Jump to content
Kostas Daidalos

Εξαγωγή καυσαερίων

Recommended Posts

Την καλησπέρα μου. Πήρα και εγώ μετά από καιρό το αμάξι που γούσταρα τόσο πολύ. Scirocco 1400, 160 του 2008. Είμαι στα 112.000km. Ένα χρόνο δεν είχα κάποιο θέμα πέρα από το καπάκι για την βενζίνη που δεν άνοιγε. Αλλα μικρό το κακό. Πρόσφατα άλλαξα και πολλαπλασιαστή. Τώρα μου έβγαλε μεγάλη ζημιά. Άναψε μία δύο φορές σχεδόν στιγμιαιά το εικονίδιο της βλάβης εξαγωγής καυσαερίων. Επίσης, στις κρύες εκκινήσεις για 10-20 δευτερόλεπτα βγαίνει έντονος θόρυβος από την εξάτμιση και ασυνήθιστα υψηλή στιγμιαία κατανάλωση 4 με 4,3. Μετά στρώνει. Στις χαμηλές στροφές δεν έχει την ίδια δύναμη. Επίσης στο κρύο ζορίζεται να πάρει μπρός. Σαν να έχει μπαταρία στα τελευταία της. 

Σήμερα η Καρέντα μου είπε ότι οι τιμές στις συμπιέσεις στους κυλίνδρους είναι  1ος 14,5, 2ος 14,8, 3ος 8,8 και 4ος 14,5. Μου είπαν για άνοιγμα μηχανής και ταρίφα περίπου 3.000€. Επίσης για το ζόρισμα στα κρύα μου είπε για απώλεια πίεσης βενζίνης στην αντλία υψηλής άλλα 450€. Σίγουρα αυτές οι τιμές στα συνεργεία ειναι πολύ χαμηλότερες αλλα και πάλι μιλάμε για τρελά ποσά. Και οι υπόλοιποι μηχανικοί που είδαν το αυτοκίνητο μου είπαν για πρόβλημα στον τρίτο κύλινδρο και επίσης ότι η καδένα έχει πηδήξει δόντι και έχει χαθεί ο συγχρονισμός. Ωστόσο, ένας μου είπε ότι το πρόβλημα δημιουργείται από την καδένα και τον συγχρονισμό της και ότι σε περίπτωση αλλαγής αυτής (500€) κατά 99% θα στρώσει το αυτοκίνητο. Μου είπε ότι το αμάξι δεν δείχνει να έχει τόσο μεγάλη ζημιά στα εσωτερικά της μηχανής.

Το ερώτημά μου είναι αξίζει να δοκιμάσει την εκδοχή της καδένας δεδομένου ότι δεν μιλάμε για λίγα χρήματα (500€) για να πειραματιστώ; Επίσης, είναι δυνατόν από το πήδηγμα των δοντιών η διαφορά συμπίεσης στον τρίτο κύλινδρο να είναι τόσο χαμηλή; Ευχαριστώ για το χρόνο σας. 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Kostas Daidalos said:

Την καλησπέρα μου. Πήρα και εγώ μετά από καιρό το αμάξι που γούσταρα τόσο πολύ. Scirocco 1400, 160 του 2008. Είμαι στα 112.000km. Ένα χρόνο δεν είχα κάποιο θέμα πέρα από το καπάκι για την βενζίνη που δεν άνοιγε. Αλλα μικρό το κακό. Πρόσφατα άλλαξα και πολλαπλασιαστή. Τώρα μου έβγαλε μεγάλη ζημιά. Άναψε μία δύο φορές σχεδόν στιγμιαιά το εικονίδιο της βλάβης εξαγωγής καυσαερίων. Επίσης, στις κρύες εκκινήσεις για 10-20 δευτερόλεπτα βγαίνει έντονος θόρυβος από την εξάτμιση και ασυνήθιστα υψηλή στιγμιαία κατανάλωση 4 με 4,3. Μετά στρώνει. Στις χαμηλές στροφές δεν έχει την ίδια δύναμη. Επίσης στο κρύο ζορίζεται να πάρει μπρός. Σαν να έχει μπαταρία στα τελευταία της. 

Σήμερα η Καρέντα μου είπε ότι οι τιμές στις συμπιέσεις στους κυλίνδρους είναι  1ος 14,5, 2ος 14,8, 3ος 8,8 και 4ος 14,5. Μου είπαν για άνοιγμα μηχανής και ταρίφα περίπου 3.000€. Επίσης για το ζόρισμα στα κρύα μου είπε για απώλεια πίεσης βενζίνης στην αντλία υψηλής άλλα 450€. Σίγουρα αυτές οι τιμές στα συνεργεία ειναι πολύ χαμηλότερες αλλα και πάλι μιλάμε για τρελά ποσά. Και οι υπόλοιποι μηχανικοί που είδαν το αυτοκίνητο μου είπαν για πρόβλημα στον τρίτο κύλινδρο και επίσης ότι η καδένα έχει πηδήξει δόντι και έχει χαθεί ο συγχρονισμός. Ωστόσο, ένας μου είπε ότι το πρόβλημα δημιουργείται από την καδένα και τον συγχρονισμό της και ότι σε περίπτωση αλλαγής αυτής (500€) κατά 99% θα στρώσει το αυτοκίνητο. Μου είπε ότι το αμάξι δεν δείχνει να έχει τόσο μεγάλη ζημιά στα εσωτερικά της μηχανής.

