Heben Posted October 16, 2016 Report Share Posted October 16, 2016 (edited) Πρόβλημα πίεσης λαδιού. Το αυτοκινητό έχει 71.000χλμ με ολα τα σέρβις από Καρεντα. Το αγόρασα μεταχειρισμένο τον Μάρτιο με 64.000χλμ. Η χρήση του τώρα ειναι μικτή με μισά μισά χιλιόμετρα σε Αθήνα και αυτοκινητοδρόμους. Το πρώτο πρόβλημα ήταν διαρροή λαδιών από τουρμπίνα. Επισκευάστηκε η τουρμπίνα με νέο άξονα και φτερωτή μαζι με ολα τα παρελκόμενα. Μου έβγαζε ένδειξη κόκκινο λάδι και ήχος στον οθόνη "στοπ χαμηλή πίεση λαδιού" πριν την επισκευή. Η επισκευή έγινε τον Σεπτέμβριο. Μου ξαναναψε η ίδια ένδειξη μετά την επιςκευη και αλλάξαμε τον αισθητήρα. Προχτές μου άναψε ρεζέρβα στο πάρκινγκ και ξεκίνησα να πάω στο βενζινάδικο. Το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε στροφές πάνω από τις 3.000 είτε σταματημένο είτε στον δρόμο. Έβαλα βενζίνη και διόρθωθηκε αυτο. Σήμερα μου άναψε η ένδειξη κίτρινο μοτέρ και έμεινε αναμενο. Μετά από 5 λεπτά λειτουργίας μου ξαναναψε η ένδειξη κόκκινο λάδι μαζι με τον ήχο στην οθόνη "στοπ χαμηλή πίεση λαδιού" Και θέλω να ρωτήσω πρώτον εάν ισχύει κάποιος κόφτης όταν το αυτοκίνητο ειναι σε ρεζέρβα και δεύτερον εάν γνωρίζει κανείς αυτο το πρόβλημα με την πίεση λαδιού. Έχει λάδια μεσα. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited October 16, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 16, 2016 Report Share Posted October 16, 2016 Δεν υπαρχει κοφτης με ρεζερβα. Ουτε εχουν προβληματα με πιεση λαδιου. Το αμαξι θελει καλο ελεγχο απο συνεργειο-αντιπροσωπεια. Μοντελο 08 ειναι; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heben Posted October 16, 2016 Author Report Share Posted October 16, 2016 Δεν υπαρχει κοφτης με ρεζερβα. Ουτε εχουν προβληματα με πιεση λαδιου. Το αμαξι θελει καλο ελεγχο απο συνεργειο-αντιπροσωπεια. Μοντελο 08 ειναι; Sent from my iPhone using Tapatalk Ναι 2008 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 16, 2016 Report Share Posted October 16, 2016 (edited) Πήγαινε για ένα καλό έλεγχο σε ένα εξειδικευμένο VAG συνεργείο. Να μπει στο διαγνωστικό να διαβάσει τα σφάλματα. Αν έχεις τα σφάλματα, θα βοηθούμε πιο εύκολα. ΥΓ. Τα 64,000 για αμάξι του 08 είναι πολύ λίγα, να το χεις υπόψη. Edited October 16, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heben Posted October 16, 2016 Author Report Share Posted October 16, 2016 Πήγαινε για ένα καλό έλεγχο σε ένα εξειδικευμένο VAG συνεργείο. Να μπει στο διαγνωστικό να διαβάσει τα σφάλματα. Αν έχεις τα σφάλματα, θα βοηθούμε πιο εύκολα. ΥΓ. Τα 64,000 για αμάξι του 08 είναι πολύ λίγα, να το χεις υπόψη. Συμφωνώ φίλε, ήταν από τα λίγα αυτοκίνητα που είχε συμπληρωμένο βιβλίο συντηρησης όταν έψαχνα και με έπεισαν οι σφραγίδες της καρεντα. Αύριο θα μπει στο διαγνωστικό και θα ενημερώσω άμεσα. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heben Posted October 17, 2016 Author Report Share Posted October 17, 2016 Τελικά το διαγνωστικό έδειξε έναν πολλαπλασιαστή χαλασμένο, την σκαστρα ( βαλβίδα Ν 249 ) και ένα κλαπετο ( φωτογραφία ) Πήγα το πήρα και σε 5 λεπτά ξανά δεν ανέβαζε πάνω από τις 3.000. Το ξανά βάλαμε στο διαγνωστικό και έβγαλε fault P10A4. Ξέρει κανείς τι ειναι αυτο; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heben Posted October 18, 2016 Author Report Share Posted October 18, 2016 Με 59 θεάσεις και κανένας με λύση, μάλλον θα είναι δύσκολη περίπτωση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted October 18, 2016 Report Share Posted October 18, 2016 Κάνε λίγο υπομονή λογικά δεν έχει τύχει σε κάποιον αλλά σίγουρα θα πάρεις απάντηση... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heben Posted October 18, 2016 Author Report Share Posted October 18, 2016 Ξέρει κανείς η φωτογραφία παραπάνω αν είναι η βαλβίδα Ν75; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted October 18, 2016 Report Share Posted October 18, 2016 Ένα μέλος στο seatcupra.net είχε πανομοιότυπο πρόβλημα, με ίδιο σφάλμα και το έλυσε με καθαρισμό πεταλούδας, έσβησε το σφάλμα και δεν το ξανάβγαλε, ενώ το πρόβλημα με τις στροφές λύθηκε. Ένα άλλο μέλος πάλι με το ίδιο πρόβλημα το δοκίμασε και δεν το έλυσε, όπως το βλέπω εγώ αξίζει η δοκιμή. Περισσότερα εδώ. Θα βρεις και ποιό είναι το σφάλμα που έχεις. Για να βρίσκεις τι part είναι το κάθε τι να βάζεις στο google το part number που συνήθως έχει 2-3 γράμματα και τα υπόλοιπα αριθμοί, χωρισμένα ανά τριάδες, όπως το 03C 906 283 της φωτογραφίας σου. Βάλτο και θα το βρεις αμέσως. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 18, 2016 Report Share Posted October 18, 2016 2 hours ago , DarkX said: Ένα μέλος στο seatcupra.net είχε πανομοιότυπο πρόβλημα, με ίδιο σφάλμα και το έλυσε με καθαρισμό πεταλούδας, έσβησε το σφάλμα και δεν το ξανάβγαλε, ενώ το πρόβλημα με τις στροφές λύθηκε. Ένα άλλο μέλος πάλι με το ίδιο πρόβλημα το δοκίμασε και δεν το έλυσε, όπως το βλέπω εγώ αξίζει η δοκιμή. Περισσότερα εδώ. Θα βρεις και ποιό είναι το σφάλμα που έχεις. Για να βρίσκεις τι part είναι το κάθε τι να βάζεις στο google το part number που συνήθως έχει 2-3 γράμματα και τα υπόλοιπα αριθμοί, χωρισμένα ανά τριάδες, όπως το 03C 906 283 της φωτογραφίας σου. Βάλτο και θα το βρεις αμέσως. πω πω ποσα ξερειιιιιιιςςςςςςςςςςς 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted October 18, 2016 Report Share Posted October 18, 2016 Για σε παρακαλώ, με διδακτορικό στο searching, μη μου κολλάς Χωρίς πλάκα όμως μπορείς να βρεις λύση σχεδόν για κάθε πρόβλημα να ψάξεις στο net και αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου βρίσκεις και diy videos. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heben Posted October 19, 2016 Author Report Share Posted October 19, 2016 Ένα μέλος στο seatcupra.net είχε πανομοιότυπο πρόβλημα, με ίδιο σφάλμα και το έλυσε με καθαρισμό πεταλούδας, έσβησε το σφάλμα και δεν το ξανάβγαλε, ενώ το πρόβλημα με τις στροφές λύθηκε. Ένα άλλο μέλος πάλι με το ίδιο πρόβλημα το δοκίμασε και δεν το έλυσε, όπως το βλέπω εγώ αξίζει η δοκιμή. Περισσότερα εδώ. Θα βρεις και ποιό είναι το σφάλμα που έχεις. Για να βρίσκεις τι part είναι το κάθε τι να βάζεις στο google το part number που συνήθως έχει 2-3 γράμματα και τα υπόλοιπα αριθμοί, χωρισμένα ανά τριάδες, όπως το 03C 906 283 της φωτογραφίας σου. Βάλτο και θα το βρεις αμέσως. Σε ευχαριστώ για τις οδηγίες σου, είναι χρήσιμες. Το είχα ήδη διαβάσει αυτό το θέμα, χωρίς για να πω την αλήθεια να αποκομίσω και κάτι ουσιώδες. Σε ένα σκέλος της βλάβης μου " δεν ανέβαζε στροφές πάνω από τις 