Jump to content
giannis_vag90

Golf 5/6 1.4 Tsi - Πρόβλημα με κύλινδρο/πιστόνι (Ανακατασκευή Μοτέρ - Επισκευή) [ΒΜΥ-BLG-CAVD]

Recommended Posts

http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f112/golf-118-tsi-engine-failures-service-campaign-24s4-44540-116.html  
Μια χαρα κανουν καλύψεις... απλα εδω δεν τους ετρεξε κανεις... τοσες περιπτωσεις... αν ειναι δυνατον... δεν παιζει να υπαρχει πιο αναξιοπιστη εκδοση αυτοκινητου και αν βαλεις και το dsg ...μιλαμε για επος...
Παντως σε φιλο που συνεβει και ο μαστορας ειναι καλος γνωστης της φιρμας... και εχει λυσει πολλα tsιi του ειπε να το σουλουπωσουν και να το στειλει... εκτος αν ηθελε να το κρατησει και πηγαινε για  ολικη ανακαταστευη πιστονια-μπεκ-μικρο-υλικα-αντλια(εσταζε)-σετ καδενας και γραναζι μεταβλητου δηλαδη 3.500 χαλαρα... για ενα αυτοκινητο με 95.000 χιλ καινουριο!
 
 


Απαράδεκτη αντιμετώπιση. Και ο άλλος που θα το πάρει δηλαδή δεν έχει δώσει €?
Άπαξ και βγάλει πρόβλημα κοιτάξτε να γίνει σωστή δουλειά.


Sent from my iPad using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/23/2017 at 1:35 ΜΜ, _notis said:

κατάλαβα..

 

Την περίπτωση να κάνω όλα τα παραπάνω την αποκλείω οικονομικά, αλλά λέω αν έχει θέμα το πιστόνι που είναι πολύ πιθανό γιατί να μην μου το ξανακάνει? αφού ουσιαστικά δεν διορθώνω το πρόβλημα.. και πρέπει να δω και τα μπεκ.. 

 

misfires είχες?

Καταρχήν θα πρέπει να δεις από που ξεκίνησε το πρόβλημα. Εαν έχει θέμα με μπεκ (π.χ είναι βουλομένο) τότε το πιστόνι δεν είχε θέμα αλλά ράγισε από φτωχό μείγμα. Εαν τώρα τα μπεκ σου είναι μια χαρά τότε το πιστόνι ήταν απλός σε ελατοματική παρτίδα και θα αλλάξει και τα 4.

 

Ναι είχα missfires περισσότερο σε χαμηλές στροφές (1500-2500) και ειδικά όταν κρατούσα σταθερή ταχύτητα στις συγκεκριμένες στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρθηκαν, εδώ να είναι μαζεμένα, καλά ξεμπερδέματα και πάλι εύχομαι.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν καποιες ενεργειες προληπτικες ? Δηλαδη αν καποιος φτανει στα 100.000 να κανει 2-3 διερευνησεις ...πχ Μετρηση συμπιεσης... ή Ελεγχο μπεκ (οσο μπορουν να ελεγθουν τα συγκεκριμενα) . Και ποσο κοστιζουν

Link to comment
Share on other sites

On 12/27/2017 at 7:46 ΜΜ, thanos.k said:

Υπαρχουν καποιες ενεργειες προληπτικες ? Δηλαδη αν καποιος φτανει στα 100.000 να κανει 2-3 διερευνησεις ...πχ Μετρηση συμπιεσης... ή Ελεγχο μπεκ (οσο μπορουν να ελεγθουν τα συγκεκριμενα) . Και ποσο κοστιζουν

Ναι, αυτά τα 2 που είπες είναι προληπτικές ενέργειες μπορείς να τα κάνεις.

Τώρα για τιμή εργατικών δεν γνωρίζω, πάντως έλεγχος/καθαρισμός μπεκ είναι γύρο στα 10-14ευρω ανα μπεκ.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν καποιες ενεργειες προληπτικες ? Δηλαδη αν καποιος φτανει στα 100.000 να κανει 2-3 διερευνησεις ...πχ Μετρηση συμπιεσης... ή Ελεγχο μπεκ (οσο μπορουν να ελεγθουν τα συγκεκριμενα) . Και ποσο κοστιζουν


Παρε μια συμπιεση οταν αλλαξεις μπουζι τιποταλλο.
Αμα εχεις μεγαλες αποκλισεις το ξανα συζηταμε.

