Γιάννης Βαγγελάτος Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 Το πρωι πριν ξεκινήσω τα λαδια ειναι στην επανω γραμμή διαγράμμισης του δείκτη. Σε ολη τη διάρκεια της μέρας ειναι στο χαμηλότερο σημείο του δείκτη , πολλές φορες ανάβει κίτρινο λαμπάκι. Την αλλη μερα το πρωι ειναι παλι στο ψηλότερο σημείο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 Μπας και μετράς σε ανηφόρα? Μax κρύο δεν θα πρέπει να πέφτει στο min ζεστό. Το λαμπάκι μπορεί να είναι πίεση λαδιού, αμάξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Βαγγελάτος Posted September 28, 2016 Author Report Share Posted September 28, 2016 Το προβλημα ειναι , οτι αργουν να κατεβουν τα λαδια στο καρτερ. Οταν σταματώ, περιμένω 20', κανω μέτρηση , ένδειξη στο χαμηλότερο σημείο. Την αλλη μερα , παλι στο μέγιστο. Πριν το αντιληφθω, έκανα μέτρηση και συμπλήρωνα λαδια, που σημαίνει οτι παρα γέμιζε ο κινητήρας με λάδι, και πιθανόν γι αυτο ξερνουσε απο το καπάκι λαδια. Απο τι μπορει να συμβαίνει κατι τέτοιο; oktavia 1900 diezel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 Θα μεταφερθεί στην σωστή ενότητα... Στα scoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 Σε μας λάδι από το καπάκι σημαίνει συνήθως πρόβλημα στην PCV. Από ένα πρόχειρο search είδα ότι τα diesel έχουν CDR που είναι παρόμοια, επομένως δεν νομίζω ότι φταίει που το παραγέμισες. Και πόσο να το παραγέμισες? Σε μας και μισό λίτρο παραπάνω έχουν βάλει κάποιοι και στο τέλος απλά το καψαν. Πολλές αντιπροσωπείες από μόνες τους βάζουν και 300ml παραπάνω από το max, δεν το θεωρώ σωστό αλλά πρόβλημα δεν θα πρέπει να δημιουργεί, σε τέτοια επίπεδα. Πάντως τα πρώτα 4 χρόνια με την εγγύηση που τους το πήγαινα καθόμουν από πάνω και το τσέκαρα για να μπαίνει η σωστή ποσότητα. Τώρα αν κανείς βάλει κάνα λίτρο παραπάνω υποθέτω έχουμε φθορά στον καταλύτη και μπορεί και χειρότερα. Την πιό αξιόπιστη μέτρηση την έχεις φυσικά σε επίπεδη επιφάνεια και με κρύο μοτέρ όχι 20 λεπτά σβηστό. Πάντως από max κρύο σε min ζεστό δεν το χω ξανακούσει. Τι άλλο έχεις παρατηρήσει? Δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος άνθρωπος να σε βοηθήσει αλλά υπάρχουν αρκετοί γνώστες των diesel αρκεί να γράψεις συνολικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted October 1, 2016 Report Share Posted October 1, 2016 (edited) On 28/9/2016 at 5:38 PM, Γιάννης Βαγγελάτος said: Το πρωι πριν ξεκινήσω τα λαδια ειναι στην επανω γραμμή διαγράμμισης του δείκτη. Σε ολη τη διάρκεια της μέρας ειναι στο χαμηλότερο σημείο του δείκτη , πολλές φορες ανάβει κίτρινο λαμπάκι. Την αλλη μερα το πρωι ειναι παλι στο ψηλότερο σημείο . Υποθεση κανω εφ οσων δεν ειμαι μηχανικος . Τι ρευστοτητα εβαλες ; Μαλλον ειναι ακαταλληλο το λαδι,ισως πολυ πολυ παχυ ,εφ οσων αναβει λαμπακι ,δεν κυκλοφορει σωστα . Οταν τα ανεβαζει επιτελους ,απλα θελουν εναν αιωνα να κατεβουν γιατι κρυωνουν και ξαναπαχαινουν . Μου θυμιζει τα παλαια 15w-50 η υποθεση σου . Εαν εχεις λεπτο λαδι ,5w-40 και κατω ,κατι βουλωσε στους αγωγους και κυκλοφορει οριακα . Προσωπικα ελπιζω να ειναι παχυ το λαδι σου και μολις αλλαξεις σε ρευστοτερο να ειναι ολα καλα . Εαν εχεις ηδη ρευστο λαδι ,κατι δεν παει καλα δυστυχως . Την μετρηση μαλλον σωστα την κανεις ,γενικα με κρυο μοτερ , σχεδον ολη η ποσοτητα λαδιου επανερχεται . Edit: Περισσοτερη ποσοτητα λαδιου