Jump to content
giannis_vag90

Golf 5/6 1.4 Tsi - Πρόβλημα με κύλινδρο/πιστόνι (Ανακατασκευή Μοτέρ - Επισκευή) [ΒΜΥ-BLG-CAVD]

Recommended Posts

Τα νεώτερα είναι ότι ο κινητήρας λύθηκε, με εμφανώς ραγισμένο σπασμένο πιστόνι, σπασμένα ελατήρια δεύτερου κυλίνδρου και χαραγμένο κύλινδρο. Οπότε πάμε για αλλαγή κινητήρα. Πήγα από το συνεργείο της Karenta όπου συζήτησα με τον προϊστάμενο service που ήταν φιλικός και με διάθεση να μου αναλύσει την ζημιά και την πορεία αποκατάστασης. Διάρκεια αλλαγής περίπου 25 ημέρες καθώς πρέπει να γίνει παραγγελία από Γερμανία.  Μέχρι τότε κρατάμε το αυτοκίνητο αντικατάστασης για τις καθημερινές μετακινήσεις. Θέλω να διευκρινίσω ότι ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τους συμβούλους service της εταιρείας που πάντα ήταν ευγενικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν στα αυστηρά βέβαια πλαίσια που τους οριοθετεί η εταιρεία τους. Το πρόβλημά μου ήταν και είναι με τις εταιρείες που αντιπροσωπεύουν στην Ελλάδα την VW και την πολιτική που εφαρμόζουν. Πρώτα απ' όλα θέλω να πάρω πίσω το Golfaki γερό και χωρίς άλλα προβλήματα. Η μόνη παρηγοριά μου είναι ότι θα έχω 2 χρόνια εγγύηση. Δεν έχω όρεξη, χρόνο και χρήμα για πραγματογνώμονες, δικηγόρους και παρόμοιες διαδικασίες που δεν ξέρω πόσο καιρό θα κρατήσουν και με αβέβαιο αποτέλεσμα.

Για να επιβεβαιώσουμε οτι ειναι ευγενικοί, πρεπει να μας πεις πρωτα αν πληρώνεις εσυ ή την επισκευή την χρεώθηκε η αντιπροσωπεία?

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Τα νεώτερα είναι ότι ο κινητήρας λύθηκε, με εμφανώς ραγισμένο σπασμένο πιστόνι, σπασμένα ελατήρια δεύτερου κυλίνδρου και χαραγμένο κύλινδρο. Οπότε πάμε για αλλαγή κινητήρα. Πήγα από το συνεργείο της Karenta όπου συζήτησα με τον προϊστάμενο service που ήταν φιλικός και με διάθεση να μου αναλύσει την ζημιά και την πορεία αποκατάστασης. Διάρκεια αλλαγής περίπου 25 ημέρες καθώς πρέπει να γίνει παραγγελία από Γερμανία.  Μέχρι τότε κρατάμε το αυτοκίνητο αντικατάστασης για τις καθημερινές μετακινήσεις. Θέλω να διευκρινίσω ότι ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τους συμβούλους service της εταιρείας που πάντα ήταν ευγενικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν στα αυστηρά βέβαια πλαίσια που τους οριοθετεί η εταιρεία τους. Το πρόβλημά μου ήταν και είναι με τις εταιρείες που αντιπροσωπεύουν στην Ελλάδα την VW και την πολιτική που εφαρμόζουν. Πρώτα απ' όλα θέλω να πάρω πίσω το Golfaki γερό και χωρίς άλλα προβλήματα. Η μόνη παρηγοριά μου είναι ότι θα έχω 2 χρόνια εγγύηση. Δεν έχω όρεξη, χρόνο και χρήμα για πραγματογνώμονες, δικηγόρους και παρόμοιες διαδικασίες που δεν ξέρω πόσο καιρό θα κρατήσουν και με αβέβαιο αποτέλεσμα.

Kατα τη γνώμη μου την πιο πρακτική και αληθοφανή προσέγγιση της βλάβης την έκανε ο dasauto και ο the_winner ,ότι δηλαδή προγήθηκε βλάβη στον κινητήρα και η αντιπροσωπεία άλλαξε την τουρμπινα που έδειχνε με πρόβλημα (κακώς)και μετα αντιλήφθηκε τη βλάβη στον κινητήρα.

