Jump to content
ntip

Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ? [POLL] **********

Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ?   

173 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts



Τα σύγχρονα μοτέρ της VW έχουν μικρότερες ανοχές και συνεπώς ανάγκη για πιο λεπτορρευστα λάδια. Αν και σε καλύπτουν και τα 2 specs θα πρότεινα κάτι σε 504/507 που εκεί δεν υπάρχει εναλλακτική από το 5W30. (Στα νέα μοτέρ προτείνουν και 0W20 λάδια spec 508)
Αν δεν έμεινες ευχαριστημένος από το Liqui Moly δοκίμασε κάποια αλλά μεγάλων κατασκευαστών όπως π.χ. Castrol, Mobil1 και δες αντίστοιχες τιμές.



Sent from my iPad using Tapatalk

Αυτο βλεπω τωρα τα castrol edge professional titanium 5-30. Θα φανει στην αλλαγη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

57 λεπτά πριν , Ilias87 said:

castrol edge professional titanium 5-30

Λέγοντας για το castrol edge professional titanium 5-30 θα εννοείς αυτό.

59f57420c43e6_castroledgeprofessional.thumb.jpg.6e93cd1fa65fa9c92a22deaeec0808fa.jpg

 

Απορώ γιατί δεν αναφέρεται στην ιστοσελίδα της castrol , εκεί αναφέρονται το EDGE 5W-30 LL

και το EDGE 5W-30 C3 το οποίο μάλιστα είναι προδιαγραφής vw 502 και όχι longlife vw 504

 

Μήπως το castrol edge professional titanium 5-30 ανήκει σε παλαιότερη σειρά ;

Link to comment
Share on other sites

Λέγοντας για το castrol edge professional titanium 5-30 θα εννοείς αυτό.
59f57420c43e6_castroledgeprofessional.thumb.jpg.6e93cd1fa65fa9c92a22deaeec0808fa.jpg
 
Απορώ γιατί δεν αναφέρεται στην ιστοσελίδα της castrol , εκεί αναφέρονται το EDGE 5W-30 LL
και το EDGE 5W-30 C3 το οποίο μάλιστα είναι προδιαγραφής vw 502 και όχι longlife vw 504
 
Μήπως το castrol edge professional titanium 5-30 ανήκει σε παλαιότερη σειρά ;

Το professional βγηκε αρχες 2016 αν δε κανω λαθος η εστω καπου εκει γυρω ειναι το πιο καινουριο της σειρας κ εχω ακουσει πολυ καλα λογια απο πολλους. Στη κεντρικη σελιδα της εταιριας εγω δεν το ειδα κ μετα απο μεγαλη αναζητηση ειδα οτι δεν υπαρχει κ στην αγορα καθως ολοι μου λεγανε οτι το πουλαει μονο η αντιπροσωπεια vw για τα μοντελα της οπως υπαρχουν αντιστοιχα professional με σηματακι bmw κ audi για τα αντιστοιχα μοντελα με αντιστοιχους κωδικους. Αρα οταν η vw βγαζει ενα τετοιο εξελιγμενο λαδι για τους κινητηρες της γιατι να βαλω liqui moly η aral η motul που ειναι γενικος κωδικος παραγωγης;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Η vw δεν βγάζει λάδι , η castrol το βγάζει.

Πάντως δείχνει το castrol edge professional titanium 5-30 να πωλείται και εκτός αντιπροσωπείας

Εδώ για το castrol edge professional γίνεται αναφορά σε post του 2012 και τα link που παραθέτει το μέλος είναι ακόμα ενεργά.

Link to comment
Share on other sites

Η vw δεν βγάζει λάδι , η castrol το βγάζει.
Πάντως δείχνει το castrol edge professional titanium 5-30 να πωλείται και εκτός αντιπροσωπείας
Εδώ για το castrol edge professional γίνεται αναφορά σε post του 2012 και τα link που παραθέτει το μέλος είναι ακόμα ενεργά.

