Jump to content
mouzouras

Golf 4 1.4 - Απώλεια λαδιων στο κινητήρα.

Recommended Posts

Παρατηρώ κάτω απο το κινητήρα μια μικρή απώλεια λαδιου του κινητήρα γιατι συμπλήρωσα 40 γραμμάρια περιπου προς την πλευρά του ιμαντα κυρίως. Την πανω φλατζα την εχω αλλάξει λογω καμένης βαλβίδας και δεν παρατηρώ διαρροή απο εκεί. Στο συνεργειο ακόμα ψάχνουν πιθανόν λένε κάποια τσιμουδιά. Στο ΚΤΕΟ που πήγα μου είπαν οτι εχει διαρροή απο την κάτω φλατζα. Ειναι κατι σοβαρό αυτό ; Ειναι ακριβή ζημιά ; Εχει συμβεί σε κάποιον αλλο ; Υπόψη εχω 70.000 χιλιόμετρα μόνο και ολο προβληματα και αγοραστο καινούργιο το αμάξι. 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Για ποιο αμάξι μιλάμε και τι μοτέρ?

 

Link to comment
Share on other sites

Τσιμουχα στροφαλου μηπως σου ειπαν ;

Η καρτερ;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση του συνεργείου ειναι πως βρίσκει οτι η διαρροή είναι τελικά μάλλον απο τη φλαντζα στο πανω καπάκι σε μια γωνία χάνει ελάχιστα. Συμπλήρωσε 100 γραμμάρια λάδι στο κινητήρα γιατί είχε χάσει. Εχω την απορία γιατι όμως ; Πριν κανα 2 χρονια που μου ανοιξανε το καπάκι γιατι μου ετρεμε στο ρελαντί και βρέθηκε οτι εχει καμένες 2 βαλβίδες στο πρώτο κύλινδρο την είχαν αλλάξει. Τι μπορει να εγινε ; Ξέρει κανεις ; Τωρα μου λεει το έσφιξα και δεν βλέπω να χάνει. Αστο και βλέπουμε. Εάν συνεχίσει μου λεει πρεπει να το ανοίξουμε για να δούμε. 

 

Μπορει να ειναι η φλατζα μπορει  το σώμα του κινητήρα δεν ξέρω πως μου το είπε. Σίγουρα αυτό θα στοιχίζει κιολας αρκετά. Ξέρει κάποιος πόσο μπορεί να στοιχίσει και γιατί μπορεί να συμβεί αυτό ;

Edited by mouzouras
Link to comment
Share on other sites

Δεν σφιγγεις, ανοιγεις και ξαναβαζεις κολλα στο ψευτοκαπακο. Δεν κοστιζει πολλα.

Οταν μπαινει κολλα και οχι φλατζα(εκ του εργοστασιου) υπαρχει περιπτωση σε καποιο σημειο να μην μπει ομοιομορφα και με τον καιρο νανοιξει και να εχεις μικροδιαρροη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πόρισμα του συνεργείου είναι ότι χάνει από την φλάντζα από την μπροστινή αριστερά πλευρά του κινητήρα όπως τον βλέπουμε, αλλά για να δει με σιγουριά πρέπει λέει να το ανοίξει για να δει εάν φταίει η φλάντζα ή το σώμα του κινητήρα. Πριν δύο (2) χρόνια μου το είχαν ξανανοίξει δύο (2) φορές την πρώτη φορά επειδή μου παρουσίαζε τρέμουλο στο ρελαντί και βρέθηκε να έχει στον πρώτο κύλινδρο 2 καμένες βαλβίδες και μετά από μία βδομάδα ξανά γιατί λέει έχανε από τη φλάντζα νερό. Θα ήθελα την βοήθειά σας. Δηλαδή, το καλύτερο σενάριο είναι να έχει βλάβη η φλάντζα. Σε αυτή τη περίπτωση πόσο περίπου κατ΄ εκτίμηση στοιχίζει αυτό το πράγμα άνοιγμα, φλάντζα, κλείσμο ; Εάν συμβαίνει κάτι με το σώμα του κινητήρα τότε τι γίνεται και για πιο λόγο το έπαθε ; Είναι δυνατό να συμβεί αυτό το πράμα ; Ξέρει κάποιος να μου πει εάν υπάρχει παρόμοιο ιστορικό ;

 

Θερμή παράκληση θα ήθελα την άποψή σας από γνώστες του θέματος. Να ληφθεί υπόψη ότι δεν υπάρχει δυνατότητα για αλλαγή οχήματος, επίσης έχει μόνο 70.000 χιλιάδες χιλιόμετρα, σε άριστη κατάσταση και δεν υπάρχει η δυνατότητα για περαιτέρω έλεγχο σε άλλο μέρος λόγω νησιού.

 

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Αν χανει απο φλατζα για να κλεισει σωστα πρεπει να πλανιαρεις κεφαλη.

Αν δεν εχεις πλανιαρει ισως γι αυτο να μην καθεται σωστα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τελικά βρέθηκε ότι έχανε από την φλάντζα γιατί δεν το είχαν πλανιάρει σωστά λένε. Αυτή είναι η ετυμολογία τους. Μου το έφτιαξαν δωρεάν. Ευτυχώς όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.