Μεχρι τοτε μην ανησυχεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Ποια ειναι η αναμενωμενη ενδειξη συμπιεσης;

Εμενα οταν ο μηχανικος μετρησε το δικο μου του εβγαλε σταθερα 150 κ στους 4 κυλινδρους :-/

Με ποσα θα επρεπε να ειμαι ικανοποιημενος;

Edited by sierra_sotiropoulos
Link to comment
Share on other sites

On 12/27/2017 at 7:46 ΜΜ, thanos.k said:

Υπαρχουν καποιες ενεργειες προληπτικες ? Δηλαδη αν καποιος φτανει στα 100.000 να κανει 2-3 διερευνησεις ...πχ Μετρηση συμπιεσης... ή Ελεγχο μπεκ (οσο μπορουν να ελεγθουν τα συγκεκριμενα) . Και ποσο κοστιζουν

Από τι μου είπε ο μηχανικός μου λογικά αν το είχα 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

 

Τελικά ανοίχτηκε το μοτερ, τα γνωστά και εγώ, σπασμένο πιστόνι αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής το μπλοκ του κινητήρα φαίνεται οκ. Ο μηχανικός μου μου πρότεινε να αλλάξω ένα πιστόνι και όλα τα ελατήρια με ενισχυμένα aftermarket.

 

Για το θέμα της πρόληψης μου ανέφερε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα παρά μόνο να παρακολουθούμε για Missfires. Είχε πολλές επικαθίσεις και από εκεί είχα και τις προαναφλέξεις από τις οποίες πήρα και το πιστόνι στο χέρι. Μου πρότεινε να βάλω πρόγραμμα καθώς αυτός θα προστατεύει περισσότερο με τις ανάλογες ρυθμίσεις και φυσικά καλή βενζίνη.

 

Οπότε αλλάζω

Ελατήρια & πιστόνι 

service τουρμπίνας

γυάλισμα του μπλοκ κινητήρα

αντλία νερού

και όχι έχει να κάνει με το καπάκι που είναι χάλια, βαλβίδες κτλ

.. και βλέπουμε

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδιά, νέος κάτοχος golf mk6 tsi 160 και άρχισαν τα προβλήματα με το καλημέρα! Εννοείται το πήρα μεταχειρισμένο με 140.000 χλμ βιβλίο σέρβις ενημερωμένο και πολύ καλοσυντηρημενο. Δε πρόλαβα να κάνω 50χλμ από τη στιγμή της αγοράς και άναψε check engine, epc, τρέμουλο στο ρελαντί και τα γνωστά... Το αποτέλεσμα ;; Επισκευή μοτέρ, ρεκτιφιέ καινούργια έμβολα και όλα τα παρελκόμενα! Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν κάποιος το χει κάνει (που σίγουρα το χει) να μου πει εντυπώσεις κ αν αντιμετώπισε ξανά πρόβλημα καθώς και κάτι που πρέπει να προσέξω. Το αμάξι βρίσκεται ήδη λυμένο στο συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

On 26/3/2018 at 11:11 ΜΜ, Giannis_vag said:

Καλησπερα παιδιά, νέος κάτοχος golf mk6 tsi 160 και άρχισαν τα προβλήματα με το καλημέρα! Εννοείται το πήρα μεταχειρισμένο με 140.000 χλμ βιβλίο σέρβις ενημερωμένο και πολύ καλοσυντηρημενο. Δε πρόλαβα να κάνω 50χλμ από τη στιγμή της αγοράς και άναψε check engine, epc, τρέμουλο στο ρελαντί και τα γνωστά... Το αποτέλεσμα ;; Επισκευή μοτέρ, ρεκτιφιέ καινούργια έμβολα και όλα τα παρελκόμενα! Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν κάποιος το χει κάνει (που σίγουρα το χει) να μου πει εντυπώσεις κ αν αντιμετώπισε ξανά πρόβλημα καθώς και κάτι που πρέπει να προσέξω. Το αμάξι βρίσκεται ήδη λυμένο στο συνεργείο.

