο ή ανεβασμένο το παράθυρο ακούγεται ένα τσιρ τσιρ τσιρ ? Στο φάσμα 1.400 - 1.800 στρ/λεπτό 1η, 2αρα ? Ποια η λύση και ποσό κοστίζει ?

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

πρέπει να το έχω κι εγώ αυτό.... με κατεβασμένο ή ανεβασμένο το παράθυρο ακούγεται ένα τσιρ τσιρ τσιρ ? Στο φάσμα 1.400 - 1.800 στρ/λεπτό 1η, 2αρα ? Ποια η λύση και ποσό κοστίζει ?

ο Θορυβος ειναι αλλο προβλημα που εχω στο αμαξι δεν επαγετε με το προβλημα στα παραθυρα....

Οσο για το προβλημα σου εαν ειναι το ιδιο με το δικο μου θα πρεπει να κατεβει το σασμαν για να αλλαχθει.Τιμη δεν γνωριζω.Επισης ο δικος μου θορυβος ακουγετε μονο στο ρελαντι.Οταν πατησω συμπλεκτη και τον κρατησω για μερικα δευτερολεπτα ο θορυβος σταματαει.

Edited by Giannis nothelle
Link to comment
Share on other sites

ο Θορυβος ειναι αλλο προβλημα που εχω στο αμαξι δεν επαγετε με το προβλημα στα παραθυρα....

Οσο για το προβλημα σου εαν ειναι το ιδιο με το δικο μου θα πρεπει να κατεβει το σασμαν για να αλλαχθει.Τιμη δεν γνωριζω.

αυτο για τα παραθυρα εννοειται ... απλα ειπα οτι ακουγεται ειτε με κλειστα ειτε με ανοιχτα παραθυρα ο θορυβος ....

το προβλημα σου κανει αυτο το τσιρ τσιρ τσιρ στο φάσμα 1.400 - 1.800 στρ/λεπτό 1η, 2αρα ?

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα..γιαννη για τον θορυβο που λες στο ρελαντι και σταματαει με το πατημα του συμπλεκτη

ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη.....καποιος καποτε μου ειχε αναφερει οτι ειναι θορυβος απο ρουλεμαν

μεσα στο σασμαν και μαλιστα στην ουρα.....μιλαμε για χρονια μαστορας αποκλειστικα πανo σε vw...

εγω υστερα απο αλαγη σασμαν διχαλου τρομπακια κτλπ..αμεσως μετα απο 2.000χλμ ξανα ο θορυβος....

τελικα κατεληξα στο συμπερασμα οτι ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη....απλα επεσα σε στοκαρισμενα ανταλακτικα της αντιπρ και τον ξαναεμφανισε το θορυβο....την αποψη μου οτι τελικα κατα 90 τις εκατο ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη την ενθαρυνε το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας ..που μετα απο την αλαγη δισκου πλατο και ρουλεμαν συμπλεκτη ..με ιμιτασιον....εμφανιζει ακριβως τον ιδιο θορυβο στο ρελαντι ο οποιος σταματαει με το πατημα συμπλεκτη........τον ιδιο ακριβως θορυβο και σε focus φιλου μαλιστα μηχανικου στο επαγγελμα...

λογικα εαν ηταν ρουλεμαν σασμαν θα ακουγοταν και εν κινηση και οχι μονο στο ρελαντι.......

απλα αποψεις εκφραζουμε ...

φιλικα πανος!!

Edited by panosss
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά στο Leon I FR που είχα μέχρι το καλοκαίρι αντιμετώπιζα ακρίβώς το ίδιο πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού.

Η λύση; Λίγος ελεύθερος χρόνος για να ανοίξω την ταπετσαρία της πόρτας να πάρω στα χέρια μου όλο το σετ των διακοπτών για τα

4 παράθυρα και τις κλειδαριές..Στην συνέχεια προσεχτικό λύσιμο του διακόπτη, καθάρισμα με γομολάστιχα των επαφών στην

πλακέτα και κλείσιμο.

Αυτό ήταν το πρόβλημα λύθηκε αμέσως και το βασικότερο ΤΣΑΜΠΑ!!

