Jump to content
Alex.G

VW Γρατσιας (υπαρχουν θετικα σχολια?)

Recommended Posts

Γεια σε ολους θελω να δω ποσοι υπαρχουν που να μπορουν να γραψουν κατι θετικο για την εξυπερετηση, τις τιμες και την γενικη εικονα για τις αντιπροσωπειες της VW στην ελλαδα.

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Σε 2 Karenta που έχω πάει αισθάνομαι ότι με το που μπαίνεις μέσα σου φοράνε την ταμπέλα του θέματος κι όλος ο διάλογος που εξελίσσεται μεταξύ συμβούλου service και πελάτη είναι μια τεράστια παπατζα με καλά δουλεμενες απαντήσεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα:Πάω για αλλαγή φτερου.Τους ρωτάω θα επισκευασετε το παλιό ή θα βάλετε καινούριο;Απάντηση θα βάλουμε καινούριο γιατί έχει χτυπήσει νευρο.Ωραια του απαντάω.Θελω να μου επιστρέψετε το παλιό,το ττακαρισμενο αφού το αλλάξετε.Απαντηση:Δεν μπορούμε γιατί θα πάει για ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ(κεφάλαια για έμφαση).

Ξαφνικά εκεί στη VW απέκτησαν οικολογική συνείδηση.Γι αυτό μάλλον φάγανε τις καμπάνες και τα πρόστιμα για τους ρύπους.

Ήμαρτον

 

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη περίπτωση που υποχρεούσαι να τους αφήσεις το παλιό ανταλλακτικό, όποιο κι αν είναι, είναι κάλυψη λόγω εγγύησης, περίπτωση κατά την οποία εσύ δεν οφείλεις τίποτα ή σε ορισμένες περιπτώσεις έχεις μία μικρή συμμετοχή και ο αντιπρόσωπος υποχρεούται να επιστρέψει το ανταλλακτικό στη μαμά εταιρία. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που εσύ πληρώνεις το ανταλλακτικό, είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν το παλιό.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
On 6 October 2016 at 2:12 ΜΜ, Alex.G said:

Γεια σε ολους θελω να δω ποσοι υπαρχουν που να μπορουν να γραψουν κατι θετικο για την εξυπερετηση, τις τιμες και την γενικη εικονα για τις αντιπροσωπειες της VW στην ελλαδα.

Όπως αντιλαμβάνεσαι μετά από τόσο καιρό, όλοι έχουν να γράψουν και από κάτι. ΑΡΝΗΤΙΚΟ.

Αρνητικό για ό,τι θέλεις, τιμές, εξυπηρέτηση, ειλικρίνεια, εμπιστοσύνη, γενική εικόνα για after sales υπηρεσίες. Προσωπικά, έχω παρομοιάσει τις αντιπροσωπείες service VW στην Ελλάδα (3ο VW στην οικογένεια) και ειδικά κάποια που αναφέρεται στο παρόν θέμα ως "μεγάλα ιατρικά κέντρα", που μπαίνεις μέσα έχοντας απλή γρίπη και καταλήγεις εγχειρισμένος σε πολλαπλά σημεία, έγκλειστος μέσα για πολλές μέρες δίχως νόημα, με ιατρικές υπηρεσίες που θεωρητικά είναι καλές, αλλά πρακτικά δεν είναι ούτε αποτελεσματικές, αλλά και καταλήγουν να είναι εξαιρετικά κοστοβόρες και ασύμφορες. Παραδείγματα έχω παραθέσει ήδη στο forum.

Link to comment
Share on other sites

 Η εγγυηση ενος νεου ανταλλακτικου δεν εχει να κανει τιποτα και πουθενα με την αγορα του προηγουμενου ανταλλακτικου . Δεν μπορουν να σε υποχρεωσουν να το αφησεις για να αγορασεις νεο εντος εγγυησης . Ειναι παρανομο . Το παλιο ανταλλακτικο ειναι περιουσιακο σου στοιχειο και ουδεμια ισχυ εχει καποιος επανω αυτου .

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πρώτη εντύπωση καλή έχω από τον Gratsia.
28€ εργασία για αλλαγή λαδιού και φίλτρου, με δικά μου τα λαδια, και μια αναβάθμιση στην κονσόλα.
Το πρώτο σέρβις το έχω δωρεάν και θα γίνει στης 15.000 χλμ μαζί με το φίλτρο πετρελαίου, σε ότι ζήτησα δεν φέρανε καμία αντίρρηση ακόμα και στο λάδι να είναι 5w/40.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.