Jump to content
socrates

Golf 4/5 Fsi - Διάφορα Προβλήματα, Λύσεις, Πρόληψη (Τα Πάντα Για Fsi Μοτέρ)

Recommended Posts

Και εγώ ήμουν κάτοχος golf 1.6 fsi trendline απο το 2004 εως και το 2010 μέχρι που το έδωσα με 100.000χλμ. Μπορεί να είχε τα θεματάκια του με τους knox και τις βενζίνες πράγμα το οποίο εν πολλοίς οφειλόταν στην κοροϊδία της αντιπροσωπείας αλλά το αμάξι όταν το έδωσα το εσωτερικό του ήταν στην κυριολεξία σαν καινούριο και με μηδενικούς τριγμούς. Επισης το τιμόνι του και ο λεβιές ταχυτήτων επειδή ήταν απο πλαστικό δεν είχαν αυτην την αντιαισθητική φθορά των άλλων εκδόσεων. μάλιστα  ήμουν τόσο ικανοποιημένος που ξαναπήρα golf 6 122 trendline και 6 χρόνια που το έχω τώρα δεν έχει καμία φθορά στο εσωτερικό μόνο κατι λίγους τριγμούς που δεν τους ειχα στο πεντάρι... Τώρα τι να σου πω... Η εσυ ήσουν πολυ άτυχος ή εγω πολύ τυχερός.... 

Edited by andreas_petrop
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ ήμουν κάτοχος golf 1.6 fsi trendline απο το 2004 εως και το 2010 μέχρι που το έδωσα με 100.000χλμ. Μπορεί να είχε τα θεματάκια του με τους knox και τις βενζίνες πράγμα το οποίο εν πολλοίς οφειλόταν στην κοροϊδία της αντιπροσωπείας αλλά το αμάξι όταν το έδωσα το εσωτερικό του ήταν στην κυριολεξία σαν καινούριο και με μηδενικούς τριγμούς. Επισης το τιμόνι του και ο λεβιές ταχυτήτων επειδή ήταν απο πλαστικό δεν είχαν αυτην την αντιαισθητική φθορά των άλλων εκδόσεων. μάλιστα  ήμουν τόσο ικανοποιημένος που ξαναπήρα golf 6 122 trendline και 6 χρόνια που το έχω τώρα δεν έχει καμία φθορά στο εσωτερικό μόνο κατι λίγους τριγμούς που δεν τους ειχα στο πεντάρι... Τώρα τι να σου πω... Η εσυ ήσουν πολυ άτυχος ή εγω πολύ τυχερός.... 

Αντρεα καλησπερα.δεν εχω δει αλλα αυτοκινητα να συγκρινω ουτε ειμαι γνωστης ωστε να ξερω τι εκανα λαθος στην αγορα μου.το αυτοκινητο εγω το βλεπω σαν ενα εργαλειο να κανεις την δουλεια σου ομως παντα το σεβομουν χωρις να κανω αχαρες κινησεις και υπερβολικα φορτωματα.Ισως ημουν ατυχος τι να πω..... 

Link to comment
Share on other sites

Τους αεραγωγούς μήπως σου τους έσπασαν οι φυσητήρες απο καθαρισμούς σε συνεργεία? Εχει συμβεί σε αρκετους γνωστούς μου ακομα και σε mercedes και για αυτο μέσα το καθαρίζω πάντα μόνος μου. Άλλα και εξωτερικά θέλουν προσοχή τα πιεστικά...

Link to comment
Share on other sites

George79 εχω απο το 2006 καινουριο το 1.6fsi αλλα την εκδοση sportline. Την ειχα παρει 22.000. Πως γινεται να πηρες εσυ 22.000 την trend?

