Jump to content
socrates

Golf 4/5 Fsi - Διάφορα Προβλήματα, Λύσεις, Πρόληψη (Τα Πάντα Για Fsi Μοτέρ)

Recommended Posts

καλησπερα golf gti v ακουω στο ρελαντι ενα συνεχομενο χτυπο στην δεξια μπροστα ροδα να βαραει κατι τι ειναι ξερετε ? ολα λειτουργουνε μια χαρα με το διαγνωστικο μονο η n80 θελει αλλαγη σε βαθος χρονου μ ειπαν τελος παντον σαν να βαραει τικι τικι κατι 

Link to comment
Share on other sites

On 29/7/2009 at 6:32 ΜΜ, petros55 said:

Ούτε και εγώ πρόκειται να τον ξαναλλάξω, απλά την πρώτη φορά με έπιασε κοροιδο η αντιπροσωπεία.

Παιδιά υπάρχει λύση μόνιμη για τον αισθητήρα λ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά!! Έχω ένα golf 1.4 fsi.. όλα ξεκίνησαν όταν κάποια στιγμή το αυτοκίνητο είχε αρχίσει να κάνει κάποια κοψίματα όταν πατούσα απότομα το γκάζι και κάποιες φορές είχα και στέρηση γκαζιού.. πήγα στην αντιπροσωπεία στην οποία μου είπαν πως το πρόβλημα ήταν η αντλία χαμηλής και η αντλία υψηλής οι οποίες και αντικαταστάθηκαν με αντλίες του εμπορίου.. μετά από εκεί όλα καλά μέχρι που το αυτοκίνητο έκανε γύρω στα 1000χλμ και μετά πάλι τα ίδια.. ξανά πήγα στην αντιπροσωπεία στην οποία μου είπαν πως χρειάζεται αλλαγή ένας δότης πίεσης χαμηλής και η αντλία χαμηλής(παλι) με μια γνήσια αυτή τη φορά μαζί με το εγκεφαλακι της.. από εκεί και μετά όλα καλά μέχρι σήμερα(γύρω στα 500χλμ μετά) που γυρνώντας από την θάλασσα(μονοήμερο ταξίδι γύρω στα 300χλμ) με άφησε ξαφνικά από γκάζι για άλλη μια φορά.. σταμάτησα στην το ξανά έβαλα μπροστά και έφτασα στον προορισμό μου χωρίς προβλήματα.. Μήπως γνωρίζει κάποιος τι πρόβλημα μπορεί να υπάρχει;; 

Υ.Γ συγγνώμη για το κατεβατό αλλά πιστεύω πως έπρεπε να σας εξηγήσω ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομάδα ! Είμαι κάτοχος ενός VW GOLF FSI 1.4 90hp του 2006!

Έχω το εξής πρόβλημα ! Νοιωθω ότι το αυτοκίνητο δε τραβάει όπως παλιά ! Χαρακτηριστικά σε ανηφόρα με 3 κολλάει στις 3000 στροφές και δείχνει να αγκομαχάει να την ανεβεί ! Το πρόβλημα θα ελεγα ότι ξεκίνησε απ όταν είχε πηδήξει δόντια και επισκευάστηκε πριν μια πενταετία ! Το αυτοκίνητο έχει 98000 χλμ και από το συνεργείο μου λένε ότι έτσι κι αλλιώς το αμάξι δε πήγαινε αλλά εγώ καταλαβαίνω τη διαφορα ( είναι νεκροταφείο ) ! Το αυτοκίνητο κινείται εντός πόλης με αλλαγές στις 2500 στροφές για χρόνια ! Μπουκωμένος κινητήρας, καταλύτης ,βενζίνη ; Κάτι άλλο; Please help

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομάδα ! Είμαι κάτοχος ενός VW GOLF FSI 1.4 90hp του 2006!
Έχω το εξής πρόβλημα ! Νοιωθω ότι το αυτοκίνητο δε τραβάει όπως παλιά ! Χαρακτηριστικά σε ανηφόρα με 3 κολλάει στις 3000 στροφές και δείχνει να αγκομαχάει να την ανεβεί ! Το πρόβλημα θα ελεγα ότι ξεκίνησε απ όταν είχε πηδήξει δόντια και επισκευάστηκε πριν μια πενταετία ! Το αυτοκίνητο έχει 98000 χλμ και από το συνεργείο μου λένε ότι έτσι κι αλλιώς το αμάξι δε πήγαινε αλλά εγώ καταλαβαίνω τη διαφορα ( είναι νεκροταφείο ) ! Το αυτοκίνητο κινείται εντός πόλης με αλλαγές στις 2500 στροφές για χρόνια ! Μπουκωμένος κινητήρας, καταλύτης ,βενζίνη ; Κάτι άλλο; Please help
Εμένα με παραπλήσια συμπτώματα ήταν τρόμπα υψηλής.
Link to comment
Share on other sites