απο οτι πρεπει κανει κακο . Περισσοτερες αναθυμιασεις βουλωνουν απο ccv (την αντιστοιχη pcv στις βενζινες) μεχρι και καταστροφη καταλυτη ,dpf , turbo . Βαζε στα 3/4 του δεικτη και κρατα το εκει . Edited October 1, 2016 by O Palios 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted October 1, 2016 Report Share Posted October 1, 2016 Α μπράβο και γω 3/4 το δουλεύω, που στις δικές μας βέργες είναι λίγο κάτω από το πάνω δόντι της επιφάνειας μέτρησης. Δηλαδή λίγο κάτω από το "a" διάστημα: Η πλάκα είναι ότι καθόμουν από πάνω και τους έλεγα ότι θέλω 3/4 και προσπαθούσαν να με πείσουν ότι κάνει κακό. Αντιπροσωπείες, τι περιμένεις... Μερικοί μηχανικοί κυρίως οι παλιοί ήταν συνεργάσιμοι και το έκαναν, αλλά όποτε έπεφτα σε ψάρι δεν άκουγε τίποτα φουλ θα στο βάλω είναι οδηγία. Πάλι καλά γιατί όπως είπα κάποιες αντιπροσωπείες τα παραγεμίζουν. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Βαγγελάτος Posted October 2, 2016 Author Report Share Posted October 2, 2016 Αν βουλώσαν οι επιστροφές του λαδιου πως καθαρίζουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 On 1/10/2016 at 4:52 PM, DarkX said: Α μπράβο και γω 3/4 το δουλεύω, που στις δικές μας βέργες είναι λίγο κάτω από το πάνω δόντι της επιφάνειας μέτρησης. Δηλαδή λίγο κάτω από το "a" διάστημα: Η πλάκα είναι ότι καθόμουν από πάνω και τους έλεγα ότι θέλω 3/4 και προσπαθούσαν να με πείσουν ότι κάνει κακό. Αντιπροσωπείες, τι περιμένεις... Μερικοί μηχανικοί κυρίως οι παλιοί ήταν συνεργάσιμοι και το έκαναν, αλλά όποτε έπεφτα σε ψάρι δεν άκουγε τίποτα φουλ θα στο βάλω είναι οδηγία. Πάλι καλά γιατί όπως είπα κάποιες αντιπροσωπείες τα παραγεμίζουν. Στην δικη μου βεργα ,ακριβως εκει που ειναι το συνορο μεταξυ Α και Β περιοχης ,σταματανε τα xxxxx . Εκει σταματαω να βαζω λαδι , δεν μπαινω ποτε στην Α περιοχη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 10 hours ago, Γιάννης Βαγγελάτος said: Αν βουλώσαν οι επιστροφές του λαδιου πως καθαρίζουν; Δυσκολη περιπτωση αμα φτασει να ισχυει κατι τετοιο . Παει να πει οτι εχει σχηματιστει λασπη μεσα στην μηχανη αρα ειναι στα τελευταια της . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 ριξε κανα λιτρο καθαριστικο μεσα στο μοτερ και αστο να δουλευει στο ρελαντι για κανα 20λεπτο και στο καπακι αλλαξε λαδια. δε μας ειπες ομως τι λαδια εχεις μεσα!για πες γιατι μυριζομαι μλκια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Βαγγελάτος Posted October 3, 2016 Author Report Share Posted October 3, 2016 Εδω και τρεις μέρες, έριξα για 15 λεπτά ENGINE FLUSH PROTEC, Άλλαξα λαδια 5/40 και το παρακολουθώ. Χωρις να βιαστώ να βγάλω συμπέρασμα, παρατηρώ οτι στο εικοσαλέπτο εμφανίζονται αρκετά λαδια στο καρτερ, απ οτι προηγουμένως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 2 hours ago, Γιάννης Βαγγελάτος said: Εδω και τρεις μέρες, έριξα για 15 λεπτά ENGINE FLUSH PROTEC, Άλλαξα λαδια 5/40 και το παρακολουθώ. Χωρις να βιαστώ να βγάλω συμπέρασμα, παρατηρώ οτι στο εικοσαλέπτο εμφανίζονται αρκετά λαδια στο καρτερ, απ οτι προηγουμένως. Ευχαριστα νεα ,δηλαδη . Ευχομαι να ηταν μονο αυτο και δεν υπαρχει τιποτα αλλο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 (edited) ελα πες! τι λαδι ειχες μεσα πριν την αλλαγη? Edited October 3, 2016 by DubbeR_ChRoniS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...