Jump to content
giannis_vag90

Golf 5/6 1.4 Tsi - Πρόβλημα με κύλινδρο/πιστόνι (Ανακατασκευή Μοτέρ - Επισκευή) [ΒΜΥ-BLG-CAVD]

Recommended Posts

καλησπερα 

το διαγνωστικο βγαζει οτι εχει προβλημα ο 4 κυλινδρος 

η μιζα δεν κανει καποιον περιεργο θορυβο 

το μονο που κανει το βγαζει σαν βλαβη το πρωι αλλα αν το σβησω και το ξαναβαλω μπροστα δεν εχει κανενα προβλημα

εχεις αντιμετωπισει κατι παρομοιο;

 

Link to comment
Share on other sites

Έλεγξε οπωσδήποτε μπεκ και πολλαπλασιαστές. Η αρχή είναι να το βάλεις πάνω στο διαγνωστικό

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πηγα σε μηχανικο και μου ειπε τα μπεκ δεν καθαριζονται αλλαζουν και κοστιζει μονο το μπεκ περιπου 280€+εργασια οποτε θελει ψαξιμο 

υστερα αν δεν ειναι αυτο κοιταμε βαλβιδες και καπακι οποτε φτανουμε σε ψηλα κοστολογια και παλι δεν ξερω τι θα συναντησουμε

αναρρωτιεμαι κι εγω δλδ πρεπει να αλλαξω μηχανη για να επισκευασω ενα προβλημα 

αν ειναι προβλημα βαλβιδων γιατι το κανει μονο στην πρωτη εκκινηση;και δεν το κανει και οταν κινειται;

αλλαξα μπουζι και πολλαπλασιαστη παλι το ιδιο

Link to comment
Share on other sites

Παρε μια συμπιεση.

Αν ειναι πολυ χαμηλη στον 4ο θελει μπεκ και μετα κοιτας για πιστονι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , gtse said:

σε golf v tsi που εχω τα γνησια πάνε κοντα στα 220€ το ενα

+ το κιτάκι τοποθέτησης του καθενός 15-18Ε

 

Αλλαγή μπεκ μόνο στο προβληματικό.

 

@manos1 αν έχεις νεότερα κάνε μας ένα update!

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν είχα πάει πριν λίγο καιρό για πρόγραμμα και επειδή έβγαζε ένα missfire ελενξαμε τα μπούζια και το δεύτερο ήταν σε αθλια κατάσταση. Τα αλλαξαμε και μετά από 5k χιλιόμετρα, επειδή έβαλα τελικό ακουγόταν ένα ρετάρισμα στο ρελαντί και το πήγα για έλεγχο. Όταν βγάλαμε τα μπούζια πάλι, όλα ήταν κομπλέ εκτος από το δεύτερο... Η ακίδα ήταν τελείως άσπρη σαν καμένη. Ο μάστορας έκανε έναν έλεγχο συμπίεσης και ο δεύτερος κύλινδρος έβγαζε την μιση πίεση από τους υπολοιπους. Μου λέει έχει φθαρεί το πιστόνι και ο κύλινδρος και γενικά παίζει ζημια 1800+ euro. Η πρώτη μου σκέψη είναι να το πουλήσω αλλα μετά σκέφτομαι ότι δεν αξίζει να το δώσω 5 χιλιαρικα ενώ εχω σκάσει αλλα ποσα από την στιγμή που το πήρα. Είναι καλύτερο να αλλάξω ολο το μοτέρ η να επισκευάσω το δικό μου? Ένα καινούργιο μοτέρ ποσο περίπου πάει? Υπάρχει κάποιο άλλο μοτέρ από gti πχ που μπορεί να ταιριάζει? 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου!! Απο gti μπαίνει αλλα ειναι ολόκληρη ιστορία και θα φτάσεις σε ενα ποσό τι τάξεως 6000-7000 χιλιάρικα, πάρε 4 πιστόνια καινούργια wossner με 750€, πες στον μηχανικό σου να παει το μπλοκ στον ρεκτιφιέ να κανει ενα γυάλισμα στους κυλίνδρους να δει εαν εχουν κάποιο σημάδι απο τυχόν ζημιά στο πιστονι, και βάλτα πάνω, άλλαξε και μεταλα μπιελών και εισαι οκ, μοτερ μεταχειρισμένο δεν αξίζει να πάρεις γιατι δεν ξερεις σε τι κατασταση θα ειναι και πόσο κάψιμο θα εχει φάει, φτιάχνεις το δικό σου για να ξερεις τι σου γινετε. Το μοτερ σου πόσα χιλιόμετρα εχει;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , parentis said:

Καλημέρα φίλε μου!! Απο gti μπαίνει αλλα ειναι ολόκληρη ιστορία και θα φτάσεις σε ενα ποσό τι τάξεως 6000-7000 χιλιάρικα, πάρε 4 πιστόνια καινούργια wossner με 750€, πες στον μηχανικό σου να παει το μπλοκ στον ρεκτιφιέ να κανει ενα γυάλισμα στους κυλίνδρους να δει εαν εχουν κάποιο σημάδι απο τυχόν ζημιά στο πιστονι, και βάλτα πάνω, άλλαξε και μεταλα μπιελών και εισαι οκ, μοτερ μεταχειρισμένο δεν αξίζει να πάρεις γιατι δεν ξερεις σε τι κατασταση θα ειναι και πόσο κάψιμο θα εχει φάει, φτιάχνεις το δικό σου για να ξερεις τι σου γινετε. Το μοτερ σου πόσα χιλιόμετρα εχει;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Το αμάξι μου έχει 90,000 χιλιόμετρα. Στα 80,000 έφτιαξα καδένα χρονισμού .. Έχεις να προτείνεις κανέναν καλο μάστορα από αθηνα? Υπάρχει πρόβλημα να το μετακινώ έτσι το αυτοκίνητο για λίγο καιρό?

