kapebi Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 Καλησπέρα. Ημουν έτοιμος για αγορά μετ/νου (2011)1.8tsi DSG7, ώσπου μηχανικός που δουλεύει σε επίσημο συνεργείο VW, μου έκανε την καρδιά περιβόλι. Ας τα πάρουμε από την αρχή. To βρήκα σε πολύ κατάσταση από Γιατρό, ο οποίος το πρόσεχε και το είχε πένα. Μόλις 63000χλμ. Ας πάω λέω στο φίλο μου, ο οποίος είναι ηλεκτρολόγος σε επίσημο VW, να του το πώ. Αυτός με οδηγεί και με συστήνει στον μηχανικό, ο οποίος μου εξήγησε ότι όλα βγαζουν πρόβλημα στο mega-tronic (Κόστος αν θυμάμαι 1500€ ή 3000€ μου είπε), όλα καίνε λάδι, σε όλα χαλάει η αντλία νερού, σε όλα πηδάει δοντάκι η καδένα, και γενικά μακριά από 1.8tsi DSG7. Εμένα όμως μου αρέσει τρελά το συγκεκριμένο μοντέλο και δεν ψάχνω κάτι άλλο. Να τον πιστέψω ή όχι? Τι λέτε εσείς οι κάτοχοι του συγκεκριμένου μοντέλου..? Είναι αλήθεια ή μου τα φούσκωσε λίγο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 (edited) 35 λεπτά πριν , kapebi said: Καλησπέρα. Ημουν έτοιμος για αγορά μετ/νου (2011)1.8tsi DSG7, ώσπου μηχανικός που δουλεύει σε επίσημο συνεργείο VW, μου έκανε την καρδιά περιβόλι. Ας τα πάρουμε από την αρχή. To βρήκα σε πολύ κατάσταση από Γιατρό, ο οποίος το πρόσεχε και το είχε πένα. Μόλις 63000χλμ. Ας πάω λέω στο φίλο μου, ο οποίος είναι ηλεκτρολόγος σε επίσημο VW, να του το πώ. Αυτός με οδηγεί και με συστήνει στον μηχανικό, ο οποίος μου εξήγησε ότι όλα βγαζουν πρόβλημα στο mega-tronic (Κόστος αν θυμάμαι 1500€ ή 3000€ μου είπε), όλα καίνε λάδι, σε όλα χαλάει η αντλία νερού, σε όλα πηδάει δοντάκι η καδένα, και γενικά μακριά από 1.8tsi DSG7. Εμένα όμως μου αρέσει τρελά το συγκεκριμένο μοντέλο και δεν ψάχνω κάτι άλλο. Να τον πιστέψω ή όχι? Τι λέτε εσείς οι κάτοχοι του συγκεκριμένου μοντέλου..? Είναι αλήθεια ή μου τα φούσκωσε λίγο? Γιατί δεν κάθεσε να διαβάσεις στο site και μόνο σου να διασταυρώσεις κατά πόσο είναι αλήθεια αυτά που σου είπε ο τεχνικός; Εγώ αν ήμουν στην θέση του θα σου έλεγα ότι το αυτοκίνητο είναι τέλειο γιατί πολύ απλά οι καιροί είναι δύσκολοι και οι πελάτες λίγοι. Edited September 29, 2016 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapebi Posted September 29, 2016 Author Report Share Posted September 29, 2016 Μάλιστα.......Οπότε σιγά-σιγά θα πρέπει να το ξεχάσω..!! Αν επιτρέπεται τι αυτοκίνητο έχεις φίλε, και αν είχες προβλήματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 (edited) Καμιά σχέση με Γερμανία έχω ιταλικό και σχιστομάτικο JP. Τα συντηρώ μόνος μου μεχρι στιγμής ok. Εξάδελφος μου έχει το CC 1.8TFSI του 2010 καινούργιο 30.000+€ (σαλόνι connolly κλπ) και έχει αλλάξει κινητήρα στην εγγύηση λόγω κατανάλωσης λαδιού. Άλλα και νέος (επισκευασμένος από Γερμανία) το θέλει το λαδάκι του. Τον ψήνω να κάνει επισκευή με ανταλλακτικά από την δευτερόγεννη αγορά αλλά ''No money no honey'' Να ξέρεις έχει βρωμίσει η αγορά με μεταχειρο απο τας Ευρώπας με πάρα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα γυρισμένα. Άσε που τα καλομεταχειρισμένα