Το ερώτημά μου είναι αξίζει να δοκιμάσει την εκδοχή της καδένας δεδομένου ότι δεν μιλάμε για λίγα χρήματα (500€) για να πειραματιστώ; Επίσης, είναι δυνατόν από το πήδηγμα των δοντιών η διαφορά συμπίεσης στον τρίτο κύλινδρο να είναι τόσο χαμηλή; Ευχαριστώ για το χρόνο σας. 

 Εαν πηδαγε δοντι η καδενα ,δεν θα εχανε μονο ενας συμπιεση αλλα ολοι καθοτι η καδενα ρυθμιζει ολους τους κυλινδρους οχι εναν . Γνωμη μου παντα , χωρις να ειμαι μηχανικος . Απωλεια συμπιεσης σε εναν και μονο κυλινδρο "μυριζει" προβλημα σε πιστονι - βαλβιδες εξ ου και η υψηλη καταναλωση που βλεπεις καθως και ο εντονος θορυβος . Ελπιζω να ειμαι 100% λαθος , αλλα μαυρα μαντατα φιλε μου ,μαυρα μαντατα .

Link to comment
Share on other sites

Είναι γνωστό πρόβλημα αυτό στα 14άρια tsi. Ο τρίτος είναι πάντα αυτός που την ακούει πρώτος, λογικά είναι πιστόνι κ θέλει άνοιγμα.

Έχεις μετρήσει χρονισμό για να δεις αν έχει σωστό;

Link to comment
Share on other sites

Χρονισμός ή συγχρονισμός δεν ξέρω πώς λεγεται. Δύο μηχανικοί μου είπαν ότι η καδένα έχει πηδήξει δόντι και θέλει συγχρονισμό (ή χρονισμό) η μηχανή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για να είμαι ειλικρινής. Ο τελευταίος πάντως όταν πήγα είχε βγαλμένα αρκετά πράγματα από τη μηχανή και μου είπε ότι έχει πηδήξει δόντι. Και ο προηγούμενος μου είπε το ίδιο πράγμα. Ενώ ο πρώτος μου είπε ότι κατά 99% θα αλλάξει η καδένα. Ο θόρυβος που κάνει δεν είναι αυτό που λέμε 1-2 δεύτερα έντονο κροτάλισμα στον κινητήρα. Εμένα μου βγάζει 10-20 δεύτερα από την εξάτμιση θόρυβο. Φαντάζομαι έχει να κανει με την ποιότητα της καύσης αφού ενας κύλινδρος τα έχει φτύσει. Είναι δυαντόν ο χρονισμός να προκαλέσει την πτώση της συμπίεσης σε έναν και μόνο κύλινδρο;

Link to comment
Share on other sites

Αν στο κάνει σε κρύα εκκίνηση είναι απόλυτα φυσιολογικό, είναι ο τρόπος λειτουργίας ώστε να ζεσταθεί γρήγορα ο καταλύτης για να μην βγάζει πολλούς ρύπους.

Έλεγξέ το ζεστό, κλείσε το αμάξι κ ξανά άνοιξέ το για να δεις αν κροταλίζει κάτι τότε.

Το πιο πιθανό για τον 3ο είναι το πιστόνι.

Απ'ότι λες είχε ανάψει λαμπάκι κινητήρα. Είχε ανάψει κ το epc; Το αμάξι τι σφάλμα είχε κρατήσει στη μνήμη, τι έλεγε στο διαγνωστικό;

Link to comment
Share on other sites

Το θόρυβο από εξάτμιση συνδυασμένο με υψηλή κατανάλωση (4,3 αντί για 1,2-1,5) το κάνει μόνο στα κρύα. Δεν γνωρίζω το διαγνωστικό τι έβγαλε. Μου είπε ο μηχανικός ότι του έβγαλε σφάλμα στο τρίτο κύλινδρο. Αλλά μπορεί να το βρήκε μετρώντας συμπίεση. Πριν κανά μήνα στο σέρβις μου είχε πει ο μηχανικός που το κοίταξε ότι έκανε διακοπές στη τροφοδοσία βενζίνης ή διακοπές καύσης. Έβγαζε ένδειξη στο διαγνωστικό. Άλλαξε τον ένα πολλαπλασιαστή. Μειώθηκαν σημαντικά οι διακοπές αλλά όχι τελείως. Μου είπε ότι ήθελε ψάξιμο το αυτοκίνητο. Μόλις μου έκανε το θόρυβο στην εξάτμιση σε κανά δυο βδομάδες το πήγα στο συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.