Φίλε από ιδιώτη ή από έμπορο το πήρες?

Τι βλάβη έχει το μοτέρ σου, πες μας πιο αναλυτικά..

Link to comment
Share on other sites

On 29/3/2018 at 9:57 ΠΜ, max said:

Φίλε από ιδιώτη ή από έμπορο το πήρες?

Τι βλάβη έχει το μοτέρ σου, πες μας πιο αναλυτικά..

Φίλε μου το πήρα από έμπορο, το πρόβλημα το παρουσίασε 50χλμ μετά την αντιπροσωπεία από όπου το πήρα ! Το πρόβλημα ήταν ότι έσπασε το πιστόνι του κυλίνδρου Νο 1. Εννοείται ότι αναγνώρισε ότι έχει ευθύνη για αυτό η έκθεση και μου κάλυψε μόνο τα ανταλλακτικά εφόσον εγώ δε θέλησα να το επισκευάσει ο ίδιος μιας και ήταν ford. Πειτε μου τη γνώμη σας 

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην εκανες μεγαλο λαθος που πηρες την συγκεκριμενη εκδοση κινητηρα...  πρεπει να βρεις ενα συνεργειο εξειδικευμενο στα vw . Ολη η Ελλαδα κοιτα να τα ξεφορτωθει...  (Το ιδιο εχω με 101.000 και καθε μερα λεω...σημερα θα γινει...)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά. Έιμαι κάτοχος ενός golf 6 με το 1.4 160 hp. Είχε περίπου 4 βδομάδες που στο ρελαντί είχε ένα μικρό τρέμουλο, λίγο πιο ήπιο από αυτό του ρεταρίσματος. Δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία γιατί είχε γίνει και στο αυτοκίνητο σέρβις χωρίς ο μηχανικός να έχει εντοπίσει κάτι. Εντωμεταξύ τελευταία έβλεπα υψηλές καταναλώσεις. Προχθές ανάβει το λαμπάκι εκείνο που δεν θέλουμε να βλέπουμε… αυτό της μηχανής. Μόλις είχα βάλει μπροστά το αμάξι και περίμενα να ζεσταθεί. Το σβήνω και το ξαναβάζω μπροστά και το λαμπάκι έσβησε. Κάνοντας το μια βόλτα και διανύοντας απόσταση 70 χιλιομέτρων (μου έκαψε σε αυτά τα χιλιόμετρα 20ευρώ βενζίνη…και όμως ναι) παρατήρησα ότι το αυτοκίνητο δεν είχε δύναμη, δεν άρπαζε όπως πριν. Εχθές πήγα σε ένα κοντινό συνεργείο το αμάξι για να το μπριζωσουν γιατί ο μηχανικός μου ηταν κλειστός και αυτό που έδειξε ήταν αποτυχία 1ου κυλίνδρου. Παίρνει συμπιέσεις και ο πρώτος κύλινδρος είχε 70 λέγοντας μου ότι μάλλον να θέλει αλλαγή το πιστόνι και τιμή περίπου 2000 ευρώ μαζί με καδένα. Εσείς τι λέτε?? Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι πιο απλό?? Υπάρχει κανένας εδώ με παρόμοιο πρόβλημα???

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Wellcome to the club! Μεταχειρισμένο το πήρες? Αν ψάξεις μέσα στο forum θα βρεις τις απαντήσεις που ψάχνεις για έναν από τους πιο προβληματικός κινητήρες που κατασκευάστηκαν τα τελευταία χρόνια.

Edited by andreas_petrop
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ΟΠΟΊΟΣ ΈΧΕΙ ΌΡΕΞΗ ΤΟ ΔΙΑΒΆΖΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΥ GOLF ΜΟΥ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΌΡΑΣΑ ΜΈΧΡΙ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΆΤΗΣΑ.

