geo134 Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 (edited) καλημερα στην ομαδα....αφου τα εβαλα κατω και τα ζυγισα αποφασισα να προχωρησω στην αλλαγη κινητηρα του γκολφακιου μου....ειναι το 1,4 με τα 75 κουτσαλογα απο την καγκουροπαρεα η πρωτη ιδεα που επεσε ειναι να μπει ενας 1,8gti πανω απο ιδιο αμαξι....αλλοι προτειναν τον 1,6 η τον 1,8 τον ατμοσφαιρα... οπως και να εχει γνωριζω οτι η ολη διαδικασια θα φαει αρκετο χρημα και γνωριζω οτι συμφερει να το δωσω και να παρω ενα ετοιμο....αλλα στο ονομα του tune και του αρχι ελληνα καγκουρα εγω θελω να το κανω κομματι κομματι με τα χερια μου... οποτε.....μετα απο συλλογισμο κατεληξα στον gti αλλα να γινει κανονικη μετατροπη και οχι πεταμε ενα μοτερ πανω και τελος.....οποτε 1)σαν κοστος στο περιπου που κυμαινεται ???σαν συνολο να πεις οτι το αμαξι θα βγει και θα πατησει(ζαντες δισκοφρενα αναρτησεις δεν ειναι μεσα τα εχω ηδη στην γωνια και περιμενουν 2)εκτος μοτερ εγκεφαλου σασμαν θα χρειαστω κατι αλλο? 3)αυτη η μετατροπη δηλωνεται κανονικα? 4) ποιον κωδικο μοτερ ψαχνω για την ολη αλλαγη? Edited September 14, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 καλα θα κανεις .καλη επιτυχια...αλλα γιατι δεν βρισκεις ενα ετοιμο 1.8 Τ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 27, 2016 Report Share Posted August 27, 2016 (edited) 23 hours ago , activious said: καλα θα κανεις .καλη επιτυχια...αλλα γιατι δεν βρισκεις ενα ετοιμο 1.8 Τ??? On 26/8/2016 at 9:12 ΠΜ, geo134 said: στο ονομα του tune και του αρχι ελληνα καγκουρα εγω θελω να το κανω κομματι κομματι με τα χερια μου... το λεει ξεκαθαρα ο ανθρωπος! Edited August 27, 2016 by DubbeR_ChRoniS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Επειδή εκανα ακριβως το ιδιο σε Passat ιδια χρονολογιας βεβαια,εβαλα και εγώ 1.8Τ. Θα σου ελεγα να μην το σκεφτεσαι καν,εαν δεν εχεις ριξει λεφτα σε ζαντες,αναρτησεις,φρενα,εξωτερικα,εσωτερικα,οποτε να σου λέιπει ΜΟΝΟ το μοτέρ. Αυτην την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν πολλές ευκαιριές στο *μη επιτρεπόμενο @ URL*,έτοιμες,1.8 turbo,βελτιωμένες,ώστε να γλυτώσεις αρκετά λεφτα. Γιατι μην ξεχνας οτι και να βαλεις το μοτέρ,πόσα λεφτά θες για βελτίωση,γιατι μαμά,είναι μονο μια,οχι το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo134 Posted September 8, 2016 Author Report Share Posted September 8, 2016 καλησπερα στην ομαδα...αφου τα εβαλα κατω και τα ζυγισα και ειδα οτι δεν με παιρνει ουτε απο θεμα συντηρησης ουτε απο θεμα χρηματων να μεταβω απο 14αρη στον 18αρη t εψαξα εναλλακτικες και νομιζω οτι η χρυση τομη ειναι ο 1.6....το δικο μου μοτερ( AHW 75PS 1.4) παρολο την επισκευη που του εκανα τα χιλιομετρα του εχει αρχισει και τα δειχνει(συγκεκριμενα επειδη εγινε επισκευη στην κεφαλη τωρα τσιμπαει απο τα ελατηρια λαδια)..επισης ακουγεται πλεον οτι ειναι κουρασμενο μοτερ με μολις 340000 χιλιομετρα πανω του.... το σκεπτικο ειναι να κρατησω το κοστος χαμηλα αλλωστε το αμαξι δεν το σκιζω σε γενικοτερες γραμμες..αλλα τα 75 αλογα ειδικα για ταξιδι που κανω συχνα πυκνα ειναι λιγα....οχι οτι ο 16αρης ειναι τρομερα καλυτερος αλλα αυτα τα 10-15 αλογα παραπανω σιγουρα θα κανουν την διαφορα μπορει να γινει τετοια αλλαγη?και αν ναι τι χρειαζομαι ??? το αμαξι να δωθει δεν το σκεφτομαι για να προλαβω μερικους....