Jump to content
socrates

Golf 4/5 Fsi - Διάφορα Προβλήματα, Λύσεις, Πρόληψη (Τα Πάντα Για Fsi Μοτέρ)

Recommended Posts

Λοιπόν επανέρχομαι καθώς τελικά το ηλεκτρολογικό πρόβλημα που είχα γράψει παραπάνω λύθηκε. Στο πάνω μέρος του χώρου αποσκευών έχει δύο μαύρα σωληνάκια τα οποία μέσα τους έχουν καλώδια τα οποία φέρνουν ρεύμα πίσω, στα διάφορα συστήματα καθώς και στη θύρα του χώρου αποσκευών.

Σε εμένα κάποια από αυτά τα καλώδια κόπηκαν και κάποια άλλα ήταν φθαρμένα οπότε έγινε επανένωσή τους και όλα κομπλέ. Επίσης ο ηλεκτρολόγος διαπίστωσε δύο καλώδια που είχαν κοπεί, τα οποία είναι ενωμένα στη μηχανή και αφορούν κάποιους αισθητήρες που έχουν να κάνουν με τα φρένα και τη μηχανή (Αυτό κατάλαβα, αν κάποιος ξέρει ακριβώς ας πει).

Τέλος η μη λειτουργική πλαφονιέρα είχε να κάνει με πρόβλημα στο μηχανισμό της (ένας διακόπτης είναι)  και έχει παραγγελθεί νέα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τι είχε τελικά το καρούλι ρε Πάνο?

αντλια βενζινης η πισω και ψυγειο λαδιου....κραταμε μια πισινη μηπως παω για φλατζα...εαν τα ξανανερωσει τα λαδια παω για φλατζα...ελπιζω να τη γλιτωσω επειδη ποτε δεν μου ανεβασε θερμοκρασια αλλα επειδη τα εχω δει ολλα με το συγκεκριμενο αμαξι δεν ειμαι ακομα σιγουρος για τιποτα....το μονο καλο στην υποθεση ειναι οτι γλιτωσα το διακοπτη του παραθυρου με μια καμενη ασφαλεια....

@παντως το αμαξι ειναι βραχος στο δρομο...ειχα ξεχασει τη συμπεριφορα ειχε..και επειδη οδηγαω συχνα και μια μιτο που εχουμε στην οικογενεια απλα στη σταθεροτητα και στην εμπιστοσυνη που σου δειχνει στο δρομο το golfaki ειναι αλλου!!!

βεβαια εχει πολυ πεθαμενο μοτερ σε σχεση με την ιταλιδα η οποια ειναι  μολις 105 αλογα και εχει τιμονι που σπαρταραει...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρεα. Ειμαι καινουριος στην ομαδα και δεν ειμαι σιγοθρος αν επρεπε να θεσω εδω το ερωτημα μου.. Ζω στην Γερμανια και εχω σκοπο να αγορασω αμαξι. Συγκεκριμενα Golf 1.4 Tsi Dsg Gt Sport R-Line 140 Ps 70.500km Αυτοματο Μοντελο 3/2008 Βενζινη. Θα ηθελα την γνωμη σας και συμβουλες. Ευχαριστω

Edited by xristosven
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! 
Κάποιος καλός άνθρωπος να με πει
1)τι ακριβώς κάνει ο αισθητήρας Nox (γιατί υπάρχει, που βρίσκεται και τι ρυθμίζει)?
2)Πόσο κοστίζει αν χαλάσει (μεταχειρισμένο παίζει)?
3)Τι θα συμβεί αν δεν τον αλλάξω και απλά σβήνω το σφάλμα του όταν εμφανίζεται?
4)Για ποιους λόγους ανάβει η ένδειξη του στο καντραν (τι παθαίνει δηλαδή, βγάζει ένδειξη για να πει ότι ''χάλασα'' και θέλω λεφτά ή και για να σου πει ότι μεγάλε αυτή τη στιγμή καις μαλακίες και τα καυσαέριά σου είναι άθλια) ?
 

Link to comment
Share on other sites

μην ασχοληθεις καν με τον κολοαισθητηρα...πανακριβος και ισως σου ξαναχαλασει..εμενα μου χαλασε 2 φορες...τωρα πλεον το εχω με αναμενο λαμπακι...ο μηχανικος μου ειπε δεν χρειαζεται να τον αλαξω....καμια διαφορα στη λειτουργια του αυτοκινητου η στη καταναλωση....εγω μετρησα και καυσαερια και ειναι μια χαρα... ο δευτερος αισθητηρας αντεξε 27.000χλμ!!!