On 31/12/2020 at 3:21 ΜΜ, stavrouliasp said:
On 31/12/2020 at 1:44 ΜΜ, mixpsath1 said:
Καλησπερα στην ομάδα ! Είμαι κάτοχος ενός VW GOLF FSI 1.4 90hp του 2006!
Έχω το εξής πρόβλημα ! Νοιωθω ότι το αυτοκίνητο δε τραβάει όπως παλιά ! Χαρακτηριστικά σε ανηφόρα με 3 κολλάει στις 3000 στροφές και δείχνει να αγκομαχάει να την ανεβεί ! Το πρόβλημα θα ελεγα ότι ξεκίνησε απ όταν είχε πηδήξει δόντια και επισκευάστηκε πριν μια πενταετία ! Το αυτοκίνητο έχει 98000 χλμ και από το συνεργείο μου λένε ότι έτσι κι αλλιώς το αμάξι δε πήγαινε αλλά εγώ καταλαβαίνω τη διαφορα ( είναι νεκροταφείο ) ! Το αυτοκίνητο κινείται εντός πόλης με αλλαγές στις 2500 στροφές για χρόνια ! Μπουκωμένος κινητήρας, καταλύτης ,βενζίνη ; Κάτι άλλο; Please help

Εμένα με παραπλήσια συμπτώματα ήταν τρόμπα υψηλής.

Κόστος γνωρίζουμε περίπου για αντικατάσταση ;; Επίσης τι εννοούμε παραπλήσια συμπτώματα ! Παρατήρησα επίσης ότι πάνω από 100 δε πάει το αμάξι ! Σε ευθεία με Τετάρτη και το γκαζι πατημένο τέρμα δε πήγαινε παραπανω

Link to comment
Share on other sites

On 18/10/2019 at 1:08 ΜΜ, θανασης Παρακατης said:

Γειά σας παιδιά έχω ένα 16fsi.Το πρόβλημα που έχω και δεν μπορούμε να το βρούμε είναι ότι στο ρελαντί τρέμει το μοτέρ και το βγάζει στην καμπίνα.Εχω αλλάξει βαλβίδα Agr,Το κλαπετο και βαλβίδα εισαγωγής κλαπετου.Μπορειτε σας παρακαλώ να βοηθήσετε.

Αν τρεμει πολυ,μια απο τις πιθανες αιτιες ειναι βαση ή βασεις μηχανης.

 

Μια περιοδο που ειχα κι εγω τρεμουλο στο ρελαντι,οχι κατι φοβερο αλλα γινοταν αισθητο οταν ημουν σταματημενος,το ελυσα με χρηση 98αρας βενζινης(και 100σταρας οταν επεφτε η τιμη)και με ανοιγματα που εκανα σε ανοιχτο δρομο.Τα μαζεμενα χλμ στην πολη με χαμηλες ταχυτητες και στροφες μπουκωνουν τον κινητηρα.

 

Σε 1,6 FSI sportline με 230.000+ χλμ αγορασμενο το 2004 καινουριο , service στην ωρα τους σωστη οδηγηση,δεν θα πιεστει αν δεν ζεσταθει η μηχανη,δεν θα ξεκινησω αν δεν πεσουν οι στροφες μετα την εκκινηση,δεν ανεβαινει σε πεζοδρομια,προσεκτικα τις λακουβες κτλ.

 

Κατα τ αλλα αντιμετωπιζω θεματα οπως....

-οταν ψεκαζω νερο στο τζαμι του χωρου αποσκευων δεν ενεργοποιειται αυτοματα ο πισω υαλοκαθαριστηρας και πρεπει να το κανω χειροκινητα.Οταν βρεχει και οι μπροστα δουλευουν οταν κανω οπισθεν ενεργοποιειται κανονικα.