το εβαψα προ διμηνου και εχουν πεσει αρκετα λεφτα επανω του οποτε δεν δινεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Δεν αξιζει. Παρτο ετοιμ8 να γλυτωσεις τα ραβε ξυλωνε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo134 Posted September 8, 2016 Author Report Share Posted September 8, 2016 29 λεπτά πριν , takpanos said: Δεν αξιζει. Παρτο ετοιμ8 να γλυτωσεις τα ραβε ξυλωνε εχω ηδη γραψει οτι δεν υπαρχει περιπτωση να το δωσω μολις βαφτηκε και εχει εχουν πεσει αρκετα χρηματα για μεσα εξω....καλο θα ηταν να διαβαζες οτι εχω γραψει δεν ρωτησα αν αξιζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Ένα μοτερακι 16αρη κομπλε + εγκεφαλο χρειάζεσαι και δεν θα έχεις κανένα προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Εισαι και αγενης κιολας. Δε πειραζει θα τα βρεις μπροστα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 ποιας χρονιας ειναι το αυτοκινητο σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo134 Posted September 8, 2016 Author Report Share Posted September 8, 2016 5 hours ago , takpanos said: Εισαι και αγενης κιολας. Δε πειραζει θα τα βρεις μπροστα σου Δεν Είμαι αγενής απλά έχω εξηγήσει εξαρχής ότι το αυτοκίνητο δεν θέλω να το δώσω ασχετως αν συμφέρει όχι οικονομικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo134 Posted September 8, 2016 Author Report Share Posted September 8, 2016 8 hours ago , mpoukou22 said: Ένα μοτερακι 16αρη κομπλε + εγκεφαλο χρειάζεσαι και δεν θα έχεις κανένα προβλημα Ξερεις ποιον κωδικό μοτερ ψαχνω; Το αμαξι ειναι 11 του 1999 με κωδικο μοτερ ahw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 (edited) ντιζατο ειναι?!?!?!?!? επισης τι μπατζετ υπαρχει στο περιπου? Edited September 8, 2016 by DubbeR_ChRoniS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo134 Posted September 9, 2016 Author Report Share Posted September 9, 2016 1 ώρα πριν , DubbeR_ChRoniS said: ντιζατο ειναι?!?!?!?!? επισης τι μπατζετ υπαρχει στο περιπου? Ναι ντιζατο...το μπατζετ θα κριθει απο τις επιλογες που υπαρχουν ...σε γενικες γραμμες στο 1000 χωρις τα ργατικα καθως εχω ανθρωπο δικό μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 9, 2016 Report Share Posted September 9, 2016 εχεις δυο επιλογες. 1.βρισκεις ενα ντιζατο 16αρι ιδιας χρονιας με το δικο σου...πιθανοτατα θα ειναι 8βαλβιδο....δεν θα δεις και καμια ιδιαιτερη διαφορα στο γκαζι 2.βρισκεις ενα ηλεκτρογκαζο 16βαλβιδο που οι επιλογες ειναι απειρες και απο πολυ περισσοτερα αυτοκινητα του γκρουπ. εχεις AUS AZD BCB BUG (fsi) απο το πολο gti toy 01-02 lupo gti 6speed κτλ κτλ κτλ στη θεση σου θα εβρισκα ενα πολο gti και θα τα πετουσα ολα πανω στο golf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo134 Posted September 9, 2016 Author Report Share Posted September 9, 2016 Απο την στιγμη ομως που αλλαζω απο νυιζα σε ηλεκτρογκαζο δεν θα χρειασει παραπανω μετατροπες; το polo gti ποσα κυβικα-αλογα ειναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 9, 2016 Report Share Posted September 9, 2016 θα χρειαστεις ναι.1.6 16v 125 ps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo134 Posted September 9, 2016 Author Report Share Posted September 9, 2016 2 hours ago , DubbeR_ChRoniS said: θα χρειαστεις ναι.1.6 16v 125 ps Στο περιπου αυτη η αλλαγη ποσο θα κοατισει;επισης ποιον κωδικο μοτερ ψαχνω..και δευτερον αν κοιταζα στον 1.6 οκταβαλβιδο του γκολφ εκτος απο εγκέφαλο μοτερ τι αλλο θα χρειαστω;και αντιστοιχα τι κωδικο μοτερ ψαχνω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted September 10, 2016 Report Share Posted September 10, 2016 Απο ποιας αποψης δεν σε παιρνει,για 1.8? Σαφως καλυτερο μοτερ,με περιθωρια βελτιωσης πολλα,αξιοπιστο,καταναλωση αξιοπρεπεστατη,τελη 20 ευρω πανω! Για μενα ο 1.6 ειναι τσαμπα λεφτα. Μια μετατροπη 1.8 agu και εισαι πενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 10, 2016 Report Share Posted September 10, 2016 11 hours ago , geo134 said: Στο περιπου αυτη η αλλαγη ποσο θα κοατισει;επισης ποιον κωδικο μοτερ ψαχνω..