3.000 " οι περισσότεροι το διόρθωσαν αλλάζοντας Την σκαστρα και ένα κλαπετο. Εγώ άλλαξα τα παραπάνω και μου έβγαλε τον P10A4 αμέσως μετά. Σβήσαμε την βλάβη και δεν το έχει ξανακάνει. Περιμένω να μου το ξανακάνει και θα το πάω για σκανάρισμα. Δεν έχω βρει όμως το λόγο γιατί μου είχε ανάψει η λυχνία λαδιού, έχοντας κανονικά λάδια μέσα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 19, 2016 Report Share Posted October 19, 2016 1 hour ago , Heben said: Σε ευχαριστώ για τις οδηγίες σου, είναι χρήσιμες. Το είχα ήδη διαβάσει αυτό το θέμα, χωρίς για να πω την αλήθεια να αποκομίσω και κάτι ουσιώδες. Σε ένα σκέλος της βλάβης μου " δεν ανέβαζε στροφές πάνω από τις 3.000 " οι περισσότεροι το διόρθωσαν αλλάζοντας Την σκαστρα και ένα κλαπετο. Εγώ άλλαξα τα παραπάνω και μου έβγαλε τον P10A4 αμέσως μετά. Σβήσαμε την βλάβη και δεν το έχει ξανακάνει. Περιμένω να μου το ξανακάνει και θα το πάω για σκανάρισμα. Δεν έχω βρει όμως το λόγο γιατί μου είχε ανάψει η λυχνία λαδιού, έχοντας κανονικά λάδια μέσα. Sent from my iPhone using Tapatalk όσο αφορά την λυχνία λαδιού εγώ προσωπικά θα τσέκαρα πίεση λαδιών να δω μήπως υπάρχει πρόβλημα στην αντλία λαδιού και πάρεις την μηχανή στο χέρι 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heben Posted October 19, 2016 Author Report Share Posted October 19, 2016 όσο αφορά την λυχνία λαδιού εγώ προσωπικά θα τσέκαρα πίεση λαδιών να δω μήπως υπάρχει πρόβλημα στην αντλία λαδιού και πάρεις την μηχανή στο χέρι Την έχω ήδη τσεκάρει την αντλία και δουλεύει κανονικά. Από την άλλη εάν δεν ανέβαζε λάδι στην αρχή θα ακούγονται Τα ωστιρια πριν μου την διαλύσει εντελώς. Αυτό που μου κάνει είναι να ανάβει η ένδειξη σταματάω, σβήνω τη μηχανή και ξανάβαζω. Μετά σαν να μην τρέχει τίποτα και δεν καταγράφει βλάβη. Έχω αλλάξει και τον αισθητήρα για την πίεση. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 19, 2016 Report Share Posted October 19, 2016 1 hour ago , Heben said: Την έχω ήδη τσεκάρει την αντλία και δουλεύει κανονικά. Από την άλλη εάν δεν ανέβαζε λάδι στην αρχή θα ακούγονται Τα ωστιρια πριν μου την διαλύσει εντελώς. Αυτό που μου κάνει είναι να ανάβει η ένδειξη σταματάω, σβήνω τη μηχανή και ξανάβαζω. Μετά σαν να μην τρέχει τίποτα και δεν καταγράφει βλάβη. Έχω αλλάξει και τον αισθητήρα για την πίεση. Sent from my iPhone using Tapatalk άβυσσος η ψυχή του GOLF. τι να πω καλό κουράγιο. Μόνο κάποιος καλός μηχανικός θα σου βρει τη βλάβη 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heben Posted October 20, 2016 Author Report Share Posted October 20, 2016 Νέο πρόβλημα! Σήμερα προσπαθώντας να ανέβω από το υπόγειο Πάρκιν μου, χρειάστηκα 10 προσπάθειες για να ανέβω την ράμπα. Σαν να ρεταρε στο ρελαντί, πήγα στο συνεργείο και το βάλαμε στο διαγνωστικό. 3 βλάβες έδειξε, 1 misfire στον 1 κύλινδρο, 2 P10A4, 3 misfire στον 3 κύλινδρο. Δεν ανέβαζε πάνω από 3.000 και στις χαμηλές σερνόταν. Το κάνω βόλτα με το διαγνωστικό και έγραφε βλάβες στον 1 και 3 κύλινδρο! Βοήθεια!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heben Posted October 20, 2016 Author Report Share Posted October 20, 2016 Καμία πρόταση τσεκαρισμενη για εξουσιοδοτημένο συνεργείο; είμαι στο Παγκρατι Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...