Jump to content
ntip

Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ? [POLL] **********

Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ?   

173 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Κάποιος που να έχει την καλή θέληση να βοηθήσει και όχι να ειρωνεύεται και προσβάλλει, έχει να προτείνει κάποιο λάδι για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , gousias said:

Σε Golf IV 2002 1.6 105hp 16v και Polo 2002 1.4 75hp 16v, διακρίνεται τα τελευταία δυο έτη περίπου, μια αυξημένη κατανάλωση σε λάδι έως υπερβολική θα έκρινα μην έχοντας γνώσεις. Για παράδειγμα, service το καλοκαίρι σε γνωστό αντιπρόσωπο όπως και γίνεται σχεδόν όλα τα χρόνια εκεί, μετά ταξίδι σε βόρεια Ελλάδα κάνοντας περίπου 1000χλμ και άλλα ίσως 500χλμ αφότου επέστρεψα και το Golf είχε ρουφήξει όλο το λάδι, το είδα σε έλεγχο σε βενζινάδικο και το πρόλαβα ελάχιστα πριν το λαμπάκι. Αντίστοιχα και το Polo κάνοντας χιλιόμετρα ως επι το πλείστον στην πόλη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα άναψε λαμπάκι, συνέχεια συμπλήρωση και ξανά τα ίδια.
Υπάρχει κάτι που μπορώ να προτιμήσω σε λάδι για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα με στόχο τη καλύτερη διάρκεια και απόδοση ταυτόχρονα; Κάπου είχα δει ότι υπάρχουν και καθαριστικά ή και ενισχυτικά λαδιού; Μάλλον το δεύτερο πρέπει να ήταν; Αυτά προσφέρουν κάτι; Ή πρέπει και ταυτόχρονα να ρωτήσω κάτι σε κάποιο συνεργείο; Τι συμβουλεύετε; Πάντως στον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο παρά ότι είχα αγοράσει εκεί το Golf και πάμε και τα δυο αυτοκίνητα για τα περισσότερα έτη εκεί κάνοντας service, έχουμε απογοητευθεί και νευριάσει με την άκρως απαράδεκτη συμπεριφορά τους και αδιαφορία τους, εντωμεταξύ κάθε φορά που τους λες ότι κάνει κάποιο θόρυβο ή κάτι δεν το βρίσκουν και όλο τυχαίως σκάει μετά η ζημιά!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μπορείς για αρχή να δοκιμάσεις ένα καλό 5w-40 προδιαγραφής vw 502 , όπως το LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 ή το CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W40

Αν ο κινητήρας όμως έχει βλάβη τότε το λόγο έχει το συνεργείο.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς για αρχή να δοκιμάσεις ένα καλό 5w-40 προδιαγραφής vw 502 , όπως το LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 ή το CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W40
Αν ο κινητήρας όμως έχει βλάβη τότε το λόγο έχει το συνεργείο.
 


Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Στην περίπτωση που κάτι συμβαίνει, έχεις υπόψη τι θα μπορούσε να είναι (υποθετικά), τουλάχιστον να μπορώ να έχω κι εγώ μία σκέψη όταν αρχίσει ο κάθε μάστορας να λέει τα δικά του.
Αν τα αλλάξω τώρα, είναι καλό να ξαναλλαξω φίλτρα λαδιού; Κάτι άλλο χρειάζεται; πχ κάποιο καθαριστικο ή βελτιωτικό;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Πιθανές αιτίες :

φθαρμένα λαστιχάκια βαλβίδων , φθαρμένα ελατήρια (δαχτυλίδια) που προσαρμόζονται γύρω από τα πιστόνια.

Όμως υπάρχουν και άλλες. Πρέπει να βρεις καλό συνεργείο.

Ναι το φίλτρο το αλλάζουμε σε αλλαγές λιπαντικού.

Βελτιωτικά και καθαριστικά δεν είναι επί του παρόντος .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πιθανές αιτίες :

φθαρμένα λαστιχάκια βαλβίδων , φθαρμένα ελατήρια (δαχτυλίδια) που προσαρμόζονται γύρω από τα πιστόνια.