Εγω θεματα δεν εχω παρα μονο καποιου τριγμους απο την περιοχη γυρω απο το ραδιοcd

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Link to comment
Share on other sites

Ναι παιδια οπως γραφω παραπανω το αυτοκινητο κοστισε τοσο με γραμματια και επιτοκια τραπεζας για 3 χρονια κλπ.Εξοδα φακελου χρωμα και οτι αλλο τους καταιβενε και για αυτο συνεχισα απαραδεκτοι και σε επιπεδο αντιπροσωπειας.Εδωσα  μια γενικη αποψη του σκεπτικου μου οτι ισως πηρα κατι υπερεκτιμημενο απο αυτο που μου παρειχε.και δεν μου ανανταποδωσε τα προσδοκομενα,Αν επερνα ενα dacia τοτε εποχης ισως να μην αξιωνα οτι απο αυτο.Τωρα ισως το γεγονος οτι το πηρα μολις βγηκε ακριβως και ηταν στα ντουζενια του να επαιξε τον ρολο του και σε 2 χρονια να ξεφουσκωσε καπως η τιμη.Η ουσια ειναι οτι 1000 πανω 1000 κατω παλι το ιδιο θα ελεγα.Σωστο τα περι καθαρισμου απο συνεργεια για το σπασιμο πλαστικων μερων εντοσ καμπινας ναι,Δεν τα βρηκα ποτε σπασμενα βεβαια ολα εσπασαν μπροστα μου οταν τα επιανα η ο συνοδηγος για να τα στρεψει αλλα ισως την ειχαν αρπαξει απο εκει.τελος παντων...θεωρω οτι ειτε ετσι ειτε αλλιως τωρα εφτασε στην δυση του το αμαξακι....μετα απο 12 χρονια με αυτο θα φανει η εμπειρια μου για την επομενη επιλογη αν και νομιζω πως ειναι και λιγο λαχειο.

Link to comment
Share on other sites

Ξεχασα να βαλω τον διακοπτη στον ουρανο για τα φωτα καμπινας και την φισουνα της πορτα του οδηγου που μετα απο 2 μηνες εσπασαν τα αυτακια που κουμπωνουν στον κορμο με αποταλεσμα να φαινοντε τα καλωδια που πανε στην πορτα...Αν καταλαβες  την μαυρη πανω απο τον μεντεσε.αυτα οπως προειπα εφυγαν ανα διαστηματα.αλλα μεσα σε λιγο καιρο δεν ειχα πανω τιποτα.με το χερι η περσιδα στριβει σχετικα ευκολα πανω κατω αλλα οχι αριστερα δεξια.εκει θελει στιλο...Ακομη πρεπει να αναφερω πως πηγα να αντικαταστισω τις ζημιες αλλα οπως και στον λεβιε ταχυτητων μου ειπαν οτι ολα γινοντε ριζικα,δηλ πρεπει να ξηλωσω το ταμπλο...κατι δηλ που ειναι απο την μανα του να το κανω μανταρα και να λουζομαι τους θορυβους στην καμπινα.Ας  αξιολογησουμε λοιπον κανοντας ενα ρεζουμε των λιγων αυτων γραμμων..εγω τι πληρωσα 22.000 ευρω το 2004???Αυτοκινητο ξερο που δεν ειχε ουτε cd.οκ δεν πηρα το sport line ουτε το comfort και πηρα το trend η οπως το λενε` δικαιολογηται ρε παιδια να γινει κουδουνιστρα σε 2 χρονια???Και αφου εισαι και αγιορειτης τοτε θα με καταλαβεις γιατι και εγω ειμαι.Και καθε μερα με το golf Δαφνη - Λαυρα να πηγαινα ετσι δεν επρεπε να γινει.attachicon.gifIMG_0869.JPGattachicon.gifIMG_0873.JPGattachicon.gifIMG_0874.JPGattachicon.gifIMG_0875.JPGattachicon.gifIMG_0876.JPGattachicon.gifIMG_0877.JPG.καλημερα παιδια...καλη υπομονη.

 

Με εστειλες αδιαβαστο!!!