ο μηχανικος που το παω τωρα τελευταια (εξουσιοδοτημενο alfa romeo) εχει ενα φιλο που δουλευει σε εξουσιοδοτημενο vw και τον ρωτησε για τον αισθητηρα...αυτος του απαντησε οτι δεν χρειαζεται να τον αλαξω και οτι δεν θα εχω κανενα προβλημα

το μονο προβλημα ειναι οτι σε μελοντικη πωληση μπλεκουν τα πραγματα διοτι αντε να πεισεις τον αγοραστη οτι δεν θα εχει προβλημα και οτι ισως ξαναχαλασει στο μελον..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά ο NOx (Nitrous Oxide) έχει να κάνει με τα καυσαέρια (ποιότητα και θερμοκρασία) και βρίσκεται κάπου μπροστά (αν δεν κάνω λάθος, δεν είμαι μηχανικός) από τον καταλύτη. Προ τριετίας ένας φίλος τον άλλαξε με κόστος γύρω στα 450 ευρώ. Σήμερα νομίζω είναι κατά τι ακριβότερος.

 

Το κύριο πρόβλημα είναι αυτό που έγραψε ο panosss

Link to comment
Share on other sites

Έσβησα το σφάλμα και μετά από 2000+ χιλιόμετρα δεν ξαναάναψε!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μακαρι να μη σου ξαναναψει,,,εμενα μου ειπαν οτι  εχει 500 ευρω ο αισθητηρας...

τον εσβησα και μεσα σε 50χλμ ξανα λαμπακι

Link to comment
Share on other sites

Και εμένανε τα ίδια! Μακάρι να μπορούσε να ξηλωθεί τελείως αυτή η βλακεία...

Edited by Akaleo
Link to comment
Share on other sites

Ξαναάναψε το ρημάδι...Η τραγική ειρωνεία είναι ότι το εξάρτημα αυτό είναι φτιαγμένο στην Ιαπωνία τρομάρα του...
Όσο θέλει να ανάβει εγώ δεν το αλλάζω!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Panosss τι γκαντεμιά είναι αυτή... Είχα golf 1.6fsi  από το 2004 έως το 2010 και το έδωσα με 90.000χλμ χωρίς να έχω αλλάξει ούτε μπαταρία... Μόνο που έφαγα στην μάπα την κοροίδια της αντιπροσωπείας στην Πάτρα σχετικά με τον nox. Αφού με χρέωσαν για δήθεν αναβαθμίσεις μετά μου πήραν τα 500 και μετά ξαναάναψε. Άθλιοι πραγματικά. Κατά τα άλλα το αμάξι ήταν ακριβώς όπως τα λες. Βράχος... Δοκίμασα να κάνω test drive κάποιες δήθεν πιο αξιόπιστες μάρκες και μου φάνηκε τόσο χάλια το πάτημα τους στο δρόμο που πήγα κατευθείαν και πήρα το εξάρι tsi 122ps και για άλλα πέντε χρόνια απολαμβάνω 20 κιλά ροπής στις 2000 στροφές με ανάλογο πάτημα με το πεντάρι χωρίς κανένα μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά μακριά απ'o τα εξουσιοδοτημένα φαρμακεία της vw...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ασε φιλε βασιλη εγω ημουν απο τους ατυχους και φαντασου το αμαξι εχει 40.000χλμ παντα σε γκαραζ και σχεδον ολλα εθνικη

δυστυχως τα περιφεριακα τους απο το 4αρι και μετα ειναι εντελως μαπα!!!αμα διαβασεις το φορουμ θα καταλαβεις οτι λιγοι ειναι αυτοι που δεν αντιμετωπισαν προβληματα...

