Jump to content
Heben

Golf V plus 1.4 tsi 140ps - Χαμηλή Πίεση Λαδιού (Άναμα Λυχνίας)

Recommended Posts

Πρόβλημα πίεσης λαδιού. Το αυτοκινητό έχει 71.000χλμ με ολα τα σέρβις από Καρεντα. Το αγόρασα μεταχειρισμένο τον Μάρτιο με 64.000χλμ. Η χρήση του τώρα ειναι μικτή με μισά μισά χιλιόμετρα σε Αθήνα και αυτοκινητοδρόμους. Το πρώτο πρόβλημα ήταν διαρροή λαδιών από τουρμπίνα. Επισκευάστηκε η τουρμπίνα με νέο άξονα και φτερωτή μαζι με ολα τα παρελκόμενα. Μου έβγαζε ένδειξη κόκκινο λάδι και ήχος στον οθόνη "στοπ χαμηλή πίεση λαδιού" πριν την επισκευή. Η επισκευή έγινε τον Σεπτέμβριο. Μου ξαναναψε η ίδια ένδειξη μετά την επιςκευη και αλλάξαμε τον αισθητήρα. Προχτές μου άναψε ρεζέρβα στο πάρκινγκ και ξεκίνησα να πάω στο βενζινάδικο. Το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε στροφές πάνω από τις 3.000 είτε σταματημένο είτε στον δρόμο. Έβαλα βενζίνη και διόρθωθηκε αυτο. Σήμερα μου άναψε η ένδειξη κίτρινο μοτέρ και έμεινε αναμενο. Μετά από 5 λεπτά λειτουργίας μου ξαναναψε η ένδειξη κόκκινο λάδι μαζι με τον ήχο στην οθόνη "στοπ χαμηλή πίεση λαδιού"

Και θέλω να ρωτήσω πρώτον εάν ισχύει κάποιος κόφτης όταν το αυτοκίνητο ειναι σε ρεζέρβα και δεύτερον εάν γνωρίζει κανείς αυτο το πρόβλημα με την πίεση λαδιού. Έχει λάδια μεσα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει κοφτης με ρεζερβα.

Ουτε εχουν προβληματα με πιεση λαδιου.

Το αμαξι θελει καλο ελεγχο απο συνεργειο-αντιπροσωπεια.

Μοντελο 08 ειναι;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει κοφτης με ρεζερβα.

Ουτε εχουν προβληματα με πιεση λαδιου.

Το αμαξι θελει καλο ελεγχο απο συνεργειο-αντιπροσωπεια.

Μοντελο 08 ειναι;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ναι 2008

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε για ένα καλό έλεγχο σε ένα εξειδικευμένο VAG συνεργείο.

Να μπει στο διαγνωστικό να διαβάσει τα σφάλματα.

 

Αν έχεις τα σφάλματα, θα βοηθούμε πιο εύκολα.

 

ΥΓ. Τα 64,000 για αμάξι του 08 είναι πολύ λίγα, να το χεις υπόψη.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε για ένα καλό έλεγχο σε ένα εξειδικευμένο VAG συνεργείο.

Να μπει στο διαγνωστικό να διαβάσει τα σφάλματα.

 

Αν έχεις τα σφάλματα, θα βοηθούμε πιο εύκολα.

 

ΥΓ. Τα 64,000 για αμάξι του 08 είναι πολύ λίγα, να το χεις υπόψη.

