Jump to content
socrates

Golf 4/5 Fsi - Διάφορα Προβλήματα, Λύσεις, Πρόληψη (Τα Πάντα Για Fsi Μοτέρ)

Recommended Posts

Να ρωτήσω τους φίλους κατόχους Fsi...

Τον τελευταίο καιρό στις πολύ χαμηλές στροφές και κυρίως στις εκκινήσεις μου κάνει ένα κροτάλισμα όταν πηγαίνω ομαλά το γκάζι. Το κάνει και ακίνητο χωρίς ταχύτητα απο ρελαντί μέχρι τις 1100 στροφές περίπου με πολύ απαλό πάτημα. Ο θόρυβος ακούγεται σαν χτύπημα βαλβίδων αλλά δεν είμαι σίγουρος. Υποψιάζομαι τα λάδια που έχουν 6000χλμ περίπου αλλά δεν έχω βρει λόγω φόρτου χρόνο να ρίξω μια ματιά και πόσο περίπου έχει κάψει και αν θέλει συμπλήρωμα.

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία?

Ναι έχω εγώ παρόμοια εμπειρία και θα σου πω τι είναι κατά 99%.

Εγώ έχω το 1.6 FSI και το συγκεκριμένο κροτάλισμα άρχισε να μου το κάνει μόλις ξεπέρασα τα 100.000 χλμ.

Ο θόρυβος μέρα με τη μέρα γινόταν όλο και εντονότερος. Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες όπου η μηχανή ζεσταίνεται πολύ πιο έυκολα και ταλαιπωρείται περισσότερο.

Το πήγα τόσο σε συνεργείο της VW όσο και σε φίλους μηχανικούς που έχουν μεγάλη εμπειρία, οι οποίοι και αποφάνθηκαν πως ειναι τα ρουλεμάν του σασμάν. Με διαβεβαίωασν πως δεν υπάρχει περίπτωση να μ αφήσει ποτέ το αμάξι στο δρόμο από αυτό το θέμα αλλά κάποια στιγμή ο θόρυβος θα γίνει τόσο πολύ έντονος που θα μα αναγκάσει να πάω να το φτιάξω.

Έτσι κι έγινε. Μια ωραία πρωϊα ξεκινώντας για τη δουλειά στο μέσο της διαδρομής ο θόρυβος ήταν λες και έσερνα κουτάκια από μπύρες. Επιτόπου τηλ στο συνεργείο, φόρτωμα σε οδική βοήθεια, και κατέβασμα σασμάν αλλαγή ρουλεμάν και μιας και το κόστος των εργατικών ήταν αρκετά μεγάλο έκανα και αλλαγή δίσκο/πλατό για να μην χρειαστεί να διπλοπηρώσω την ίδια εργασία σε 10.000 χλμ. Συνολικό κόστος 1000€ και έφυγα με ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων ελπίζοντας να μου δώσει ακόμα 100.000χλμ. Μέχρι στιγμής μου έχει δώσει 50.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ελπίζω να βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως είναι καδένα που είπε και o rivol και ακούγεται επειδή θέλει λίγο λάδι συμπλήρωμα. Σαζμάν δεν είναι . Σαν πυράκια ακούω αλλά δεν μπορω να πω ότι έχω πυράκια αφού θα έπρεπε να το κάνει και σε μεσαίες στροφές. Γενικά δεν κάνει κιχ το αμάξι εκτος αυτού. Άλλοι δεν θα το παρατηρούσαν αλλά θέλοντας να το προσέχω λίγο το ψάχνω παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχω εγώ παρόμοια εμπειρία και θα σου πω τι είναι κατά 99%.

Εγώ έχω το 1.6 FSI και το συγκεκριμένο κροτάλισμα άρχισε να μου το κάνει μόλις ξεπέρασα τα 100.000 χλμ.

Ο θόρυβος μέρα με τη μέρα γινόταν όλο και εντονότερος. Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες όπου η μηχανή ζεσταίνεται πολύ πιο έυκολα και ταλαιπωρείται περισσότερο.