 

Εγω παντως εχω 4αρι του 2001 με 200000km και το σαλονι ειναι σαν καινουριο, μηδεν φθορες, αν εξαιρεσεις το δερμα στο καθησμα του οδηγου που εχει κανει ζαρες κατα τα αλλα δεν εχει σπασει τιποτα, μονο το πομολο που ανοιγει το καπο και αυτο το εσπασαν στο συνεργειο γιατι δεν ξερανε τα γκαβαδια πως βγενει.

Link to comment
Share on other sites

Με εστειλες αδιαβαστο!!!

 

Εγω παντως εχω 4αρι του 2001 με 200000km και το σαλονι ειναι σαν καινουριο, μηδεν φθορες, αν εξαιρεσεις το δερμα στο καθησμα του οδηγου που εχει κανει ζαρες κατα τα αλλα δεν εχει σπασει τιποτα, μονο το πομολο που ανοιγει το καπο και αυτο το εσπασαν στο συνεργειο γιατι δεν ξερανε τα γκαβαδια πως βγενει.

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.... δεν εχουν καμια σχεση...δεν καταλαβα ποτε τον λογο που συνεβει αυτο.αφου ελεγα οτι τελικα πηρα καποιο πειραματικο.....δεν εχω πει ουτε τα μισα απο ολα αυτα που βιωσα

Link to comment
Share on other sites

Λεω, μηπως εισαι λιγακι απροσεχτος γιατι τοσα 5αρια εχουν περασει απο τα χερια μου τετοιες ζημιες εσωτερικα δεν εχω δει.

Μηπως το καθαριζουν σε κανα πλυντηριο τοσα χρονια και το ρημαξανε;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

θυμαμαι σαν να ειναι εχθες οτι η συμφωνια ηταν το 30% προκαταβολη και τους εδωσα 7500 και δανειοδοτηθηκα απο την τοτε εγνατια τραπεζα 13700

Link to comment
Share on other sites

Λεω, μηπως εισαι λιγακι απροσεχτος γιατι τοσα 5αρια εχουν περασει απο τα χερια μου τετοιες ζημιες εσωτερικα δεν εχω δει.

Μηπως το καθαριζουν σε κανα πλυντηριο τοσα χρονια και το ρημαξανε;

Sent from my iPhone5 using Tapata

 

Λεω, μηπως εισαι λιγακι απροσεχτος γιατι τοσα 5αρια εχουν περασει απο τα χερια μου τετοιες ζημιες εσωτερικα δεν εχω δει.

Μηπως το καθαριζουν σε κανα πλυντηριο τοσα χρονια και το ρημαξανε;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Ναι δεν εχω θεμα οπως το θετεις ουτε φυσικα αμφισβιτω ποσα αμαξια εχουν περασει απο εσενα.αλλα αν ανεβεις πανω στο μπαλκονι και δεις το αυτοκινητο απο κατω και στον ουρανο εχει ενα στρογγυλο κομματι σαν καποιος να αφησε επανω εναν κουβα και βαφτηκε λαθος τι θα πεις???αξιζαν τα 22???Δηλ και ανοικοκυρευτος να ειμαι αυτα που εχουν συμβει παιδια ειναι να σας τραβαω καθε μερα φωτογραφιες να σας δειχνω να γελατε.το κακο ειναι οτι τα επερνα ειδηση μετα απο καιρο.αν διαβασεις το αρχικο μου σχολειο θα καταλαβεις οτι οι περσιδες ειναι το τελευταιο πραγμα που με χαλουσε.Παρολαυτα σε παραπεμπω εκει για να δεις οτι ξεκιναω την εισαγωγη μου λεγοντας πως το αυτοκινητο το προσεχα σε σημειο που δεν καβαλουσα πεζοδρομια εστω και αν ηταν να παρκαρω 1000 μετρα παρακατω.

Link to comment
Share on other sites

Υπομονη τοτε επεσες σε περιπτωση.