-οταν ενεργοποιω τον κλιματισμο,αερας μπαινει απο τους αεραγωγους μονο και μονο οταν ειναι στην ανακυκλωση  αερα που ουσιαστικα ανακυκλωνει τον αερα της καμπινας  

-απο τους αεραγωγους ακουγεται ανα διαστηματα αυτο το κλακ κλακ ασχετως αν δουλευει ή οχι ο κλιματισμος.

-οταν εχω αναμενα τα φωτα(πορειας κτλ)οταν ανοιγω την πορτα του οδηγου δεν κανει τον κλασσικο ηχο προειδοποιησης

-εδω και περιπου 10 μηνες εχει κρεμασει η οροφη και ετοιμαζονται και οι επενδυσεις στις πορτες. 

-η θηκη για τα γυαλια στην οροφη ανοιγει συνεχεια,για να την κραταω κλειστη εχω τοποθετησει ενα κοματι χαρτι.

-η κλειδαρια στην πισω απο τον οδηγο πορτα ανα περιοδους δεν κλειδωνει με τον τηλεχειρισμο....θα πρεπει να κλεισω απο το διακοπτη κεντρικου κλειδωματος που ειναι στην πορτα του οδηγου και ακους την προβληματικη κλειδαρια που κλεινει με μια καθυστερηση 1 δευτερολεπτου σε σχεση με τις υπολοιπες.Στο ξεκλειδωμα δεν εχει θεμα,παραμενει μονο η καθυστερηση.

-ξεφλουδισμα χειρολαβων,και διακοπτων στις πορτες και κυριως του περιστροφικου διακοπτη των φωτων.

-προβληματικο σασμαν το εχω αλλαξει ηδη μια φορα.

-ενδειξη αισθητηρα nox εδω και περιπου 12 χρονια.

-αλλαγη 2 αισθητηρων που δεν θυμαμαι ποιοι ηταν αλλα μου ειχαν στοιχησει καπου 200-240 και οι 2  +την εργασια.

-η λαβη απο το ντουλαπακι στο συνοδηγο εχει σπασει χωρις να το πιεσω ή να το ανοιγοκλεινω τακτικα

-οι λαβες(που ελεγχεις τους αεραγωγους πανω κατω αριστερα δεξια)του οδηγου και του συνοδηγου αυτοι που ειναι προς το παραθυρο εχουν σπασει χωρις να εχουν ζοριστει ή ασκηθει πιεση...απλα εσπασαν.

-Τριγμοι.Οι τριγμοι εχω καταλαβει οτι προερχονται σιγουρα απο τον κεντρικο αεραγωγο που ειναι στο ταμπλο και ουσιαστικα ειναι προεκταση της κεντρικης κονσολας.Παλιοτερα οταν του ασκουσα πιεση προσ τα κατω και λιγο μπροστα διορθωνοταν αλλα οχι πλεον.Τις αλλες εστιες δεν μπορω να τις προσδιορισω,σα να υπαρχουν και να ακουγονται απο το εσωτερικο καποιας πορτας.Οπως και να χει εμφανιστηκαν απο νωρις και οχι προσφατα που το αμαξι εχει γραψει πολλα χλμ.

-ηχομονωση.Δεν ξερω που μπορει να οφειλεται αλλα στην καμπινα περνανε πολυ περισσοτεροι θορυβοι απο το περιβαλλον σε σχεση με τις αρχες κι επισης δεν ειναι κατι που ξεκινησε προσφατα που το αυτοκινητο ειναι φορτωμενο και με καποια χλμ.

-εχω παρατηρησει οτι το παρμπριζ σα να ειναι στραβο.Το παρατηρησα καποια στιγμη πλενοντας το.Εξωτερικα αν πας απο την μερια του συνοδηγου και κοιτας το κρυσταλλο ψηλα στο σημειο που εφαπτεται με την λαμαρινα της οροφης βλεπεις οτι δεν υπαρχει κενο σε σχεση με την πλευρα του οδηγου που υπαρχει....το ιδιο και με τις πλαινες κολωνες....νερο παντως δεν μπαινει.

-υγρασια,τα τελευταια περιπου 5-7 χρονια,εχω παρατηρησει τον χειμωνα ιδιως μετα απο βροχη οτι στο εσωτερικο υπαρχει υγρασια και το καταλαβαινω πιανοντας την ζωνη ασφαλειας ή το εσωτερικο απο την θηκη αρστερα απο τον οδηγο διπλα στον διακοπτη των φωτων για εκει βαζω τα κλειδια του παρκινγκ ή το εσωτερικο απο το ντουλαπακι κτλ.