Τι εννοεις με γομολαστιχα των επαφων μηπως καθαριστικο σπρευ επαφων?

Link to comment
Share on other sites

αυτο για τα παραθυρα εννοειται ... απλα ειπα οτι ακουγεται ειτε με κλειστα ειτε με ανοιχτα παραθυρα ο θορυβος ....

το προβλημα σου κανει αυτο το τσιρ τσιρ τσιρ στο φάσμα 1.400 - 1.800 στρ/λεπτό 1η, 2αρα ?

Ο θορυβος που μου κανει ειναι ενα πολυ διακρυτικο χουρ χουρ χουρ αλλα δεν το κανει παντα και καταφερνω να το ακουω μονο οταν ειμαι ρελαντι.Εν κινησει δεν ακουω το παραμικρο.Ελπιζω να βοηθησα!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα..γιαννη για τον θορυβο που λες στο ρελαντι και σταματαει με το πατημα του συμπλεκτη

ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη.....καποιος καποτε μου ειχε αναφερει οτι ειναι θορυβος απο ρουλεμαν

μεσα στο σασμαν και μαλιστα στην ουρα.....μιλαμε για χρονια μαστορας αποκλειστικα πανo σε vw...

εγω υστερα απο αλαγη σασμαν διχαλου τρομπακια κτλπ..αμεσως μετα απο 2.000χλμ ξανα ο θορυβος....

τελικα κατεληξα στο συμπερασμα οτι ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη....απλα επεσα σε στοκαρισμενα ανταλακτικα της αντιπρ και τον ξαναεμφανισε το θορυβο....την αποψη μου οτι τελικα κατα 90 τις εκατο ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη την ενθαρυνε το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας ..που μετα απο την αλαγη δισκου πλατο και ρουλεμαν συμπλεκτη ..με ιμιτασιον....εμφανιζει ακριβως τον ιδιο θορυβο στο ρελαντι ο οποιος σταματαει με το πατημα συμπλεκτη........τον ιδιο ακριβως θορυβο και σε focus φιλου μαλιστα μηχανικου στο επαγγελμα...

λογικα εαν ηταν ρουλεμαν σασμαν θα ακουγοταν και εν κινηση και οχι μονο στο ρελαντι.......

απλα αποψεις εκφραζουμε ...

φιλικα πανος!!

Μακαρι να ειναι οπως τα λες φιλε Πανο θα ειναι και πιο ευκολο στην αντικατασταση τουλαχιστον απλα οσο για τον θορυβο δεν μπορω να καταλαβω εαν μου τον κανει και εν κινησει.Ειναι πολυ πολυ διακριτικος και τον ακουσα καποια στιγμη εντελως τυχαια οταν ημουν σταματημενος σε ενα φαναρι και χαμηλωσα τη μουσικη για να μιλησω στο τηλεφωνο.Εκει καταλαβα οτι κατι παιζει με το αμαξι μου.Παντως με διαφωτησες υπεραρκετα με αυτα που ανεφερες!

Edited by Giannis nothelle
Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με τον θορυβο των σαζμαν:

(λιγο οφ τοπικ αλλα συμαντικο ομως)

ΔΕΝ ευθυνεται παντα καποιο ρουλεμαν οταν ακουμε θορυβο.

Υπαρχει και η περιπτωση να εχει αποκτησει κενα ο δισκος και συγγεκριμενα στα ελλατηρια σκοτσαρισματος η στο πριτσινωμα στο καρε χωρις φυσικα να σχετιζεται αυτο το προβλημα με τυχον πατινρισμα.

αν δεν διαπιστωθει με βεβαιοτητα 100% οτι ο θορυβος ερχεται μεσα απο το σαζμαν μην ανοιγετε ασκοπα το σαζμαν σας πληρωνοντας αβαρια χωρις λογο.

μου ετυχαν 2 περιπτωσεις τετοιες, μια στο caddy μου που οταν το ατοκινητο δουλευε ρελαντι χωρις να παταω συμπλεκτη χαλουσε ο κοσμος απο θορυβο. μολις παταγα συμπλεκτη ολα στοπ! με το που αλαξα δισκο ο θορυβος εξαφανιστηκε.

