Jump to content
socrates

Golf 4/5 Fsi - Διάφορα Προβλήματα, Λύσεις, Πρόληψη (Τα Πάντα Για Fsi Μοτέρ)

Recommended Posts

Οταν καθαρισεις πεταλουδα πρεπει να μπεις μεσα στο προγραμμα του υπολογιστη που συνδεεται με το αυτοκινητο και να διορθωσεις αν εχει ξερυθμιστει. Το εκανε ο μηχανικος? Φιλτρο παλι δε λες. Λαδιου εννοεις? Αυτο αλλαζουμε σε καθε αλλαγη αλλιως ανακατευεις τα παλια με τα καινουρια. Σιγα το κοστος

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 16/11/2017 at 10:40 ΜΜ, takpanos said:

Οταν καθαρισεις πεταλουδα πρεπει να μπεις μεσα στο προγραμμα του υπολογιστη που συνδεεται με το αυτοκινητο και να διορθωσεις αν εχει ξερυθμιστει. Το εκανε ο μηχανικος? Φιλτρο παλι δε λες. Λαδιου εννοεις? Αυτο αλλαζουμε σε καθε αλλαγη αλλιως ανακατευεις τα παλια με τα καινουρια. Σιγα το κοστος

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

φιλτρο βενζινης .. οχι ρυθμιση δεν εκανε .. πως θα καταλαβω αν χριαζεται(λογικά τσεκ στο καντραν)?? Είναι η δεύτερη φορά που κάνω καθαρισμώ και δεν έκαναν καμία ρύθμιση 

Edited by slav
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , takpanos said:

Συνδεει τον υπολογιστη στο αμαξι και κανει

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Το έχεις κάνει? Υπάρχει περίπτωση να μην χρειάζεται?

Link to comment
Share on other sites

Το έχεις κάνει? Υπάρχει περίπτωση να μην χρειάζεται?
Το εχω κανει 2 φορες. Πρεπει να το κανεις για να εισαι σιγουρος οτι εχει τη σωστη θεση. Τωρα ξερεις οτι ισχυει?

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 28/4/2017 at 8:49 ΜΜ, lary7 said:

Καλησπέρα,εδω και καιρο με ταλαιπωρει ενα θεμα με τα βεντιλατερ ψυγείου. Το αμαξι εχει 150Κ και ενω ειναι κρυο αναβουν τα βεντιλατερ στο τερμα. Πολλες φορες το κανει με το που βαλω μπρος, οσο κρυα και αν ειναι η μηχανη. Στο ξεκαρφωτο μπορει να σταματησουν ή αμα το σβησω και το ξανα-βαλω μπρος να σταματησουν. Άλλες φορες παλι δεν σταματανε και οταν το σβησω αλλα δουλευουν και με σβηστη τη μηχανη (στο χαμηλο)

Πριν 2 χρονια αλλαξα εναν αισθητηρα θερμοκρασιας γιατι τοτε το εκανε καθε φορα ενω τωρα το κανει 1/2 περιπου. Στον ηλεκτρολόγο που πηγα δεν του εβγαλε σφαλμα στο διαγνωστικο. Εκτος απο αλλαγη αισθητηρα παλι, ξερει κανενας αν υπαρχει κατι αλλο που προκαλει τετοια συμπεριφορα;

To ιδιο ακριβως προβλημα ειχα απο τον περασμενο μαιο και το ελυσα με αλαγη στους θερμοστατες.Το δικο μας εχει 2 θερμοστατες και οι γνησιοι εχουν 230ε.Εβαλα febi και μαζι με τα εργατικα και το παραφλου βγηκε στα 210ε.Το νου σας το προβλημα δεν λυνεται με αλαγη αισθητηρα θερμοκρασιας που διαβαζα σε αρκετα ποστ στο νετ.

 

On 15/11/2017 at 3:10 ΠΜ, slav said:

γεια σε ολους ! εχω μια απορια . εκανα σερβις πριν 1 μηνα και δεν αλαξα φηλτρο και παρατηρω οτι σαν να χανω σιμπιεση στο γκαζι !! ισος να φτεει αυτο ι μηπος θελω καθαρησμω πεταλουδας ?? + αλαγη φηλτρο.... :phew:

Εαν σου κανει και κοψιματα,δηλαδη ενω πατας το γκαζι ξαφνικα να χανεις δυναμη και αμεσως να επανερχεται κοιτα πολαπλασιαστες.Ετοιμαζονται να χαιρετησουν,κλασσικη βλαβη στα vw.