Συμφωνώ φίλε, ήταν από τα λίγα αυτοκίνητα που είχε συμπληρωμένο βιβλίο συντηρησης όταν έψαχνα και με έπεισαν οι σφραγίδες της καρεντα. Αύριο θα μπει στο διαγνωστικό και θα ενημερώσω άμεσα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά το διαγνωστικό έδειξε έναν πολλαπλασιαστή χαλασμένο, την σκαστρα ( βαλβίδα Ν 249 ) και ένα κλαπετο ( φωτογραφία )

Πήγα το πήρα και σε 5 λεπτά ξανά δεν ανέβαζε πάνω από τις 3.000. Το ξανά βάλαμε στο διαγνωστικό και έβγαλε fault P10A4. Ξέρει κανείς τι ειναι αυτο;

b7e2a994cd88ceadddfac35175ab39c6.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ένα μέλος στο seatcupra.net είχε πανομοιότυπο πρόβλημα, με ίδιο σφάλμα και το έλυσε με καθαρισμό πεταλούδας, έσβησε το σφάλμα και δεν το ξανάβγαλε, ενώ το πρόβλημα με τις στροφές λύθηκε. Ένα άλλο μέλος πάλι με το ίδιο πρόβλημα το δοκίμασε και δεν το έλυσε, όπως το βλέπω εγώ αξίζει η δοκιμή. Περισσότερα εδώ. Θα βρεις και ποιό είναι το σφάλμα που έχεις.

Για να βρίσκεις τι part είναι το κάθε τι να βάζεις στο google το part number που συνήθως έχει 2-3 γράμματα και τα υπόλοιπα αριθμοί, χωρισμένα ανά τριάδες, όπως το 03C 906 283 της φωτογραφίας σου. Βάλτο και θα το βρεις αμέσως.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , DarkX said:

Ένα μέλος στο seatcupra.net είχε πανομοιότυπο πρόβλημα, με ίδιο σφάλμα και το έλυσε με καθαρισμό πεταλούδας, έσβησε το σφάλμα και δεν το ξανάβγαλε, ενώ το πρόβλημα με τις στροφές λύθηκε. Ένα άλλο μέλος πάλι με το ίδιο πρόβλημα το δοκίμασε και δεν το έλυσε, όπως το βλέπω εγώ αξίζει η δοκιμή. Περισσότερα εδώ. Θα βρεις και ποιό είναι το σφάλμα που έχεις.

Για να βρίσκεις τι part είναι το κάθε τι να βάζεις στο google το part number που συνήθως έχει 2-3 γράμματα και τα υπόλοιπα αριθμοί, χωρισμένα ανά τριάδες, όπως το 03C 906 283 της φωτογραφίας σου. Βάλτο και θα το βρεις αμέσως.

πω πω ποσα ξερειιιιιιιςςςςςςςςςςς:wub:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για σε παρακαλώ, με διδακτορικό στο searching, μη μου κολλάς :lol:

Χωρίς πλάκα όμως μπορείς να βρεις λύση σχεδόν για κάθε πρόβλημα να ψάξεις στο net και αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου βρίσκεις και diy videos.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ένα μέλος στο seatcupra.net είχε πανομοιότυπο πρόβλημα, με ίδιο σφάλμα και το έλυσε με καθαρισμό πεταλούδας, έσβησε το σφάλμα και δεν το ξανάβγαλε, ενώ το πρόβλημα με τις στροφές λύθηκε. Ένα άλλο μέλος πάλι με το ίδιο πρόβλημα το δοκίμασε και δεν το έλυσε, όπως το βλέπω εγώ αξίζει η δοκιμή. Περισσότερα εδώ. Θα βρεις και ποιό είναι το σφάλμα που έχεις.

Για να βρίσκεις τι part είναι το κάθε τι να βάζεις στο google το part number που συνήθως έχει 2-3 γράμματα και τα υπόλοιπα αριθμοί, χωρισμένα ανά τριάδες, όπως το 03C 906 283 της φωτογραφίας σου. Βάλτο και θα το βρεις αμέσως.

Σε ευχαριστώ για τις οδηγίες σου, είναι χρήσιμες. Το είχα ήδη διαβάσει αυτό το θέμα, χωρίς για να πω την αλήθεια να αποκομίσω και κάτι ουσιώδες. Σε ένα σκέλος της βλάβης μου " δεν ανέβαζε στροφές πάνω από τις 3.000 " οι περισσότεροι το διόρθωσαν αλλάζοντας Την σκαστρα και ένα κλαπετο. Εγώ άλλαξα τα παραπάνω και μου έβγαλε τον P10A4 αμέσως μετά. Σβήσαμε την βλάβη και δεν το έχει ξανακάνει. Περιμένω να μου το ξανακάνει και θα το πάω για σκανάρισμα.