 

Πιστευω να μην ξεχασα κατι....χαχαχαχα

Οποιος εχει να προτεινει καποια λυση...καλοδεχουμενη θα ειναι.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, Golf 1.4 fsi 186.000 km, στα 100.000 km περιπου ηλεκτρονικη κατάργηση του Sensor nox. Στα 150000 καθαρισμος βαλβιδων και μετατροπη σε LPG. Με το LPG δουλευει πολυ καλυτερα. Κριμα που δεν υπηρχε η δυνατοτητα να το βαλω πολυ πιο νωρις (αμεσου ψεκασμου γαρ). Αλλαγη μπροστινου συστηματος (ζαμφορ,κοντρα βασης,μπαλακια, silent blocks) Καποιες δυσλειτουργιες στον πισω υαλοκαθαριστηρα μου ειπαν οτι ειναι θεμα πλακετας ,αν χειροτερεψει θα αλλαχθει. Εσωτερικες επενδυσεις τις εχω αλλαξει ολες ( 180Ε στο πρωτο μνημονιο). Κλειδαριες τις εχω αλλαξει και τις 2 (διπορτο) με aftermarket, 1/3 της τιμης. Διακοπτες που ξεβαφουν τους αλλαξα ολους( aftermarket που δεν ξεβαφουν γυρω στο 50αρι, στο ebay κοστιζουν πολυ φθηνοτερα),χερουλια δεν αλλαξα αν και ξεβαφουν κι αυτα. Η θηκη για τα γυαλια στην οροφη πριν χρονια ειχε προβλημα καταφερα και την εφτιαξα μονος μου. Κανα 2 φορες αλλαξα βαλβιδες ψυχρης θερμοστατη. Καποιους θορυβους απο το tableau και τους αεραγωγους ακουω κι εγω αλλα δεν μπορω να προσδιορισω απο που προερχονται. Αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, Golf 1.4 fsi 186.000 km, στα 100.000 km περιπου ηλεκτρονικη κατάργηση του Sensor nox. Στα 150000 καθαρισμος βαλβιδων και μετατροπη σε LPG. Με το LPG δουλευει πολυ καλυτερα. Κριμα που δεν υπηρχε η δυνατοτητα να το βαλω πολυ πιο νωρις (αμεσου ψεκασμου γαρ). Αλλαγη μπροστινου συστηματος (ζαμφορ,κοντρα βασης,μπαλακια, silent blocks) Καποιες δυσλειτουργιες στον πισω υαλοκαθαριστηρα μου ειπαν οτι ειναι θεμα πλακετας ,αν χειροτερεψει θα αλλαχθει. Εσωτερικες επενδυσεις τις εχω αλλαξει ολες ( 180Ε στο πρωτο μνημονιο). Κλειδαριες τις εχω αλλαξει και τις 2 (διπορτο) με aftermarket, 1/3 της τιμης. Διακοπτες που ξεβαφουν τους αλλαξα ολους( aftermarket που δεν ξεβαφουν γυρω στο 50αρι, στο ebay κοστιζουν πολυ φθηνοτερα),χερουλια δεν αλλαξα αν και ξεβαφουν κι αυτα. Η θηκη για τα γυαλια στην οροφη πριν χρονια ειχε προβλημα καταφερα και την εφτιαξα μονος μου. Κανα 2 φορες αλλαξα βαλβιδες ψυχρης θερμοστατη. Καποιους θορυβους απο το tableau και τους αεραγωγους ακουω κι εγω αλλα δεν μπορω να προσδιορισω απο που προερχονται. Αυτα...