 

Golf mk5 TSI 140hp 2008,το αγόρασα τον Ιούλη(2018) σε πολύ καλή τιμή με 267000 χιλιόμετρα.Ολα καλά ενώ διαπίστωσα στον πρωτο μήνα πτώση στην απόδοση δεν έμπαινε το τούρμπο.Αλλαξα N75 και σκαστρα ολα μια χαρά το αμάξι επανήλθε και γραμμικοτατο άριστο.Τον Αύγουστο διαπίστωσα μερικές διακοπές και άναψε λαμπάκι,ήταν πολλαπλασιαστης 2ου κυλινδρου,πάει και αυτό.Μετα απο εβδομάδα λαμπάκι ξανα,πήγα στο συνεργείο και ήταν ο καταλύτης,δεν είχα διάθεση να δώσω χρήματα να τον αλλάξω όποτε τον ανέλυσα με αποτελεσμα να πηγαίνω με το λαμπάκι ανοικτό λόγω του καταλύτη για τους επόμενους μηνες.

 

Το αμάξι μια χαρά μετά από κάποια χιλιομετρα πήγα για το σέρβις του που αλλακτηκαν λάδια, φίλτρα βενζίνης,λαδιου,aircondition και μπήκε φαρμακο βενζίνης για τον καταλύτη.Συνεχιζω να κυκλοφορώ κανονικά και αρχες Δεκέμβριου διαπιστωσα διακοπές ενώ κυλούσε το αμάξι σε κάποιες στροφές πήγα συνεργείο ξανα και αλλάξαμε όλα τα μπουζι αφου έτσι και αλλιώς θα αλλάζοντας μπας και φταίνε αυτά.Επισης ξεχασα να αναφέρω μετά από κάποιο διάστημα της αγοράς του αμαξιού διαπίστωσα ότι όταν ήμουν στο ρελαντί το αμάξι έτρεμε πολυ λίγο  αλλά το θεώρησα φυσιολογικό όπως και ο μάστορας.Τελοςπαντων μετά την αλλαγη των μπουζι το τρεμουλο στο ρελαντί δεν σταματησε.Κυκλοφορουσα ξανα κανονικά έκανε τις βόλτες μου ώσπου μια νύχτα που επεστρεφα σπίτι και το αμάξι είχε γυρίσει στα 280000 χιλιομετρα,μόλις πάρκαρα το αμάξι έκανε έντονες διακοπές και έπεφταν οι στροφές ενώ άναβοσβηνε το λαμπάκι και όταν σταμάτησε το λαμπάκι σταμάτησαν και οι διακοπές.Λεω μόλις γυρίσει μερα θα παω στον μάστορα.Το ξεκινάω το πρωί μια χαρά και ξεκινάω να πάω όλα μια χαρά ώσπου όταν έκανα ένα άνοιγμα ξανάρχισε τις διακοπές όταν πατούσα το γκάζι έκανε έντονες διακοπές ενώ άναβοσβηνε λαμπακι.Φτανω στο μαστορα του λέω τι γίνεται και απευθείας διαγνωστικό το οποίο μας έβγαζε ότι 1ος πολλαπλασιαστής δεν λειτουργουσε.Αφαιρουμε τους πολλαπλασιαστες και τα μπουζι και βρήκαμε ότι το μπουζι του πρώτου πολλαπλασιαστής ήταν καμένο διαλυμένο,εγώ παραξενεφτηκα λόγω του ότι είχαμε αλλάξει τα μπουζι 2 εβδομάδες πριν ολοκαινουργια και ξαφνικά καμενο; Ο μάστορας αγχώθηκε μπας και τα κομμάτια πορσελάνης μεινανε μέσα στο πιστόνι. Αφου βγάλαμε που τα βγάλαμε τσεκαραμε και το compression και στα 4 πιστόνια και ήταν μια χαρά όλα στο ίδιο και χωρίς κάποια πτώση.Τελοςπαντων μου αλλάζει το ένα το μπουζι,σταυρονουμε τους πολλαπλασιαστες,ξεκινάμε την μηχανή όλα μια χαρά και μου είπε απλά τώρα να προσέχουμε από το πιστόνι που πιθανόν να πήγαμε κομμάτια από το μπουζι μέσα.Φευγω λοιπόν από το συνεργείο και ώσπου να φτάσω σπίτι κάνω ξανα ένα άνοιγμα πάλι διακοπές κοψίματα και άναβοσβηνε λαμπάκι και απέξω ακουγόταν ένας έντονος θόρυβος από την μηχανή το αμάξι ενώ βρισκόταν στις 3χιλ στροφές έκανε σαν ντίζελ.Παω σπιτι και ήταν ένας φίλος μου λέει ακούγεται περιεργα το αμάξι σου..στο ρελαντί έκανε έντονο θόρυβο και λέω θα το αφήσω σπίτι ήταν και θα το δώσω να πάει να πάρω κάτι άλλο.