Δεν έχω βρει όμως το λόγο γιατί μου είχε ανάψει η λυχνία λαδιού, έχοντας κανονικά λάδια μέσα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Heben said:

Σε ευχαριστώ για τις οδηγίες σου, είναι χρήσιμες. Το είχα ήδη διαβάσει αυτό το θέμα, χωρίς για να πω την αλήθεια να αποκομίσω και κάτι ουσιώδες. Σε ένα σκέλος της βλάβης μου " δεν ανέβαζε στροφές πάνω από τις 3.000 " οι περισσότεροι το διόρθωσαν αλλάζοντας Την σκαστρα και ένα κλαπετο. Εγώ άλλαξα τα παραπάνω και μου έβγαλε τον P10A4 αμέσως μετά. Σβήσαμε την βλάβη και δεν το έχει ξανακάνει. Περιμένω να μου το ξανακάνει και θα το πάω για σκανάρισμα.

Δεν έχω βρει όμως το λόγο γιατί μου είχε ανάψει η λυχνία λαδιού, έχοντας κανονικά λάδια μέσα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

όσο αφορά την λυχνία λαδιού εγώ προσωπικά θα τσέκαρα πίεση λαδιών να δω μήπως υπάρχει πρόβλημα στην αντλία λαδιού και πάρεις την μηχανή στο χέρι

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

όσο αφορά την λυχνία λαδιού εγώ προσωπικά θα τσέκαρα πίεση λαδιών να δω μήπως υπάρχει πρόβλημα στην αντλία λαδιού και πάρεις την μηχανή στο χέρι

Την έχω ήδη τσεκάρει την αντλία και δουλεύει κανονικά. Από την άλλη εάν δεν ανέβαζε λάδι στην αρχή θα ακούγονται Τα ωστιρια πριν μου την διαλύσει εντελώς. Αυτό που μου κάνει είναι να ανάβει η ένδειξη σταματάω, σβήνω τη μηχανή και ξανάβαζω. Μετά σαν να μην τρέχει τίποτα και δεν καταγράφει βλάβη. Έχω αλλάξει και τον αισθητήρα για την πίεση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Heben said:

Την έχω ήδη τσεκάρει την αντλία και δουλεύει κανονικά. Από την άλλη εάν δεν ανέβαζε λάδι στην αρχή θα ακούγονται Τα ωστιρια πριν μου την διαλύσει εντελώς. Αυτό που μου κάνει είναι να ανάβει η ένδειξη σταματάω, σβήνω τη μηχανή και ξανάβαζω. Μετά σαν να μην τρέχει τίποτα και δεν καταγράφει βλάβη. Έχω αλλάξει και τον αισθητήρα για την πίεση.

Sent from my iPhone using Tapatalk

άβυσσος η ψυχή του GOLF.

τι να πω καλό κουράγιο. Μόνο κάποιος καλός μηχανικός θα σου βρει τη βλάβη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νέο πρόβλημα! Σήμερα προσπαθώντας να ανέβω από το υπόγειο Πάρκιν μου, χρειάστηκα 10 προσπάθειες για να ανέβω την ράμπα. Σαν να ρεταρε στο ρελαντί, πήγα στο συνεργείο και το βάλαμε στο διαγνωστικό. 3 βλάβες έδειξε, 1 misfire στον 1 κύλινδρο, 2 P10A4, 3 misfire στον 3 κύλινδρο. Δεν ανέβαζε πάνω από 3.000 και στις χαμηλές σερνόταν. Το κάνω βόλτα με το διαγνωστικό και έγραφε βλάβες στον 1 και 3 κύλινδρο! Βοήθεια!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.