Δευτερη περιπτωση, σε ενα seat το οποιο ειχε γινει προσφατα σε καποιο συνεργειο αλλαγη δισκου (και συγγεκριμενα μπηκε ολοκαινουριο σετ δισκο πλατο delphy) meta apo 100-200 KM το σαζμαν ακουγοτανε λες και ειχε μεινει απο βαλβολινη για πολλααααααα ΚΜ.

του αλαζω το σαζμαν αφου ο δισκος ηταν καινουριος, το προβλημα παρεμεινε το ιδιο.

δοκιμαζω δευτερο σαζμαν παλι το ιδιο προβλημα.

τελικα δοκιμαζω το σαζμαν εξω στον παγκο και γυριζοντας το με ενα δραπανο και σε ολες τις ταχυτητες το σαζμαν κοιμοτανε!

Πεταω το σετ δισκο πλατο και βαζω γερμανικο σετ luk, το προβλημα λυθηκε!

καλου κακου μια τετοια δοκιμη θα σας δωσει σαφη εικονα αν ο θορυβος ερχεται απο ρουλεμαν η οχι.

Μην πληρωνετε τζαμπα λεφτα για κακη δαγνωση προβληματος.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον συνεχιζω σημερα που ανοιξα το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου και μου λυθηκαν πολλες αποριες.....

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18858

εδω βλεπουμε τον εσωτερικο λωβο ο οποιος ειναι αυτος που βιδωνεται πανω στον εκκεντροφορο.αυτος θυμιζει αντλια λαδιου,ετσι μοιαζει η αντλια.

αν το μελετησουμε βλεπουμε 8 λουκια να πηγαινουν απο πανω μεχρι κατω.εκει μπαινουν ελατηρια στεγανοποιησης.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18860

ολο αυτο μαζι με τα ελατηρια μπαινουν μεσα στο κελυφος.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18859

και ολα μαζι κλεινονται απο το καπακι που εχει και την οδοντωση για την καδενα

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=18861

Τωρα για την αναλυση:

για να εχουμε μεταβλητο χρονισμο πρεπει να γυρισει ο λοβος(1η εικονα)σε σχεση με το κελυφος του(3η εικονα)

αυτο επιτυγχανεται υδραυλικα με το λαδι του κινητηρα.Ο λοβος μεσα στο κελυφος σχηματιζει συνολικα 8 μικρες "δεξαμενες" λαδιου.1 αριστερα και 1 δεξια απο καθε "καρουμπαλο".επισης μεσα στο κελυφος βλεπουμε ενα δαχτυλιδι.εκει παει και μπαινει ενα εμβολακι,το οποιο δε φαινεται σε αυτες τις φωτογραφιες το οποιο κλειδωνει το λωβο σε θεση "ρελαντι".

επισης βλεπουμε στο λωβο τρυπες σε 2 υψη.αυτες τροφοδοτουν με λαδι την καθε μια"δεξαμενη λαδιου"και ειναι 8 στο συνολο,οσες και οι δεξαμενες.υπαρχει ακομια μια μικρη τρυπα πανω στο φαρδυ καρουμπαλο του λωβου,αυτη ειναι η εξαγωγη του λαδιου απο το εμβολακι που κλειδωνει σε θεση ρελαντι.

Πως λειτουργει:

οταν ο κινητερας εργαζεται σε χαμηλες στροφες,στελνει λαδι στις 4 τρυπες που γεμιζουν τις καταλληλες "δεξαμενες"και γυρνανε το λωβο στη καταληλη θεση χρονισμου χαμηλων στροφων.Επισης το εμβολακι ειναι κατεβασμενο και κλειδωμενο μεσα στο δακτυλιο του κελυφους.

Μολις ομως χρειαστει να ανεβουν οι στροφες,τοτε στελνεται λαδι στις 4 τρυπες που γεμιζουν τις αντιθετες "δεξαμενες"μπαινει και λαδι στο εμβολακι το οποιο ξεκλειδωνει,και γυρναει το χρονισμο σε θεση τετοια "υψηλης αποδοσης".