Ετσι όπως έμπλεξε η κατάσταση κι εγώ δεν θα έμπλεκα με πραγματογνώμονες και δικηγόρους(πολλά χρήματα και κυρίως εντελώς αβέβαιο αποτέλεσμα μετα΄απο χρόνια).Προσπάθησε για το καλύτερο αποτέλεσμα οικονομικά και τεχνικα στην αντιπροσωπεία.Τώρα ούτε σε άλλο συνεργείο δεν μπορείς πρακτικά να πας.Εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν πριν λυθεί το αυτοκίνητο ,τώρα είναι μονόδρομος(γνώμη μου).

Για να επιβεβαιώσουμε οτι ειναι ευγενικοί, πρεπει να μας πεις πρωτα αν πληρώνεις εσυ ή την επισκευή την χρεώθηκε η αντιπροσωπεία?

Ο ορισμός του trolling Edited by ankarage
Link to comment
Share on other sites

Προς kostask 106 - Η αλλαγη κινητηρα θα κοστίσει 1.175,00 ευρώ

 

Προς ankarage - Θα το ξαναγράψω όταν βγήκε η ζημιά στην τουρμπίνα δεν είχα ένδειξη βλάβης μηχανής - μόνο λαδιών, αυτή βγήκε μετά από την αλλαγή της τουρμπίνας

 

Προς nikoskallithea - Τι σχέση έχουν οι σύμβουλοι service με τις αποφάσεις και την πολιτική της εταιρείας; Κάνουν τον σάκο του box μεταξύ πελατών, μηχανικών και εταιρείας. Τα παράπονα μου έχουν να κάνουν με την εταιρεία και τους μηχανικούς. Σε παρακαλώ, επειδή δεν μπορώ να στο απαγορεύσω, θέλω να σταματήσεις να ποστάρεις από δω και πέρα σε αυτό το θέμα καθώς άρχισες επιθετικά "καλό κουράγια ή φούνταρε το σε καμιά ρεματιά" και συνεχίζεις. Απ ότι καταλαβαίνω δεν έχεις όρεξη για διάλογο και ανταλλαγή απόψεων - μόνο τρολάρισμα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τελικά το συνολικό κόστος για την ανικανότητά τους από την πρώτη ημέρα που πήγες εκεί ποιο είναι?

Θα το ξαναγράψω δεν είμαι ειδικός ούτε μηχανικός αλλά σε ανάλογες περιπτώσεις που έχω διαβάσει μέσα στο forum δεν έγινε αλλαγή μηχανής. Γιατί κάνουν σε εσένα? Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει? Θα σου αντικαταστήσουν όλη τη μηχανή με καινούρια ή μόνο τα χαλασμένα τμήματα με ανακατασκευασμένα ανταλλακτικά??? Η εγγύηση θα αφορά όλα τα τμήματα της μηχανής ή μόνο το μπλοκ και το σπασμένο πιστόνι?? Πόσο θα στοίχιζε μια επισκευή σε έναν καλό μηχανικό έξω? 

Link to comment
Share on other sites

Το θεωρητικό κόστος τουρμπίνας ήταν 1.850 ευρώ και κινητήρα 6.750,00 πάντα με ανταλλακτικά ανταλλαγής. Τελικά κατέληξε 950 για τουρμπίνα και 1150 για κινητήρα. Θα αντικατασταθεί το σύνολο του κινητήρα με καινούργιο επειδή είχε χαραχθεί ο κύλινδρος (αυτό το είδα πεντακάθαρα) από το σπασμένο πιστόνι. Το τούρμπο η αντιπροσωπείο δεν το επισκευάζει το αλλάζει. Για επισκευή τούρμπο έξω μου είπαν γύρω στα 400 οπότε αποφάσισα αντικατάσταση με 950 ώστε να έχω 2 χρόνια εγγύηση. Την ίδια εγγύηση θα έχει και ο νέος κινητήρα, με μεγάλη δική μου επιφύλαξη τι εννοεί ή Kosmocar εγγυηση. Όπου Ρώτησα εκτός Karenta αυτές οι τιμές δεν έπαιζαν πουθενά. Και εγώ περιμένω από Γερμανία απάντηση αλλά χωρίς μεγάλες προσδοκίες. Απλά τα σκαω και συνεχιζω, μαλλον,περιμένοντας τι άλλο μπορεί νάμου συμβει.