 

Αν αναρωτιεστε γιατί δεν πήρα τον μάστορα τηλεφωνο ξανα  είναι διοτι εκείνες τις μέρες ήταν που έκλεισαν όλα τα συνεργεία ήταν γιορτές και εγώ κουράστηκα να τρέχω συνεχεια στον μάστορα έτσι αλιως είχα ήδη αποφασίσει να πάρω άλλο αμάξι.Την επόμενη μέρα ήρθε φίλος και το ξεκινήσαμε μαζί στο σπίτι και μου λέει ο ήχος του θυμίζει καδένα χρόνισμου και όντως μπήκα και youtube είδα βίντεο και είναι πολύ παρομοίως ο ήχος μιας προβληματικής καδένας. Και με 280000 χιλιόμετρα λογικά είναι πως θα ήθελε αντικατασταση αν δεν του την άλλαξε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.Τελοςπαντων από τις 29 Δεκεμβρίου 2018 μέχρι τωρα 11 Ιανουαρίου 2019 το αμάξι καθεται στο γκαράζ και το ξεκιναω που και που το αφήνω να ζεσταθεί,κάνει σαν τρακτέρ,ο θόρυβος παραμένει και επίσης αναβοσβήνει το λαμπακι check engine.Τελος κινητήρες TSI για μένα τώρα περιμενω να βρω άλλο αμάξι. ΤΕΛΙΚΉ ΔΙΆΓΝΩΣΗ ΚΑΤΆ ΠΟΛΎ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΚΑΔΈΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ Η ΤΡΥΠΗΜΕΝΟ ΠΙΣΤΟΝΙ.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Τι περίμενες από ένα δυνατό και ''ειδικό'' αυτοκίνητο 10 ετών με  267.000Κ χλμ;

Να το πηγαίνει ο προηγούμενος έως 120 χλμ. τελική;

Είμαι σίγουρος ο τύπος-οι; το ευχαριστήθηκε-αν;, σίγουρα το έχει-ουν; σκίσει πολλάκις και το ξεφορτώθηκε-αν;. 

Δεν σου φταίνε σε τίποτα οι TSI κινητήρες.

  

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά στο 267000 χιλιάδες χιλιόμετρα 'σταμάτησα' να διαβάζω.... Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με πάνω από 25000 χιλιόμετρα τον χρόνο, που ο προηγούμενος το είχε κατά ευχαριστηθεί! Δεν είναι θέμα μόνο tsi κινητήρων φίλε μου, αμάξι μεταχειρισμένο με τόσα χιλιόμετρα, περιμένεις και είναι λογικό να σου βγάλει προβλήματα. Μιας και λες ότι είσαι για άλλο αυτοκίνητο πια, αυτό με τα χιλιόμετρα πρόσεξε το. Φιλικά το λέω. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι πως όλοι ξέρουμε πως οι συγκεκριμενοι κινητήρες έχουν βγει με προβλημα από την αρχή και στην συνέχεια τους.Εχω ήδη φίλους που είχαν και εκείνοι από αυτά ήδη τους έχουν σπασει μοτέρ,πηδαγε το δόντι της καδένας,συνέχεια αλλάζανε πολλαπλασιαστες και μπουζι για να είναι σίγουροι για τυχών προβληματα και επίσης προβληματα με την πολλαπλή εισαγωγης.Γενικα αυτά τα αμάξια ειναι να τα τρέχεις από πίσω και να τα φροντίζεις συνεχώς μπας και σου βγάλουν βλάβη στο τέλος.Και είχα ακούσει συμβουλη σε αυτά τα αμάξια να φοράνε αγωνιστικά μπουζι και πολλαπλασιαστες για να αντέχουν και να έχουν μακροζωία,δηλαδή λες και είναι καποιο evolution η subaru που δίνεις και 300-400 ευρώ για ένα απλό σερβις.Δεν έχω θέμα με κανεναν ούτε θέλω να θιξω, γνώμη είναι και δεν είναι ο μόνος που παραπονεθηκε για αυτά τα αμαξια

