Jump to content
ntip

Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ? [POLL] **********

Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ?   

173 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

1 ώρα πριν , dimis65 said:

... Συμφωνώ απόλυτα... Πάντως ένας φίλος με παρότρυνε και στην τελευταία αλλαγή έβαλα το Power 1της Avin. 5-30 που αναγράφει τις προδιαγραφές μας 504/507 το οποίο μέχρι στιγμής το βλέπω ιδιαίτερα ποιοτικό... Ειδομεν... :thumbsu:

Έψαξα στην AVIN και δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά γι' αυτό το λάδι. Αν έχεις βρει κάτι δώσε λινκ 

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια είδα ότι πληρεί τις προδιαγραφές μας στη συσκευασία του... Είμαι εκτός... για να ανέβαζα μια φωτογραφία της συσκευασίας.... 

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , dimis65 said:

Να σου πω την αλήθεια είδα ότι πληρεί τις προδιαγραφές μας στη συσκευασία του... Είμαι εκτός... για να ανέβαζα μια φωτογραφία της συσκευασίας.... 

Εντάξει, είναι λάδι προδιαγραφών VW504/VW507, δεν μιλάω για αυτό αλλά για τεχνικά στοιχεία όπως πχ κινηματικό ιξώδες στους 40C , στους 100C και πολλά άλλα στοιχεία που όλες οι εταιρίες ανακοινώνουν. Αν έχεις βρει κάτι περισσότερο στείλε το για να το βάλω και αυτό στη λίστα με τα παρακάτω λάδια 

 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πρόβλημα αν αλλάζουμε μάρκες στο λάδι; πχ αν βάλουμε liqui moly στην επόμενη αλλαγή βάλουμε amsoil, δεν μένει μια ποσότητα από το παλιό λάδι μέσα με αποτέλεσμα να "μπασταρδευεται σωστά;

Καλό είναι να βρούμε ένα καλό ποιοτικό λάδι που να ταιριάζει στο μοτέρ μας και να μείνουμε σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα πια τα λάδια είναι συμβατά μεταξύ τους και δεν υπάρχει πρόβλημα με τη μίξη να γίνει κάποια χημική αντίδραση και να αλλοιωθούν  τα χαρακτηριστικά του λαδιού.Αυτό που θα γίνει είναι ότι αν η μίξη είναι σε μεγάλη έκταση θα βγούμε εκτός προδιαγραφών του αρχικού λαδιού.

Ενδεικτικά να αναφέρω ότι για συμπλήρωση λαδιού η VW επιτρέπει αν δεν έχουμε άμεση πρόσβαση σε vw504/507 να συμπληρώσουμε μέχρι (όχι περισσότερο) μισό λίτρο λάδι εκτός αρχικών προδιαγραφών.

DSC_0383.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γειά σε όλους εδω στο Φόρουμ είμαι καινούριος εδώ..

Έχω ενα golf5 1.4-75hp και έχω μπερδευτεί περί λαδιών castrol edge titanium!!!Υπαρχουν τα c3 τα LL και αυτα που δεν γράφουν τίποτα.Ποιά απο τα τρία πρέπει να χρησιμοποιεί το δικό μου?

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, nikjuve said:

Γειά σε όλους εδω στο Φόρουμ είμαι καινούριος εδώ..

Έχω ενα golf5 1.4-75hp και έχω μπερδευτεί περί λαδιών castrol edge titanium!!!Υπαρχουν τα c3 τα LL και αυτα που δεν γράφουν τίποτα.Ποιά απο τα τρία πρέπει να χρησιμοποιεί το δικό μου?

Εαν οντως εχεις οτι λες στο Car type ,δηλαδη ΜΚ 1 ,δεν θελεις ουτε C3 ουτε LL , αυτα εχουν μειωμενα saps για να εχει το DPF μεγαλυτερη διαρκεια ζωης .Αυτα ειναι mid-saps ,εσυ θελεις full-saps ,ψαξε κατι σε 10w-40 το λιγοτερο . Τωρα απο μαρκα λιπαντικου ,οτι βολευεσαι ,υπαρχουν αρκετες καλες σε προσιτη τιμη .

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το 5w30 το castrol edge fst titanium η και castrol edge σκέτο δεν μπορω να βάλω?η προδιαγραφές 504 507 ισχύουν για το δικο μου αυτοκίνητο?

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, nikjuve said:

Δηλαδή το 5w30 το castrol edge fst titanium η και castrol edge σκέτο δεν μπορω να βάλω?η προδιαγραφές 504 507 ισχύουν για το δικο μου αυτοκίνητο?

Σε golf mk 1 ,οχι ,δεν ισχυει το 507 . Καταρχην τι ετους ειναι το golf ; Σαν να βλεπω οτι γραφεις golf 5 .

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, nikjuve said:

2005 μοντέλο είναι.Golf 5 ειναι με τον κινητήρα των 75 hp Όχι fsi το απλό έχω

Ωραια . Βαζεις 10w-40 σε οτι μαρκα θελεις ,δεν ισχυουν τα 504 και 507 για εσενα .

Link to comment
Share on other sites

Απο το 2009 που το πηρα βάζω cepsa 5w30 με προδιαγραφές 504-507.Μια χαρά ο κινητήρας μονο που συμπληρώνω 1λίτρο λάδι στα 6.000 χλμ.Υπερβολικό δεν είναι?Γι αυτο λες να τσιμπάει τόσο πολύ?