Eυτυχως φθηνη ζημια και κοιτα να βαλεις ngk γιαπωνεζικους που ειναι και φθηνοι,28ε ο ενας.Μπορει να μην φανει εντονο το προβλημα στην αρχη αλλα εαν ειναι πολαπλασιαστες καποια στιγμη θα σου αναβοσβηνει το τσεκ και το αυτοκινητο θα ρεταρει εντονα.Επισης εαν τελικα ειναι αυτη η βλαβη,για να μην ταλαιπωρηθεις αλαξε και τους 4!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας!Σας παρακαλώ μια απάντηση. Έχω golf fsi 2005,280.000χλμ.Πριν απο λιγο:Στην εκκίνηση όταν είναι κρύο ακούγεται θόρυβος πεταρίσματος, ο οποίος ξεπερνιέται με το που πατάω γκάζι και προχωράω. Πρέπει να πάω συνεργείο; Μπορεί κάποιος να μου πει παρακαλώ; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Στο συνεργειο πες να δουν την καδενα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

280.000 με την ίδια καδένα?:startle:

@ Επανερχομαι με θέμα ρελαντί και θόρυβος (χαρχαλεμα) που σταματάει με το πάτημα συμπλέκτη.Περιληψη..στα 5.000 χλμ ξεκίνησε ο θόρυβος.Μετα κόπων και βασάνων αλλαγή σασμαν,τρομπες,διχαλο στις 16.000.Στα 20.000χλμ+ ξανά ο ίδιος θόρυβος.Πλεον 55.000χλμ με μόνιμο πλέον θόρυβο ο οποίος εξαφανίζεται μετά τις 2.000 στροφές του κινητήρα.Διαγνωση από 3 συνεργεία ρουλεμάν μπριζντερεκ αν το λέω σωστά.Κοστος 500ε minimum και βλέπουμε στο άνοιγμα εάν χρειαστεί κάτι άλλο.Τα γράφω για να μην παιδευτειται με ρουλεμάν συμπλέκτη και δίσκο,θα πετάξεται λεφτά.Εγω απλά δεν θα το φτιάξω και μου φένεται εξωφρενικό το κόστος για 14 χρόνων αυτοκινητο με αντικειμενική αξία 5.000ε.Οσο αντέξει και μετά ανακύκλωση και να πάνε να ....οι φωστήρες της vw με τα ψεύτικα ρουλεμάν που βάζουν στα αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

500€ Για ρουλεμαν πρεις διρεκτ  και μινιμουμ κιολας.

Το ρουλεμαν αν θυμαμαι καλα σε scirocco 6ρι σασμαν το πηρα 10-15€,θελεις εργασια ανεβα κατεβα και ανοιγμα σασμαν.

δηλαδη 200€Εργασια + το ρουμεμαν+βαλβολινες,τα 500 μινιμουμ δεν προκυπτουν απο καπου.

 

Υ.Γ Καλο ειναι να αλλαξεις ολα τα ρουλεμαν μεσα,νομιζω εχει 3 η 4.

 Υ.Γ Τα ρουλεμαν τα ειχα παρει απο KOYO πειραιά,κανε μια ερωτηση μονος σου,η ρωτα αλλον μηχανικο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι μου φάνηκαν πολλά.Και οι 3 παρόμοιες τιμές έδωσαν.Ψαχνοντας στο νετ δεν είδα κάπου ότι κινδυνεύω να διαλύσω σασμαν.Απλα θα έχω για πάντα τον θόρυβο.Επισης μίλησα με κάποιον Δημήτρη στην Σπύρου Πάτση που ασχολείται αποκλειστικά με σασμαν vw εξαιρετικό παιδί δεν προσπάθησε να μου πουλήσει τίποτα ούτε να με αγχώσει για την επισκευή όπως έκαναν τα συνεργεία.Απλα μου είπε ότι η ζημιά θα μεγαλώνει σταδιακά αλλά δεν μου έδωσε την αίσθηση ότι θα διαλυθεί το σασμάν κάποια στιγμή.Αυτος είπε ότι ίσως είναι και δίσκος και με μπέρδεψε.Αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Παιζει να μιλησες με τον Vag σασμαν.

Σαφως θα μεγαλωνει.

Κανε μια ερωτηση εκει που φτιαχνω το ταξι,ειναι πολυ καλος και φθηνος.

μεσογειων auto service παπαζογλου.

Μπορει να σου πει καλη τιμη.