Link to comment
Share on other sites

παιδια μου κανει κατι κενα το γκαζι.με πρωτη και δευτερα σαν να φρεναρει ελαφρα η να κανει το γκαζι διακοπες.στο διαγνωστικο δεν βγαζει πεταλουδα,λεει ο δευτερος κυλινδρος δεν εχει καλο σπυνθηρα η κατι τετοιο...πολλαπλασιαστης η μπουζι παιζει?οταν μου εκαιγε πολλαπλασιαστες θυμαμαι δεν δουλευε κθολου ενας κυλινδρος,ηταν χειροτερα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να ττο

 

παιδια μου κανει κατι κενα το γκαζι.με πρωτη και δευτερα σαν να φρεναρει ελαφρα η να κανει το γκαζι διακοπες.στο διαγνωστικο δεν βγαζει πεταλουδα,λεει ο δευτερος κυλινδρος δεν εχει καλο σπυνθηρα η κατι τετοιο...πολλαπλασιαστης η μπουζι παιζει?οταν μου εκαιγε πολλαπλασιαστες θυμαμαι δεν δουλευε κθολου ενας κυλινδρος,ηταν χειροτερα.

Μπορείς να το τσεκάρεις αλλάζοντας τη φίσα του πολλαπλασιαστή με μία από άλλο κύλινδρο. Αν συνεχίσει να το κάνει είναι μπουζί. Αν το κάνει στον άλλο κύλινδρο είναι πολλαπλασιαστής.

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να είναι κάποιο μεγαλύτερο πρόβλημα?ρωτάω γιατί πάω συνεργειο μετά μη με πιάσουν κορόιδο..υπαρχει περίπτωση να είναι πεταλούδα ?μπεκ?να έχει βουλώσει το φίλτρο βενζίνης?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα..
Θα θελα να κάνω μια ερώτηση γιατι μπερδεύτηκα...

Μπορει κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα και σίγουρα τι είδους λάδι παίρνει ο 1,6 FSI?
Με άλλα λόγια ποιο mobil ή ποιο castrol πρέπει να βάζω με την προυπόθεση ότι κάνω  service ανα 15.000km

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση...
Πως είχα την ιδέα ότι για το σερβις των 15.000 χιλιομέτρων θέλει 5W30???
Στο site της Castrol προτείνει για τον 1,6 FSI  τα 5W30!!! Για αυτό μπερδεύομαι!

Edited by FSI
Link to comment
Share on other sites

Στο site της Castrol προτείνει για τον 1,6 FSI  τα 15W30!!! Για αυτό μπερδεύομαι!

Προτείνει 5W-30 για 30000 χλμ ή 2 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα..

Θα θελα να κάνω μια ερώτηση γιατι μπερδεύτηκα...

Μπορει κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα και σίγουρα τι είδους λάδι παίρνει ο 1,6 FSI?

Με άλλα λόγια ποιο mobil ή ποιο castrol πρέπει να βάζω με την προυπόθεση ότι κάνω service ανα 15.000km

Η εταιρεία για τον 1.6 Fsi συστήνει την τοποθέτηση λαδιού με ιξώδες 5W30 και αλλαγή ανά 15.000 χλμ ή 1 χρόνο. Το λάδι που θα βάλεις πρέπει να είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών. Περισσότερα για αυτό εδώ: http://www.volkswagen.co.uk/assets/common/content/owners/Longlife_servicing.pdf Το λάδι αυτό είναι long life που σημαίνει ότι αλλάζει κάθε 30.000km ή 2 χρόνια. Λόγω οδηγίας από την Κοσμοκαρ αλλάζεται το νωρίτερο δλδ στις 15.000.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11847362_1608530319420728_162866320_o.jp



Αυτά δηλαδή τι σημαίνουν.... SAE 5W30?

Link to comment
Share on other sites

Παραπάνω στο #193 έγραψες μάλλον εκ παραδρομής 15W-30 ενώ το σωστό είναι 5W-30.

Link to comment
Share on other sites

Ναι δικο μου λάθος...
Άρα καταλήγουμε στο δίλημμα 5w30 ή 5w40?

Edited by FSI
Link to comment
Share on other sites

Σωστά.Αν λοιπόν βάζεις 5W-40 μη το αλλάζεις.Απλά κάθε χρόνο θα αλλάζεις λάδια και φίλτρο λαδιού.Με το 5W-30 σίγουρα θα χρειαστεί να συμπληρώσεις τουλάχιστον 1 λίτρο για να σου βγάλει 2 χρόνια ή 25000-30000 χλμ γιατί πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο υπολογισμού από το καντράν σε longlife σέρβις, οπότε αναλόγως τον τρόπο οδήγησής σου στα πρώτα 500 χλμ υπολογίζει και τα ακριβή χλμ που οφείλεις να κάνεις την αντικατάσταση των λαδιών.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.