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, nikjuve said:

Απο το 2009 που το πηρα βάζω cepsa 5w30 με προδιαγραφές 504-507.Μια χαρά ο κινητήρας μονο που συμπληρώνω 1λίτρο λάδι στα 6.000 χλμ.Υπερβολικό δεν είναι?Γι αυτο λες να τσιμπάει τόσο πολύ?

Ειναι ακαταλληλη η ρευστοτητα ( και γενικως η προδιαγραφη αυτη ) για την μηχανη σου ,γιαυτο καις λαδι .Ειναι πολυ ψιλο αυτο που βαζεις και με τα saps που εχει ,απλα κατεστρεψες την μηχανη . Γιατι δεν εβαζες εξ αρχης ενα 10w-40 ;

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ένας έξυπνος μάστορας της κακιάς ώρας αυτο μου είπε.Όντως εχω κάνει ζημιά τη μηχανή?πάντως εισαι σίγουρος γι αυτό?Στο τελευταίο εξουσιοδοτημενο συνεργείο που πήγα..του πήγα εγώ τα λάδια μου τα έβαλε και δεν μου είπε τέτοιο πράμα..

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, nikjuve said:

Γιατί ένας έξυπνος μάστορας της κακιάς ώρας αυτο μου είπε.Όντως εχω κάνει ζημιά τη μηχανή?πάντως εισαι σίγουρος γι αυτό?Στο τελευταίο εξουσιοδοτημενο συνεργείο που πήγα..του πήγα εγώ τα λάδια μου τα έβαλε και δεν μου είπε τέτοιο πράμα..

Τα λαδια εαν ειναι ρευστα ,δεν λιπαινουν αλλα φθειρουν . Το φιλμ του λαδιου στην μηχανη πρεπει να αντεχει την πιεση μεταξυ μεταλλων αλλιως τα φθειρει .Βαλε 10w-40 την επομενη φορα .Δεν σου ειπε τετοιο πραγμα για να χαλασεις το αμαξι και αυτος να εχει ψωμακι να τρωει πληρωμενο απο την τσεπουλα σου . Ιδιως αυτη η προδιαγραφη ,δεν κανει καλο ουτε σε αυτες της μηχανες που υποτιθεται προοριζεται .

Edit: διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, nikjuve said:

Δηλαδή γιατι ενα 1.4 fsi φοραει 5w30 και το δικό μου όχι?

Για να τρωει μεταλλα και να εχουν τα μαστορια ψωμακι .

Link to comment
Share on other sites

Να πω και κατι άλλο...σε όλα το δικό μου το μοτέρ με ένα fsi είναι τα ίδια εκτος απο τον άμεσο ψεκασμό..ιδια ελλατηρια ιδιο πιστόνι ίδια κεφαλή

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, nikjuve said:

Να πω και κατι άλλο...σε όλα το δικό μου το μοτέρ με ένα fsi είναι τα ίδια εκτος απο τον άμεσο ψεκασμό..ιδια ελλατηρια ιδιο πιστόνι ίδια κεφαλή

Ο αμεσος ψεκασμος ξεπλενει συνηθως τα τοιχωματα του κυλινδρου σε σχεση με αμαξια που δεν εχουν αμεσο ψεκασμο ,ολα τα ρευστα λαδια σπανε ευκολα . Ρευστο λαδι σε αμεσο ψεκασμο ισουτε με γρηγορη φθορα . 1 λιτρο στα 6.000 χιλιομετρα ειναι πολυ και δεν ηρθε με την μια . Πριν απο ενα χρονο ηταν λιγοτερο και πιο πριν λιγοτερο . Εαν εβαζες εξ αρχης 10w-40 και δεν ειχες ακουσει τον μπαγλαμα καραγκιοζοπαιχτη (δεν κατηγορω εσενα, δεν εχεις υποχρεωση να "ξερεις" ) η μηχανη σου θα εκαιγε σκαρτο 500 γραμμαρια στα 10.000 χιλιομετρα ,δεν θα ειχε τετοια φθορα .Βεβαια εξαρτατε και καθε ποτε αλλαζες τα λαδια .Λογικες αλλαγες εν Ελλαδι ειναι απο 10-15.000 χιλιομετρα .

Edit: διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις καταστρεψει τιποτα μη φοβασαι.

Εγω εχω 10 χρονια το 1.6fsi με καστρολ 5 30 στα πρωτα χρονια και την προδιαγραφη 504 507 και δεν μου καιει καθολου.

Αν εφτιαχνε κινητηρες η vw και προτεινε τυπο λαδιου για να χαλανε μαλλον επεσε εξω αφου δε μου χαλασε

Τωρα εσενα που δεν ειναι αμεσου ψεκασμου και εχεις και τον παλιο κινητηρα λ8γικα σου κανει και ενα ημι 10 40. Δες και το βιβλιο σου

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, nikjuve said:

10w40 ειναι ημι συν8ετικα λάδια..5w40 μπορω να βάλω που ειναι φουλ συνθετικά?

Δεν παιζει ρολο το αν ειναι η οχι 100% συνθετικα αλλα το αν τα καις . Τα 100% συνθετικα δεν ειναι παντα καλα .Συνηθως εχουν εστερες οι οποιοι ειναι υγροφιλοι δηλαδη απορροφουν υγρασια πιο ευκολα απο τα ημισυνθετικα .Αυτο δεν ειναι οτι καλυτερο για μια μηχανη . Εχουν καλυτερη λιπανση αλλα μακροχρονια υπαρχει διαβρωση στα μεταλλα (corrosion).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.