Παντως οι περσιδες και ο λεβιες διορθωνονται ευκολα.

Ο ουρανος θελει βαφη αν καταλαβα το μεγεθος της ζημιας.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπομονη τοτε επεσες σε περιπτωση.

Παντως οι περσιδες και ο λεβιες διορθωνονται ευκολα.

Ο ουρανος θελει βαφη αν καταλαβα το μεγεθος της ζημιας.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Ναι εχεις δικιο ευχαριστω.Δεν νομιζω τωρα να μπω σε διαδικασια να τα φτιαξω.ο ουρανος ειναι μια στρογγυλη διαφοροποιηση του χρωματαος σαν θαμπαδα θα ελεγα .Πιθανον θα τα ξαναπουμε σε κατι αλλο που θα προοκυψει για να μου δωσετε τα φωτα σας.

Link to comment
Share on other sites

και μένα στις περσίδες έχουν φύγει τα "αυτάκια" και σε πολλά άλλα είναι γνωστό θέμα στα 5αρια

Link to comment
Share on other sites

θυμαμαι σαν να ειναι εχθες οτι η συμφωνια ηταν το 30% προκαταβολη και τους εδωσα 7500 και δανειοδοτηθηκα απο την τοτε εγνατια τραπεζα 13700

Ενταξει χαιρω πολυ. Εγω ελεγα μετροιτης οτι ειναι δυσκολο να το πηρες 22.000 αφου τοσο ειχε η δικη μου εκδοση sportline. Εννοειται πως και γω αν εβαζα δοσεις μπορει να εφτανε 25-26.000 αλλα αυτο δε σημαινει οι κανει τοσο.

Τελος παντων μου φαινεται πως ησουν και λιγο ατυχος.

Ουτε εγω εχω συναντησει τοσα θεματα σε 5αρι

Στάλθηκε απο s4 με tapa

Link to comment
Share on other sites

καλημερα.

εδω και 30000km μου αναβει το check engine με κωδικο λαθους p2202

δεν λειτουργει ο αισθητηρας nox

σβηνω την βλαβη και σε 300km περιπου αναβει ξανα

εχω φτασει στα 100000km και το αμαξι παει μια χαρα

για να τον αντικαταστησω κοστιζει 650 ευρω

δεν ξερω αν κανω καλα που τον αφηνω

ευλογη η απορια μου που ειναι χρησιμος.

Link to comment
Share on other sites

Είναι χρήσιμος για να τα κονομάει η vw και να πουλάει παραμύθι οτι το αμάξι δουλεύει μια χαρά με 95αρα...

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29974&page=1

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Άστο όπως ειναι!
Και εμένα κοντά στις 100.000 το αναψε...

Η μονη διαφορά είναι ότι στο ρελαντί καίει 0,7l/h αντί για 0,5l/h που έδειχνε παλιότερα.

Αμφιβάλλω αν φταίει βέβαια ο ΝΟΧ για αυτό.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους , είμαι κάτοχος ενός γολφ 5 1.6 . προχτές μ έβγαλε βλάβη δεν ξέρω ακριβώς τη είναι στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι ο εσθητήρας νοξ που είναι πανάκριβος και για να μην κάνω πατάτα και τον αλαξω και τελικά το πρόβλημα είναι άλλο είπα να μou δώσετε μια γνώμη . ειμουν στην καρδιά προς χαλκιδική και κσαβγικα το γαζή έκανε διακοπές σταδιακά , αργότερα απλά ειμουν στις 3000 στροφές και είχα τέρμα το γαζή με 6η ταχύτητα και δεν ανέβαζε κατέβασα ταχύτητες ώσπου έβαλα και 2α για να τραβήξει το αυτοκίνητο ,σταμάτησα στην άκρη έσβησα το αυτοκίνητο μετά ξεκίνησε κανονικά και μετά από λίγο ξανά τα ίδια ώσπου απλά το αυτοκίνητο έχασε το γαζή του τώρα είναι πολύ αδύναμο . γνωστοί μου είπαν ότι είχα παρομιο θέμα με toyota  και ήταν η αντλία βενζίνης πείτε μου την γνώμη σας μπας και γλιτώσω και βρω τη einai

