Jump to content
jsk

Interlagos με 245/40/18

Recommended Posts

Πρόσφατα απέκτησα μια τετράδα γνήσιες interlagos με τα γνωστά χαρακτηριστικά (ΕΤ 41 18Χ8) και σκέφτομαι να τις ντύσω με τα goodyear F1 asymmetric 3 σε 245/40/18 αντί του 235/40/18 που προτίνει το εργοστάσιο. To θέμα είναι αν υπάρχει πιθανότητα να έχω προβλήματα με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου ή αν ξύνω κανένα θόλο. Η ανάρτηση μου είναι εντελώς εργοστασιακή και ο λόγος που σκέφτομαι τη διάσταση αυτή είναι η άνεση και το λίγο μεγαλύτερο γέμισμα των θόλων. Υπάρχει κανείς που να φοράει αυτή τη διάσταση για να μου πει εντυπώσεις? ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Με αυτό το πέλμα θα χάσεις αρκετά από άνεση.Μη παρασέρνεσαι από την ιδέα του ελαφρά μεγαλύτερου προφίλ.

Αν είσαι δίλιτρος με  K04 setup ok θα συμφωνούσα,αν όμως είσαι 1.8 θα χάσεις πολύ σ΄επιδόσεις και θα πηγαίνεις συχνότερα στο βενζινάδικο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ok... ευχαριστώ. Δηλαδή τα ηλεκτρονικά δεν θα έχουν πρόβλημα? πχ esp. Θόλους θα ξύνω? το αυτοκίνητο είναι 1.8 stock. Υπάρχει κανείς που να άλλαξε από αυτά που φοράω (235/45/17) και να πήγε στο 245/40/18? 

Link to comment
Share on other sites

Υπερβολη η αλλαγη σε 245

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει τον κόπο φίλε από 235 να το πας 245 από την στιγμή που είσαι stock δεν θα έχεις κανένα θέμα από θέμα τεχνικό αλλά είναι υπερβολή !!! Εσύ αποφασίζεις αν σου αρέσει κάντο... 

Link to comment
Share on other sites

Τα ελαστικά είναι απίστευτα! Πιό άνετο από πριν????? γίνεται???? μπράβο στην goodyear!

Link to comment
Share on other sites

Το 245/40r18 είναι πιο καλό από το 235/40r18. Πολλοί ιδιοκτήτες σε ξένα φορούμ έκαναν αυτή την αλλαγή και δεν είδα κάποιος να έχει παράπονα. Δεν έχεις θέμα να βρεις στο θόλο και το προφίλ μεγαλώνει 1.3 εκατοστά. Το πιο μεγάλο πέλμα μπορεί να έχει λίγο παραπάνω κατανάλωση μία ιδέα μην φανταστείς αλλά έχεις πιο καλό πάτημα και μπορείς να κάνεις πιο καλούς χρόνους από στάση. Απλά εδώ στην Ελλάδα η χώρα της πατεντας φοβόμαστε της αλλαγές. 

Link to comment
Share on other sites

Εσύ δηλαδή σε ποιό φόρουμ τα είδες αυτά? Γιατί στην Ελλάδα της πατέντας ότι και να μας πει ο κατασκευαστής εμείς πάντα βρίσκουμε ένα μαγικό τρόπο να τα αναιρούμε όλα, να κάνουμε τα δικά μας... μόνο και μόνο για να πούμε ότι ειμαστε "μοναδικοί"!!! Το ξέρεις ότι οι ρυθμίσεις γεωμετρίας σου αλλάζουν μετά? Το ξέρεις πχ ότι η μπερλίνα το Passat έχει διαφορετικές ρυθμίσεις από το δικό μας?!?!

Το ξέρεις ότι ABS/ESP είναι όλα προγραμματισμένα με συγκεκριμένο πχ βήμα και η οποιαδήποτε αλλαγή έχει αντίκτυπο που πολύ απλά είναι μη προβλέψιμος?! Μην τα πατάμε όλα οεεεοοοο :bling:

Link to comment
Share on other sites

Αν δεις στο Google έχει forum από το εξωτερικό που αρκετός κόσμος έκανε αλλαγές στα νούμερα. Και σε πέλμα αλλά και σε προφίλ. Εδώ Ελλάδα συγκεκριμένα 2 φίλοι έβαλαν σε CC 245 πέλμα ένας ο Μαλιαράκης σε 20" ζάντες και ο άλλος ο Πουλιος με το Κ04 σε 18" ζάντα. Δεν παρατήρησαν κάτι αρνητικό. 