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή για αντικατάσταση κινητήρα είναι περιέργως πολύ χαμηλή πάντως. Εύχομαι αίσιο τέλος.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητηρας κατα 90% δεν θα ειναι καινούριος αλλα ανακατεσκευασμενος οπως κανουν και με τις αντλιες νερου τουρμπινες και αλλα. Η τιμη του κινητηρα οντως ειναι πολυ μικρη μεταχειρισμενος κινητηρας στο εμποριο ελλαδα παιζει απο 1200 και πανω χωρις να ξερεις την ποιοτητα του

Link to comment
Share on other sites

Τελευταίο update για το Golfaki (ένα μήνα μετά από το τελευταίο post μου), όπου θα αναθεωρήσω πολλά από αυτά που αρχικά πίστευα και έλεγα.

 

Σήμερα και μετά από δύο μήνες γκρίνιας, επιστολών και στεναχώριας παραλάβαμε το επισκευασμένο Golf μας. Αλλάχθηκαν turbo και κινητήρας (κυλινδροκεφαλή, μπλοκ, πιστόνια κλπ). Αργήσαμε λίγο λόγω καθυστέρησης στην εισαγωγή του νέου κινητήρα. Όλα φαίνονται μια χαρά. Χθες κάναμε με τον σύμβουλο service μία αρκετή μεγάλη βόλτα και όλα λειτουργούσαν ρολόι, (σύμφωνα με την μικρή μου εμπειρία πάντα)

 

Θέλω να ευχαριστήσω και από εδώ τους συμβούλους service της Karenta Μηλιαράκη, κύριους Αγγελόπουλο και Τσαρή. Παρά όλη την γκρίνια, τις φωνές και αμφισβήτηση που έδειξα, ήταν ΠΑΝΤΑ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ.

Ομολογώ ότι με αντιμετώπισαν με ευγένεια και προθυμία να με ενημερώσουν, παρότι έβλεπαν ότι ήμουν καχύποπτος και πολύ επιφυλακτικός. Και μέσα από το forum θέλω να ζητήσω συγγνώμη αν κάποια στιγμή παραφέρθηκα (χωρίς πιστεύω να ήμουν αγενής)

Αυτό άλλωστε τους είπα και προσωπικά, ότι το πρόβλημά μου ήταν αρχικά με την Kosmocar και την Karenta και όχι με αυτούς. Αλλά και η Karenta τελικά αποδείχθηκε πολύ καλή στην παροχή υπηρεσιών, αφού όλο αυτό το διάστημα των δύο μηνών, μας είχε παραχωρηθεί ένα UP ως αυτοκίνητο αντικατάστασης αλλά και στο τέλος μας έκανε μια γενναία έκπτωση στην ήδη μειωμένη τιμή επισκευής που είχαμε συμφωνήσει.

Παρότι ήμουν αρχικά οργισμένος η αντιμετώπιση που έλαβα με έκανε να αναθεωρήσω. Επειδή είμαι ελεύθερος επαγγελματίας παρέχοντας υπηρεσίες (οπότε ξέρω να εκτιμώ την παροχή της καλής υπηρεσίας και συμπεριφοράς), θέλω να πω ότι θα συνεχίσω να εμπιστεύομαι το επίσημο service της Karenta για την συντήρηση και τις επισκευές στο Golf. Τα ανθρώπινα λάθη μπορεί να γίνουν από τεχνικούς κάθε επίσημου service  (που ίσως και να μην έγιναν στην περίπτωσή μου και να ήταν τυχαίο γεγονός), μπορεί να γίνουν όμως και από κάποιον σε μη εξουσιοδοτημένο. Το επίσημο όμως σου προσφέρει την εγγύηση εργασίας που είναι βασική και την πολιτισμένη συμπεριφορά. Και τείνω να συμφωνήσω με αυτό που μου είπε χθες ο κύριος Τσαρής "οι εργαζόμενοι κάνουν τις εταιρείες", που ειδικά στην περίπτωση της Karenta Μηλιαράκη ισχύει απόλυτα.

