Jump to content
giannis_vag90

Golf 5/6 1.4 Tsi - Πρόβλημα με κύλινδρο/πιστόνι (Ανακατασκευή Μοτέρ - Επισκευή) [ΒΜΥ-BLG-CAVD]

Recommended Posts

Γράψε ακριβώς τι έκανες και θα σου πω

Link to comment
Share on other sites

Ρεκτιφιέ, αλλαγή οδηγούς εξαγωγής κόλλησαν, κεφαλάρι, πλανιάρισμα, φρεζάρισμα, 8 οδηγούς καινούριους + εισαγωγής.

Καδένες αλλαγή, ελατήρια, κουζινέτα, τσιμούχες στο κεφαλάρι.

Link to comment
Share on other sites

Στο ρεκτιφιέ μέτρησαν οβάλ?

Είναι η συνηθέστερη λάθος μέτρηση γιατί μετά θες κατέβασμα όλο το μοτέρ και ανεβαίνουν τα εργατικά και η εργασία στο ρεκτιφιέ.

Πολλές φορές δηλαδή ο πελάτης οικονομικά ζορίζεται και σου λέει απτο να τον χάσω κάνε drop in να τελειώνουμε.

 

Γράφεις γενικά ρεκτιφιέ αλλά έτσι όπως τα λες πρέπει να πέταξαν μέσα σε οβάλ κύλινδρο τα ίδια πιστόνια με άλλα ελατήρια. (έβαλες μαμά ή ότι ναναι ? )

Καλό θα ήταν να άλλαζες τα μπεκ λαδιού με νέο p/n και την αντλία λαδιού με καινούργια. Η αντλία συνοδεύεται με νέο ακροφύσιο και υπάρχει τεχνική οδηγία που τη συνδέει με το νέο p/n στο κιτ καδένας, οπότε θέλει λιγάκι ψάξιμο. Στο λέω μιας και το άνοιξες και τα άλλαξες όλα, αλλιώς μετά τις

200Κ χλμ.

 

Στρώσιμο με 10w40 semi για 1000χλμ και μετά αλλαγή σε λεπτόρρευστο θα ήταν καλύτερα, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν παίζει ρόλο στη δική περίπτωση.

Γράψε λίγο αναλυτικά αν μπορείς τι έγινε.

 

Έχω μετρήσει Tsi, με 70000 και είχε οβαλ και έχω μετρήσει και με 120000 και ήταν καλύτερο.

Στα μοτέρ αυτά βέβαια που έγιναν σφυρίλατα, μπορείς να παίξεις με τις ανάλογες επιλογές σε πιστόνι (ανάλογα το "φούσκωμά" του και την ανοχή που χρειάζεται για να γλιτώσει το ρεκτιφιέ)

 

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν , nikdev said:

Στο ρεκτιφιέ μέτρησαν οβάλ?

Είναι η συνηθέστερη λάθος μέτρηση γιατί μετά θες κατέβασμα όλο το μοτέρ και ανεβαίνουν τα εργατικά και η εργασία στο ρεκτιφιέ.

Πολλές φορές δηλαδή ο πελάτης οικονομικά ζορίζεται και σου λέει απτο να τον χάσω κάνε drop in να τελειώνουμε.

Στην ουσία επισκευή έκαναν...

24 λεπτά πριν , nikdev said:

 

Γράφεις γενικά ρεκτιφιέ αλλά έτσι όπως τα λες πρέπει να πέταξαν μέσα σε οβάλ κύλινδρο τα ίδια πιστόνια με άλλα ελατήρια. (έβαλες μαμά ή ότι ναναι ? )

Τα πιστόνια δεν είχαν κάτι, άφησα τα ίδια... Ο 1 κύλινδρος είχε ψιλογρατσουνιά μέσα...

