Jump to content
spiros6

Golf 4 - Προβλήματα με Θερμοκρασίες Νερού [Θερμοστάτης & Ψυγείο]

Recommended Posts

On 5/1/2017 at 11:01 ΠΜ, Gaspar13 said:

Turbo maniac δώσε ένα τηλ να σε πάρω.  Είναι καλύτερα.  

 

On 5/1/2017 at 11:01 ΠΜ, Gaspar13 said:

Turbo maniac δώσε ένα τηλ να σε πάρω.  Είναι καλύτερα.  ΑHW...

Ξέρω ότι έχω βουλομενο καταλυτη. Έχω σκοπό να τον αλλάξω όταν γυρίσω Ελλάδα.  Ο μηχανικός εδώ τσεχια μου άλλαξε θερμοστατη άλλαξε τα νερά αλλά το πρόβλημα παραμένει.  Στο ρελαντί και πολύ αργά ανεβάζει κανονικά θερμοκρασία στους 90 αλλά μόλις ξεκινήσω να οδιγαω πέφτει και μόλις βάλω καλοριφερ πέφτει στο μηδέν πολύ γρήγορα.   Αλλά η θερμοκρασία κινητήρα είναι κανονική.  Εγώ πιστεύω πως δεν άλλαξε θερμοστάτη.  Μου είπε πως δεν έβαλε γνισιόν και ίσως ήταν ελατοματικος. Αύριο είναι να πάω πάλι.  Ο κομπιουτερ έδειξε βλάβη στο λάμδα κοντά στον καταλυτη. 

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχεις βουλωμένο ψυγείο; Ερωτώ γιατί εχθές που ταξίδευα με -2 θερμοκρασία έξω και έντονη χιονόπτωση, στη μηχανή με καλοριφέρ ειχα 90 βαθμούς, ξαφνικά πέφτει στους 45 κλείνω καλοριφέρ και μετά από λίγο επανήλθε κανονικά στους 90. Από την χιονόπτωση είχε καθίσει το χιόνι στο ψυγείο και δεν άφηνε τον αέρα να περάσει ώστε να λειτουργήσει το σύστημα. Κάνω τον συσχετισμό (βρώμικο ψυγείο -χαμηλή θερμοκρασία) και αναρωτιέμαι για την θερμοκρασία συν και τα υπόλοιπα με τον κατάλυτη κτλ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ξερω εγω τι να πω.... αν είναι οκ ο θερμοστατης και τον άλλαξε, μήπως έχει πεθάνει η αντλία νερού και δε σηκώνει πίεση το κύκλωμα να πάει νερο στο καλοριφέρ?. Αυτο ίσως θα εξηγούσε γιατι το αμαξι ανεβαζει πάνω απο τους 90 όταν είναι σταματημένο, εκτός απο το πρόβλημα με το κρυο καλοριφέρ.

 

Ελα με το καλό σιγά-σιγα και μη πολυκυκλοφορεις. Εχει και καράβι απο βενετία νομίζω καποια μέρα τη βδομάδα...

θα σου συστησω ενα καλό μηχανικό με pm και θα σου πει αν συμφερει να το κρατησεις ή να βρεις κανα μοτεράκι άλλο απο ανακύκλωση (μπάινει και απο leon 1.6 16V), με το δικό σου εγκέφαλο/πλεξούδα/πολλαπλή/πεταλούδα/σασμαν)

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι πιθανό μαζί με τον θερμοστάτη να του άλλαξε και το κέλυφος του θερμοστάτη.

Σε ένα 1.6 AUS (Seat Toledo) είχα παρόμοια θέματα με την θερμοκρασία, mετά από αλλαγή σε 2-3 θερμοστάτες το πρόβλημα παρέμενε.

Όπως αποδείχθηκε έφταιγε το μαϊμού «κέλυφος» το οποίο είχε ελαφρά διαφορετικές διαστάσεις εσωτερικά με αποτέλεσμα το νερό πάντοτε να περνάει προς  το ψυγείο (ακόμη και με γνήσιο θερμοστάτη μέσα).