Όμως υπάρχουν και άλλες. Πρέπει να βρεις καλό συνεργείο.

Ναι το φίλτρο το αλλάζουμε σε αλλαγές λιπαντικού.

Βελτιωτικά και καθαριστικά δεν είναι επί του παρόντος .

 

Μια κουβέντα το καλό συνεργείο!

Θα ξεκινήσω με λάδια, ίσως τα Liqui Moly καλύτερα;

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , gousias said:

 

Μια κουβέντα το καλό συνεργείο!

Θα ξεκινήσω με λάδια, ίσως τα Liqui Moly καλύτερα;

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αν μπορείς να τα βρεις στην περιοχή σου , ξεκίνα με αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς να τα βρεις στην περιοχή σου , ξεκίνα με αυτά.

Εγω με τα liqui moly 5-30 που τα ειχα βαλει αυτο που ειδα ηταν οτι σηκωναν ευκολα θερμοκρασια (golf 5 tsi) ειχα δει μεχρι 114 βαθμους...τωρα εβαλα τα καινουρια castrol edge professional titanium 5-30 και ειναι 4-6 βαθμους πιο κρυο παντου. Βεβαια θα τα δω σε μερικες χιλιαδες χλμ για καλυτερη εικονα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , Ilias87 said:


Εγω με τα liqui moly 5-30 που τα ειχα βαλει αυτο που ειδα ηταν οτι σηκωναν ευκολα θερμοκρασια (golf 5 tsi) ειχα δει μεχρι 114 βαθμους...τωρα εβαλα τα καινουρια castrol edge professional titanium 5-30 και ειναι 4-6 βαθμους πιο κρυο παντου. Βεβαια θα τα δω σε μερικες χιλιαδες χλμ για καλυτερη εικονα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν έχω ψάξει αυτή τη παράμετρο της θερμοκρασίας.

Μόνο που ο gousias έχει πρόβλημα "καψίματος" λαδιού και το 5w-30 δεν θα βοηθήσει.

Για αυτό και του πρότεινα ένα καλό 5w-40

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ψάξει αυτή τη παράμετρο της θερμοκρασίας.
Μόνο που ο gousias έχει πρόβλημα "καψίματος" λαδιού και το 5w-30 δεν θα βοηθήσει.
Για αυτό και του πρότεινα ένα καλό 5w-40

Μα δεν το καιει το λαδι αλλα με τις υψηλες θερμοκρασιες το λαδι γινεται νερο κ δεν εχεις καμια προστασια του κινητηρα. Το 5-40 δεν ειναι λυση καθως το χειμωνα δε θα μπορει να πιανει τις απαραιτητες θερμοκρασιες για να λιπαινεται σωστα ο κινητηρας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites


Μα δεν το καιει το λαδι αλλα με τις υψηλες θερμοκρασιες το λαδι γινεται νερο κ δεν εχεις καμια προστασια του κινητηρα. Το 5-40 δεν ειναι λυση καθως το χειμωνα δε θα μπορει να πιανει τις απαραιτητες θερμοκρασιες για να λιπαινεται σωστα ο κινητηρας


Sent from my iPhone using Tapatalk


Από που προκύπτει αυτό;


Sent from my iPad using Tapatalk
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites



Από που προκύπτει αυτό;


Sent from my iPad using Tapatalk

Αλλο το 5-30 αλλο το 5-40 ειναι πιο χοντρο λαδι κ δεν φτανει σε ρευστοτητα οπως στο αντιστοιχο 5-30 στις ιδιες θερμοκρασιες αν καταφερεις κ τις πιασεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites


Μα δεν το καιει το λαδι αλλα με τις υψηλες θερμοκρασιες το λαδι γινεται νερο κ δεν εχεις καμια προστασια του κινητηρα. Το 5-40 δεν ειναι λυση καθως το χειμωνα δε θα μπορει να πιανει τις απαραιτητες θερμοκρασιες για να λιπαινεται σωστα ο κινητηρας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το χειμώνα πολλοί βάζουν 0-30 στη Γερμανία με την λογική ότι είναι καλύτερο από το 5-30.
Για εμένα πιστεύω όλα καλά είναι και είναι ανάλογα τι αμάξι έχεις και που το χρησιμοποιεί κάποιος.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites


Μα δεν το καιει το λαδι αλλα με τις υψηλες θερμοκρασιες το λαδι γινεται νερο κ δεν εχεις καμια προστασια του κινητηρα. Το 5-40 δεν ειναι λυση καθως το χειμωνα δε θα μπορει να πιανει τις απαραιτητες θερμοκρασιες για να λιπαινεται σωστα ο κινητηρας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το χειμώνα πολλοί βάζουν 0-30 στη Γερμανία με την λογική ότι είναι καλύτερο από το 5-30.
Για εμένα πιστεύω όλα καλά είναι και είναι ανάλογα τι αμάξι έχεις και που το χρησιμοποιεί κάποιος.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

που την ειδες την  ειρωνια και την προσβολη?τελος παντων επειδη ειμαι ψυχαρα δε θα το συνεχισω.

μπες ΕΔΩ και θα βρεις αυτο που ψαχνεις.το μαγαζι ειναι πισω απο το ΒΡ το βενζιναδικο απεναντι απο τα κοιμητηρια της Θερμης.

το παλικαρι που ειναι μεσα ειναι γνωστης και θα σου λυσει οτι απορια εχεις περι λαδιων.

και το σημαντικοτερο?θα σου προτεινει αυτο που πραγματικα χρειαζεσαι

 

 

*παρεπιπτοντωςποσο λαδι σου καινε?

 

Edited by DubbeR_ChRoniS
Link to comment
Share on other sites

Το χειμώνα πολλοί βάζουν 0-30 στη Γερμανία με την λογική ότι είναι καλύτερο από το 5-30.
Για εμένα πιστεύω όλα καλά είναι και είναι ανάλογα τι αμάξι έχεις και που το χρησιμοποιεί κάποιος.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Είναι λογικό το σκεπτικό μιας και το 0 30 λάδι έχει μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας σε ψυχρά κλίματα.
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου έναν πίνακα αν τον βρω θα τον βάλω εδώ.
Πάντα πρέπει να είναι εντός spec βέβαια


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites


Αλλο το 5-30 αλλο το 5-40 ειναι πιο χοντρο λαδι κ δεν φτανει σε ρευστοτητα οπως στο αντιστοιχο 5-30 στις ιδιες θερμοκρασιες αν καταφερεις κ τις πιασεις


Sent from my iPhone using Tapatalk


Συμφωνώ με το γεγονός ότι είναι πιο λεπτό διαφωνώ με το ότι δεν φτάνει σε σωστά επίπεδα ρευστότητας.
Επίσης ένα 30αρι λάδι θα “σπάσει” πιο εύκολα από ένα αντίστοιχο 40αρι σε υψηλή θερμοκρασία στην πλειονότητα των περιπτώσεων.
Και φυσικά δεν θα γίνει νερό να μην λιπαίνει ας μην είμαστε απόλυτοι.
Ακόμη εφόσον και τα 2 λάδια πληρούν προδιαγραφές κατασκευαστή δεν υπάρχει κάποιος λόγος ανησυχίας.


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , SkyNet said:

 


Συμφωνώ με το γεγονός ότι είναι πιο λεπτό διαφωνώ με το ότι δεν φτάνει σε σωστά επίπεδα ρευστότητας.
Επίσης ένα 30αρι λάδι θα “σπάσει” πιο εύκολα από ένα αντίστοιχο 40αρι σε υψηλή θερμοκρασία στην πλειονότητα των περιπτώσεων.
Και φυσικά δεν θα γίνει νερό να μην λιπαίνει ας μην είμαστε απόλυτοι.
Ακόμη εφόσον και τα 2 λάδια πληρούν προδιαγραφές κατασκευαστή δεν υπάρχει κάποιος λόγος ανησυχίας.