 

24 λεπτά πριν , nikdev said:

Καλό θα ήταν να άλλαζες τα μπεκ λαδιού με νέο p/n και την αντλία λαδιού με καινούργια. Η αντλία συνοδεύεται με νέο ακροφύσιο και υπάρχει τεχνική οδηγία που τη συνδέει με το νέο p/n στο κιτ καδένας, οπότε θέλει λιγάκι ψάξιμο. Στο λέω μιας και το άνοιξες και τα άλλαξες όλα, αλλιώς μετά τις

200Κ χλμ.

 

Στρώσιμο με 10w40 semi για 1000χλμ και μετά αλλαγή σε λεπτόρρευστο θα ήταν καλύτερα, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν παίζει ρόλο στη δική περίπτωση.

Γράψε λίγο αναλυτικά αν μπορείς τι έγινε.

Από τότε 5w30 φοράω. Αν βάλω πιο παχύρευστο νομίζω δεν λύνει το πρόβλημα...

Θα δοκιμάσω άλλη μάρκα. Σίγουρα έχει διαφορά. Θα δω και castrol τώρα.

 

24 λεπτά πριν , nikdev said:

Έχω μετρήσει Tsi, με 70000 και είχε οβαλ και έχω μετρήσει και με 120000 και ήταν καλύτερο.

Στα μοτέρ αυτά βέβαια που έγιναν σφυρίλατα, μπορείς να παίξεις με τις ανάλογες επιλογές σε πιστόνι (ανάλογα το "φούσκωμά" του και την ανοχή που χρειάζεται για να γλιτώσει το ρεκτιφιέ)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να το ξαναλύσεις και να πάει για ρεκτιφιέ με 77άρι πιστόνι ή 76,5 με μεγάλη ανοχή και σωστό ακριβείας ρεκτιφιέ.

 

Το λάδι που γράφω είναι για στρώσιμο, στη δική σου περίπτωση είναι άνευ ουσίας.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έπεσες σε μεγάλα μαστόρια κρίμα..

Link to comment
Share on other sites

εγω με την ιδια με αλλαγη ελατηριων με καινουργια και λαδι 5w40 του αλλαζω λαδι καθε 10.000 χιλ το κατεβαζει λιγο αλλα δεν θελει συμπληρωμα η επισκευη εγινε στα 140.000 και τωρα εχω 180.000 χωρις κανενα προβλημα και με προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2016 at 4:56 ΜΜ, manos1 said:

καλησπερα ειμαι κατοχος golf v gt και εχω προβλημα το πρωι στην εκκινηση 

1)μου κανει μπερδεματα και μολις πεφτουν οι στροφες σε κανονικο επιπεδο μου βγαζει check το οποιο ξανασβηνει

2)αν το σβησω και το ξαναβαλω μπροστα δεν μου βγαζει βλαβη

3)εχω ενδειξη καταναλωσης στον υπολογιστη ταξιδιου το οποιο σιγα σιγα ερχεται σε κανονικα επιπεδα

4)μου βγαζει βλαβη στον κυλινδρο 4 αντικατεστησα μπουζι και πολλαπλασιαστη και παλι το ιδιο

5)ο κινητηρας οταν κινειται δεν ξαναβγαζει check

εχεις καποιος αντιμετωπισει κατι αντιστοιχο;

Φίλε καλησπέρα.τι έκανες με το πρόβλημα αυτό γιατί μόλις άρχισε να κα ει το ίδιο και το δικό μου?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πολύς κόσμος ταλαιπωρείται με τη εταιρία και κυρίως με την αντιπροσωπεία της

ορίστε και η δική μου ιστορία για παρηγοριά 

 

Edited by themata
Link to comment
Share on other sites

 