Ναι οκ η vw δινει τις προδιαγραφες για το λαδι που θελει και η castrol το βγαζει για λογαριασμο της. Νομιζα οτι θα το καταλαβαινατε οπως το ειπα. Αρα δεν ειναι λαδι με γενικο κωδικο δηλαδη της «σειρας». Για το ποτε βγηκε δεν ειμαι σιγουρος παντως απο αντιπροσωπο που μιλησα μου ειπε απο τελη 2015 αρχες 2016 το δινουν στην αντιπροσωπεια. Εγω προσωπικα που το εψαξα ενω υπηρχαν σαν φωτογραφιες με το ονομα κανονικα σε 6 site οταν πηρα τηλεφωνο ολοι μου ειπαν οτι πωλειται μονο στην αντιπροσωπεια.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , Ilias87 said:

οτι πωλειται μονο στην αντιπροσωπεια.

Να υποθέσω ότι το αγοράζεις από αντιπροσωπεία ; Σε τι τιμή βγαίνει ;

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι το αγοράζεις από αντιπροσωπεία ; Σε τι τιμή βγαίνει ;

Αρχικα ναι το πηρα απο εκει. Βγαινει 16 ευρω το λιτρο με την εκπτωση! Ηδη ψαχνω σε ολη την Ελλαδα μπας κ το βρω απο καπου. Πιστευω οτι θα το πουλησουν συντομα κ εκτος αντιπροσωπειας αν εχει ζητηση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Ilias87 said:


Αρχικα ναι το πηρα απο εκει. Βγαινει 16 ευρω το λιτρο με την εκπτωση! Ηδη ψαχνω σε ολη την Ελλαδα μπας κ το βρω απο καπου. Πιστευω οτι θα το πουλησουν συντομα κ εκτος αντιπροσωπειας αν εχει ζητηση.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εδώ εμφανίζεται ως διαθέσιμο.

Επίσης και εδώ.

Ίσως να είναι το ίδιο ακριβώς λιπαντικό με το EDGE 5W-30 LL και να αλλάζει απλώς η εμπορική ονομασία.

Link to comment
Share on other sites

http://www.lubricheck.com/

 Λυνονται ολες οι αποριες για το ποσο κραταν τα λαδια , ποια λαδια , σε ποιο μοτερ . Σε εμενα Mobil 1 FS 0-40 s σε 7,5κ χιλιομετρα δειχνει 4 με μεγιστο καλο οριο το 7 . Στο 8-9 αλλαγη υποχρεωτικα .

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , geopro said:

Εδώ εμφανίζεται ως διαθέσιμο.

Επίσης και εδώ.

Ίσως να είναι το ίδιο ακριβώς λιπαντικό με το EDGE 5W-30 LL και να αλλάζει απλώς η εμπορική ονομασία.

Και στο oil stores και στο todos αλλα και σε αλλα site που πηρα τηλεφωνο (ασε τι λενε στη σελιδα) μου ειπαν τα ιδια πραγματα. Καντε το επαληθευση παιδια εκτος κ αν το φερουν συντομα. Δεν πρεπει να ειναι το ιδιο λαδι με το απλο edge...

Link to comment
Share on other sites

Το 5/40 είναι εντός προδιαγραφών και όπως έχουμε ξαναπεί κυριαρχεί απολύτως στα 2.0 tfsi/tsi στις ΗΠΑ, από τη ζέστη του Λος Άντζελες και του Μαϊάμι μέχρι την παγωνιά του Σικάγου και της Νέας Υόρκης. Πάνω στο ίδιο το μπουκάλι αναγράφεται ότι είναι VW approved.

 

Το Edge Professional Titanium βγήκε όντως το 2016 αν θυμάμαι καλά και είναι η συνέχεια του Edge Professional (2012 νομίζω) σαν πιο εξελιγμένο σύμφωνα με την Castrol. Κάπου έχω και μια φωτό από το παλιό μπουκάλι. Κάτι ακόμα, από το 2007 μέχρι που βγήκε το Edge Professional, η αντιπροσωπεία έβαζε το SLX Professional Powerflow. Το Edge Professional δηλαδή αντικατέστησε το SLX όσο αφορά την αντιπροσωπεία. Και το Titanium αντικατέστησε στη συνέχεια το Edge Professional. Και τα 3 που ανέφερα 5/30, άλλο λάδι δεν έχω βάλει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/29/2017 at 7:13 ΜΜ, DarkX said:

Το 5/40 είναι εντός προδιαγραφών και όπως έχουμε ξαναπεί κυριαρχεί απολύτως στα 2.0 tfsi/tsi στις ΗΠΑ, από τη ζέστη του Λος Άντζελες και του Μαϊάμι μέχρι την παγωνιά του Σικάγου και της Νέας Υόρκης. Πάνω στο ίδιο το μπουκάλι αναγράφεται ότι είναι VW approved.