Το πήγα τόσο σε συνεργείο της VW όσο και σε φίλους μηχανικούς που έχουν μεγάλη εμπειρία, οι οποίοι και αποφάνθηκαν πως ειναι τα ρουλεμάν του σασμάν. Με διαβεβαίωασν πως δεν υπάρχει περίπτωση να μ αφήσει ποτέ το αμάξι στο δρόμο από αυτό το θέμα αλλά κάποια στιγμή ο θόρυβος θα γίνει τόσο πολύ έντονος που θα μα αναγκάσει να πάω να το φτιάξω.

Έτσι κι έγινε. Μια ωραία πρωϊα ξεκινώντας για τη δουλειά στο μέσο της διαδρομής ο θόρυβος ήταν λες και έσερνα κουτάκια από μπύρες. Επιτόπου τηλ στο συνεργείο, φόρτωμα σε οδική βοήθεια, και κατέβασμα σασμάν αλλαγή ρουλεμάν και μιας και το κόστος των εργατικών ήταν αρκετά μεγάλο έκανα και αλλαγή δίσκο/πλατό για να μην χρειαστεί να διπλοπηρώσω την ίδια εργασία σε 10.000 χλμ. Συνολικό κόστος 1000€ και έφυγα με ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων ελπίζοντας να μου δώσει ακόμα 100.000χλμ. Μέχρι στιγμής μου έχει δώσει 50.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ελπίζω να βοήθησα.

1000 ευρώ για αλλαγη δισκο πλατο ρουλεμάν?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι κάτοχος ενός VW GOLF 1,6 FSI SPORTLINE του 2004 με 101.000 χιλιόμετρα στο ενεργητικό του.

Το αμάξι από αγοράς του το βάζω 95άρα και δεν έχει βγάλει τίποτα ακόμη...

Κάνει βέβαια μερικές φορές σαν diesel όταν το βάζω μπρος αλλά το κάνουν όλα τα golf οπότε δεν με πειράζει ιδιαίτερα..

Ένα άλλο που κάνει και περιοδικά με ενοχλεί (θέλει πολύ προσοχή για να το ακούσεις) είναι σε πολύ μικρές ταχύτητες κάτω των 20 χαω να ακούγεται μπροστά αριστερά (εκεί το εντοπίζω) κάτι σαν μπίλια να πηγαίνει μπρος-πίσω. Σαν εκρεμές ένα πράγμα.Σαν μικρό γδάρσιμο...Τι θα μπορούσε να είναι?

Link to comment
Share on other sites

Ρουλεμάν τροχού; Μπιλιοφόρος;

Συνεργείο το πήγες;

Τ ακουσε το θορυβο κανας μηχανικός;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mάλλον το top mount είναι.Θέλει αλλαγή.Καλό είναι να το κάνεις όταν θ΄ αλλάξεις μια και καλή και τα αμορτισέρ.

Link to comment
Share on other sites

Ρουλεμάν τροχού; Μπιλιοφόρος;

Συνεργείο το πήγες;

Τ ακουσε το θορυβο κανας μηχανικός;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Βασικά όσες φορές προσπάθησα να το δείξω σε φίλους μηχανικούς και εκεί που το κάνω service ποτέ δεν το έκανε...Μόλις έφευγα το έκανε...Και γι αυτό δεν ασχολούμαι, απλά ακούγεται που και που σαν κάτι να κυλάει μπρος-πίσω και μετά από λίγο να σταματάει. Ακούγεται μόνο από τη θέση του οδηγού!

Mάλλον το top mount είναι.Θέλει αλλαγή.Καλό είναι να το κάνεις όταν θ΄ αλλάξεις μια και καλή και τα αμορτισέρ.

Θα το ρωτήσω φίλε...

Ευχαριστώ για την απάντηση..