Ο κατασκευαστής για το 1.8 tsi 160ps έλεγε και το έχουμε ξεφτιλίσει σε βελτιώσεις.....

 

Link to comment
Share on other sites

αν σε νοιαζει μονο η εμφανιση βαζεις και 22αρες.αν σε νοιαζει η γεωμετρια οι σροφες η ασφαλεια η σωστη ενδειξη στο καντραν βαζεις κατι απο αυτα που δινει η μαμα

απλα τα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

ok. Ευτυχώς πάντως που το αυτοκίνητο είναι πραγματικά άνετο και με το 235/40. Εξάλλου δεν φοράω πρόγραμμα ή άλλη βελτίωση. Όλα καλά λοιπόν...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε τη τιμή βρηκες της interagros αν επιτρέπεται ???

Link to comment
Share on other sites

Το CC από το 2.0 tdi με τα 140ps μέχρι το 3.6 FSI με τα 300ps φοράει τα ίδια λάστιχα.... 235 πέλμα σε όλα. Για εμένα αυτό είναι λάθος και είναι μάρκετινγκ. Να βάζεις στάνταρ στο πιο αδύναμο αμάξι ότι φοράει το κορυφαίο. 

Έχετε δει κάποια άλλη εταιρία να έκανε κάτι παρόμοιο ποτέ; 

Θεωρείται σωστή την μαμά επιλογή; 

Τότε δεν θα έπρεπε να πηραζουμε ούτε μία βίδα από το αμάξι. 

Όταν βελτιώνεις ένα αμάξι το βελτιώνεις παντού. 

Αν είμαστε της άποψης δεν πειράζουμε ένα μαμά αμάξι τότε ότι και να λέμε δεν θα συμφωνούμε. 

Έχω ένα βελτιωμένο CC. 

Με τα μαμά λάστιχα που έχει το CC το καντράν δείχνει πιο πολλά από όσα πάει με GPS. Οπότε με αλλαγή σε 245 έρχεσαι πιο κοντά στα αληθινά χλμ. Πάρτε μερικά GPS και δείτε απώλειες στα 100-150-200χλμ.

Με 245 πέλμα θα έχεις καλύτερο πάτημα όταν πας πάνω από 200χλμ.

Αν δεν τρέχεις βάλτο και 215 πέλμα. Εδώ Γερμανία έχει πολλούς με 2.0tdi που τα άλλαξαν και φοράνε 225-215 πέλμα. 

Με 245 μπαίνεις καλύτερα σε στροφές. 

Για αυτό όλα τα μεγάλα αμάξια παγκόσμιος έχουν πιο μεγάλο πέλμα από τα απλά αμάξια. 

Όσοι ασχολούνται με την βελτίωση γνωρίζουν. 

