Jump to content
RAF JOHN

Αίσθηση χτυπημάτων στο ρελαντί

Recommended Posts

Μιας που μπαίνει σιγά σιγά χειμώνας και περίσσεψαν και μερικά ευρώ έχω να κάνω 3 ερωτήσεις.  Για να μην κουράζω περνάω στο θέμα.

1. Όταν βάζω το πρωί μπροστά μέχρι να πέσουν οι στροφές του κινητήρα (από 2,8 στο 0,9) έχω κάποια κουνήματα - κλοτσίματα   αυτό γίνεται διότι ανεβάζει τα λάδια???

2. Όταν είναι ζεστός ο κινητήρας (90 βαθμοί) ακόμα και σε ταξίδι, όταν πχ σταματάω σε ένα φανάρι μου κάνει κάτι κλοτσίματα που τα νιώθω στο κάθισμα. Οι στροφές δεν μεταβάλλονται καθόλου απλά νιώθω αυτά τα κλοτσίματα (πχ αν είμαι σε φανάρι για ένα λεπτό θα νιώσω 2 με 3 κλοτσίματα).

3. Η τρίτη έχει να κάνει με τον ήχο του κινητήρα μέσα στην καμπίνα. Ιδικά όταν είναι ζεστό είναι σαν να ακούω την καδένα να γυρνάει... Το είχα ποστάρει κάποια στιγμή και γι αυτό το κάνω copy από κάτω για να διαγραφή το αρχικό post

111500χιλ bzb passat 1.8tsi

RAF JOHN

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To copy που αναφέρω στην τρίτη ερώτηση:  

Καλησπέρα σε όλο το TEAM είμαι κάτοχος ενός passat 1.8 (bzb) 2008 και μου έχει δημιουργηθεί μια απορία σχετικά με τον ήχο της καδένας που ακούγεται μέσα στην καμπίνα όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό (90 βαθμούς).....  Ακούγεται έντονα η λειτουργία της καδένας και πολλές φορές λέω τι έχω ρε παιδί μου κανένα ταξί????... Το περίεργο είναι πως αυτός ο έντονος ήχος λειτουργίας του κινητήρα ακούγεται στο ρελαντί και μόνο. Τα πρωινά στο λεγόμενο cold start είτε αυτό είναι το χειμώνα είτε το καλοκαίρι δεν έχω κροτάλισμα. Σε επίσκεψη μου σε έναν μηχανικό της περιοχής μου (οχι αντιπροσωπία) μου απάντησε πως δεν  είναι κάτι ανησυχητικό και πως γενικά τα tsi μοτέρ είναι αρκετά θορυβώδες..... Βέβαια κρατάω στο πίσω μέρος του μυαλού μου  την άποψη της επίσημης αντιπροσωπίας πως τα συγκεκριμένα πασσατ δεν αλλάζουν καδένα ποτέ....  Σωστό λάθος η γνώμη δική σας.... Θα ήθελα να επισυνάψω και ένα σχετικό video αλλά δεν πιάνει τον ήχο το κινητό.....  Θα ήθελα λοιπόν τις πολύτιμες γνώμες σας.....

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Α. Τα χτυπηματα που νιωθεις ειναι missfires, μεχρι να ζεσταθει πληρως.

Αφου ζεσταθει το μοτερ αναλογως χιλιομετρων, μπουζι, πολλαπλασιαστων, βενζινης και επικαθιςεων εχει ελαχιστα ακομη και στο ρελαντι.

Β. Ολα τα αμεσου ψεκασμου στο ρελαντι εχουν τον ηχο της μπεκιερας, το τικ τικ τικ.

Σε νορμαλ ρυθμο, σταθερο χωρις να ανεβαινει η κατεβαινει η ενταση του ηχου.

Γ. Για την Καδενα τωρα Εχουν αλλαξει πολλα revision του τεντωτηρα, Επισης το 1.8 πασχει απο αντλια νερου που θελει κι αυτη αλλαγη.

Εν ολιγοις, επειδη εχεις και bzb κανε αλλαγη σετ καδενας -αντλιας νερου. Τα χλμ βλαβης ηταν απο 60 εως 120κ χλμ αναλογα το περιστατικο. (Για την αντλια).

Αν εχεις 100κ + προγραμματισε το και αλλαξε τα ολα με τα νεα ανταλλακτικα + αντλια.

Μετα δεν θα χρειαστει νασχοληθεις ξανα.