ελληνικά δεν νομίζω να είναι τόσα πολλά γιατί πολύ απλά έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες στη ζωή. Σου συνιστώ να πάρεις καινούργιο έστω και με υποχωρήσεις στις απαιτήσεις σου. Εσύ αποφασίζεις!!!!!!!!!!!!! Edited September 30, 2016 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 Υπάρχουν πολλά θέματα ανοιγμένα περί dsg και 1,8tsi. Διάβασε από εκεί, έχει αρκετές πληροφορίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 19 hours ago, kapebi said: Καλησπέρα. Ημουν έτοιμος για αγορά μετ/νου (2011)1.8tsi DSG7, ώσπου μηχανικός που δουλεύει σε επίσημο συνεργείο VW, μου έκανε την καρδιά περιβόλι. Ας τα πάρουμε από την αρχή. To βρήκα σε πολύ κατάσταση από Γιατρό, ο οποίος το πρόσεχε και το είχε πένα. Μόλις 63000χλμ. Ας πάω λέω στο φίλο μου, ο οποίος είναι ηλεκτρολόγος σε επίσημο VW, να του το πώ. Αυτός με οδηγεί και με συστήνει στον μηχανικό, ο οποίος μου εξήγησε ότι όλα βγαζουν πρόβλημα στο mega-tronic (Κόστος αν θυμάμαι 1500€ ή 3000€ μου είπε), όλα καίνε λάδι, σε όλα χαλάει η αντλία νερού, σε όλα πηδάει δοντάκι η καδένα, και γενικά μακριά από 1.8tsi DSG7. Εμένα όμως μου αρέσει τρελά το συγκεκριμένο μοντέλο και δεν ψάχνω κάτι άλλο. Να τον πιστέψω ή όχι? Τι λέτε εσείς οι κάτοχοι του συγκεκριμένου μοντέλου..? Είναι αλήθεια ή μου τα φούσκωσε λίγο? mega-tronic στο είπε ο μηχανικός? Καλά που δεν γενικεύει με τις ζημιές. Τι μακριά έτσι που στα λέει καλά θα κάνεις να κρατάς απόσταση 30 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapebi Posted September 30, 2016 Author Report Share Posted September 30, 2016 4 hours ago , DarkX said: mega-tronic στο είπε ο μηχανικός? Καλά που δεν γενικεύει με τις ζημιές. Τι μακριά έτσι που στα λέει καλά θα κάνεις να κρατάς απόσταση 30 χλμ. Οταν μπαίνεις σε ένα συνεργείο γεμάτο με jetta - golf - passat κτλ και σου μιλάει ο μηχανικός, εσύ τι να πιστέψεις? Αυτόν ή κάποιους άλλους? Είχα πάρει τις αποφάσεις μου και τώρα δεν ξέρω τι να κάνω........Για έλα στη θέση μου..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 (edited) On 29/9/2016 at 6:29 ΜΜ, kapebi said: Καλησπέρα. Ημουν έτοιμος για αγορά μετ/νου (2011)1.8tsi DSG7, ώσπου μηχανικός που δουλεύει σε επίσημο συνεργείο VW, μου έκανε την καρδιά περιβόλι. Ας τα πάρουμε από την αρχή. To βρήκα σε πολύ κατάσταση από Γιατρό, ο οποίος το πρόσεχε και το είχε πένα. Μόλις 63000χλμ. Ας πάω λέω στο φίλο μου, ο οποίος είναι ηλεκτρολόγος σε επίσημο VW, να του το πώ. Αυτός με οδηγεί και με συστήνει στον μηχανικό, ο οποίος μου εξήγησε ότι όλα βγαζουν πρόβλημα στο mega-tronic (Κόστος αν θυμάμαι 1500€ ή 3000€ μου είπε), όλα καίνε λάδι, σε όλα χαλάει η αντλία νερού, σε όλα πηδάει δοντάκι η καδένα, και γενικά μακριά από 1.8tsi DSG7. Εμένα όμως μου αρέσει τρελά το συγκεκριμένο μοντέλο και δεν ψάχνω κάτι άλλο. Να τον πιστέψω ή όχι? Τι λέτε εσείς οι κάτοχοι του συγκεκριμένου μοντέλου..? Είναι αλήθεια ή μου τα φούσκωσε λίγο? απο την στιγμη που σου ειπε οτι "ΣΕ ΟΛΑ "και "ΣΕ ΟΛΑ" και "ΣΕ ΟΛΑ"...