Δεν ξερω βεβαια αν αναλαμβανει ανοιξε κλεισε σασμαν.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Προς γνώση και συμμόρφωση να βαζεται γνήσια ανταλλακτικά και εξηγουμαι.Πεταξα 210ε σε ημιτασιον θερμοστάτες febi που είναι και γερμανικοί τρομάρα τους και στο 5μηνο πιτσικαρισε το καπάκι του ενός και έχω διαρροή.Για εγγύηση ούτε λόγος.Για γνήσιο ανταλλακτικό θέλω 260ε + εργατικά ..καληνύχτα Βιετνάμ δηλαδή..παραφλου g12 από Σκρουτζ συμπλήρωμα και Άγιος ο θεός.!!!!

Link to comment
Share on other sites

On 19/9/2018 at 11:38 ΠΜ, socrates said:

280.000 με την ίδια καδένα?:startle:

@ Επανερχομαι με θέμα ρελαντί και θόρυβος (χαρχαλεμα) που σταματάει με το πάτημα συμπλέκτη.Περιληψη..στα 5.000 χλμ ξεκίνησε ο θόρυβος.Μετα κόπων και βασάνων αλλαγή σασμαν,τρομπες,διχαλο στις 16.000.Στα 20.000χλμ+ ξανά ο ίδιος θόρυβος.Πλεον 55.000χλμ με μόνιμο πλέον θόρυβο ο οποίος εξαφανίζεται μετά τις 2.000 στροφές του κινητήρα.Διαγνωση από 3 συνεργεία ρουλεμάν μπριζντερεκ αν το λέω σωστά.Κοστος 500ε minimum και βλέπουμε στο άνοιγμα εάν χρειαστεί κάτι άλλο.Τα γράφω για να μην παιδευτειται με ρουλεμάν συμπλέκτη και δίσκο,θα πετάξεται λεφτά.Εγω απλά δεν θα το φτιάξω και μου φένεται εξωφρενικό το κόστος για 14 χρόνων αυτοκινητο με αντικειμενική αξία 5.000ε.Οσο αντέξει και μετά ανακύκλωση και να πάνε να ....οι φωστήρες της vw με τα ψεύτικα ρουλεμάν που βάζουν στα αυτοκίνητα.

Λοιπόν αυτον τον θόρυβο τον έχω και εγω κοντά στα 8 χρόνια και δεν έχω κάνει τιποτα. Πρίν λίγες μέρες όμως εμφάνησε αλλο θέμα, αρχισε διαρροη απο την τσιμούχα του κιβωτίου και έχανε βαλβολίνες. Ευτυχώς συνέπεσε με μετακόμηση σε νέο σπίτι που έχει πυλωτή και είδα τα λάδια παντού απο κάτω, αν ημουν στο παλαιό σπίτι που πάρκαρα στον δρόμο δεν θα έπαιρνα χαμπάρι και θα επαιρνα το κιβώτιο στο χέρι(είχε μείνει με 1 λίτρο βαλβολίνες...).

Ο μάστορας είδε την παλιά τσιμούχα αρπαγμένη, λεει μπορεί να έτυχε ή το ρουλεμάν που κάνει θόρυβο να μετατόπισε τον άξονα λίγο και να τρώει τις τσιμούχες. Θα το παρακολουθώ για αρκετα χλμ να δώ πως θα πάει, υπόψιν πως απο τσιμούχα μπορεί να πάρει φωτιά το αμάξι. Όταν έρθει η ώρα για αλλαγή συμπλέκτη θα δω αν θα κατεβάσω και κιβώτιο.

Για το θέμα που μου είχες απαντήσει πιο παλιά, τελικά άλλαξα μόνος μου τον αισθητήρα θερμοκρασίας (κόστος 15 €) και τώρα είναι οκ, θερμοστάτη δεν πείραξα.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Πήρα και τεταρτη γνώμη από μηχανικό για το θόρυβο στο σασμάν.Ο συγκεκριμένος βλέπει και ελέγχει καθημερινά αρκετα αυτοκίνητα για πελάτες και μάντρες.Μου είπε είναι το ρουλεμάν του πλατό.Στην χειρότερη μου είπε θα μείνω από συμπλέκτη.Για τον αισθητήρα που είπες μακάρι να ελυσες το πρόβλημα γιατί ο θερμοστάτης είναι ακριβός και μαζί με εργατικά πάει στα 300ε( ο γνήσιος).Πιστεύω να έβαλες γνήσιο ανταλλακτικό.Ο ημιτασιον θερμοστάτης που έβαλα έβγαλε διαρροή από τον αισθητήρα θερμοκρασίας λόγο ελαττωματικού oring.Τα μαστορια βαριοντουσαν να ασχοληθούν και το έφτιαξα σε φίλο φανοποιο σε λιγότερο από ώρα.Γλιτωσα 300ε.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να πω κάτι ;και εγώ έχω golf v fsi 1.4 έχω 220.000 χλμ και δεν άλλαξα καδένα ακόμα .ρωτησα αλλά είπαν α δεν την ακούσω δεν χρειάζεται .εσεις τι λέτε ;γενικά εμένα το αμάξι εκτός από egr δεν μου έβγαλε κάτι άλλο .δισκο πλατώ άλλαξα τις χρονιές που το έπαιρνε πολύ η σύζυγος όποτε το βρήκα λογικό