Άλλο ένα μαμά αμάξι άλλο ένα βελτιωμένο. Μην τα μπερδεύουμε. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το CC από το 2.0 tdi με τα 140ps μέχρι το 3.6 FSI με τα 300ps φοράει τα ίδια λάστιχα.... 235 πέλμα σε όλα. Για εμένα αυτό είναι λάθος και είναι μάρκετινγκ. Να βάζεις στάνταρ στο πιο αδύναμο αμάξι ότι φοράει το κορυφαίο. 
Έχετε δει κάποια άλλη εταιρία να έκανε κάτι παρόμοιο ποτέ; 
Θεωρείται σωστή την μαμά επιλογή; 
Τότε δεν θα έπρεπε να πηραζουμε ούτε μία βίδα από το αμάξι. 
Όταν βελτιώνεις ένα αμάξι το βελτιώνεις παντού. 
Αν είμαστε της άποψης δεν πειράζουμε ένα μαμά αμάξι τότε ότι και να λέμε δεν θα συμφωνούμε. 
Έχω ένα βελτιωμένο CC. 
Με τα μαμά λάστιχα που έχει το CC το καντράν δείχνει πιο πολλά από όσα πάει με GPS. Οπότε με αλλαγή σε 245 έρχεσαι πιο κοντά στα αληθινά χλμ. Πάρτε μερικά GPS και δείτε απώλειες στα 100-150-200χλμ.
Με 245 πέλμα θα έχεις καλύτερο πάτημα όταν πας πάνω από 200χλμ.
Αν δεν τρέχεις βάλτο και 215 πέλμα. Εδώ Γερμανία έχει πολλούς με 2.0tdi που τα άλλαξαν και φοράνε 225-215 πέλμα. 
Με 245 μπαίνεις καλύτερα σε στροφές. 
Για αυτό όλα τα μεγάλα αμάξια παγκόσμιος έχουν πιο μεγάλο πέλμα από τα απλά αμάξια. 
Όσοι ασχολούνται με την βελτίωση γνωρίζουν. 
Άλλο ένα μαμά αμάξι άλλο ένα βελτιωμένο. Μην τα μπερδεύουμε. 
 
 
 

Σε στεγνο ειναι καλυτερο. Σε ολα τα αλλα ομως....
Link to comment
Share on other sites

Συγχώρα με Γιώργο, αλλά συζήτηση καφετέριας. Γενικά αποφεύγω πλέον να σχολιάζω αλλά... μην με παρεξηγείς, εδώ θα τετραγωνίσουμε τον κύκλο σε λίγο. Και να σου το θέσω μονολεκτικά σχεδόν. Με 245 πέλμα TUV περνάς? Αν ναι, τότε όρμα!

Το αμάξι "δια νόμου" πρέπει να έχει κάποιες αποκλισεις μεταξύ κανονικής ταχύτητας και αναγραφόμενης! Δεν είναι τυχαίες οι αποκλίσεις και έχουν να κάνουν με το "ψυχολογικό" του οδηγού και σαν συνέχεια με την ασφάλεια. Με τα ηλεκτρονικά που φοράει ένα σύγχρονο αμάξι, δεν είναι τίποτα με έναν απλό αλγόριθμο να σου κάνουν το καντράν να σου δείχνει 100% ακριβή ταχύτητα ακόμα και βοηθητικές να του βάλεις (οι αισθητήρες σου καταγράφουν ΤΡΕΛΕΣ ενδείξεις από τα πιο κουλά σημεία, σε ένα καντράν νομίζεις ότι δεν το έχουν να το φέρουν.

Στο κάτω κάτω της γραφής, αν κάποιος νοιάζεται για τα κρατήματα τότε δεν θα σωθεί από το 235 πέλμα ή το 245... ή το 255... ή και το 265! Τα σκας και βάζεις μια γ@μ@τη ανάρτηση, το κάνεις τραπέζι... σου σπάει η μέση ΑΛΛΑ πατάς! Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο, και σίγουρα

Και για την ιστορία...

1. Αναφέρεις "μεγάλα... δυνατά αμάξια". Και το Α5 πχ το θεωρείς στο κεφάλι σου αντίστοιχο του CC αλλά δεν είναι! Καμια σχέση τα σασί... καμία σχέση τα ψαλίδια, καμία σχέση όλα! (το λέω σαν παράδειγμα).

2. Αναφέρεις για τα "μικρά" και τα μεγάλα cc. Στο CC τα "μικρά" από εργοστασίου βγάζουν σχετικά κοντινά άλογα (από 140 ως 200 ουσιαστικά). Το "μεγάλο" παραβλέπεις ότι ειναι τετρακούνα και επομένως άκυρη η οποιαδήποτε σύγκριση

3. Σαν σασί είσαι 100% ίδιος με τη μπερλίνα που φοράει στενότερο πέλμα... ΑΛΛΑ ρυθμίσεις ευθιγράμμισης ΔΕΝ έχεις ίδιες. Αρα ο "βλάκας" ο Γερμανός δεν φόρεσε απλά ένα φαρδύτερο πέλμα έτσι για το πουλ-μουρ... το σέταρε κιόλας! Αν είσαι μάγκας (όχι προσωπικά το "είσαι"), σέταρε και το 245 σε γεωμετρίες και οκ

Πως γίνεται να είμαστε οι εξυπνότεροι του κόσμου (στο μυαλό μας)... και στην πράξη να είμαστε σαν χώρα οι τελευταίοι, είναι κάτι που με ξεπερνάει!