Συμπερασμα:

Που πιστευω ηταν το προβλημα,Στη μουργα η οποια υπηρχε μεσα στο γραναζι.οταν μετρησα τις ανοχες του λοβου σε σχεση με το κελυφος ανακαλυψα οτι ηταν λιγοτερο απο 5 εκατοστα του χιλιοστου(δεν περναγε το φιλερ)!!!!!!!!!αρα ακομα και μια τριχα θα μπορουσε να το φρακαρει!Επισης ανακαλυψα ενα κατασκευαστικο ελατωμα,μια ελαχιστη εξοχη πανω σε μια γωνιτσα του λωβου.μπορει να προκληθηκε κατα τη συναρμολογηση,αν ο λωβος ειχε απλα πεσει στο πατωμα!οστωσο ηταν αρκετο για να βρισκει και να κοντραρει πανω στο κελυφος!!!αυτο το εξομαλυνα με μια πετρα ακονισματος και λιγο πολυ λεπτο λαδι!

Οταν το ελυσα,ηταν τιγκα στη μαυριλα και στη μουργα(εσωτερικα)εδω το βλεπετε αφου το καθαρισα με διαλυτικο νιτρου.

Μετα το καθαρισμα και αφου καταλαβα πως λειτουργει,υποσχομαι στον εαυτο μου πως δε παιζει να τα ξανασκασω σε συνεργεια.μαθανε παντου οτι βγαζουνε να τα πετανε και να βαζουν αλλα.το γραναζι ηθελε απλως ανοιγμα,μετρημα και καθαρισμα.ειναι ετοιμο να ξαναδουλεψει.

Αρε γρυλος και παλαγκο που θα ξαναδουλεψει στο σπιτι...........

Α ρε οι μηχανικοι του εμπορικου ναυτικου τι κανουμε.Τι τα θελουμε τα συνεργεια εμεις?

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με τον θορυβο των σαζμαν:

(λιγο οφ τοπικ αλλα συμαντικο ομως)

ΔΕΝ ευθυνεται παντα καποιο ρουλεμαν οταν ακουμε θορυβο.

Υπαρχει και η περιπτωση να εχει αποκτησει κενα ο δισκος και συγγεκριμενα στα ελλατηρια σκοτσαρισματος η στο πριτσινωμα στο καρε χωρις φυσικα να σχετιζεται αυτο το προβλημα με τυχον πατινρισμα.

αν δεν διαπιστωθει με βεβαιοτητα 100% οτι ο θορυβος ερχεται μεσα απο το σαζμαν μην ανοιγετε ασκοπα το σαζμαν σας πληρωνοντας αβαρια χωρις λογο.

μου ετυχαν 2 περιπτωσεις τετοιες, μια στο caddy μου που οταν το ατοκινητο δουλευε ρελαντι χωρις να παταω συμπλεκτη χαλουσε ο κοσμος απο θορυβο. μολις παταγα συμπλεκτη ολα στοπ! με το που αλαξα δισκο ο θορυβος εξαφανιστηκε.

Δευτερη περιπτωση, σε ενα seat το οποιο ειχε γινει προσφατα σε καποιο συνεργειο αλλαγη δισκου (και συγγεκριμενα μπηκε ολοκαινουριο σετ δισκο πλατο delphy) meta apo 100-200 KM το σαζμαν ακουγοτανε λες και ειχε μεινει απο βαλβολινη για πολλααααααα ΚΜ.

του αλαζω το σαζμαν αφου ο δισκος ηταν καινουριος, το προβλημα παρεμεινε το ιδιο.

δοκιμαζω δευτερο σαζμαν παλι το ιδιο προβλημα.

τελικα δοκιμαζω το σαζμαν εξω στον παγκο και γυριζοντας το με ενα δραπανο και σε ολες τις ταχυτητες το σαζμαν κοιμοτανε!

Πεταω το σετ δισκο πλατο και βαζω γερμανικο σετ luk, το προβλημα λυθηκε!

