Jump to content
giannis_vag90

Golf 5/6 1.4 Tsi - Πρόβλημα με κύλινδρο/πιστόνι (Ανακατασκευή Μοτέρ - Επισκευή) [ΒΜΥ-BLG-CAVD]

Recommended Posts

Καλημέρα σας, θα ήθελα να σας πω κ το δικό μου πρόβλημα γτ είμαι να σκάσω. Πριν μερικές ημέρες ταξιδεύοντας στην εθνική κάπου ένιωσα το αυτοκίνητο  να ρεταρει αλλά δεν έδωσα κ σημασία. Μετά από λίγα λεπτά αναβοσβησε το λαμπακι της μηχανής και ταυτόχρονα εβγαλε άσπρο καπνό από την εξάτμιση. Σταμάτησα στην άκρη κ έσβησε γτ δεν κρατούσε στροφές πιθανώς. Βάζοντας το μπροστά βγήκε  καπνός από το καπο και κάπου εκεί πιθανώς πέταξε τα λάδια... Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο; Από τους μηχανικούς που το είδαν έχω ακούσει διάφορα άλλα τίποτα σίγουρο ακόμα. 
Καλημέρα
Πες μας πιο μοντέλο είναι και από που βγήκε ο καπνός μπροστά.
Επίσης θα ξεκινήσουμε από τα βασικά σου σήκωσε θερμοκρασία? Ψυκτικό υγρό και Λάδι είχε το αυτοκινητο?

Με αυτά που μας λες φαίνεται σαν το αμάξι να έκαψε φλάντζα η να κλάταρε γιατί είχε μινει από λαδια.



Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Dj mitsos said:

Καλημέρα
Πες μας πιο μοντέλο είναι και από που βγήκε ο καπνός μπροστά.
Επίσης θα ξεκινήσουμε από τα βασικά σου σήκωσε θερμοκρασία? Ψυκτικό υγρό και Λάδι είχε το αυτοκινητο?

Με αυτά που μας λες φαίνεται σαν το αμάξι να έκαψε φλάντζα η να κλάταρε γιατί είχε μινει από λαδια.



Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Golf 5 του 2009. Δεν σήκωσε θερμοκρασία και ο δείκτης του λαδιού άναψε τη στιγμή της εκκινησης, που πιστεύω ότι εκείνη τη στιγμή πέταξε τα λάδια. Καπνό έβγαλε αρχικά από την εξάτμιση και έπειτα από το καπό διότι είχε γεμίσει ο κινητήρας λάδια

 

Link to comment
Share on other sites

Τότε οικαπνοί που είδες είναι καμμένα λάδια που και έχουν περάσει στο κινητήρα αλλά και έχουν γεμίσει την κεφαλή του μοτέρ.
Τα παρακολουθείς? Τα αλλάζεις συχνά? Χρειάστηκε μετά την τελευταία αλλαγή να συμπληρώσεις? Επίσης το πιο συμαντικο τι μάρκα λάδι χρισιμοποιεις?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Dj mitsos said:

Τότε οικαπνοί που είδες είναι καμμένα λάδια που και έχουν περάσει στο κινητήρα αλλά και έχουν γεμίσει την κεφαλή του μοτέρ.
Τα παρακολουθείς? Τα αλλάζεις συχνά? Χρειάστηκε μετά την τελευταία αλλαγή να συμπληρώσεις? Επίσης το πιο συμαντικο τι μάρκα λάδι χρισιμοποιεις?