 

Το Edge Professional Titanium βγήκε όντως το 2016 αν θυμάμαι καλά και είναι η συνέχεια του Edge Professional (2012 νομίζω) σαν πιο εξελιγμένο σύμφωνα με την Castrol. Κάπου έχω και μια φωτό από το παλιό μπουκάλι. Κάτι ακόμα, από το 2007 μέχρι που βγήκε το Edge Professional, η αντιπροσωπεία έβαζε το SLX Professional Powerflow. Το Edge Professional δηλαδή αντικατέστησε το SLX όσο αφορά την αντιπροσωπεία. Και το Titanium αντικατέστησε στη συνέχεια το Edge Professional. Και τα 3 που ανέφερα 5/30, άλλο λάδι δεν έχω βάλει.

Δηλαδή εμείς στην Κύπρο που έχουμε παρόμοιες (και χειρότερες μην πω) θερμοκρασίες με Μαϊάμι προτείνετε το 5/40; (Το λέω γιατί φέτος επί 3 μήνες η μέση θερμοκρασία μας ήτανε 34. Και άκουσα από αρκετούς ότι τσίμπησε λαδάκι το κάρο τους.)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εμείς στην Κύπρο που έχουμε παρόμοιες (και χειρότερες μην πω) θερμοκρασίες με Μαϊάμι προτείνετε το 5/40; (Το λέω γιατί φέτος επί 3 μήνες η μέση θερμοκρασία μας ήτανε 34. Και άκουσα από αρκετούς ότι τσίμπησε λαδάκι το κάρο τους.)

Συνηθως δεν αλλαζεις τις προδιαγραφες του κατασκευαστη λογο τοποθεσιας κ κλιματος. Τωρα αν με το 5-30 βλεπεις οτι καιει λαδι σε 40+ θερμοκρασια (που σε μενα δεν εκαψε) τοτε γνωμη μου αλλαγη πιο νωρις σε χλμ για την καλοκαιρινη περιοδο


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Ilias87 said:


Συνηθως δεν αλλαζεις τις προδιαγραφες του κατασκευαστη λογο τοποθεσιας κ κλιματος. Τωρα αν με το 5-30 βλεπεις οτι καιει λαδι σε 40+ θερμοκρασια (που σε μενα δεν εκαψε) τοτε γνωμη μου αλλαγη πιο νωρις σε χλμ για την καλοκαιρινη περιοδο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Οι μόνες προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι η VW 502 για κανονικά διαστήματα service και η VW 504 για εκτεταμένα διαστήματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι μόνες προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι η VW 502 για κανονικά διαστήματα service και η VW 504 για εκτεταμένα διαστήματα.

Ειναι αναλογα τη χρηση του καθε οδηγου. Πχ αμα βαλεις 502 κατηγορια λογικα εισαι μεχρι 7,500χλμ ενω με 504 κατηγορια στα 15,000χλμ σωστα; Αυτα ειναι απλως νουμερα σε γενικες γραμμες κ ορια. Δηλαδη αν εχεις εναν κινητηρα σε πολυ ζεστα κλιματα καλη ωρα με 40+ θερμοκρασιες καλοκαιρι κ εισαι οδηγος που κανει γενικα σπορ οδηγηση κ δεν παει με 80 σε ανοιχτο δρομο τοτε πολυ απλα η κατηγορια 502 δε καλυπτει τις αναγκες αυτες γιατι πολυ γρηγορα θα γινει νερο περιπου 3000χλμ. Εγω το καλοκαιρι ειχα λαδι κατηγοριας 504 με ζεστες κ σπορ οδηγηση περιπου στα 8,000χλμ κ μετα το λαδι γταν για πεταμα. Η 502 κατηγορια λιπαντικων αρμοζει καλυτερα σε πιο ψυχρα βορεια κλιματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ilias87 said:


Ειναι αναλογα τη χρηση του καθε οδηγου. Πχ αμα βαλεις 502 κατηγορια λογικα εισαι μεχρι 7,500χλμ ενω με 504 κατηγορια στα 15,000χλμ σωστα; Αυτα ειναι απλως νουμερα σε γενικες γραμμες κ ορια. Δηλαδη αν εχεις εναν κινητηρα σε πολυ ζεστα κλιματα καλη ωρα με 40+ θερμοκρασιες καλοκαιρι κ εισαι οδηγος που κανει γενικα σπορ οδηγηση κ δεν παει με 80 σε ανοιχτο δρομο τοτε πολυ απλα η κατηγορια 502 δε καλυπτει τις αναγκες αυτες γιατι πολυ γρηγορα θα γινει νερο περιπου 3000χλμ. Εγω το καλοκαιρι ειχα λαδι κατηγοριας 504 με ζεστες κ σπορ οδηγηση περιπου στα 8,000χλμ κ μετα το λαδι γταν για πεταμα. Η 502 κατηγορια λιπαντικων αρμοζει καλυτερα σε πιο ψυχρα βορεια κλιματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

http://www.lubricheck.com/

https://www.youtube.com/watch?v=5Ni7SsH-KUM

https://www.youtube.com/watch?v=1LDv-xJETdo

 

 Αναλυτης ποιοτητας λαδιου . Δειχνει ποτε πρεπει να αλλαζονται τα λαδια , χωρις υποθεσεις των 5, 7.5 , 10 , 15 χιλιαδων χιλιομετρων .

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό υποθέτω ότι μπορεί να αγοραστεί από το eshop που έχει ο παραπάνω σύνδεσμος; Πόση διάρκεια όμως έχει, πόσες φορές μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Το κυριότερο όμως, εμπιστεύεστε ότι θα δίνει αξιόπιστα αποτελέσματα; Ποιος το πιστοποιεί;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, gousias said:

Αυτό υποθέτω ότι μπορεί να αγοραστεί από το eshop που έχει ο παραπάνω σύνδεσμος; Πόση διάρκεια όμως έχει, πόσες φορές μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Το κυριότερο όμως, εμπιστεύεστε ότι θα δίνει αξιόπιστα αποτελέσματα; Ποιος το πιστοποιεί;

 Ναι αλλα υπαρχει και στο amazon .

Lifetime διαρκεια (οχι εγγυηση lifetime) και αριθμος χρησεων εφ οσων υπαρχει σωστη χρηση  .

Υπαρχουν τοσα που χρησιμοποιουμε καθε μερα που δεν κοιταμε πιστοποιητικα , και ομως κανουν μια χαρα την δουλεια τους .

Π.χ. πιεσομετρα δακτυλου η θερμομετρα . Ακομα και εαν δεν εχουν κανενα πιστοποιητικο , τα χρησιμοποιουμε , ετσι δεν ειναι ;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Λες κ χρειαζομαι τετοιο πραγμα για να δω αν το λαδι θελει αλλαγη...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Ilias87 said:

Λες κ χρειαζομαι τετοιο πραγμα για να δω αν το λαδι θελει αλλαγη...


Sent from my iPhone using Tapatalk

 Η συσκευη αυτη απλως τελειοποιει την αλλαγη λαδιου . Ο καθενας φυσικα μπορει να τα αλλαζει οπως θελει , με τα χιλιομετρα ακομα και εαν το λαδι κραταει παραπανω , με τις ωρες  η απλως με το ματι . Με την χρηση αυτης της συσκευεις αφαιρεις τον παραγοντα ανθρωπινο λαθος σε μεγαλο ποσοστο . Εαν καναμε κουβεντα για λαδια πριν απο 30 χρονια θα λεγαμε οτι ταβανι ειναι τα 5κ χιλιομετρα η καπου εκει , μπορει δεν μπορει το λαδι . Τωρα η τεχνολογια εχει προχωρισει αρκετα και τετοιου ειδους αισθητηρες ποιοτητας λαδιου ειναι σε ακριβοτερα αυτοκινητα στον στανταρ εξοπλισμο . Η διαφορα φυσικα ειναι οτι εκει δεν μετρανε το λαδι ως ποιοτητα αλλα την σκληρη η μη χρηση του οχηματος σε συναρτηση με τις στροφες της μηχανης , την θερμοκρασια αντιψυκτικου και πολλα αλλα , αλλα ποτε την απευθειας ποιοτητα του λαδιου. Αυτο κανει λοιπον η συσκευη αυτη αποκλειστικα και μονο , να βρισκει ποσο καλο ειναι το λαδι .