Δεν θυμάμαι το part# του κελύφους αλλα εμφανισιακά δείχνει το ίδιο, με τα o-rings και ένα αισθητήρα της θερμοκρασίας (βεντιλατέρ ή νερού).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια να σας ενιμερωσω πως ολα καλα με τον θερμοστατη. Την πρωτη φορσ ειχε βαλει εναν φτινιαρικο και βγηκε ελατωματικος. Τωρα εβαλα γερμανικο γνησιο και ολα καλα. Ζεσταθικε το κοκαλακι μου. Τωρα εχω προβλημα με το λαμδα και σιγουρα με αλλαγη καταλυτη. Μου ειναι δυσκολο να το δωσω το γκολφακι μου. Πρωτον γιατι το αγαπαω και δευτερον δεν με περνει οικονομικα να παρω αλλο. Αν και βρικα καλες ευκαιριες εδω στη τσεχια με 5.000 εως 7.000 ευρο. 

Link to comment
Share on other sites

δωστο να ησυχασεις. Με 3-4 χιλιάρικα παίρνεις και απο ελλάδα leon 1 1600 που και σβελτο είναι και καλό μοτερ έχει (πιο καλό απο το 14αρι). Το 14αρι μοτερ που χουν βαλει σε 1300 κιλά καρότσα του golf (ασ λεει 1150 το manual, ουτε με ξηλωμενα κθίσματα δε ζυγίζει τόσο), τα βρίσκει σκούρα και τα φτηνει έυκολα. Αν είσαι τσεχια και πηγαινοέρχεσαι παρε diesel  και μολις τελειώσεις τα πηγαινε-ελα το εκτελωνίζεις ή το πουλας

Link to comment
Share on other sites

On 8/1/2017 at 8:18 ΜΜ, turbomaniac said:

σορρυ, δε θα πω ψεματα, σε ξεχασα τελειως, ελπίζω να κανες δουλεια σου.

το ΑΗW προκαταλύτη δεν εχει.

όμως απο την πολύ κατανάλωση λαδιού που έχεις μπορει να έχει βουλωσει και ο καταλύτης. μονο με ειδικό όργανο που βιδωνει στη θεση του λαμδα φαινεται, απο την πιεση των καυσαερίων. Αν είναι πανω απο 1.5 μπαρ, κάτι είναι βουλωμένο (πιο πιθανό καταλύτης απο τα λάδια)

 

αλλα τόσο πολλα μαζεμενα, βαλβιδες καμένες, καιει και ενα τονο λάδι, προφανώς δε συμφερει ουτε για ανακατασκευη.

 

προσωπική μου γνώμη ελα σιγα σιγα πίσω και μολις ερθεις με το καλό, αλλαξε συνεργείο ή καλύτερα... άλλαξε αμάξι. Ο καταλύτης σου μαλλον είναι για πεταμα και το αμαξι θελει παλι λύσιμο. Καλύτερα βαλε ενα μεταχειρισμένο καταλύτη απο ανακύκλωση, πουλα το, και παρε κατι πιο καινούργιο.

 

τηλεφωνα, συγνωμη δε μπορω γιατι στο τελος κατανταω να σηκωνω τηλεφωνα συνεχεια καθε φορα που χαλαει κατι..

Γειά σου φίλε ξανά μετά από καιρό  . Κατέληξα σε άλλο κινητήρα τελικά 1.4 από 2002 μοντέλο.  

Από κινητήρα είμαι ικανοποιημενος.  

Χτες μόνο έκανα ένα τουρ σε χαμηλές ταχύτητες 80 100 σε πόλεις και χωριά. . Και παρατήρησα ότι ανέβαζε θερμοκρασία πάνω από τους 90° 95°μέχρι και 110°έφτασε.   

Και όταν άνοιγαν το καλοριφέρ στο ζεστό και στο 2 έπεφτε στα κανονικά . Τι συμβαίνει η φταίει? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.