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οσο δεν κάνει θόρυβο μην σε αγχώνει. Θα το καταλάβεις αν σε κρύα εκκίνηση κάνει σαν diesel και παραμμένει ο θόρυβος. Μέχρι τότε τακτικές αλλαγες λαδιών, θεωριτικά οι καδένες έχουν μεγάλο χρόνο ζωής, απλά η VW κάπου τα έκανε μαντάρα με τους τεντωτήρες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Παλιός γκολφάκιας και πρόσφατα ιδιοκτήτης ενός μεταχειρισμένου VW Golf V 1.6 FSI.

 

Πριν λίγες μέρες μου άναψε το λαμπάκι κινητήρα, το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά οπότε συντηρητικά γύρισα σπίτι. Την επόμενη μέρα κινούμενος από πρώτο πόδι προς Θεσσαλονίκη στο φανάρι της Κρυοπηγής τα πράγματα έγιναν ποιο περίεργα!! Ξεκινώντας το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε στροφές πάνω από 1200 και άναψε το λαμπάκι EPC. Τραβήχτηκα στην άκρη το έσβησα και περίμενα λίγα λεπτά. Όταν το άναψα οι στροφές ανέβηκαν αλλά τα λαμπάκια παρέμειναν αναμμένα!! Γύρισα Θεσσαλονίκη σιγά σιγά και σταμάτησα να γεμίσω σε βενζινάδικο που βάζω πάντα βενζίνη. Το φουλάρισα και με το που γύρισα το κλειδί το EPC έσβησε!! Το λαμπάκι του κινητήρα παραμένει αναμμένο.

 

Έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει?

 

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων,

 

Νικόλας

20190813_201521.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όταν σου άναψε λαμπάκι τη πρώτη φορά γιατί δε πηγές να το βάλεις σε διαγνωστικό?

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Καλημέρα. Όπως λέει ο φίλος πάνω, πήγαινε βάλτο στο διαγνωστικό που έχει κάνει καταγραφή των σφαλμάτων & θα ξέρεις. Πολλά 

μπορεί να είναι, από ένα απλό καθάρισμα πεταλούδας μέχρι αλλαγή μπουζοκαλώδια.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, takpanos said:

Όταν σου άναψε λαμπάκι τη πρώτη φορά γιατί δε πηγές να το βάλεις σε διαγνωστικό?

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ήμουν Χαλκιδική οπότε έπρεπε να γυρίσω Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Polakias TDI said:

Καλημέρα. Όπως λέει ο φίλος πάνω, πήγαινε βάλτο στο διαγνωστικό που έχει κάνει καταγραφή των σφαλμάτων & θα ξέρεις. Πολλά 

μπορεί να είναι, από ένα απλό καθάρισμα πεταλούδας μέχρι αλλαγή μπουζοκαλώδια.

Ας ανοίξουν με το καλό γιατί όλοι τώρα είναι για μπάνια και θα το πάω

Link to comment
Share on other sites

Μπαταρία έλεγχος στην Χαλκιδική να μην σ αφήσει.

 

Αν είναι οκ όταν γυρνάς δες και με διαγνωστικό, ίσως κάποιος πολλαπλασιαστής θέλει αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά έχω ένα 16fsi.Το πρόβλημα που έχω και δεν μπορούμε να το βρούμε είναι ότι στο ρελαντί τρέμει το μοτέρ και το βγάζει στην καμπίνα.Εχω αλλάξει βαλβίδα Agr,Το κλαπετο και βαλβίδα εισαγωγής κλαπετου.Μπορειτε σας παρακαλώ να βοηθήσετε.

Link to comment
Share on other sites

On 18/10/2019 at 1:08 ΜΜ, θανασης Παρακατης said:

Γειά σας παιδιά έχω ένα 16fsi.Το πρόβλημα που έχω και δεν μπορούμε να το βρούμε είναι ότι στο ρελαντί τρέμει το μοτέρ και το βγάζει στην καμπίνα.Εχω αλλάξει βαλβίδα Agr,Το κλαπετο και βαλβίδα εισαγωγής κλαπετου.Μπορειτε σας παρακαλώ να βοηθήσετε.

Τρέμει συνέχεια ή ανά κάποια δευτερόλεπτά κάνει ενα τρέμουλο;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.