καλου κακου μια τετοια δοκιμη θα σας δωσει σαφη εικονα αν ο θορυβος ερχεται απο ρουλεμαν η οχι.

Μην πληρωνετε τζαμπα λεφτα για κακη δαγνωση προβληματος.

συμφωνω απολυτως με το φιλο......ειναι πολυ πιθανο αυτο που αναφερει...

εγω εδω και κατι χρονακια σταματησα να ασχολουμαι με τους θορυβους

και βρηκα τη υγεια μου...!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τι εχετε παθει ολοι και μιλατε συνεχεια για τις βενζινες. 100αρα βαζουνε μονο οσοι εχουν κινητηρες μεγαλης συμπιεσης και μεγαλων ιπποδυναμεων.Εμεις με τα fsi και τα μικρα tsi βαζουμε 95αρα.Τα οκτανια στις βενζινες ειναι πολυ απλα μια κλιμακα που μετραμε την ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΤΗΤΑ της. Ειναι προτιμοτερο σε κα8ε γεμισμα να βαζετε ενα καθαριστικο παρα να βαζετε 100αρα. το αμαξι το πηρα μεταχειρησμενο με 68.000 χλμ και τωρα εχω 97.000 παντα με 95αρα.

ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΧΟYΝ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1.6FSI 1.4FSI.

12:1 ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ????

Link to comment
Share on other sites

τα χουμε πει παρα πολλες φορες.....

100αρα --αλαγμα φιλτρου βενζινης με καθε αλαγη λαδιων για ελεχο του βενζινα..

αλιως -ΚΟΥΜΠΑΡΑ..ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΓΙΑ ΤΟΝ KNOX---ΦΤΗΝΟΣ ΕΙΝΑΙ 430 ΕΥΡΟ ΑΓΟΡΑ..ΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΤΙΚΑ!!!!!!! :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον φιλε μου λεμε για αλλο θορυβο.Εσυ μαλλον ενοεις εναν πολυ ελαφρο θορυβο που κανουν τα ωστηρια μεχρι να γεμισουν καλα με λαδι.αυτος ισα που ακουγεται και ειναι φυσιολογικος και ολοι οι κινητηρες με υδραυλικα ωστηρια τον κανουν.

Αυτος που λεω εγω ειναι μεταλικος χτυπος,εντονος,τον ακους και πονας,και εχει αναφερθει και απο πολλα ατομα στο φορουμ σαν "ντηζελοθορυβος"Γινεται κατα την εκκινηση και για 2-3 δευτερολεπτα,οχι παντα,συνηθως οταν ο κινητηρας ειναι κρυος,και οταν τα λαδια ειναι σχετικα παλια.δεν το εχουν βγαλει ολα τα fsi,αλλα ειναι γνωστο προβλημα στα συνεργεια.ειναι κατι που η θα στο βγαλει στα 30-50,000 χλμ η δε θα στο βγαλει ποτε.

Παντως εσυ αν θες να φυλας τα ρουχα σου,μην αλλαζεις ποτε τα λαδια σου στα 15000 χλμ αλλα στα μισα. Δε νομιζω να ειναι τυχαιο που μολις αλλαζα λαδια ο θορυβος εξαφανιζοταν για αρκετα χλμ περιπου 7000.σημαινει οτι τα λαδια με αυτες τις ωρες λειτουργιας εχουν "παλιωσει".Αυτο θα στο πουν και ολοι οι μηχανικοι αυτοκινητων αν ρωτησεις,και συμφωνω και εγω μαζι τους,μηχανικος ειμαι και εγω,αλλα σε αλλο αντικειμενο-σε καραβι. Επισης να σημειωσω οτι τα castrol τα λαδια "παλιωναν" στις 3000 χλμ μονο.

Εαν κανεις αναζητηση στο φορουμ με τα προβληματα θα δεις ενα θεμα σχετικα,οπου περιγραφεται το προβλημα πολυ αναλυτικα.μπορεις επισης να δεις και το πρωτο ποστ του αρθρου!