και δευτερον αν κοιταζα στον 1.6 οκταβαλβιδο του γκολφ εκτος απο εγκέφαλο μοτερ τι αλλο θα χρειαστω;και αντιστοιχα τι κωδικο μοτερ ψαχνω; υποθετω πως με 2000 θα εχεις πληρωσει μεχρι και ενα μεγαααααλο σερβις εκτος του βαλε βγαλε μοτερ κτλ. αν θυμαμαι καλα ο ενα ςκωδικος του πολο ηταν ο AVY εβγαζε κ αλλον αλλα δε τον θυμαμαι καθολου αν πας στο 8v θα χρειαστεις και σασμαν οπως και εναν καλο ηλεκτρολογο 5 hours ago , Passatoukos said: Απο ποιας αποψης δεν σε παιρνει,για 1.8? Σαφως καλυτερο μοτερ,με περιθωρια βελτιωσης πολλα,αξιοπιστο,καταναλωση αξιοπρεπεστατη,τελη 20 ευρω πανω! Για μενα ο 1.6 ειναι τσαμπα λεφτα. Μια μετατροπη 1.8 agu και εισαι πενα. προφανως δε τον νοιαζουν ολα αυτα που μπορει απλωχερα να εχεις απο εναν AGU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo134 Posted September 20, 2016 Author Report Share Posted September 20, 2016 Το θεμα δεν ειναι αν με ενδιαφερει τι προσφερει ο agu αλλα οτι αυτη τη στιγμη σαν μεταφορικο μεσο ειναι το μοναδικο και δεν με ενδιαφερουν οι επιδόσεις αυτη την στιγμη οσο το να κανω την δουλειά μου....αντιατοιχος 16αρης 16βαλβιδος ντιζατος δεν υπαρχει σαν τον δικο μου;;;μονο 8βαλβιδος που θελει καλο ηλελτρολογο; Επισης 16αρη βρηκα ολοκληρο αμαξι απο το generation στα 500 ευρω επειδη χρωσταει πολλα σηματα...κατι τετοιο πως φαινεται σαν επιλογή; το αμαξι πηγα το ειδα απο κοντα μηχανικα και σασμαν δουλευει ρολοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted September 21, 2016 Report Share Posted September 21, 2016 Αν φορας τον 1.4 16v κρατας τα ηλεκτρικα σου και παιρνεις εναν 1.6 16V και τον ριχνεις επανω. Στο θεμα της εισαγωγης μπορεις να παρεις την αλουμινενια απο οποιοδηποτε μοτερ 1.4 16V ηλεκτρογκαζο. Στο θεμα της πεταλουδας μπορεις να παρεις την ντιζατη απο polo Gti 6n2. Απο εκει και μετα τα μοτερ αυτα πασχουν στο τομεα της εξαγωγης. Ειναι πολυ φιμωμενα. Ενα χταποδι 4-1 φτιαχτο χωρις τον προκαταλυτη και μια εξατμιση με 2 καζανακια ελευθερα θα δωσουν το κατι παραπανω. Στην εισαγωγη μια καλη φιλτροχοανη θα κανει δουλεια. Αν την τοποθετησεις κατευθειαν πανω στην πεταλουδα θα παρεις και λιγο αρπαγμα. Απο εκει και μετα η λυση γι αυτο το μοτερ ειναι κομπρεσορας. Υπαρχει και η λυση του 2.0 8v που μπορει να τον βρεις σχετικα στα ιδια χρηματα. Και αυτο παρεξηγημενο μοτερ ανεβαινει σχετικα ευκολα με κομπρεσορα,βλεπε Neuspeed, στα 130 κατι αλογα. Απο εκει και μετα, δλδ μετα τα 130-150 αλογα, δεν αξιζει κατι αλλο και ο 20VT ειναι μονοδρομος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 21, 2016 Report Share Posted September 21, 2016 (edited) 18 hours ago , geo134 said: Το θεμα δεν ειναι αν με ενδιαφερει τι προσφερει ο agu αλλα οτι αυτη τη στιγμη σαν μεταφορικο μεσο ειναι το μοναδικο και δεν με ενδιαφερουν οι επιδόσεις αυτη την στιγμη οσο το να κανω την δουλειά μου....αντιατοιχος 16αρης 16βαλβιδος ντιζατος δεν υπαρχει σαν τον δικο μου;;;μονο 8βαλβιδος που θελει καλο ηλελτρολογο; Επισης 16αρη βρηκα ολοκληρο αμαξι απο το generation στα 500 ευρω επειδη χρωσταει πολλα σηματα...κατι τετοιο πως φαινεται σαν επιλογή; το αμαξι πηγα το ειδα απο κοντα μηχανικα και σασμαν δουλευει ρολοι αν δουλευει καλα παρτο.ποιας χρονιας ειναι? Edited September 21, 2016 by DubbeR_ChRoniS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...