Golf gt 170 v 245.000χλμ.Εδω και 3 μηνες ακουγοταν στο ρελαντι τακ τακ εντονα.Ωστηρια μου είπαν μηχανικοί αλλαξα λαδι από 5 30 πηγα σε 5 40 ελατωθηκε αλλα μετα ξαναηρθε ο θόρυβος.Τις τελευταίες μέρες ποιο έντονος και σε διαδρομη δύσκολη ανηφόρα κατηφόρα με αφησε εκανε στο πατημα γκαζιού ένα γκρ ηκρ δεν ανεβαζε .Στο τελος επερνε μπρος δυσκολα και στο τελος μου έδειξε δεν είχε λάδια. Ενώ δεν είχα απώλεια από κάτω.Βεβαια οταν το έβαζα μπρος κάπνιζε οποτε ηρθε οδικη και το πξηε στο συνεργείο όπου τα νεα ηταν αλλαγή μηχανης.Τι να κανω να παρω μηχανη τι να προσέξω να αλλάξω και καδενα ταυτόχρονα.;Αλλαγή τούρμπο εγινε Μάρτιο καινουριο υπόψιν.Ποσο κανει μια μεταχειρισμενη μηχανη ποσο θα μου βγει ολο το πακετο;

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ανοιξε κεφαλαρι να δεις αν ηταν πιστονια (ποσα σπασμενα κι αν εκανε γραμμες στο μπλοκ) γι αρχη, ή κεφαλη οπως ισχυριζεται το συνεργειο σου.

 

Μοτερ απο 900Ε εως 2000Ε βρισκεις

 Αναλογα την κατασταση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμπλεξες. Να κατέβει το παλιο μοτέρ να δούνε αν συμφέρει η επισκευή, αλλιώς πέτα πάνω ενα κανουργιο

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 21/8/2020 at 1:27 ΜΜ, nikdev said:

Ανοιξε κεφαλαρι να δεις αν ηταν πιστονια (ποσα σπασμενα κι αν εκανε γραμμες στο μπλοκ) γι αρχη, ή κεφαλη οπως ισχυριζεται το συνεργειο σου.

 

Μοτερ απο 900Ε εως 2000Ε βρισκεις

 Αναλογα την κατασταση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Πρεπει να κατεβει μηχανη για να δει αυτα?Ετσι και αλλιως θα αλλαχτει ειτε με τον ειτε με τον αλλον τροπο.Τι να προσεξω στην μεταχειρισμενη?Πανω της εχει καδενα και αντλια νερου?Να κρατησω τα δικα μου τι προτεινεις?

Link to comment
Share on other sites

Κεφαλαρι θα βγαλει - καρτερ θ ανοιξει, δεν θέλει κατεβασμα.

 

Αντλια λαδιου αν η δικιασου εχει λιγα χλμ να την κρατησεις.

 

Καδενα να μπει νεα κομπλε και μαζι το καινουργιο σωληνακι της αντλιας λαδιου. Αυτα με vin στη vw θα στα δωσουν ολα.

Υπαρχει τεχνική οδηγια.

 

Αντλια νερου κρατα την καλυτερη

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26/8/2020 at 6:42 ΠΜ, nikdev said:

Κεφαλαρι θα βγαλει - καρτερ θ ανοιξει, δεν θέλει κατεβασμα.

 

Αντλια λαδιου αν η δικιασου εχει λιγα χλμ να την κρατησεις.

 

Καδενα να μπει νεα κομπλε και μαζι το καινουργιο σωληνακι της αντλιας λαδιου. Αυτα με vin στη vw θα στα δωσουν ολα.

Υπαρχει τεχνική οδηγια.

 

Αντλια νερου κρατα την καλυτερη

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Παιδια δεν βρισκω μηχανη blg.Εδω στην θρακη.niked τι μου προτεινεις να κανω .Ο μηχανικος δεν μου ειπε τι ακριβως εχει χωρις να ανοιξει τιποτα το ειδε απλα οτι δεν μπορει να παρει μπρος και καλυτερα μου ειπε μηχανη.Εχω την εντυπωση πως δεν θελει να ασχολεηθει.λες να φτιαξω την ηδη δικη μου και ποσο κοστος λες αν οντως χρειαζεται ποολλα πραγματα.Υπαρχει περιπτωση μηχανη να μην φτιαχνεται?Τι μου προτεινεις να του πω.Λεγοντας τα και παιρνοντας απαντηση θα καταλαβω πολλα τι σκεφτεται

Link to comment
Share on other sites

Αφού ο κινητήρας έφτασε τα 245.000.000χλμ. σου προτείνω να έρθεις σε επαφή με το Wolfsburg.