μαλλον απο το μπακαλικο διπλα μπηκε και το επαιζε μηχανικος... ρωτα καποιον πιο σοβαρο ,σε αλλο συνεργειο... δεν λεω οτι δεν χαλανε...δεν τα ξερω καν αυτα τα μοτερ ,αλλα το "ΣΕ ΟΛΑ "και "ΣΕ ΟΛΑ" και "ΣΕ ΟΛΑ" αυτοματως τον κανει μη σοβαρο μηχανικο ΣΕ ΕΜΕΝΑ. Edited September 30, 2016 by activious 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapebi Posted October 1, 2016 Author Report Share Posted October 1, 2016 14 hours ago , activious said: απο την στιγμη που σου ειπε οτι "ΣΕ ΟΛΑ "και "ΣΕ ΟΛΑ" και "ΣΕ ΟΛΑ"...μαλλον απο το μπακαλικο διπλα μπηκε και το επαιζε μηχανικος... ρωτα καποιον πιο σοβαρο ,σε αλλο συνεργειο... δεν λεω οτι δεν χαλανε...δεν τα ξερω καν αυτα τα μοτερ ,αλλα το "ΣΕ ΟΛΑ "και "ΣΕ ΟΛΑ" και "ΣΕ ΟΛΑ" αυτοματως τον κανει μη σοβαρο μηχανικο ΣΕ ΕΜΕΝΑ. Και σε μένα..!! Ρώτησα και άλλον ο οποίος είναι εξειδικευμένο service vw. H απάντησή του: Να ψάξω να βρώ χειροκίνητο, καλύτερα ....!! Επίσης πήρα τον αριθμό πλαισίου και πήγα στη karenta όπου έχουν και όλο το ιστορικό του αυτοκινήτου. Το συγκεκριμένο δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό, τα service του κάθε χρόνο κανονικά χωρίς να υπάρξει κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής...!! Κάποιος κάτοχος 1.8tsi dsg7 δεν υπάρχει να μιλήσουμε ρε παιδιά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted October 1, 2016 Report Share Posted October 1, 2016 Εγώ έχω αυτόματο με μετατροπέα ροπής και κινητήρα ΒΖΒ του 2008. Σε όσα αφορούν τη μηχανή: δεν έχει πηδήξει δόντι, δεν έχει χαλάσει η αντλία νερού, δεν έχει κάψει πολλαπλασιαστή, δεν,δεν,δεν. Όσο για το ant1, mega, star-tronic δεν ξέρω να σου πω γιατί δεν ξέρω εάν έχω τέτοιο πράγμα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aekara21g Posted October 19, 2016 Report Share Posted October 19, 2016 Παιδια καλησπερα και απο μενα και εγω ειμαι παθων απο Mechatronic στο dsg7... Το εργοστασιο ευτυχως καλυπτει το ανταλακτικο οπως εχει γινει και σε αλλες περιπτωσεις... η ερωτηση μου ειναι αν μετα απο την 1η αλλαγη mechatronic ξαναχαλασει τι γινεται? 2χιλιαρικα θα ζητησουν? Εχει τυχει σε κανεναν? Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 19, 2016 Report Share Posted October 19, 2016 wtf ειναι αυτο το mechatronic ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aramis Posted October 20, 2016 Report Share Posted October 20, 2016 7 hours ago , Aekara21g said: Παιδια καλησπερα και απο μενα και εγω ειμαι παθων απο Mechatronic στο dsg7... Το εργοστασιο ευτυχως καλυπτει το ανταλακτικο οπως εχει γινει και σε αλλες περιπτωσεις... η ερωτηση μου ειναι αν μετα απο την 1η αλλαγη mechatronic ξαναχαλασει τι γινεται? 2χιλιαρικα θα ζητησουν? Εχει τυχει σε κανεναν? Ευχαριστω Το νέο ανταλλακτικό έχει δίκη του εγγύηση. 4 hours ago , DubbeR_ChRoniS said: wtf ειναι αυτο το mechatronic ? Είναι ο εγκέφαλος που ελέγχει το DSG. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komis Posted October 20, 2016 Report Share Posted October 20, 2016 10 hours ago , Aekara21g said: Παιδια καλησπερα και απο μενα και εγω ειμαι παθων απο Mechatronic στο dsg7... Το εργοστασιο ευτυχως καλυπτει το ανταλακτικο οπως εχει γινει και σε αλλες περιπτωσεις... η ερωτηση μου ειναι αν μετα απο την 1η αλλαγη mechatronic ξαναχαλασει τι γινεται? 2χιλιαρικα θα ζητησουν? Εχει τυχει σε κανεναν? Ευχαριστω σε κάθε αλλαγη ανταλλακτικού, η εγγύηση ανανεώνεται : ΝΟΜΟΣ 2251/1994 ο οποίος στο άρθρο 5 αναφέρει:Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted October 20, 2016 Report Share Posted October 20, 2016 On 1/10/2016 at 10:21 ΠΜ, TASOS M, said: Εγώ έχω αυτόματο με μετατροπέα ροπής και κινητήρα ΒΖΒ του 2008. Σε όσα αφορούν τη μηχανή: δεν έχει πηδήξει δόντι, δεν έχει χαλάσει η αντλία νερού, δεν έχει κάψει πολλαπλασιαστή, δεν,δεν,δεν. Όσο για το ant1, mega, star-tronic δεν ξέρω να σου πω γιατί δεν ξέρω εάν έχω τέτοιο πράγμα. γνωριζω ατομο με audi 1,8 TQ μοντ 2009 που τωρα εχει καπου στα 100.000χλμ. Εκαψε εως τωρα 3 πολλ/στες,και θελει 1,5 κιλο λαδι ανα 12.000χλμ. Εχει χαλασει η αντλια νερου, η αντλια της βενζινης μεσα στο ρεζερβουαρ,η πλαστικη πολλαπλη εισαγωγης, οι 3 βασεις μηχανης κοπηκανε μαχαιρι και φυσικα εχει παει σε πολλες αντιπροσωπειες αλλα και μεγαλα συνεργεια και κανεις δεν μπορει να βρει τον λογο που το αμαξι κανει κοψιματα σε φασεις ακανονιστες..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted October 20, 2016 Report Share Posted October 20, 2016 (edited) 34 minutes ago, takisbrax said: γνωριζω ατομο με audi 1,8 TQ μοντ 2009 που τωρα εχει καπου στα 100.000χλμ. Εκαψε εως τωρα 3 πολλ/στες,και θελει 1,5 κιλο λαδι ανα 12.000χλμ. Εχει χαλασει η αντλια νερου, η αντλια της βενζινης μεσα στο ρεζερβουαρ,η πλαστικη πολλαπλη εισαγωγης, οι 3 βασεις μηχανης κοπηκανε μαχαιρι και φυσικα εχει παει σε πολλες αντιπροσωπειες αλλα και μεγαλα συνεργεια και κανεις δεν μπορει να βρει τον λογο που το αμαξι κανει κοψιματα σε φασεις ακανονιστες..... Πες του να βαλει εξτρα γειωσεις στο αμαξι . Οχι οπου να 'νε . Να βαλει κοντα στους πολλ/στες ,κοντα στα μπουζι (επανω σε βιδα που γειωνεται στην κυλινδροκεφαλη), τον εγκεφαλο και επανω στην πεταλουδα . Ολα αυτα τα καλωδια δεν θα τα γειωσει χωρια . Να τα μαζεψει σε ενα μη-γειωμενο σημειο ( κατι σαν την μεταλλικη μπαρα που εχουν οι ηλεκτρολογοι με τα πλαστικα ποδαρακια ) και απο εκει να τα παει , με χοντροτερο καλωδιο απο αυτο που χρησιμοποιησε στις γειωσεις , απευθειας στον αρνητικο πολο . Edit : για το λαδι , να αλλαξει ρευστοτητα και να το αλλαζει σε λιγοτερα χιλιομετρα . Edited October 20, 2016 by O Palios 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted October 20, 2016 Report Share Posted October 20, 2016 1 hour ago , takisbrax said: γνωριζω ατομο με audi 1,8 TQ μοντ 2009 που τωρα εχει καπου στα 100.000χλμ. Εκαψε εως τωρα 3 πολλ/στες,και θελει 1,5 κιλο λαδι ανα 12.000χλμ. Εχει χαλασει η αντλια νερου, η αντλια της βενζινης μεσα στο ρεζερβουαρ,η πλαστικη πολλαπλη εισαγωγης, οι 3 βασεις μηχανης κοπηκανε μαχαιρι και φυσικα εχει παει σε πολλες αντιπροσωπειες αλλα και μεγαλα συνεργεια και κανεις δεν μπορει να βρει τον λογο που το αμαξι κανει κοψιματα σε φασεις ακανονιστες..... 