Jump to content
spiros6

Golf 4 - Προβλήματα με Θερμοκρασίες Νερού [Θερμοστάτης & Ψυγείο]

Recommended Posts

Καλημερα σε ολους!!!

Ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος,ο γνησιος θερμοστατης ηλεκτρικος σε golf 4 με κινητηρα 1600 cc APF ,που χρησιμοποιει η vag τι μαρκα ειναι?

Ρωταω γιατι απο τη μαμα εταιρεια ειναι πανακριβος.

ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

 

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Γειά σε όλους!

Παρατήρησα σήμερα που έκανα μία διαδρομή γύρω στα 7 χιλιόμετρα σε ευθεία, ότι κατέβηκε η θερμοκρασία χαμηλά, και μετά στην πόλη μέσα ανέβηκε πάλι (και έμεινε) στους 90. Αυτό μοιάζει με θερμοστάτη. Ξέρουμε πόσο έχει και αν είναι εύκολο ή δύσκολο να αλλαχτεί? Επίσης μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάποιος έναν μηχανικό πάνω σε αυτά τα αμάξια στην περιοχή της κοζάνης? Να και μία φωτογραφία με ένα καντράν για να δείτε μέχρι που έπεσε περίπου (και αν ξέρει κάποιος να μου πει πόση είναι η διαφορά θερμοκρασίας στις γραμμές του καντράν.)

 

Ευχαριστώ.

 

33540-1j0919991cx.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θερμοστάτης εκ πρώτης.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα καλή χρονιά με υγεία και χαρά. ...Έχω το γκολφ του 1999... και εδώ και μέρες έχω πρόβλημα με τη θερμοκρασία. .. ενώ είναι σε λειτουργία το αμαξι και είναι παρκαρισμένο θερμοκρασία ανεβαίνει κανονικά. .. Όταν οδηγω και ειδικά εδώ που είμαι (τσεχια -6 -7) και κάνω πολλά χλμ ημερησίως 400 με 800 θερμοκρασία είναι 0 μηδέν και δεν δουλεύει επίσης και το καλοριφέρ. .. ΤΙ ΦΤΑΊΕΙ ΚΑΙ ΠΌΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ. ..

Edited by activious
γραμματοσειρα
Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν , Gaspar13 said:

Καλησπέρα καλή χρονιά με υγεία και χαρά. ...Έχω το γκολφ του 1999... και εδώ και μέρες έχω πρόβλημα με τη θερμοκρασία. .. ενώ είναι σε λειτουργία το αμαξι και είναι παρκαρισμένο θερμοκρασία ανεβαίνει κανονικά. .. Όταν οδηγω και ειδικά εδώ που είμαι (τσεχια -6 -7) και κάνω πολλά χλμ ημερησίως 400 με 800 θερμοκρασία είναι 0 μηδέν και δεν δουλεύει επίσης και το καλοριφέρ. .. ΤΙ ΦΤΑΊΕΙ ΚΑΙ ΠΌΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ. ..

Πιθανότατα έχει κολλήσει ο θερμοστάτης στη θέση τέρμα ανοικτός , το κόστος αντικατάστασης είναι μικρό. Για το μηδέν που λες στη θερμοκρασία, φαντάζομαι θα εννοείς ότι βελόνα μένει τέρμα αριστερά και όχι ότι η θερμοκρασία κινητήρα είναι μηδέν. Επίσης όταν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, ανοίγοντας το καλοριφέρ στην προσπάθειά σου να ζεσταθείς η κατάσταση χειροτερεύει και δεν ζεσταίνεται ποτέ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι η βελόνα είναι τέρμα αριστερά όταν οδηγαω. Όταν είμαι παρκαρισμένο η θερμοκρασία ανεβαίνει κανονικά.  Και όταν ξανά ξεκινάω πέφτει αμέσως.  