Στάλθηκε από το RNE-L21 

Τελευταίο service και αλλαγή λαδιών πριν 20 ημέρες, δεν έχει χρειαστεί ποτέ να συμπληρώσω λάδι γτ κάνω τις αλλαγές στην ώρα τους... Πάντως κατι μου είπαν για πιστονι ή  τουρμπίνα 

Edited by Maria_th
Link to comment
Share on other sites

Τελευταίο service και αλλαγή λαδιών πριν 20 ημέρες, δεν έχει χρειαστεί ποτέ να συμπληρώσω λάδι γτ κάνω τις αλλαγές στην ώρα τους... Πάντως κατι μου είπαν για πιστονι ή  τουρμπίνα 
Το γεγονός ότι τα αλλάζεις στην ώρα τους δε συμαινει ότι ο κινητήρας δε μπορεί να κάψει λάδι.
Και τα δύο σενάρια που σου ανέφεραν είναι πιθανά και σίγουρα φθηνά δε την γλυτώνεις.
Για κάποιο λόγο περνάει λάδι στο κινητήρα και το καίει. Αν η τουρμπίνα είναι χαλασμένη το λάδι περνάει μέσα στην φτερωτή και από εκεί στην εισάγωγη και καίγεται. Επακόλουθο είναι ότι παράλληλα ο κινητήρας ξεμενει από λάδι οπότε στο τέλος έμβολα και έδρανα δεν λυπαινοντε οπότε δημιουργείς ζημιά στα σωθικά.
Απο τη στιγμή που το λαμπάκι του λαδιου σου άναψε σβήνεις άμεσα τον κινητήρα και τσεκάρεις λάδια αν έχει χάσει πολύ δε το κουνάς πουθενα τι αμάξι.
Από την άλλη έχει συμασια τι λάδια έβαλες και αν στο σέρβις ο μάστορας χρισιμοποιησε τα σωστά.
Σε πρώτη φάση τσεκάρεις λάδι με τη βέργα κανονικά να δεις που βρίσκεσαι, έπειτα ένας μηχανικός βάζει διαγνωστικό στον εγκέφαλο για να δουμε τι σφάλμα βγάζει και από κει και πέρα πράττεις.... Αλλά με αυτά που ακούω εύχομαι να μην πας στα χειροτερα σενάρια.
Στείλε μας οστωσω τα αποτελεσματα.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στείλε μας και μια φωτο με τον κινητήρα και επικεντρώσου στο σημείο που είδες τα περισσότερα λάδια.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και από εμένα, 

Νέος  στο κλαμπ. Έχουνε περάσει δυο εβδομάδες με το καρό παρκαρισμένο στην πιλοτή ακούνητο καθώς ξεκίνησε το πρόβλημα το γνωστό του check engine με αλλαγή πολαπλασιαστη και μπουζί στον 3ο κύλινδρο σκέφτομαι, προκειμένου να αποφύγω μελλοντικές ταλαιπωρίες να επισκευάσω πλήρως τον κινητήρα εξ αρχής ( ελατήρια πιστόνια βαλβίδες Μπέκος πολλαπλασιαστές  νέα όλα). 
Τα υλικά που θα βάλω θα είναι επώνυμα για να εξασφαλίσω ακόμα περισσότερο ότι δεν θα μου εμφανίσει νέο πρόβλημα το αυτοκίνητο στο μέλλον, καθώς το κόστος της ανακατασκευής θα είναι μεγάλο και άλλα χρήματα για επιπλέον επισκευες ή και νέο αυτοκίνητο δεν προβλέπονται προς το παρόν.

Θελω να ρωτήσω σε όσους κάνει ανακατασκευή του κινητήρα τους εμφανίστηκε πάλι στο ίδιο πρόβλημα αργότερα; Ή λύθηκε το θέμα και πήγαιναν στο συνεργείο απλά πλέον για τα τυπικά σέρβις;

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο τι έχει ? Δεν έχω καταλάβει.

 

Υπάρχουν θέματα ανοιχτά και για τα 2 ενδεχόμενα, καλό είναι να κάνεις μια αναζήτηση την επόμενη φορά.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο τι έχει ? Δεν έχω καταλάβει.
 
Υπάρχουν θέματα ανοιχτά και για τα 2 ενδεχόμενα, καλό είναι να κάνεις μια αναζήτηση την επόμενη φορά.