Για τον κεντρικο αεραγωγο, βαλε ταινια αφρωδη, λεπτη γυρω γυρω και μετα τοποθετησε τον και τελος οι τριγμοι


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

εγω θα αναφερθω στο passat 1.6 fsi απο το 2008 αγορασμενο καινουριο εκθεσιακο το ειχε ο μακαριτης ο παππους μου που εφυγε περσι το αφησε με 80.000χμ και τωρα του εχω 100.000 χμ το μονο θεμα που εβγαλε ηταν αντλια ψυγειου κι εχανε παραφλου αυτο κι ενα κουμπι χειροφρενου

μη το ματιασω ..κι αν του εχω πιει το αιμα με τελικες και γκαζια οσο παει...αλλαζω καθε 5-7 χιλιαδες λαδια και φιλτρο λαδιου του βαζω καθε τοσο ενα καθαριστικο καυσιμου μπεκ τα σχετικα και εχω παρατηρησει πιο ομαλο ρελαντι και πιο οικονμια επισης ειχα ριξει ενα βελτιωτικο και ειδα καλυτερη αποκριση στο γκαζι...το μονο που με παραξενευει ειναι οτι το χειμωνα και μετα μου εχει ζοριστει να παρει μπρος 3-4 φορες απο τοτε με τα χιονια σαν αντλια μου κανει αλλα πλεον εχει πολυ καιρο να το παρουσιασει...100αρα βαζω μονο ε αυτα γενικα μου λένε 2-3 μηχανικοι που εχω παει οτι ειναι καινουριο το αμαξι ..αλλαξα φετος πρωτη φορα ακρομπαρα ημιμπαρα ζαμφορ καποια στιγμη αμορτισερ αν και εχουν ακομα ψωμι..και σινε μπλοκ..απο τα υπολοιπα κλασσικα ταπετσαριες και λιγο τα πλαστικα που τριζουν (τεμπελης και χερουλια οδηγου συνοδηγου και κεντρικη κονσολα

Edited by passatfsi
Link to comment
Share on other sites

Αντλια πιθανοτατα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 19/7/2022 at 11:07 ΜΜ, nikdev said:

Αντλια πιθανοτατα


Sent from my iPhone using Tapatalk

το φιλτρο δεν αλλαζει ομως απο οσο ξερω...ποσο παιζει να πηγαινει η αντλια κανα 200αρι?

Link to comment
Share on other sites

Υψηλης εχει μια προσφορα τις topran στο autodoc στα 165, οι hitachi στα 270.

Για πισω αντλια απο 100-200 αναλογα τη μαρκα και αν ειναι σκετη με ή χωρις καλαθι.

Ριξε μια ματια με αριθμο πλαισιου ρωτα για να εισαι σιγουρος


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και πολύ καιρό στο ρελαντί ακούγεται το μοτέρ σαν ντίζελ με έναν θόρυβο κρα κρα κρα κρα ... Τι φταίει ακούγεται κανενός έτσι ... 2.0 fsi..κατά καιρούς σε συνεργεία με έχουν πει τα πάντα .. μπορεί να είναι από την εισαγωγή από ωστηρια από λάδι κλπ..... Και έχω τσεκ που είναι από την agr κάτι που ο μηχανικός μου με έχει πει ότι η egr βαλβίδα δεν την χρειάζομαι είναι πιο πολύ για λόγους οικολογίας τι γνώμη έχετε 

Edited by Azxar
Link to comment
Share on other sites

On 6/6/2011 at 10:47 PM, takattack said:

Λοιπον ενα ενα....

1. ο αισθητηρας Νοχ, αντικαθισταται με νεο κωδικο ανταλλακτικου και μετα δεν εχει προβλημα. επισης υπαρχει και αναβαθμιση λογισμικου γι'αυτο το θεμα. η γνωμη μου ειναι πως εαν δεν σας την σπαει το λαμπακι check αναμενο το αφηνουμε ετσι.

2. ο θορυβος ντιζελ προερχεται απο το διπλο γραναζι καδενας στροφαλου. βελτιωμενο ανταλλακτικο και αλλαγη μαζι με σετ απο γλιστρες.... οτι αλλο να κανεις δεν φτιαχνει....

3. κομπρεσερ κλιματισμου. κοινο προβλημα σπανε τα λαμακια της τροχαλιας επειδη κολανε μεσα τα μοτερ. νεο βελτιωμενο ανταλλακτικο και τελος τα προβληματα.

4. το τριξιμο του πενταλ προερχεται απο την ελειψη λιπανσης στην διχαλα του σασμαν. το προβλημα λυνεται προσωρινα με λιπανση μεχρι την επομενη βροχη. σασμαν με ροδελα τεφλον και το προβλημα λυνεται μονιμα...

