nikos3bg Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Καλησπέρα στην ομάδα…. Έχω ένα vw passat 2003μοντελο 1.8t 20vt awt..Έχω πρόβλημα με το μοτερακι κρύας εκκίνησης το όποιο δουλεύει συνεχεία όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο με αποτέλεσμα να βγάζω την μπαταρία. Ξέρει κάποιος να μου πει πιθανά αίτια του προβλήματος και πως θα λυθεί αυτό ..??? Έχω βαρεθεί πλέον όπου πάω να έχω μαζί μου κλειδί δεκαράκι για να βγάζω την μπαταρία να μην μείνω.. ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 (edited) Ηλεκτρολογος το ειδε το αυτοκινητο?? Λογικα εχει κολησει το ρελε που δινει ο εγγεφαλος εντολη να παρει μπροστα το μοτερ, και δινει συνεχεια. Edited September 24, 2016 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos3bg Posted September 24, 2016 Author Report Share Posted September 24, 2016 (edited) 8 hours ago , nikos3bg said: Καλησπέρα στην ομάδα…. Έχω ένα vw passat 2003μοντελο 1.8t 20vt awt..Έχω πρόβλημα με το μοτερακι κρύας εκκίνησης το όποιο δουλεύει συνεχεία όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο με αποτέλεσμα να βγάζω την μπαταρία. Ξέρει κάποιος να μου πει πιθανά αίτια του προβλήματος και πως θα λυθεί αυτό ..??? Έχω βαρεθεί πλέον όπου πάω να έχω μαζί μου κλειδί δεκαράκι για να βγάζω την μπαταρία να μην μείνω.. ευχαριστώ. Αλλαζει δηλαδη δεν ειναι κατι το οποιο πρεπει να φοβαμαι...μακαρι να ειναι απο ρελε..κατι αλλο εκτοσ απο ρελε θα μπορει να ειναι.?απο προβληματα εχω αρχισει και το φοβαμαι το αυτοκινητο..ελαξα αισθητηρα ψυκτιυο υγρου νοζιμοντας πως ειναι απο αυτο αλλα το εκανε παλι..θα κοιταξω τον ρελε λοιπον..μηπως ξερεις ποιος ειναι αν θυμασαι.. και αν το καταργησω τελειος θα εχω κανενα θεμα?δηλαδη να βγαλω τον ρελε του σκεφτομαι ωστε να μην δουλευει Edited September 24, 2016 by nikos3bg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 (edited) Δεν γνωριζω που το εχει το ρελε, αλλα λογικα θα το ασφαλιζει και με καποια ασφαλεια το κυκλωμα, οπως και να εχει ητε βγαλεις το ρελε, ητε εχει ασφαλεια και την αφαιρεσεις, ητε βγαλεις το φις πανω απο το μοτερ, αυτη η λυση ειναι προσωρινη, γιατι μετα απο καποια km θα σου αναψει λαμπακι κινητηρα, γιατι θα καταλαβει οτι δεν στελνει ζεστο αερα στον καταλυτη, το μοτερ ζεστου αερα σχετιζετε με την λειτουργια μειωσης των ρυπων. Edited September 24, 2016 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos3bg Posted September 24, 2016 Author Report Share Posted September 24, 2016 σωστα..οποτε λεω τον ηλεκτρολογο μου να κοιταξει για ρελε και ασφαλειες..ευχαριστω για την βοηθεια και ευχομαι να λυθει το προβλημα γιατι το εχω βαρεθει οπου και να παω να βγαζω την μπαταρια 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 26, 2016 Report Share Posted September 26, 2016 Καποιος ρελες θα ειναι το πιθανοτερο. Την μπαταρια γιατι την φοβασαι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos3bg Posted September 27, 2016 Author Report Share Posted September 27, 2016 Την μπαταρια την φοβαμαι γιατι αν την αφησω στον πολο ολο το βραδυ το μοτερακι δουλευει συνεχεια με αποτελεσμα το πρωι να μην εχει ρευμα η μπαταρια..αυτο ειναι το μεγαλο κακο αλλιως δεν ειχα προβλημα...θα κοιταξω τους ρελεδες και ευχομαι να ειναι απο αυτο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...