Καλησπερα και πάλι σε όλους,

Nikdey το αυτοκίνητο είχε τρέμουλο στον κινητήρα στο ρελαντί και άναβε η ένδειξη κινητήρα.
Αφού προχωρήσατε σε αντικατάσταση μπουζί και πολλαπλασιαστη πήγαμε στο επόμενο στάδιο επιλυσης μια και έξω-λύση μοτερ( που ευτυχώς και έγινε) όπου βρέθηκε σπασμένο πιστόνι το οποίο έμεινε στα χέρια του μάστορα την ώρα που το αφαιρούσε.
Καθαρίστηκε το καπάκι και βαλβίδες, αλλαγή καδένας μπουζί πολλαπλασιαστές και δυστυχώς επειδή τα μπεκ δεν καθαρίζονται προχωράμε σε αντικατάσταση τους..
Ερώτηση:
Ο κωδικός μπεκ που φοράει είναι ο 03c906036f της magneti mareli και σε γνωστό site βρήκα μπεκ με κωδικό 03c906036n. Είναι το ίδιο μπεκ; Ο κωδικός με το n είναι η αντικατάσταση του f;

Αν κάποιος γνωρίζει μου λέει.
Ευχαριστώ παιδιά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , gAndreas1980 said:

Ο κωδικός μπεκ που φοράει είναι ο 03c906036f της magneti mareli και σε γνωστό site βρήκα μπεκ με κωδικό 03c906036n. Είναι το ίδιο μπεκ; Ο κωδικός με το n είναι η αντικατάσταση του f;

το δικο μου etka λεει οτι ο αντικαταστατης(supersession) του 03c906036f ειναι το 03c906036m. το 03c906036n υπαρχει σαν p/n αλλα δεν ειναι αντικαταστάτης του 03c906036f. σε καθε περιπτωση ενα τηλ στην αντιπροσωπεία με το vin σου θα σε διαφωτισει.

Link to comment
Share on other sites

το δικο μου etka λεει οτι ο αντικαταστατης(supersession) του 03c906036f ειναι το 03c906036m. το 03c906036n υπαρχει σαν p/n αλλα δεν ειναι αντικαταστάτης του 03c906036f. σε καθε περιπτωση ενα τηλ στην αντιπροσωπεία με το vin σου θα σε διαφωτισει.

Fkd σ’ευχαριστώ. Με διευκόλυνες πολύ. Ο κωδικός που μου έστειλες είναι η αντικατάσταση και σε εμένα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας έχω να κάνω μια ερώτηση έκανα Ανακατασκευή το golf 5 gt Και αν μπορείτε Να μου πείτε πως 

Μπορώ να κάνω ένα σωστό στρώσιμο γιατί το κάνω πρώτη φορά Και φοβάμαι πολύ να μην κάνω Λάθος και αν μπορείτε να με δώσετε συμβουλές

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , teo9921 said:

Καλησπέρα σας έχω να κάνω μια ερώτηση έκανα Ανακατασκευή το golf 5 gt Και αν μπορείτε Να μου πείτε πως 

Μπορώ να κάνω ένα σωστό στρώσιμο γιατί το κάνω πρώτη φορά Και φοβάμαι πολύ να μην κάνω Λάθος και αν μπορείτε να με δώσετε συμβουλές

Ευχαριστώ πολύ

Δεν το πλακώνεις είτε είναι κρύο είτε είναι ζεστό.

Αλλαγές στις 3Κ σαλ περίπου. 

΄Οχι κατεβάσματα.

Ήρεμη χαλαρή οδήγηση.

Αλλαγή λαδιού + φίλτρου στα 1Κ χλμ.

Δούλεψε το έτσι για 3Κ χλμ και μετά άνοιγε το προοδευτικά όχι σπασίματα.

Να βάζεις καλό λάδι και αλλαγή στα 7Κ χλμ.

Στην κρύα εκκίνηση περίμενε 1-2 λεπτά. 

Θα σου πρότεινα την τοποθέτηση turbo timer.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.