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, SCORPIONS said:

Προσωπικά στο 267000 χιλιάδες χιλιόμετρα 'σταμάτησα' να διαβάζω.... Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με πάνω από 25000 χιλιόμετρα τον χρόνο, που ο προηγούμενος το είχε κατά ευχαριστηθεί! Δεν είναι θέμα μόνο tsi κινητήρων φίλε μου, αμάξι μεταχειρισμένο με τόσα χιλιόμετρα, περιμένεις και είναι λογικό να σου βγάλει προβλήματα. Μιας και λες ότι είσαι για άλλο αυτοκίνητο πια, αυτό με τα χιλιόμετρα πρόσεξε το. Φιλικά το λέω. 

Να σε καλά φίλε θα προσέξω στην συνέχεια.Και επίσης αυτό που θέλω να προσθέσω είναι ότι υπάρχουν τόσα αυτοκίνητα π.χ. Ιάπωνες που έχουν τέτοια χιλιόμετρα και δεν έχουν βγάλει το παραμικρό..Επίσης ο γείτονας μου έχει golf mk4 tdi και τώρα πλησιάζει στα 400.000 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.Αυτο είναι το θέμα με τα συγκεκριμένα golf δεν είναι ότι τα είχα να αντέξουν μια ζωή ,ήξερα ότι θα εμφανίσει προβληματα,έκανα  το λάθος και το πήρα διότι βιαζομουν και μολιε το ειδα ενθουσιαστικα..μαυρο χρωμα ,σπορτ εμφανιση και χωρις γρατσουνιες,ήξερα είχε δύναμη που όντως είχε,άνεση και οικονομία τουλάχιστον για τις διαδρομές που έκανα.

Edited by vwmk5gtgtitsi
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , vwmk5gtgtitsi said:

Να σε καλά φίλε θα προσέξω στην συνέχεια.Και επίσης αυτό που θέλω να προσθέσω είναι ότι υπάρχουν τόσα αυτοκίνητα π.χ. Ιάπωνες που έχουν τέτοια χιλιόμετρα και δεν έχουν βγάλει το παραμικρό..Επίσης ο γείτονας μου έχει golf mk4 tdi και τώρα πλησιάζει στα 400.000 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.Αυτο είναι το θέμα με τα συγκεκριμένα golf δεν είναι ότι τα είχα να αντέξουν μια ζωή ,ήξερα ότι θα εμφανίσει προβληματα,έκανα  το λάθος και το πήρα διότι βιαζομουν και μολιε το ειδα ενθουσιαστικα..μαυρο χρωμα ,σπορτ εμφανιση και χωρις γρατσουνιες,ήξερα είχε δύναμη που όντως είχε,άνεση και οικονομία τουλάχιστον για τις διαδρομές που έκανα.

Δεν αμφιβάλλω φίλε μου οτι υπάρχουν αυτοκίνητα με περισσότερα χιλιόμετρα. Αλλά εδώ μιλάμε για Μεταχειρισμένο με ήδη 267000 χιλιόμετρα(αλήθεια εταιρικό αμάξι ήταν?) που Δεν ξέρεις πως το είχαν δουλέψει οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες //ιδιοκτήτης( για παράδειγμά είχαν πρόγραμμα πάνω? το είχαν πειράξει ή ήταν πάντα μαμά? /το έσκιζαν με κρύο κινητήρα? ). Δεν μπορείς λοιπόν να Μην περιμένεις προβλήματα το είπες και ο ίδιος . Δεν είναι λοιπόν μόνο θέμα tsi. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα και δεν τα έχεις κάνει εσύ να ξέρεις πως δουλεύτηκε /προσεχτηκε ο κινητήρας. 