Το τι λενε οι αντιπροσωπειες ειναι σεβαστο. Να ξερεις οτι πολλες αντιπροσωπειες εχουν ανοιξει τα ματακια τους απο εμας ομως.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Νίκο σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την εκτενέστατη απάντησή σου... Την αντλία νερού την άλλαξα ολόκληρη πριν λίγο καιρό  http://prntscr.com/cm6t2o..... Επομένως μένει το σετ της καδένας που θα περιλαμβάνει την αλυσίδα τις γλισιέρες τον τεντωτήρα..... Είναι κάτι ακόμα ??? Για να προγραμματιστεί γιατί είναι λογικά μεγάλο έξοδο. Και πάλι ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαζί με τα υπόλοιπα όταν κάνεις καδένα (λόγω τεντωτήρα) να δεις γι΄αλλαγή στη βίδα του μεταβλητού VVt έχει αλλαγές στο part number και πλακα εκκεντρων.

Αλλαγή και τα δύο. Και πες στον τεχνικό να τσεκάρει τη φύσα στο μπριζάκι της πεταλούδας, παρουσιαζει φθορά στο bzb.

 

Μετά το μοτέρ, είναι εξαιρετικά αξιόπιστο, αρκεί να τηρείται σωστά το πρόγραμμα συντήρησης (αντλία νερού, ιμάντας δυναμό, λάδια).

Και αξίζει και η βελτίωση του..

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οχ βλέπω το 700αρι να πλησιάζει  να με χαιρετάει και να μου λέει φάε με φάε με ....

 

Κάποια μάρκα για σετ καδένας ???

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ γνήσια από αντιπροσωπεία με τα νεότερα part number.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ γνήσια από αντιπροσωπεία με τα νεότερα part number.

Νικο επειδη βλεπω εισαι γνωστης, γνωριζεις μηπως αν υπαρχει νεος κωδικος για σετ καδενας απο το 2014 και μετα για τον cbzb 1.2 tsi; Στην αντιπροσωπεια λενε πως οχι. Ευχαριστω και συγνωμη για την καταχρηση του θεματος.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , nikdev said:

ΟΛΑ γνήσια από αντιπροσωπεία με τα νεότερα part number.

Να συμπληρώσω σαν συμπληρωματική εργασία το καθαρισμό της πεταλούδας γιατί είναι βασικό να γίνει (αν δεν έχει γίνει) σε τόσα χλμ.

Εγώ κάθε 2 χρόνια το ζητάω μόνος μου στο μεγάλο σέρβις και δεν ακούω τίποτα απο το μοτέρ

Edited by theo13
Link to comment
Share on other sites

On 25/9/2016 at 10:50 ΜΜ, nikdev said:

ΟΛΑ γνήσια από αντιπροσωπεία με τα νεότερα part number.

Νίκο πως μπορώ να ξέρω ότι είναι το τελευταίο part number???

Link to comment
Share on other sites

Νίκο πως μπορώ να ξέρω ότι είναι το τελευταίο part number???

Παντα δινουν το νεοτερο. Το ετκα αυτοματα δινει τις αντικαταστασεις

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ερώτηση μου για προσφορά στα ανταλλακτικά για την καδένα πήρα την απάντηση ότι δεν μπορούν να μου απαντήσουν διότι πρέπει πρώτα αν  ανοιχτεί το αμάξι και μετά να βγάλουν κόστος... Με ρώτησαν αν έχω πρόβλημα και όταν είπα για καθαρά προληπτικό λόγο μου είπαν πάλι το ίδιο ότι πρέπει να ανοιχτεί. Υποψιάζομαι ότι πήρα αυτή την απάντηση επειδή δεν το συντηρώ εκεί...

Link to comment
Share on other sites

λαθος..εγω τους ειπα οτι κανει το κροταλισμα στην εκκινηση,και ααμεσως μου ειπαν την τιμη και να κλεισω ραντεβου..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα Εντάξει ρε activious  εγώ όποτε πήγα σε άλλη αντιπροσωπία εκτός vw πχ opel ποτέ δεν μου αρνήθηκαν να μου βγάλουν προσφορά και μάλιστα με GM ανταλλακτικά και με after market τώρα τι να πω αν δεν μπορούμε να πάρουμε μία τιμή.........ΕΛΕΟΣ....Ίσως να είναι και κρατικό μυστικό....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Raf John, λίγο παλιό το thread αλλά το μόνο σχετικό που βρήκα με το πρόβλημά μου.

1.2 tsi του 2011 και νιώθω αυτά τα κλωτσήματα όταν είμαι σταματημένος στο ρελαντί όπως τα ανέφερες και εσύ. Οι στροφές του κινητήρα δεν επηρεάζονται καθόλου.

Θυμάσαι τί μπορεί να έφταιγε;

Σε ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.