 

Για τον επίσημο εισαγωγέα Kosmocar θα ήθελα να ομολογήσω ότι απαντούσαν άμεσα και εγγράφως σε όλες μου τις ερωτήσεις (που ήταν και πολλές) - χωρίς να είμαι σε θέση να γνωρίζω την περαιτέρω επέμβαση τους στο πρόβλημά μου

 

Για την εξυπηρέτηση πελατών της Γερμανίας που απευθύνθηκα μέσω αναλυτικής επιστολής, θέλω να πω απλά ότι με μία ψυχρή απάντηση με παρέπεμψαν στον επίσημο εισαγωγέα χωρίς πιστεύω να διάβασαν καν την επιστολή μου

 

Τέλος ευχαριστώ όλα τα μέλη που ασχολήθηκαν με το πρόβλημα που είχα και συνέβαλαν με γνώμες και συμβουλές

 

Είμαι ανοιχτός σε κάθε ερώτηση φίλων του forum εφ' όσον ξέρω και μπορώ να απαντήσω.

Link to comment
Share on other sites

Ποιό ήταν το τελικό κόστος για εσένα ως καταναλωτής ?

 

 

Καλά χιλιόμετρα από δω και στο εξής.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το ύφος αλλά έχεις χαλάσει δυο-τρία χιλιάρικα για μια βλάβη που δεν έμαθες ποτέ τι ήταν και πόσο θα στοίχιζε η επισκευή της έξω (μάλλον τα μισά...) και μας λες τώρα πόσο λάθος έκανες και πόσο ευχαριστείς τον αντιπρόσωπο????????

Συμπέρασμα???? Σε έχουν απειλήσει με αγωγή για συκοφαντική δυσφήμηση...

Τρέξτε όλοι στις αντιπροσωπείες μην χάσετε.... 

 

Μην αναγάγεις το θέμα σε προσωπική αντιπαράθεση.

Καθένας μπορεί να λέει και να γράφει τη γνώμη του, δεν χρειάζεται να ειρωνευόμαστε τους υπολοίπους.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το ύφος αλλά έχεις χαλάσει δυο-τρία χιλιάρικα για μια βλάβη που δεν έμαθες ποτέ τι ήταν και πόσο θα στοίχιζε η επισκευή της έξω (μάλλον τα μισά...) και μας λες τώρα πόσο λάθος έκανες και πόσο ευχαριστείς τον αντιπρόσωπο????????

Συμπέρασμα???? Η είσαι υπο αγωγή (φαρμακευτική...) ή σε έχουν απειλήσει με αγωγή για συκοφαντική δυσφήμηση...

Τρέξτε όλοι στις αντιπροσωπείες μην χάσετε.... 

Άκρως προσβλητικός........

 

Με το κουμπάκι αναφορά, για να μην συνεχίζονται τα off topic.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οφείλω ένα μεγάλο respect στον φίλο Βασίλη Παπαδόπουλο. Με κατάλαβες μπαγάσα. Τους τελευταίους δύο μήνες με την Γκόλφω στο συνεργείο επισκεπτόμουν  ψυχίατρο και έπαιρνα 4 Lexotanil την ημέρα. Επίσης χθες αφού πλήρωσα, η γυναίκα μου πήρε το αυτοκίνητο και εγώ κρατήθηκα σιδηροδέσμιος στα μπουντρούμια της Karenta, όπου οι υπάλληλοι και τεχνικοί της εταιρείας έρχονταν κάθε δέκα λεπτά και έσβηναν τα τσιγάρα τους πάνω στο ημίγυμνο κορμί μου, μέχρι να ανασκευάσω τις αρχικές κατηγορίες μου. Στο τέλος υποχώρησα, ζήτησα ένα tablet και έκανα την παραπάνω δήλωση μετάνοιας. Επίσης πλέον η υπόθεση είναι στους δικηγόρους, όπου η Karenta μου ζητάει με αγωγή 100.000.000 ευρώ και δημόσια διαπόμπευση στην επόμενη έκθεση αυτοκινήτου.