τιμες αποριες κτλ με ρωτατε

Κάτοχος 2.0 fsi το έχω χρόνια και όσο το έχω στις χαμηλές στροφές ή στο ρελαντί ο κινητήρας ακούγεται σαν ντίζελ καμία γνώμη ;; (Κινητήρας blr)

Link to comment
Share on other sites

Όταν είναι κρύο ή γενικά;

Link to comment
Share on other sites

On 4/5/2021 at 12:37 ΠΜ, stavrouliasp said:

@tomgeron πόσο σου κόστισε και που την έκανες την κατάργηση του nox?
 

Μπορώ να ακυρώσω τη βλάβη NOX οριστικά από τον εγκέφαλο χωρίς να επηρεστεί τίποτε αλλο, δεν θα το ξαναγράψει ποτε ως βλαβη ο εγκεφαλος και θα δεν θα αναψει λαμπακι check για τη συγκεριμενη βλαβη στο καντραν, γινεται από κοντά στο αυτοκίνητο ή να μου στείλεις τον εγκέφαλο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να ακυρώσω τη βλάβη NOX οριστικά από τον εγκέφαλο χωρίς να επηρεστεί τίποτε αλλο, δεν θα το ξαναγράψει ποτε ως βλαβη ο εγκεφαλος και θα δεν θα αναψει λαμπακι check για τη συγκεριμενη βλαβη στο καντραν, γινεται από κοντά στο αυτοκίνητο ή να μου στείλεις τον εγκέφαλο.
Το μόνο θέμα είναι ότι δεν υπάρχει ξεχωριστός κωδικός βλάβης nox αλλά ένας γενικός. Όποτε ουσιαστικά δεν ξέρεις αν το check engine είναι όντως από το nox ή από κάτι άλλο. Και αυτό το κάτι άλλο είναι συνήθως τρέχα γύρευε.
Link to comment
Share on other sites

On 19/7/2022 at 9:46 ΜΜ, passatfsi said:

εγω θα αναφερθω στο passat 1.6 fsi απο το 2008 αγορασμενο καινουριο εκθεσιακο το ειχε ο μακαριτης ο παππους μου που εφυγε περσι το αφησε με 80.000χμ και τωρα του εχω 100.000 χμ το μονο θεμα που εβγαλε ηταν αντλια ψυγειου κι εχανε παραφλου αυτο κι ενα κουμπι χειροφρενου

μη το ματιασω ..κι αν του εχω πιει το αιμα με τελικες και γκαζια οσο παει...αλλαζω καθε 5-7 χιλιαδες λαδια και φιλτρο λαδιου του βαζω καθε τοσο ενα καθαριστικο καυσιμου μπεκ τα σχετικα και εχω παρατηρησει πιο ομαλο ρελαντι και πιο οικονμια επισης ειχα ριξει ενα βελτιωτικο και ειδα καλυτερη αποκριση στο γκαζι...το μονο που με παραξενευει ειναι οτι το χειμωνα και μετα μου εχει ζοριστει να παρει μπρος 3-4 φορες απο τοτε με τα χιονια σαν αντλια μου κανει αλλα πλεον εχει πολυ καιρο να το παρουσιασει...100αρα βαζω μονο ε αυτα γενικα μου λένε 2-3 μηχανικοι που εχω παει οτι ειναι καινουριο το αμαξι ..αλλαξα φετος πρωτη φορα ακρομπαρα ημιμπαρα ζαμφορ καποια στιγμη αμορτισερ αν και εχουν ακομα ψωμι..και σινε μπλοκ..απο τα υπολοιπα κλασσικα ταπετσαριες και λιγο τα πλαστικα που τριζουν (τεμπελης και χερουλια οδηγου συνοδηγου και κεντρικη κονσολα

Επανερχομαι με το ιδιο θεμα της εκκινησης μου το εχει παρουσιασει μονο στο κρυο αυτες τις μερες στο γκαραζ το πρωι ας πουμε θα ζοριστει θα παρει το ρελαντι θα πεσει κατω απο τις 700 (βλ φωτο) θα τρεμει αλλα με μια γκαζια θα στρωσει..παω σε μερος με πιο πολυ κρυο αρπαξε αμεσως μια χαρα μια στο τοσο ομως θα το κανει και μονο τις κρυες μερες  καθαριστικα εχω βαλει αλλα παλι το εκανε γενικα στην εθνικη παω συνηθως πανω απο 140 δε το αφηνω να μπουκωνει

Edited by passatfsi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.