Link to comment
Share on other sites

Πριν μέρες αλαξα βαλβίδες και εσωτερικό λουρι  όλο το σετ. Πριν δεν είχα πρόβλημα με τη θερμοκρασία.  Όταν το πείρα από το συνεργείο αρχήσα να έχω πρόβλημα με τη θερμοκρασία.  Και όταν έλεγξα το παγούρι με το νερό ήταν βρόμικο σαν λάσπη γλυοδες 

Link to comment
Share on other sites

Μου ακούγεται σαν να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης σου ανοιχτός και να κυκλοφορεί συνεχώς το νερό στο κύκλωμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είδα το προηγούμενο ποστ σου, οπότε καλά θα ήταν για αρχή να καθαρίσεις όλο το σύστημα (να αδειάσεις το βρώμικο νερό, να καθαρίσεις καλά και το δοχείο διαστολής και γενικά αν μπορείς και τις σωληνώσεις), να το γεμίσεις με το κατάλληλο υγρό και όχι σκέτο νερό και να κάνεις εξαερωση. Αν δεν βοηθήσει αυτό, τότε αλλάζεις θερμοστάτη και θα πρέπει να είσαι εντάξει

Link to comment
Share on other sites

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.  Το μόνο πρόβλημα είμαι τσεχια τώρα και ο καιρός είναι -5 με -10. Και το 2χω δαγκώσει τρις μέρες τώρα.  Και πρέπει να περιμένω πότε ο μάστορας θα έχει χρόνο γιατί εδώ είναι με σειρά προτερεοτητας. Μην χεσω  σόρι. 

και κάτι τελευταίο μπορώ να οδηγαω με τέτοιο κρύο ή θα τα παίξει ο κινητήρας λόγο θερμοστάτη ή δεν επιρεαζετε. 

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Αν οι διαδρομές σου είναι αποκλειστικά μέσα στη πόλη, δεν θα έχεις πολύ μεγάλο πρόβλημα, αλλά γενικά καλό είναι να μην δουλεύει ο κινητήρας κρυος για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορείς να αλλάξεις και μόνος σου το νερό του ψυγείου αν πιάνει λίγο το χέρι σου και αντέχεις το κρύο. Συμβουλή μου πάντως, αν έχεις δυνατότητα να μετακινηθείς αλλιώς, μην το χρησιμοποιείς πολύ το αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε παραφλου, κάνε και ένα flush στο ψυγείο του καλοριφέρ, κάνε καλή εξαερωση, άλλαξε και θερμοστάτη, και νομίζω θα είσαι οκ

Link to comment
Share on other sites

για το θεμα που δε ζεσταινει είναι σίγουρα ο θερμοστατης. Είναι πολύ ευκολο να τον αλλάξεις και μόνος σου. βαλε video στο youtube  ("vw golf mk4 thermostat replace") και θα δεις πως γινεται, είναι μονο δυο βιδούλες 8άρες

Για το θεμα με τη θερμοκρασία που ανεβαίνει, δεν είναι θεμα θερμοστατη. Ο θερμοστατης είναι κλειστός κρύος και ανοιγει μόλις πιασει 75 περίπου θαθμούς. Εσενα είναι μόνιμα ανοιχτός, ΔΕ θα πρεπε να επηρεάζει τη θερμοκρασία λειτουργίας, είναι σχεδόν απίθανο να έχει αντιθετη λειτουργια (ανοιχτός κρύος, κλειστός ζεστός), αλλα έχω δει και πιο παράξενα.

Οπότε ξεκινας σίγουρα με άλλο θερμοστατη.

 

επειδη όμως βλέπω αλλαγή σε βαλβίδες, κλπ και πολύ δουλειά στο αμάξι, χρειάζεται να ξερω ΓΙΑΤΙ αλλαξανε τις βαλβίδες? Είχανε λιώσει? Μήπως έχεις μοτερ AKQ που είναι το μόνο που έχει έναν προκαταλύτη μετα το χταπόδι, οποτε και αυτος ως συνήθως έχει βουλώσει και γι' αυτο σου χάλασε τις βαλβίδες? (και γι' αυτο σου ανεβαζει και θερμοκρασία?). Αυτο που σου λέω θέλει προσοχή γιατι εαν έχεις το μοντελο με τον προκαταλύτη θα σου ξαναχαλάσει τις βαλβίδες.

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.  Αλαξα θερμοστάτη.  Καθάρισα τα νερά από το παγούρι το οποίο είχε λάσπη μέσα έβαλα παραλία για -35 βαθμούς γιατί τ τα βρίσκομαι τσεχια με -12 σήμερα.  Λοιπόν.  Όταν το αμαξι είναι παρκαρισμένο και δουλεύει η θερμοκρασία πάει 90 βαθμούς αργά αλλά πάει.  Όταν ξεκινήσω να οδηγήσω στα πρώτα 2.3 χλμ πέφτει 70 και όταν ανοίγω το καλοριφέρ πέφτει γρήγορα στους 40. Τι φταίει ρε παιδιά.  Γιατί δεν μπορώ συναινοηθω με τους Τσέχους εδώ.  