Μακάρι να σου έμοιαζα φίλε Βασίλη. Εσύ που οδηγάς το καλύτερο VW που κυκλοφορεί στους Ελληνικούς δρόμους, που κάνεις service στο πιο ψαγμένο εξειδικευμένο συνεργείο επειδή δεν μπορεί κανένας εξουσιοδοτημένος να σε πιάσει κορόιδο, που αν πάθει κάτι το VW σου το επισκευάζεις στην μισή τιμή (επειδή είσαι Ο Βασίλης Παπαδόπουλος και μόνο αυτό μετράει στην αγορά). Εσύ κυκλοφορείς στα καλύτερα μαγαζιά, με τις ωραιότερες γυναίκες, έχεις την καλύτερη και πιο προσοδοφόρα δουλειά στην Ελλάδα και η λάμψη της προσωπικότητάς σου επισκιάζει τα πάντα γύρω σου. Δυστυχώς δεν μπορώ να σε φθάσω. Συνέχισε φίλε Βασιλη να μοιράζεις πόνο σε όλους εμάς τους αδύνατους που δεν μπορούν να πλησιάσουν καν το μέγεθος της δικής σου προσωπικότητας και εξυπνάδας

 

Η αντιπαράθεση δεν οδηγεί πουθενά, απεναντίας κουράζει τα υπόλοιπα μέλη που διαβάζουν το θέμα.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη πληρωσες συνολικα 950 για την τουρμπινα και 650 για την αλλαγη μηχανης? Το αυτοκινητο αντικαταστασης ηταν δωρεαν? Επισης αν καποιος γνωριζει στο φορουμ ας μας πει ποσο θα στοιχιζε εξω η επισκευη για το σπασμενο πιστονι αν ειχε γινει απο την αρχη σωστη διαγνωση της ζημιας? Νομιζω τοτε θα μπορεσουμε να εχουμε ενα καλυτερο συμπερασμα για την συνολικη σταση της αντιπροσωπειας

Edited by andreas_petrop
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη 1600 συνολο απο την αρχη? Σιγουρα ειναι καλη τιμη για αλλαγη τουρμπινας και μηχανης αλλα για την συνολικη σταση τους και πριν τους βαλεις τις φωνες δεν ξερω αν θα ημουν τοσο ικανοποιημενος. Τωρα αφου εχεις εγγυηση ειναι λογικο να μεινεις εκει για τα επομενα χρονια... Ευχομαι απροβληματιστα χλμ απο εδω και περα.... Η εγγυση αφορα μονο το σπασμενο πιστονι η ολο το μοτερ?

Edited by andreas_petrop
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ Ανδρέα για τις ευχές.

Όχι από την αρχή. Αρχική turbo 1.600 περίπου που έγινε 975. Αρχική κινητήρα 6,800 περίπου που έγινε 1.150. Και τελική συνολική 1,600

Ότι έγραψα σαν γεγονότα ισχύει και δεν τα αναιρώ. Και η Kosmocar και η Karenta είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις με στόχο το κέρδος. 

Πιστεύει κανένας ότι ακόμα και δικαστικά να πήγαινα θα έβγαζα άκρη; Και με τι κόστος (επισκευής και δικαστικών εξόδων;)

Άλλωστε μέσα σε αυτό το διάστημα ρώτησα και έμαθα ότι και οι δύο ζημιές δεν είναι σπάνιες (μάλλον συχνές μου τις χαρακτήρισαν μηχανικοί σε εξουσιοδοτημένα και εξειδικευμένα VW) στους κινητήρες CAV.