Sent from my iPad using Tapatalk

 

Αν μιλας για το 5-40 εγω δεν εχω δει αναφορα που να λεει οτι το συνιστα ο κατασκευαστης...τουλαχιστον για τον δικο μου κινητηρα

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Ilias87 said:

Αν μιλας για το 5-40 εγω δεν εχω δει αναφορα που να λεει οτι το συνιστα ο κατασκευαστης...τουλαχιστον για τον δικο μου κινητηρα

Κοίταξε το βιβλίο του αυτοκινήτου.

Το βιβλίο του κατασκευαστή σε καμιά περίπτωση δεν αναφέρει ιξώδη .

Αυτό που αναφέρει είναι προδιαγραφή 502 για κανονικής διάρκειας service και 504 για παρατεταμένης διάρκειας service.

Η προδιαγραφή 504 απαντάται σε ιξώδες 5W-30 μόνον. Η συγκεκριμένη προδιαγραφή είναι προσανατολισμένη σε περιβαλλοντολογικούς λόγους και αν το θέλετε και σε λόγους marketing.

Η προδιαγραφή 502 απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα.

Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα καλό 5W-40 αποτελεί μια άριστη επιλογή για την πλειονότητα (το τονίζω πλειονότητα) των Ελληνικών συνθηκών

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , gousias said:

Οι προδιαγραφές 502 είναι για μικρής διαρκείας service που σημαίνει 7.500χλμ ή 6 μήνες;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Όχι “μικρής” , αλλά κανονικής διάρκειας σωστότερα.

Επίσημα είναι διαρκείας 12 μηνών ή 15.000 Km αν και θα πρέπει να αναθεωρήσουμε αυτά τα μεγέθη προς τα κάτω διότι το ορθόν είναι να υπολογίζουμε σε ώρες λειτουργίας σε συνδυασμό με τις εκάστοτε συνθήκες.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει σημασία ότι περισσότερο χρήση γίνεται εντός πόλης με το γνωστό 1η 2α σταμάτημα κλπ. Τα χλμ δεν τα ξεπερνώ, οπότε καλό θα ήταν και για τις συνθήκες στην Αθήνα ένα 5-40 λογικά;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλας για το 5-40 εγω δεν εχω δει αναφορα που να λεει οτι το συνιστα ο κατασκευαστης...τουλαχιστον για τον δικο μου κινητηρα


Ποιον κινητήρα έχεις και ανα τι διαστήματα κανείς service?


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites



Ποιον κινητήρα έχεις και ανα τι διαστήματα κανείς service?


Sent from my iPad using Tapatalk

Caxa μοτερ 122 αλογα με προγραμμα στα 150. Τα liqui moly τα εκανε νερο περιπου λιγο μετα τις 8.500χλμ κ θερμοκρασιες 114 βαθμοι. Βεβαια εγω τα γραφω γρηγορα τα χλμ τα αλλαζω καθε 10.000χλμ αλλα μετα απο αυτα που ειδα στα 8.000 με το liqui moly μπορει να τα αλλαζω εκει κοντα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites


Caxa μοτερ 122 αλογα με προγραμμα στα 150. Τα liqui moly τα εκανε νερο περιπου λιγο μετα τις 8.500χλμ κ θερμοκρασιες 114 βαθμοι. Βεβαια εγω τα γραφω γρηγορα τα χλμ τα αλλαζω καθε 10.000χλμ αλλα μετα απο αυτα που ειδα στα 8.000 με το liqui moly μπορει να τα αλλαζω εκει κοντα.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Τα σύγχρονα μοτέρ της VW έχουν μικρότερες ανοχές και συνεπώς ανάγκη για πιο λεπτορρευστα λάδια. Αν και σε καλύπτουν και τα 2 specs θα πρότεινα κάτι σε 504/507 που εκεί δεν υπάρχει εναλλακτική από το 5W30. (Στα νέα μοτέρ προτείνουν και 0W20 λάδια spec 508)
Αν δεν έμεινες ευχαριστημένος από το Liqui Moly δοκίμασε κάποια αλλά μεγάλων κατασκευαστών όπως π.χ. Castrol, Mobil1 και δες αντίστοιχες τιμές.



Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.