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , Ilias87 said:


Ειναι αναλογα τη χρηση του καθε οδηγου. Πχ αμα βαλεις 502 κατηγορια λογικα εισαι μεχρι 7,500χλμ ενω με 504 κατηγορια στα 15,000χλμ σωστα; Αυτα ειναι απλως νουμερα σε γενικες γραμμες κ ορια. Δηλαδη αν εχεις εναν κινητηρα σε πολυ ζεστα κλιματα καλη ωρα με 40+ θερμοκρασιες καλοκαιρι κ εισαι οδηγος που κανει γενικα σπορ οδηγηση κ δεν παει με 80 σε ανοιχτο δρομο τοτε πολυ απλα η κατηγορια 502 δε καλυπτει τις αναγκες αυτες γιατι πολυ γρηγορα θα γινει νερο περιπου 3000χλμ. Εγω το καλοκαιρι ειχα λαδι κατηγοριας 504 με ζεστες κ σπορ οδηγηση περιπου στα 8,000χλμ κ μετα το λαδι γταν για πεταμα. Η 502 κατηγορια λιπαντικων αρμοζει καλυτερα σε πιο ψυχρα βορεια κλιματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Είναι τόσες πολλές οι λανθασμένες παραδοχές που κάνεις που δεν ξέρω απο που να ξεκινήσω.

Λόγω του οτι το long life λιπαντικό 504 5w-30 διατηρεί τις ιδιότητες του ιξώδους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα το θεωρεις και "δυνατότερο" λιπαντικό κάτω από δύσκολες συνθήκες.

Δεν είναι έτσι τα πράγματα!

Ενα λιπαντικό μπορεί να είναι εξαιρετικό καί να αντέχει μόνο για μια ημέρα.

Ετσι είναι τά αγωνιστικά λιπαντικά.

Εχεις αναρωτηθεί γιατί μόνο το 5w- 30 μπορεί να υπάρξει σε long life λιπαντικό;

Ο λόγος είναι γιατί μόνο αν η ψαλίδα ιξώδους min-max είναι " κλειστή " μπορούν τα πρόσθετα πού κανονίζουν το ιξώδες multi grade να τό κάνουν επιτυχώς για μεγάλο χρονικό διαστημα.

Μην ξεχνάμε ότι τα λιπαντικά κατά τα πρώτα στάδια παραγωγής είναι μονοτυπα. Δηλαδή  ,δεκάρια, εικοσαρια καί ούτω κάθε εξής.

Στη συνέχεια τα πρόσθετα αναλαμβάνουν να τά κάνουν multi grade.

Η νέα προδιαγραφή VW 508 έχει ακόμα πιό "κλειστό"  ιξώδες 0w-20 καί βγαίνει μόνο σε αυτό.

Στό σημείο αυτό θα ήθελα να ρωτήσω τους αγοραστές τών νέων αυτοκινήτων ,τί τούς λένε στίς αντιπροσωπείες.

Νά συνεχίσουν με 0w-20 ???

