thanos_pc Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Καλησπέρα! Το καλοκαίρι απόκτησα ένα Golf GT 12/05 με τα 170 ερχόμενος απο ένα polo 6n 1.4. Ήθελα να ρωτήσω με τι στροφές περίπου είναι safe να οδήγησης αυτο το αμάξι μέσα στην πόλη ώστε να έχεις και χαμηλή κατανάλωση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Καλησπέρα! Το καλοκαίρι απόκτησα ένα Golf GT 12/05 με τα 170 ερχόμενος απο ένα polo 6n 1.4. Ήθελα να ρωτήσω με τι στροφές περίπου είναι safe να οδήγησης αυτο το αμάξι μέσα στην πόλη ώστε να έχεις και χαμηλή κατανάλωση; εντος πόλης με οδήγηση πόλύ χαλαρη οχι πάνω απο 3000 δεν θα δεις κατω απο 8,5 - 9 με max τα 13 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos_pc Posted October 10, 2016 Author Report Share Posted October 10, 2016 (edited) Εδώ και μερικές μέρες έχω παρατηρήσει την ένδειξη κατανάλωση βενζίνης να μην λειτουργεί σωστα..και τι εννοώ..όταν ξεκιναώ και κινούμε και πατάω γκάζι το βλέπω να γράφει σωστά την ενδειξη κατανάλωσης αλλά μόλις αφήσω το πόδι μου από το γκάζι το βλέπω να συνεχίζει να μετράει και να δείχνει διάφορες τιμές πχ (2l/100km...5l/100km....3l/100km περίπου τέτοιες τιμές) ενώ δεν πατάω γκάζι και απλά τσουλάει το αμάξι...όταν πατησω φρένο και ακινητοποιηθώ μετα από 1-2 δευτερόλεπτα πηγαίνει η ένδειξη κατανάλωσης κανονικά στο 0.4l/100km. Στο παρελθόν θυμάμαι όταν άφηνα το γκάζι ενώ προχωρούσε το αυτοκίνητο έβλεπα στιγμαία την κατανάλωση να λέει 0.0l/100km ενώ τώρα δεν το κάνει συνέχεια αυτό αλλά γράφει σαν να έχω κατανάλωση ενώ δεν πατάω γκάζι...Πάντως στο Μ.Ο μου βγάζει νορμάλ νούμερο 10.5l περίπου.. Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο? Edited October 11, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos_pc Posted October 10, 2016 Author Report Share Posted October 10, 2016 Να ενημερώσω οτι αυτο που μου γράφει διάφορες τιμές στην κατανάλωση γίνεται οταν βάζω νεκρά και κινούμαι...οταν ακινητοποιηθω παει κανονικά στο 0.5l/100km...Οταν ειμαι με καποια ταχύτητα στο κιβώτιο και αφήσω το ποδι μου απο το γκάζι ο μετρητής παει στο 0.0 μόνο οταν βάλω νεκρά και κινούμαι γράφει τις τυχαίες τιμές...ειναι φυσιολογικό αυτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted October 11, 2016 Report Share Posted October 11, 2016 Εσύ μπορεί να μην πατάς γκαζι αλλά ο εγκέφαλος πατάει όταν οι στροφές είναι χαμηλά. Όταν πηγαίνεις πχ με 100 κ αφήσεις το γκάζι σου δείχνει πάλι μη μηδενική κατανάλωση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 11, 2016 Report Share Posted October 11, 2016 (edited) Για να κρατήσει ρελαντί 680-700rpm (νεκρά) ο κινητήρας καταναλώνει καύσιμο, δεν μπαίνεις σε closed loop λειτουργία. Με ταχύτητα μέσα, εμπλοκή κιβωτίου-τροχών διατηρείται η ταχύτητα του κινητήρα (στροφές), μπαίνει σε closed loop (τα μπεκ δεν ψεκάζουν) οπότε βλέπεις 0.0 κατανάλωση. Άρα δεν είναι πρόβλημα, οπότε αλλάζουμε τον τίτλο σε απορία. Edited October 11, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted October 11, 2016 Report Share Posted October 11, 2016 Πολλοί νέοι αλλά και παλιοί οδηγοί πετάνε νεκρά ταχύτητα στις παρατεταμένες κατηφόρες για να κάνουν οικονομία στα καύσιμα. Αυτό δούλευε στα παλιά αυτοκίνητα με μηχανικό γκάζι. Δεν ξέρω εγγυημένα από ποια χρονιά και μετά, αλλά ας πούμε από το 2007 και μετά όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό γκάζι έχουν αυτή τη λειτουργία του closed loop. Δεν καταναλώνουν αν έχεις ταχύτητα μέσα και δεν πατάς γκάζι. Καταναλώνουν ελάχιστα στη νεκρά για να κρατάνε τις στροφές του ρελαντί. Όταν είσαι σταματημένος τα trip computer σου δείχνουν κατανάλωση ανά ώρα και όχι ανά 100χλμ. Υπάρχει ένα προβληματάκι με τα cruise control... όσοι τα χρησιμοποιούν λογικά παρατήρησαν κάποια στιγμή αυξημένη