113 χιλιάδες Και μόνο ότι έχουν κοπεί βάσεις μηχανής, καίει ασυστόλως λάδι σημαίνει ότι το αμάξι το έχει για τα φανάρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted October 21, 2016 Report Share Posted October 21, 2016 (edited) 22 hours ago , TASOS M, said: 113 χιλιάδες Και μόνο ότι έχουν κοπεί βάσεις μηχανής, καίει ασυστόλως λάδι σημαίνει ότι το αμάξι το έχει για τα φανάρια. 100.000 χλμ εχει και δεν κανει κοντρες.Απλα το αμαξι του εκατσε απο εκεινα που τσιμπανε το λαδακι τους και που γενικα δεν βγηκαν πολυ καλα,συνηθες φαινομενο στον ομιλο vw . Του γαμπρου μου το 1,4 fsi golf 2005 με 60.000 χλμ θελει ενα κιλο λαδι για καθε 8.000 χλμ. Στην εθνικη δεν παει ποτε πανω απο 120 και οποιος τον ξερει γνωριζει οτι δυσκολα θα βρει πιο χαλαρο οδηγο. Το δικο μου golf 1,6 fsi μοντ 2006,τσιμπαγε 200ml ανα 10.000χλμ.Κουφο λιγακι ε?? Edited October 21, 2016 by takisbrax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aekara21g Posted October 22, 2016 Report Share Posted October 22, 2016 On 10/20/2016 at 5:42 ΠΜ, Aramis said: Το νέο ανταλλακτικό έχει δίκη του εγγύηση. Είναι ο εγκέφαλος που ελέγχει το DSG. To γνωριζω..απο Καρεντα ανεφεραν 2 χρονια... μετα τι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aramis Posted October 23, 2016 Report Share Posted October 23, 2016 Τηρώντας τους τύπους και πηγαίνοντας με το σταυρό στο χέρι (και αν φυσικά έχεις λεφτά για πέταμα) ξαναπληρώνεις το ανταλλακτικό. Επειδή όμως υπάρχουν πολλά κρούσματα με το DSG, είναι δυνατό να βρεις άκρη. Διάβασε αυτό το θέμα https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/46042-%CE%B2%CE%BB%CE%AC%CE%B2%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-dsg-7/&page=1 και δες στο ποστ #22. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted October 23, 2016 Report Share Posted October 23, 2016 9 hours ago , Aekara21g said: To γνωριζω..απο Καρεντα ανεφεραν 2 χρονια... μετα τι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aekara21g Posted October 25, 2016 Report Share Posted October 25, 2016 On 10/23/2016 at 8:31 ΠΜ, Aramis said: Τηρώντας τους τύπους και πηγαίνοντας με το σταυρό στο χέρι (και αν φυσικά έχεις λεφτά για πέταμα) ξαναπληρώνεις το ανταλλακτικό. Επειδή όμως υπάρχουν πολλά κρούσματα με το DSG, είναι δυνατό να βρεις άκρη. Διάβασε αυτό το θέμα https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/46042-%CE%B2%CE%BB%CE%AC%CE%B2%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-dsg-7/&page=1 και δες στο ποστ #22. Ναι το χω διαβασει αυτο... αποτι βλεπω δεν χρεωνουν για το mechatronics.. Απλα εχει τεθει πλεον θεμα αξιοπιστιας του οχηματος και δεν ξερω αν ειναι καλυτερα να το πουλησω.. Δυστυχως πηραμε το αυτοματο για διευκολυνση αλλα φαινεται οτι ο σχεδιασμος ηταν πολυ φθηνος.. κριμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...