Μια λεπτομέρεια.  Πριν ένα μηνα είχα πρόβλημα με βαλβίδες.  Αλαξα βαλβίδες εσωτερικό λουρι τρόμπα νερού και ότι περιέχει το πακέτο αυτό.  Πριν τη ζημιά η θερμοκρασία δούλευε κανονικά.  Από τη ημέρα που το ιερά από το συναιργιο άρχισε να μην δουλεύει σωστά.   

Link to comment
Share on other sites

λιωμένες βαλβιδες εξαγωγής.  Μεγάλη θερμοκρασία στο θαλαμο καύσης.

 

εχεις το 1.4? κοιτα την άδεια σου τον αριθμό μοτερ. Αν είναι ο αριθμός μοτερ ΑΚQ, ΜΗ το ζορίζεις ΚΑΘΟΛΟΥ μεχρι να πας σε έναν εξατμισα να κόψει τον προκαταλύτη και στη θεση του να βάλεις σκέτο σωλήνα (είναι περίπου διπλα απο το καρτερ).

 

Μαλλον δε σου άλλαξαν θερμοστατη. 'Η δε το κατάλαβαν ή είναι λαμόγια και εκεί όπως και εδω. 

Πήγαινε με ζεστό αμάξι  εκει που στον αλλάξανε και πες του να το κάνει δοκιμή στο δρόμο με εσένα μεσα. Να οδηγάει αυτος με εσένα μέσα. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τον προκαταλυτη  επιρεαζει την θερμοκρασία?  Γιατί σήμερα έβγαλε βλάβη ο κομπιούτερ στο λάμπα που είναι εκεί κοντά.  Και μετά την επισκευή των βαλβίδα έκανα περίπου 1200χλμ και χριαστικε να συμπλιρωσω 11/2 λιτρο λάδι . Ένα τηλέφωνο ρε παιδιά να μηλισεις με κάποιον γιατί δε τα πάω καλά με το γράψιμο.  

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι ειναι στο συνεργιο μαζι με την αδεια και ειμαι 17 χλμ μακρια τωρα. Ειναι το γκολφ 1999 1.4 2πορτο.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Gaspar13 said:

Turbo maniac δώσε ένα τηλ να σε πάρω.  Είναι καλύτερα.  

 

2 hours ago , Gaspar13 said:

Turbo maniac δώσε ένα τηλ να σε πάρω.  Είναι καλύτερα.  ΑHW...

 

Link to comment
Share on other sites

σορρυ, δε θα πω ψεματα, σε ξεχασα τελειως, ελπίζω να κανες δουλεια σου.

το ΑΗW προκαταλύτη δεν εχει.

όμως απο την πολύ κατανάλωση λαδιού που έχεις μπορει να έχει βουλωσει και ο καταλύτης. μονο με ειδικό όργανο που βιδωνει στη θεση του λαμδα φαινεται, απο την πιεση των καυσαερίων. Αν είναι πανω απο 1.5 μπαρ, κάτι είναι βουλωμένο (πιο πιθανό καταλύτης απο τα λάδια)

 

αλλα τόσο πολλα μαζεμενα, βαλβιδες καμένες, καιει και ενα τονο λάδι, προφανώς δε συμφερει ουτε για ανακατασκευη.

 

προσωπική μου γνώμη ελα σιγα σιγα πίσω και μολις ερθεις με το καλό, αλλαξε συνεργείο ή καλύτερα... άλλαξε αμάξι. Ο καταλύτης σου μαλλον είναι για πεταμα και το αμαξι θελει παλι λύσιμο. Καλύτερα βαλε ενα μεταχειρισμένο καταλύτη απο ανακύκλωση, πουλα το, και παρε κατι πιο καινούργιο.

 

τηλεφωνα, συγνωμη δε μπορω γιατι στο τελος κατανταω να σηκωνω τηλεφωνα συνεχεια καθε φορα που χαλαει κατι..

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.