μέση κατανάλωση. Είναι επειδή τα cruise control "πατάνε" γκάζι συνέχεια. Φέτος μόλις διάβασα την είδηση ότι τα μελλοντικά αυτόματα κιβώτια (από το 2017) θα μάθουν επιτέλους να πηγαίνουν στις κατηφόρες χωρίς γκάζι, όπως κάνει και ο άνθρωπος, και θα κάνουν περαιτέρω οικονομία. Δυστυχώς δε θυμάμαι τώρα ποια εταιρεία αφορούσε η συγκεκριμένη είδηση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted October 11, 2016 Report Share Posted October 11, 2016 34 λεπτά πριν , Bitnik said: Υπάρχει ένα προβληματάκι με τα cruise control... όσοι τα χρησιμοποιούν λογικά παρατήρησαν κάποια στιγμή αυξημένη μέση κατανάλωση. Είναι επειδή τα cruise control "πατάνε" γκάζι συνέχεια. Φέτος μόλις διάβασα την είδηση ότι τα μελλοντικά αυτόματα κιβώτια (από το 2017) θα μάθουν επιτέλους να πηγαίνουν στις κατηφόρες χωρίς γκάζι, όπως κάνει και ο άνθρωπος, και θα κάνουν περαιτέρω οικονομία. Δυστυχώς δε θυμάμαι τώρα ποια εταιρεία αφορούσε η συγκεκριμένη είδηση. Δεν ξέρω αλλού τι γίνεται αλλά στο δικό μου τουλάχιστον εργοστασιακό cc (2010), δεν πατάει γκάζι στις κατηφόρες, κλείνουν τα μπεκ κανονικά κ έχω μηδενική κατανάλωση. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos_pc Posted October 20, 2016 Author Report Share Posted October 20, 2016 Τι κατανάλωση έχει το δικό σας VW Golf GT 170? Το δικό μου στο ξεκίνημα της πρώτης αν το πατήσω λίγο πιο πολύ και όχι τέρμα χαλαρά βλέπω κάτι στιγμαίες τιμές 99l/100km , 60, 35αρια και καταλήγουμε κοντα στο 14-16..κάνοντας αλλαγές σε 2 και 3η πάλι διαπιστώνω κάτι στιγμαίες τιμές 25-30 και φτάνει στο 14-16 αλλά πάντα με χαλαρό πάτημα.. Στην εθνική με 5-6η και 100-120 βλέπω από 6.5 - 9.5 αντε το πολυ κανα 11 αναλογα το πάτημα..γενικά από οσο εχω δει μεσα στην πόλη βγάζω ενα 10.5 -11 περιπου μέσο όρο.. Να επισημάνω ότι έχω και πρόγραμμα SP Power πάνω που υποθετικά το αμάξι είναι στους 200 ιππους και βάζω 100αρα βενζίνη Avin.. Θεωρείται υπερβολικά τα νούμερα μήπως πρέπει να το κοιτάξω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 20, 2016 Report Share Posted October 20, 2016 (edited) Δεν ανοίγουμε συνεχώς καινούργια θέματα και να ρωτάμε τα ίδια πραγματα. Είναι το 3ο θέμα που ανοίγεις σχετικά με την κατανάλωση. Edited October 20, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowman Posted October 20, 2016 Report Share Posted October 20, 2016 On 10/11/2016 at 2:41 ΜΜ, Bitnik said: Πολλοί νέοι αλλά και παλιοί οδηγοί πετάνε νεκρά ταχύτητα στις παρατεταμένες κατηφόρες για να κάνουν οικονομία στα καύσιμα. Αυτό δούλευε στα παλιά αυτοκίνητα με μηχανικό γκάζι. Δεν ξέρω εγγυημένα από ποια χρονιά και μετά, αλλά ας πούμε από το 2007 και μετά όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό γκάζι έχουν αυτή τη λειτουργία του closed loop. Δεν καταναλώνουν αν έχεις ταχύτητα μέσα και δεν πατάς γκάζι. Καταναλώνουν ελάχιστα στη νεκρά για να κρατάνε τις στροφές του ρελαντί. Όταν είσαι σταματημένος τα trip computer σου δείχνουν κατανάλωση ανά ώρα και όχι ανά 100χλμ. Υπάρχει ένα προβληματάκι με τα cruise control... όσοι τα χρησιμοποιούν λογικά παρατήρησαν κάποια στιγμή αυξημένη μέση κατανάλωση. Είναι επειδή τα cruise control "πατάνε" γκάζι συνέχεια. Φέτος μόλις διάβασα την είδηση ότι τα μελλοντικά αυτόματα κιβώτια (από το 2017) θα μάθουν επιτέλους να πηγαίνουν στις κατηφόρες χωρίς γκάζι, όπως κάνει και ο άνθρωπος, και θα κάνουν περαιτέρω οικονομία. Δυστυχώς δε θυμάμαι τώρα ποια εταιρεία αφορούσε η συγκεκριμένη είδηση. και εμενα κλείνουν τα μπεκ με CC σε golf mk5 gt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted October 25, 2016 Report Share Posted October 25, 2016 Εντάξει τότε. Άρα η είδηση ήταν λίγο παραπλανιτική ή εγώ δεν τη διάβασα προσεχτικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...