Edited by SCORPIONS
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, SCORPIONS said:

Δεν αμφιβάλλω φίλε μου οτι υπάρχουν αυτοκίνητα με περισσότερα χιλιόμετρα. Αλλά εδώ μιλάμε για Μεταχειρισμένο με ήδη 267000 χιλιόμετρα(αλήθεια εταιρικό αμάξι ήταν?) που Δεν ξέρεις πως το είχαν δουλέψει οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες //ιδιοκτήτης( για παράδειγμά είχαν πρόγραμμα πάνω? το είχαν πειράξει ή ήταν πάντα μαμά? /το έσκιζαν με κρύο κινητήρα? ). Δεν μπορείς λοιπόν να Μην περιμένεις προβλήματα το είπες και ο ίδιος . Δεν είναι λοιπόν μόνο θέμα tsi. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα και δεν τα έχεις κάνει εσύ να ξέρεις πως δουλεύτηκε /προσεχτηκε ο κινητήρας. 

Δεν ήταν εταιρικό αμάξι και πάντα μαμά.Εγω ήμουν ο 3ος ιδιοκτήτης,ο 2ος που το είχα αγοράσει ήταν μηχανικός και σε αυτόν το πήγαινα για όποτε χρειαζόταν και είχα πρόβλημα.Το μόνο που ξέρω από αυτόν που είχαμε μιλήσει το αμάξι καθόταν για 1-2 μήνες στο σπίτι και του ήταν περιττό διότι είχε και αλλά αμαξια,ετσι τον βρήκα εγώ και το αγορασα από αυτόν.Μονη αλλαγή που του έκανα ήταν ότι εβαλα αγωνιστικό φιλτρο και τώρα το αφαιρεσα φυσικά και έβαλα πίσω το εργοστασιακό κουτί του. Τώρα το αμάξι έχει 280025 το οποίο και κάθεται στο γκαραζ μέχρι να βρω άλλο.

Edited by vwmk5gtgtitsi
Link to comment
Share on other sites

κοίτα να δεις από την στιγμή που έσπασε μπουζί έπρεπε να ανοιχτεί δεν έπρεπε να κάνει ούτε χιλιόμετρο μεγάλο λάθος του μάστορα αλλά λογικό γιατί με αυτόν τον τρόπο δεν ανέλαβε την ευθύνη του ελαττωματικού μπουζί. όταν σου έδωσε το αμάξι σου είπε ότι αν πέρασε πορσελάνη μέσα θα το πάρεις στο χέρι ή απλά το πήρες με δικιά σου ευθύνη?

 

επίσης είναι γνωστό ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει θέμα στην καδένα όταν το πήρες ρώτησες εάν εχει αλλαχθεί ποτέ ?

επίσης το έβαλε σε διαγνωστικό να δει εάν ο χρονισμός είναι οκ? στο δικό μου δεν έκανε κάποιο θόρυβο αλλά είχε βγάλει λάθος ότι κάποια στιγμή ήταν εκτός χρονισμού οπότε αλλάχτηκε χωρίς προβλήματα

 

το κακό με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι ότι βγάζει θέματα ( εγώ άνοιξα κινητήρα λόγω προβλήματος από μπεκ) αλλά στην περίπτωση σου ήταν και διάφορα άλλα θέματα όπως όταν σου έκανε διακοπές και αλλά δεν το φόρτωσες αλλά πήγε οδικώς στον μάστορα . έσπασε μπουζί αλλά οκ εάν περάσαν οι πορσελάνες μέσα δεν πειράζει και άλλα τετοια

το να ανοίξεις μοτέρ και να αλλάξεις πιστόνια και λοιπά θες περίπου 2000€ αλλά μετά θα ξέρεις ότι ο κινητήρας σου είναι άψογος αλλά ........ σε μάστορα γνώστη.

Link to comment
Share on other sites

267.000 χλμ χωρίς γρατσουνιές και η σπορ εμφάνιση σε έκαναν να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που ήξερες από γνωστούς όπως ο ίδιος πάντα λες για τα προβλήματα του. Και μετά διαμαρτυρεσαι?! Δεν έχει λογική ούτε η αγορά που έκανες ούτε τα παράπονά σου ούτε ο μηχανικός σου. Είναι σαν να παντρεύτηκες γυναίκα και έβαλες για κουμπάρο τον πρώην σύζυγο! Μας δουλεύεις!!!!

Edited by basilis.tsi.122
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.