Που ξέρεις, μπορεί οι Γερμανοί να ζητήσουν τον κινητήρα σου και να σου στείλουν καινούργιο ή ανακατασκευασμένο.

Link to comment
Share on other sites

Αφού ο κινητήρας έφτασε τα 245.000.000χλμ. σου προτείνω να έρθεις σε επαφή με το Wolfsburg.
Που ξέρεις, μπορεί οι Γερμανοί να ζητήσουν τον κινητήρα σου και να σου στείλουν καινούργιο ή ανακατασκευασμένο.
Ηρθα σε επαφή και μου πρότειναν να σου πω να εισαι ποιο ευγενικος και λιγότερο είρωνας.Καλημερα

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το να ανοίξει ένας μηχανικός κινητήρα και να ασχοληθεί πρέπει να το εχει μεράκι.

Θέλει τρέξιμο σε μηχανουργεία ανταλλακτικά και κυρίως γνώσεις κλπ.

Το 80% θα σου πουν πάρε άλλον και θα στον περάσουμε 

Link to comment
Share on other sites

1. Πρέπει να βρεις ένα συνεργείο της προκοπής να το λύσεις το αυτοκίνητο γιατί εκεί θα μείνει 99% και θα επισκευαστεί.

2. Αν δεν λύσεις, δεν θα δεις την έκταση της ζημιά και τι πρέπει να φτιάξεις-αλλάξεις -> κόστος.

Μπορείς να βάλεις και bmy ή bwk είναι τα ίδια μοτέρ.

 

Αν δεν βγάζεις άκρη τώρα, μετά που θα λύσεις και θα έχεις κι άλλα προβλήματα ή νέο μοτέρ θα βγάλεις πιστεύεις ?

 

Κάνε μια οδική στη χειρότερη και πήγαινε αλλού

 

Θεσσαλονίκη ίσως και Καβάλα θα βρεις σίγουρα μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Μια ερώτηση σχετική με πιστόνια. Αξίζει να βάλεις ιμιτασιόν για μείωση κόστους, ή δεν είναι εμπιστοσύνης οπότε καλύτερα αυθεντικά; 

Link to comment
Share on other sites

kolbenschmidt αν βρηκες βαλε


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

βρηκα μοτερ ανακατασκευασμενο καδενα επανω 2ης γεννιας και πιστονια επισης 2ης.Ειναι bmy και οχι blg αλλα ολα επανω του ειναι blg.Κολες γνησιες vw χρονισμενο μου ειπε και στα 1000 ευρω

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας, θα ήθελα να σας πω κ το δικό μου πρόβλημα γτ είμαι να σκάσω. Πριν μερικές ημέρες ταξιδεύοντας στην εθνική κάπου ένιωσα το αυτοκίνητο  να ρεταρει αλλά δεν έδωσα κ σημασία. Μετά από λίγα λεπτά αναβοσβησε το λαμπακι της μηχανής και ταυτόχρονα εβγαλε άσπρο καπνό από την εξάτμιση. Σταμάτησα στην άκρη κ έσβησε γτ δεν κρατούσε στροφές πιθανώς. Βάζοντας το μπροστά βγήκε  καπνός από το καπο και κάπου εκεί πιθανώς πέταξε τα λάδια... Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο; Από τους μηχανικούς που το είδαν έχω ακούσει διάφορα άλλα τίποτα σίγουρο ακόμα. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.