Η αλήθεια είναι ότι στα δέκα χρόνια που έχει το αμάξι καλό θα ήταν μια αλλαγή αμορτισέρ αν και ακόμα είναι οκ όπως το νιώθω....

Link to comment
Share on other sites

Βασικά όσες φορές προσπάθησα να το δείξω σε φίλους μηχανικούς και εκεί που το κάνω service ποτέ δεν το έκανε...Μόλις έφευγα το έκανε...Και γι αυτό δεν ασχολούμαι, απλά ακούγεται που και που σαν κάτι να κυλάει μπρος-πίσω και μετά από λίγο να σταματάει. Ακούγεται μόνο από τη θέση του οδηγού!

Θα το ρωτήσω φίλε...

Ευχαριστώ για την απάντηση..

Η αλήθεια είναι ότι στα δέκα χρόνια που έχει το αμάξι καλό θα ήταν μια αλλαγή αμορτισέρ αν και ακόμα είναι οκ όπως το νιώθω....

Θα σταθω μονο στο τελευταιο.

Δεν νομιζω να μιλας σοβαρα για δεκαετιας αμορτισερ.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Εντάξει είπαμε λόγω κρίσης να το τραβήξουμε λίγο παραπάνω. Αντε 70000-80000 χλμ....Αλλά 200000 χλμ δεν είναι λίγο υπερβολικό???Δεν παίζουμε με την ασφάλειά μας και γενικότερα την δημόσια ασφάλεια φίλε chili.

Δεν ειναι υπερβολικο, ειναι αγνοια.

Η αγνοια και η ελλιπης παιδεια ειναι που επιφερει τις δυσαρεστες καταστασεις..

Τελοσπαντων, τα ποστ σκοπο εχουν να συμβουλεψουν @FSI και σε καμια περιπτωση ναρχισουμε τις φιλολογιες.

Πηγαινε σενα συνεργειο και βαλε εστω μια τετραδα εργοστασιακα πανω απο 300-350 δεν θα κοστισουν, ερχεται χειμωνας

Αν θελεις και μπορεις να διαθεσεις κι αλλα χρηματα ευχαριστως θα σου προτεινουμε κι αλλες λυσεις

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Σε 10 χρονια αυτο που υπαρχει δεν θεωρειται αμορτισερ.

Στον τελευταίο έλεγχο ΚΤΕΟ που πέρασα το αμάξι, οι αναρτήσεις είχαν άριστη συμπεριφορά και το αμάξι είναι 8ετίας. Σύμφωνα με την δική σου λογική θα έπρεπε να τα αλλάξω χωρίς να χρειάζεται.

Προφανώς και ο χρόνος δεν είναι ο καθοριστικός παράγοντας, αλλά τα δινυθέντα χλμ, με τι φορτίο έχουν γίνει αυτά τα χλμ, το οδόστρωμα κτλ. Αν ο φίλος έχει κάνει έλεγχο σε ΚΤΕΟ και δεν του βρήκαν κάτι, προφανώς και δεν χρειάζεται αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν έχει και πολύ καιρό που πέρασα ΚΤΕΟ και πραγματικά ούτε καν ανέφεραν κάτι για αμορτισέρ...Μια χαρά τα βρήκαν...
Λάστιχα κάθε τέσσερα χρόνια αλλάζω...Δεν κάνει και τόσα χιλιόμετρα το αμάξι...100.000 σε 10 χρόνια έχει!!! Άλλα FSI είναι πολύ παραπάνω!
Ωστόσο εννοείται πως κάποια στιγμή εφόσον το θέσατε και εδώ θα αλλάξω αμορτισέρ...Για το SPORTLINE τι θα ήταν καλό να βάλω?
Όσο για το θόρυβο δεν είναι ο μπιλιοφόρος...Το εκρεμές π κάνει είναι τελείως ασύμμετρο με την κίνηση του οχήματος!!!

Και ακούγεται αριστερά μπροστά, πολύ πιθανόν και μέσα από την πόρτα του οδηγού...ώρες-ώρες μ έρχεται να την ανοίξω να την δω από μέσα!