η μαμα εταιρεια λεει αλλαγη καθε 15000χιλ και αυτο το συμπερασμα βγηκεμ ετα απο χιλιαδες ερευνες και χιλιαδες χιλιομετρα. θα ηθελαν να αλλαζουμε τα λαδια ποιο συχνα για να κερδιζουν χρηματα. τωρα ερχεται ο καθενας και λεει οτι θελει. αλλος λεει καθε 7500 αλλος καθε 4670 αλλος καθε 24350χιλ κτλ κτλ

θεωρω αδιανοητο να εμπιστευτει κανεις τον καθενα που διχως ερευνα διχως papers λεει οτι θελει ενω η μαμα εταιρεια λεει 15000 μετα απο πολλα paper.

Link to comment
Share on other sites

η μαμα εταιρεια λεει αλλαγη καθε 15000χιλ και αυτο το συμπερασμα βγηκεμ ετα απο χιλιαδες ερευνες και χιλιαδες χιλιομετρα. θα ηθελαν να αλλαζουμε τα λαδια ποιο συχνα για να κερδιζουν χρηματα. τωρα ερχεται ο καθενας και λεει οτι θελει. αλλος λεει καθε 7500 αλλος καθε 4670 αλλος καθε 24350χιλ κτλ κτλ

θεωρω αδιανοητο να εμπιστευτει κανεις τον καθενα που διχως ερευνα διχως papers λεει οτι θελει ενω η μαμα εταιρεια λεει 15000 μετα απο πολλα paper.

Μηπως λεω μηπως θελουν να αλλαξεις κ πιο συχνα κινητηρα η ακομα και αμαξι-μοντελο? :) εγω θεωρω αυτο το σερβις καθε 15000 περισοτερο θεμα marketing παρα ερευνας και papers.εν πασει περιπτωσει αυτο εξαρταται απο το βιτσιο του καθενος.θες να πας βασει προγραμματος πηγαινε, θες αλλαζε τα νωριτερα, θες μην τα αλλαζεις και ποτε.ο καθενας λεει την εμπειρια του-γνωμη του και εσυ απλα φιλτραρεις αυτα που δεν θεωρεις σωστα!!!

Edited by stelios1.6fsi
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εχουμε και λεμε! βαζεις σουπερ αμολυβδη και φιλτρα κτλ η μαζευεις λεφτα για τον knox?

καθε γεμισμα με σουπερ στοιχιζει 10+ ευρω παραπανω! με μια αυτονομια 750χλμ και με ενα προχειρο υπολογισμο μιλαμε για 200+ ευρω κοστος καθε 15.000χλμ!

εμένα ο αισθητηρας μου χάλαγε ανα δυο χρονια περιπου και ανα 30.000χλμ!

συμπέρασμα? η τα δίνεις στην vw είτε τα δίνεις στο πρατήριο της γειτονίας το κόστος είναι πανω κάτω ιδιο κατά την γνώμη μου... γλυτωνεις βεβαια την κοροιδια και τα απαραδεκτα after sales της vw...

εγώ πάντως το πούλησα το 1.6fsi και πηρα το 1.4 με τα 122 και απο τοτε δεν ξαναασχοληθηκα με knox φιλτρα βενζινες κτλ... και ακομα και αν χαλασει κατι στο tsi τουλαχιστον λεω οτι το ευχαριστιεμαι στον δρομο... και φυσικα δεν ξαναπάτησα ποτε στην απαράδεκτη αντιπροσωπεια τησ πολης μου...

Link to comment
Share on other sites

Μηπως λεω μηπως θελουν να αλλαξεις κ πιο συχνα κινητηρα η ακομα και αμαξι-μοντελο? :thumbsup: εγω θεωρω αυτο το σερβις καθε 15000 περισοτερο θεμα marketing παρα ερευνας και papers.εν πασει περιπτωσει αυτο εξαρταται απο το βιτσιο του καθενος.θες να πας βασει προγραμματος πηγαινε, θες αλλαζε τα νωριτερα, θες μην τα αλλαζεις και ποτε.ο καθενας λεει την εμπειρια του-γνωμη του και εσυ απλα φιλτραρεις αυτα που δεν θεωρεις σωστα!!!

;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.