Δεν αποκλείω η τόσο χαμηλή τιμή επισκευής να είναι έμμεση αναγνώριση ευθύνης από τις εταιρείες Kosmocar (κατασκευαστικού λάθους κινητήρα CAV ) και Karenta (πιθανού επισκευαστικού λάθους στην αντικατάσταση του turbo). Αυτό είναι κάτι που δεν θα το μάθω ποτέ. 

Όμως επειδή νομίζω ότι αδίκησα τους εργαζομένους (κυρίως τους συμβούλους sevice και ίσως τους τεχνικούς) αρχικά, γι' αυτό τώρα με πιο ψυχρό μυαλό 2 μήνες μετά, ένοιωσα την ανάγκη να τους ευχαριστήσω, καθώς θα μπορούσαν μετά από όσα είπα και έκανα, να με αντιμετωπίσουν αλλιώς, πιο ψυχρά.

Το ίδιο και οι δύο εταιρείες (αρχική τιμή turbo 1.600 ευρώ και κινητήρα 6.800 περίπου). Και 50% έκπτωση να μου έδιναν λόγω ανταλλακτικών αντικατάστασης τα 4,200 θα ήταν πολλά για εμάς.

όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post, οι σύμβουλοι service είναι ο σάκος του μποξ μεταξύ του πελάτη και των τεχνικών / διοίκησης. Αυτοί είναι υποχρεωμενοι να ακούν το κράξιμο από τον πελάτη, έχοντας την πίεση από την διοίκηση αλλά και να δικαιολογούν τα όποια λάθη των μηχανικών. Και επειδή από θέση ευθύνης σε προηγούμενη μισθωτή εργασία μου, έχω υπάρξει σάκος του μποξ (διοίκησης και πελάτών / προμηθευτών) ξέρω τα συναισθήματα.

 

Πράγματι έχω δύο χρόνια εγγύηση, θα μπορούσα να απευθυνθώ σε άλλο εξουσιοδοτημένο, αλλά δεν θα το κάνω λόγω της συμπεριφοράς που έλαβα. Άλλωστε κανένας δεν μου εξασφαλίζει ότι αλλού θα είναι καλύτερα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα μέλη Vipernk και basilispapadopoulos δέχτηκαν τις ανάλογες προειδοποιήσεις.

Παρακαλώ να πέσουν οι τόνοι και να σταματήσουν οι προσωπικοί διάλογοι και αντιπαραθέσεις εντός του θέματος.

 

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως το λέει ο τίτλος...........

Αμάξι με 55.000χλμ σε 5,5 χρόνια, όλα σε ατούρμπιστες μικροδιαδρομές εντός Αθήνας και με 3 ταξίδια προς Θεσσαλία όλα και όλα και αυτά με cruise control στα 140χλμ και ΟΜΩΣ το ρημάδι έσπασε 2 πιστόνια.......... Εννοείται ότι η επισκευή περιλαμβάνει κ λοιπά περιφεριακά όπως οδηγούς βαλβίδων, ελατήρια, καδέρες, τουρμπίνες κλπ κλπ κλπ.

 

Φυσικά η Καρέντα κάνει τον κινέζο και τρέχα γύρευε τώρα.........

 

Έχει κανείς σας άποψη για παρόμοια περιστατικά?? 

Link to comment
Share on other sites

Καλα ξεμπερδέματα, κοστος σου ειπαν?

ΣΑΦΩΣ δε το πήγα στην VW αλλα σε δικό μου συνεργείο. 2 με 2,5 χιλιάρικα θα μου πάει.......

 

Τουρμπο καδενες κλπ γιατι να αλλαξεις?

Αφού σπασανε τα πιστόνια, τα θραύσματα περάσανε κ στη τουρμπίνα κ τις κάναν ζημιά. Είχε κάνει τζόγο.

Δε την άλλαξα, μου φέρανε κιτ επισκευής κ άλλαξα φτερωτή, άξονα κ τα πάντα όλα. Εργοστασιακά κομμάτια. Στην ουσία μόνο το κέλυφος έμεινε το ίδιο...

 

επιδημία..... :sorry:

Ξέρεις πολλά? 

Εγώ πάντως ρωτώντας μηχανικούς κ ρεκτιφιέ, μαθαίνω ότι είναι ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ Πολλά :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.