Α και κάτι ακόμα...έχει λίγο καιρό ούτε χρόνο γρατσουνάει την πρώτη και την όπισθεν και αυτό όχι πάντα...Στα 100.000 που έχω μέχρι στιγμής αξίζει να αλλάξω το σετ του δίσκου συμπλέκτη ή να το αφήσω όσο πάει μέχρι να μην τις παίρνει ή να μην τραβάει το αμάξι?Τι μου προτείνεται να βάλω?

Edited by FSI
Link to comment
Share on other sites

επειδη αρχισαμε να "αναστατωνομαστε",

απο το θεμα σβηστηκαν τα offtopic..και συνεχιζουμε...

Link to comment
Share on other sites

Ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες.

Παρακαλω εδω να σταματησουν τα off topic. Το θεμα αφορα προβληματα-λυσεις - προληψη για fsi.

Τα off topic θα διαγραφουν.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Επιστρέφοντας και σε αυτό το θέμα και μιλώντας μόνο για FSI ΟΝ TOPIC και τα αμορτισέρ τους. Θεωρώ ότι τα αμορτισέρ του κυρίου ανωτέρω μπορεί όντως και να είναι μια χαρά.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα και καλές γιορτές!
Σήμερα το πρωί  πήγα να βάλω μπρος και μου άναψε το λαμπάκι στο καντράν για καμμένη λάμπα καθώς και το μήνυμα rear left light defective, rear fog light defective, reverse light defective ΔΗΛΑΔΗ τρεις λάμπες!!!
Πήγα πίσω να δω τι παίζει και παρατήρησα ότι ανοίγοντας το χώρο αποσκευών δεν άναβε ούτε η πλαφονιέρα!
Πιθανολογώ ότι αυτό σχετίζεται!
Μετά επιχείρησα να αλλάξω λάμπες αλλά τίποτα...Δεν φέρνει καν ρεύμα πίσω!

Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι φταίει?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Link to comment
Share on other sites

Οι ασφάλειες για τα πίσω φώτα που είναι και πως θα καταλάβω αν θέλει αλλαγή...

Edited by FSI
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά σε όλους και ιδιαίτερα σε όσους γιορτάζουν!!!
Να πω πάνω στο πρόβλημα το χθεσινό ότι το ομίχλης πίσω και της όπισθεν επανήλθε αλλά συνεχίζει να είναι προβληματική η πίσω αριστερά λάμπα...
Γιατί όμως ενώ εχθές έβγαζε σφάλμα και δε λειτουργούσαν τα παραπάνω σήμερα είναι όλα κομπλέ?

Μήπως είναι κάτι που πρέπει να με ανησυχεί?

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά σε όλους και ιδιαίτερα σε όσους γιορτάζουν!!!

Να πω πάνω στο πρόβλημα το χθεσινό ότι το ομίχλης πίσω και της όπισθεν επανήλθε αλλά συνεχίζει να είναι προβληματική η πίσω αριστερά λάμπα...

Γιατί όμως ενώ εχθές έβγαζε σφάλμα και δε λειτουργούσαν τα παραπάνω σήμερα είναι όλα κομπλέ?

Μήπως είναι κάτι που πρέπει να με ανησυχεί?

Χρόνια Πολλά με υγεία !

Έχει συμβεί και σ' εμένα.. την μια μερα έδειχνε καμένη την άλλη οχι... μετα απο 2 μερες εμεινε μονιμα αναμμένη η ενδειξη καμμένης λαμπας...

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά με υγεία !

Έχει συμβεί και σ' εμένα.. την μια μερα έδειχνε καμένη την άλλη οχι... μετα απο 2 μερες εμεινε μονιμα αναμμένη η ενδειξη καμμένης λαμπας...

Τελικά έμεινε η ένδειξη της πίσω αριστερής λάμπας...

Τώρα γιατί μου έδειχνε καμένες την πίσω ομίχλης και της όπισθεν (που όντως δεν λειτουργούσαν) δεν το έχω καταλάβει.