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι τόσες πολλές οι λανθασμένες παραδοχές που κάνεις που δεν ξέρω απο που να ξεκινήσω.
Λόγω του οτι το long life λιπαντικό 504 5w-30 διατηρεί τις ιδιότητες του ιξώδους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα το θεωρεις και "δυνατότερο" λιπαντικό κάτω από δύσκολες συνθήκες.
Δεν είναι έτσι τα πράγματα!
Ενα λιπαντικό μπορεί να είναι εξαιρετικό καί να αντέχει μόνο για μια ημέρα.
Ετσι είναι τά αγωνιστικά λιπαντικά.
Εχεις αναρωτηθεί γιατί μόνο το 5w- 30 μπορεί να υπάρξει σε long life λιπαντικό;
Ο λόγος είναι γιατί μόνο αν η ψαλίδα ιξώδους min-max είναι " κλειστή " μπορούν τα πρόσθετα πού κανονίζουν το ιξώδες multi grade να τό κάνουν επιτυχώς για μεγάλο χρονικό διαστημα.
Μην ξεχνάμε ότι τα λιπαντικά κατά τα πρώτα στάδια παραγωγής είναι μονοτυπα. Δηλαδή  ,δεκάρια, εικοσαρια καί ούτω κάθε εξής.
Στη συνέχεια τα πρόσθετα αναλαμβάνουν να τά κάνουν multi grade.
Η νέα προδιαγραφή VW 508 έχει ακόμα πιό "κλειστό"  ιξώδες 0w-20 καί βγαίνει μόνο σε αυτό.
Στό σημείο αυτό θα ήθελα να ρωτήσω τους αγοραστές τών νέων αυτοκινήτων ,τί τούς λένε στίς αντιπροσωπείες.
Νά συνεχίσουν με 0w-20 ???
 
 
 
 

Γιατι ειναι λαθος; Δεν αντεχει περισσοτερο ενα λιπαντικο κατηγοριας 504 απο οτι της 502; Αυτα που λεω δεν τα κατεβασα απο το κεφαλι μου αλλα τα εχει πει η κατασκευαστρια εταιρια. Λες να κανει λαθος κ αυτη;; Μπορει! Για ανθρωπους που εχουν δικη τους αποψη κ πανω απολα ειναι αυτη κ καμια αλλη σιγουρα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Ilias87 said:


Γιατι ειναι λαθος; Δεν αντεχει περισσοτερο ενα λιπαντικο κατηγοριας 504 απο οτι της 502; Αυτα που λεω δεν τα κατεβασα απο το κεφαλι μου αλλα τα εχει πει η κατασκευαστρια εταιρια. Λες να κανει λαθος κ αυτη;; Μπορει! Για ανθρωπους που εχουν δικη τους αποψη κ πανω απολα ειναι αυτη κ καμια αλλη σιγουρα!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δέν "αντέχει " περισσότερο ένα VW 504 (5w-30) λιπαντικό σέ σχέση με τη VW 502 με την έννοια πού το λες.

Απλώς διατηρεί τό ιξώδες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Η vw 502 δέν διατηρεί τό ιξώδες γιά δύο χρόνια, όμως γιά τον ενα χρόνο που το διατηρεί τό κάνει μια χαρά!

Ασε που τα λιπαντικά έχουν και καμμιά δεκαριά άλλες παραμέτρους.

Οσο τελικά κανείς μελετά τα γεγονότα πλησιάζει στό συμπέρασμα οτι τα service μακράς διάρκειας (long life) είναι μιά καλοστημένη απάτη ,εφάμιλλη τού diesel gate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δέν "αντέχει " περισσότερο ένα VW 504 (5w-30) λιπαντικό σέ σχέση με τη VW 502 με την έννοια πού το λες.
Απλώς διατηρεί τό ιξώδες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Το ειπες και μονος σου. Αρα αντεχει περισσοτερο!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 Προς στιγμην το  Mobil 1 0w-40 FS  σε 8κ χιλιομετρα με προδιαγραφη 502/505 δειχνει 6 . Τα 8/9 ( πολυ συντομα δηλαδη ) η συσκευη τα χαρακτηριζει ως min για αλλαγη και εκει λεω να το αλλαξω . Θα ξαναβαλω το Castrol Edge 5w-30 LL που ειναι 504/507 και longlife  και θα δουμε τι ψαρια θα πιασουμε .

 

 

(Εχω μετανιωσει που τοσο καιρο που εχω αυτην την συσκευη , δεν κραταγα exel για τα λαδια που εκανα τεστ . Ξεκινησα τωρα , καλλιο αργα παρα ποτε . )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.