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , slav said:

καλησπέρα σε όλους , είμαι κάτοχος ενός γολφ 5 1.6 . προχτές μ έβγαλε βλάβη δεν ξέρω ακριβώς τη είναι στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι ο εσθητήρας νοξ που είναι πανάκριβος και για να μην κάνω πατάτα και τον αλαξω και τελικά το πρόβλημα είναι άλλο είπα να μou δώσετε μια γνώμη . ειμουν στην καρδιά προς χαλκιδική και κσαβγικα το γαζή έκανε διακοπές σταδιακά , αργότερα απλά ειμουν στις 3000 στροφές και είχα τέρμα το γαζή με 6η ταχύτητα και δεν ανέβαζε κατέβασα ταχύτητες ώσπου έβαλα και 2α για να τραβήξει το αυτοκίνητο ,σταμάτησα στην άκρη έσβησα το αυτοκίνητο μετά ξεκίνησε κανονικά και μετά από λίγο ξανά τα ίδια ώσπου απλά το αυτοκίνητο έχασε το γαζή του τώρα είναι πολύ αδύναμο . γνωστοί μου είπαν ότι είχα παρομιο θέμα με toyota  και ήταν η αντλία βενζίνης πείτε μου την γνώμη σας μπας και γλιτώσω και βρω τη einai

Το ότι χρειάστηκε να βάλεις μέχρι και 2ρα είναι επειδή το αυτοκίνητο μπήκε σε safe mode.. Όταν έκανε τα κοψίματα παρατήρησες καθόλου τον δείκτη των στροφών του κινητήρα ? Αν ναι, ποια ήταν η συμπεριφορά του;

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Speedy said:

Το ότι χρειάστηκε να βάλεις μέχρι και 2ρα είναι επειδή το αυτοκίνητο μπήκε σε safe mode.. Όταν έκανε τα κοψίματα παρατήρησες καθόλου τον δείκτη των στροφών του κινητήρα ? Ανarrow-10x10.png ναι, ποια ήταν η συμπεριφορά του;

 

5 hours ago, Speedy said:

Το ότι χρειάστηκε να βάλεις μέχρι και 2ρα είναι επειδή το αυτοκίνητο μπήκε σε safe mode.. Όταν έκανε τα κοψίματα παρατήρησες καθόλου τον δείκτη των στροφών του κινητήρα ? Ανarrow-10x10.png ναι, ποια ήταν η συμπεριφορά του;

ναι παρατηρούσα της στροφές . δεν ανεβεναν όσο και να πατούσα γκάζι και πριν λίγο είχα και άλλο θέμα μου φενετε ότι βρήκα τη φτεει ... είναι προφανώς η αντλία γαζίου έχει μαζέψει βρωμιά διότι έσβηνε και στο ρελάδι από ατροφείες και ακουγόταν πολύ σαν να καχλάζει ... φώναξα οδική δεν μπορούσαν να με φέρουν θεσσαλονίκη οπότε αποφάσισα να ρισκάρω να το πάω μέχρι το επόμενο βενζινάδικο .. το γεμίασα έβαλα και ένα υγρό για καθαρισμό ήταν πολύ καλύτερα μα όχι όπως είναι κανονικά ... την δευτέρα θα πάω για καθαρισμό της αντλίας [ μου σβήνει πρώτη φορά στο ρελαντί όσο έχει το πρόβλημα αυτό και παρουσιάζετε πιο έντονα όταν δεν έχω πολύ βενζίνη και όταν είναι σε ανηφόρα ]

Link to comment
Share on other sites

On 15/4/2016 at 9:49 PM, slav said:

 