Link to comment
Share on other sites

Στα 75000 kh ο κινητήρας χάλασε χωρίς δική μου υπαιτιότητα , ( κόλλησε το έμβολο και χάραξε τον κύλινδρο ) με αποτέλεσμα να χρειάζεται ολική αντικατάσταση κινητήρα!!!! Φυσικά εκτός εγγύησης.Η αγορά του αυτοκινήτου έγινε το 2010. Η  KOSMOCAR, με εκπρόσωπο τον κ. Παπανδρέου ,το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν  μια έκπτωση, δηλαδή από 7500 χιλιάδες να πληρώσω 2500. Για αυτούς φταίει η βενζίνη ..... και όχι ο κινητήρας. !!!! Δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για τον κινητήρα !!!!  Η Carenta  με τον νέο υπεύθυνο του service και τον κ. Σωτηριάδη μεσολάβησε να μου φτίαξουν το αυτοκίνητο. Είμαι πολύ απογοητευμένος, καθώς εχει χαλάσει και άλλες 2 φορές με σημαντικές ζημιές το αυτόματο κιβώτιο DSG. Μάλλον έκανα λάθος επιλογή που πήρα VW......!!!!! Φυσικά όλα τα service έγιναν κανονικά στην carenta. Μόλις το έφτιαξα, και θα το πουλήσω !!!! 

Link to comment
Share on other sites

Κότσου

Έκανες  τρεις  ίδιες  δημοσιεύσεις (τις  πρώτες σου)  για  να  πεις  ότι  σου  χάλασε  το  αμάξι  , θα  στο  φτιάξουν  πιθανώς  τσάμπα  και  μας  λες  ότι  θα  το  πουλήσεις.

Σε  παρακαλώ  κοινοποίησε  και  τον  αριθμό  πλαισίου  ώστε  να  προφυλαχθεί  ο  υποψήφιος  αγοραστής  και  για  να  είναι  πλήρης  οι  δημοσιεύσεις σου.

Η  δημοσίευση  ισχύει  και  για  τις  άλλες  δυο  ίδιες.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ! 

 

Golf 6 2009 μοντέλο 160 άλογα ! 87000 χιλιόμετρα ! 

 

Ενας ήχος από το μοτέρ σαν φτερωτή κάπου κάτω από το τιμόνι μέσα στο μοτέρ ακούγεται έντονα (τάκα τάκα ) σαν τρακτέρ ! Το συνεργείο Άλλαξε καδένα μιας κ είχε κ αυτή πρόβλημα άνοιξε το καπάκι είδε της βαλβίδες οι οποίες μου είπαν πως η 5 μόνο δούλευαν σωστά ! Ο ήχος συνεχίζεται κ το συνεργείο μου λέει να αλλάξω μοτέρ ! Έχει κανείς καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι ; ευχαριστώ εκ τον προτέρων ! 

 

Edited by rakalos
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , rakalos said:

Καλησπέρα ! 

 

Golf 6 2009 μοντέλο 160 άλογα ! 87000 χιλιόμετρα ! 

 

Ενας ήχος από το μοτέρ σαν φτερωτή κάπου κάτω από το τιμόνι μέσα στο μοτέρ ακούγεται έντονα (τάκα τάκα ) σαν τρακτέρ ! Το συνεργείο Άλλαξε καδένα μιας κ είχε κ αυτή πρόβλημα άνοιξε το καπάκι είδε της βαλβίδες οι οποίες μου είπαν πως η 5 μόνο δούλευαν σωστά ! Ο ήχος συνεχίζεται κ το συνεργείο μου λέει να αλλάξω μοτέρ ! Έχει κανείς καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι ; ευχαριστώ εκ τον προτέρων ! 

 

πήγαινε σε άλλο συνεργείο. μάλλον δεν στον χρονισαν καλα και χτυπασαν  οι βαλβιδες.

τον ήχο τον ακους μέσα από το μοτερ?

 

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν είναι μέσα από το μοτέρ είναι εξωτερικά του ! Τον είχα τον έκανε κ πριν την αλλαγή κανένας ! 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να τον εντοπίσεις αν ανοίξεις το καπώ?

Μήπως είναι οι φτερωτές των ανεμιστήρων ?

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μου είπαν πως πρέπει να είναι πιστόνι ! Τι να πω ρε παιδιά .... θέλουν να ανοίξουν το μοτέρ ! 

Link to comment
Share on other sites

Αν εχει μετρηθει η συμπιεση, ευκολο, μπορει να φανει βλαβη στο πιστονι (στον κυλινδρο).

Να ξερεις οτι αν το λειτουργεις με προβλημα στο πιστονι κανεις ζημια στο στροφαλο και στο μπλοκ με πολλαπλο κοστος. Μου κανει εντυπωση ομως στο ποστ 4 αναφερεις οτι δεν ειναι μεσα απτο μοτερ.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.