Και για να μην παρεξηγηθώ, σου γράφω όπως σου γράφω όχι επιθετικά, αλλά επειδή σε ξέρω σαν παιδί, ότι όταν κολλάς με κάτι, απλά κολλάς.

At the end of the day, το τι θα κάνει φυσικά ο καθένας στο αμάξι του, είναι 100% θέμα του και μαγκιά του. Είναι καλό θα το χαρεί, είναι σκ@τ@ θα το λουστεί!! Τα όσα ο καθένας θα ποστάρει σε μια σελίδα μικρή διαφορά κάνουν στο πρακτικό αποτέλεσμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βρε.... Συζήτηση να γίνεται να βγάζουμε άκρη τι γίνεται.. Λοιπόν TUV περνάνε και με 215 λάστιχο. Έχω δει CC να φοράνε. 245 δεν έχω δει ακόμα εδώ στη Γερμανία σε CC. Δεν πέτυχα πολλά. 

7 χλμ κλέβει στο καντράν. Με τα μαμά λάστιχα. 

Από την στιγμή που έχει DCC το αμάξι και για τα δεδομένα είναι ικανοποιητική το βρίσκω άκυρο να αλλάξει κάποιος ανάρτηση για να βάλει μία σκληρή και κοπανάει sedan αμάξι. Όσο και να είναι το θέμα είναι εδώ λάστιχο όχι ανάρτηση αλλιώς αν το πάμε αλλάζεις και ψαλίδια βάζεις ενισχύσεις και άλλο ένα σωρό.  Με 245 είναι καλύτερα σε πάτημα από 235 και το παίρνει μία χαρά ο θόλος χωρίς να βρίσκει. 

Εννοείται ότι θα κάνεις και μία ευθυγράμμιση και ζυγοσταθμιση με τα καινούρια λάστιχα. 

Κάτσε να κάνω ένα καφεδάκι τώρα.. Χοχοχο 

Link to comment
Share on other sites

500 ευρώ τις βρήκα μαζί με λάστιχα τα οποία όπως και είπα στην αρχή ήταν φυτίλια.

Link to comment
Share on other sites

Ευθυγράμμιση με τι ρυθμίσεις δηλαδή θα κάνεις εσύ? (BTW το 215 πέλμα φυσικά και περνάει TUV γιατί πολύ απλά είναι η διάσταση του "χειμερινού")

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έτσι για να γίνεται κουβέντα κι εγώ πιστεύω ότι το 245 είναι καλύτερο για το CC. Οι θόλοι είναι μεγάλοι και θα γέμιζαν λίγο καλύτερα. Αν υπήρχε κάποιος να με διαβεβαιώσει επίσημα οτι όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου θα δούλευαν σωστά με το 245 τότε σίγουρα θα το έβαζα. Να σημειώσω εδώ ότι σε δύο αντιπροσωπείες που ρώτησα με αποθάρρυναν ενώ ακόμα και το γνωστό wheelsize.com δεν γράφει πουθενά για 245 λάστιχο ακόμα και στις 20άρες ζάντες!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

245/30/20 φοράει στο CC του ο Maliarakis στη Ρόδο. Μπες στο Facebook να το δεις. Δεν έχει κάποιο θέμα. 245/40/18 έχει και ένας φίλος μου στο δικό του CC στην Αθήνα. Εδώ Αμερική έχουνε βάλλει 255...... Googlare λίγο να δεις........ 

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4370494-CC-Owners-Suspension-Wheels-Tires-with-specs-pictures&p=81308269&viewfull=1#/topics/4370494?page=294&_k=6j3biq

 

255/35/19

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Τώρα είναι λίγο αργα πλέον για μένα... μετά από 3 χρόνια αν έχω ακόμα αυτό το αυτοκίνητο βλέπουμε! εμείς να είμαστε καλά!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.