ναι παρατηρούσα της στροφές . δεν ανεβεναν όσο και να πατούσα γκάζι και πριν λίγο είχα και άλλο θέμα μου φενετε ότι βρήκα τη φτεει ... είναι προφανώς η αντλία γαζίου έχει μαζέψει βρωμιά διότι έσβηνε και στο ρελάδι από ατροφείες και ακουγόταν πολύ σαν να καχλάζει ... φώναξα οδική δεν μπορούσαν να με φέρουν θεσσαλονίκη οπότε αποφάσισα να ρισκάρω να το πάω μέχρι το επόμενο βενζινάδικο .. το γεμίασα έβαλα και ένα υγρό για καθαρισμό ήταν πολύ καλύτερα μα όχι όπως είναι κανονικά ... την δευτέρα θα πάω για καθαρισμό της αντλίας [ μου σβήνει πρώτη φορά στο ρελαντί όσο έχει το πρόβλημα αυτό και παρουσιάζετε πιο έντονα όταν δεν έχω πολύ βενζίνη και όταν είναι σε ανηφόρα ]

 

On 15/4/2016 at 9:49 PM, slav said:

γεια σας και πάλι .. σήμερα έκανα έλεγχο για το θέμα που είχα τελικά ήταν αντλία χαμηλής πίεσης ρεζερβουάρ .. ο νοξ άναβε για τον λόγω ότι δεν έστελνε αρκετή βενζίνη και επίσης έβγαζε σφάλμα και υψηλής πίεσης ... καλή σινεχια σε όλους :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα  παιδιά 

Τον τελευταίο καιρό  στο πρώτο  αναμα του αυτοκινήτου  ακούγεται  ένα  περιεργο "τιν τιν τιν" για περίπου  ένα  λεπτό και μετα ησυχάζει.. ο ήχος  ακούγεται  απο την μεριά  του οδηγού  και ίσως  απο την βαλβίδα  egr έχει  κανείς  άλλος  εμπειρία  απο αυτόν  τον ήχο? 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στα παιδια....Να μην μας αφησει σε ησυχία η Golfο....

Λοιπόν ας κανω την αναφορά μηπως εχει κανεις καμια ιδεα ή του εχει τυχει και μπορει να βοηθησει....Θα εκτιμουσα ιδιαιτερα οποιαδηποτε βοηθεια μιας και η αντιπροσωπεια δεν μπορεσε να βρει κατι με το διαγνωστικο και ζητησε να κρατησει το αμαξι για περεταιρω ελεγχους κατι που δεν γινεται λογω οικονομικων παραγοντων και λογω οτι χρειαζομαι το αυτοκινητο σε καθημερινη βαση....
Το αμαξι ειναι Golf 5 1.6 FSI 2004 BAG και σε κρυα εκκινηση (συνηθως την πρωτη εκκινηση της ημερας) μεχρι να πεσουν οι στροφες απο το πρωινο αυξημενο ρελανι ''κλωτσαει'' ακανονιστα...Μαλιστα 2-3 φορες τωρα τελευταια πηρε μπροστα και μετα απο μισο λεπτο απλα εσβησε χωρις τρεμουλα χωρις τιποτα...Σαν καποιος να γυρισε το κλειδι....Ουτε τσεκ ουτε τιποτα....
Προς επιδεινωση της καταστασης 3-4 φορες και ενω εχω δεν εχω 1-2 λεπτα που ξεκινησα και ενω κινουμαι σταθερα κανει ενα αποτομο κοψιμο και οι στροφε πεφτουν, λαμπακι δεν αναβει, και αμεσως ανεβαινουν παλι οι στροφες....Σαν να σβηνει ενα πραγμα και με ενα αποτομο τρανταγμα λογω κινησης ξαναπαιρνει μπροστα και ανεβαζει στροφες....Ειλικρινα μου εχει σπασει τα νευρα καθε πρωι και φοβαμαι μην προκαλεσω μεγαλυτερη ζημια....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.