Link to comment
Share on other sites

Μερικές φορές βραχυκυκλωνει με την υγρασία και το πιάνουν διαφορά ψυχολογικά με τις λάμπες αλλά συνήθως φτιάχνουν όταν στεγνώσει! Αυτό το παθαίνουν ακόμα και οι νέες σειρές VW!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μερικές φορές βραχυκυκλωνει με την υγρασία και το πιάνουν διαφορά ψυχολογικά με τις λάμπες αλλά συνήθως φτιάχνουν όταν στεγνώσει! Αυτό το παθαίνουν ακόμα και οι νέες σειρές VW!

 

 

ακομα γελαω...αχαχαχαχαχα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω εχω ενα golf v 1.4 fsi με 200000χλμ ζωη να χουν....ακομα το αυτοκινητο δεν εχει βγαλει προβλημα ευτυχως κι ολα τα χιλιομετρα με 95 βενζινη. Που και που καμια ενισχυμενη αν εβρισκα σε χαμηλη τιμη. Τον τελευταιο καιρο το αμαξι σε ταξιδι μονο οχι μεσα στην παλι με το σταματα ξεκινα, μου κανει κατι σαν διακοπες. Σαν να αφηνεις το γκαζι στιγμιαια δλδ και ξαναπατας. Λαμπακι δεν αναβει και ο μηχανικος με ειπε οτι ισως ειναι αντλια βενζινης ισως μπροστα αντλια υψηλης πιεσης. Σας εχει τυχει μηπως και σας κι αν ναι τι ηταν. Αν ηταν απο κακη βενζινη λογικα επρεπε να το κανει συνεχεια και μεσα στην πολη, οχι μονο σε ταξιδι

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έμεινε η ένδειξη της πίσω αριστερής λάμπας...

Τώρα γιατί μου έδειχνε καμένες την πίσω ομίχλης και της όπισθεν (που όντως δεν λειτουργούσαν) δεν το έχω καταλάβει.

Μερικές φορές βραχυκυκλωνει με την υγρασία και το πιάνουν διαφορά ψυχολογικά με τις λάμπες αλλά συνήθως φτιάχνουν όταν στεγνώσει! Αυτό το παθαίνουν ακόμα και οι νέες σειρές VW!

 

 

Άρχισε πάλι τα δικά του εδώ και δυο εβδομάδες. Μια καμμένη λάμπα που πότε λειτουργεί και πότε το παίζει ψόφια.. Ακόμη και εν κινήσει λειτουργεί κανονικά και αργότερα εμφανίζει μήνυμα και λαμπάκι.. :lolu:

 

Παιδια εγω εχω ενα golf v 1.4 fsi με 200000χλμ ζωη να χουν....ακομα το αυτοκινητο δεν εχει βγαλει προβλημα ευτυχως κι ολα τα χιλιομετρα με 95 βενζινη. Που και που καμια ενισχυμενη αν εβρισκα σε χαμηλη τιμη. Τον τελευταιο καιρο το αμαξι σε ταξιδι μονο οχι μεσα στην παλι με το σταματα ξεκινα, μου κανει κατι σαν διακοπες. Σαν να αφηνεις το γκαζι στιγμιαια δλδ και ξαναπατας. Λαμπακι δεν αναβει και ο μηχανικος με ειπε οτι ισως ειναι αντλια βενζινης ισως μπροστα αντλια υψηλης πιεσης. Σας εχει τυχει μηπως και σας κι αν ναι τι ηταν. Αν ηταν απο κακη βενζινη λογικα επρεπε να το κανει συνεχεια και μεσα στην πολη, οχι μονο σε ταξιδι

 

Καθάρισε την πεταλούδα του γκαζιού για αρχή και έπειτα κοιτάς για αντλίες..δεν είναι καιρός για τέτοια έξοδα χωρίς να έχεις αποκλείσει άλλους παράγοντες..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.