Jump to content
kostas31

Golf 6 - Κωδικος βλαβης Ρ2177

Recommended Posts

Καλησπέρα. Σας έχει ανάψει λαμπάκι μηχανής με κωδικό σφάλματος p2177; Βέβαια το αμάξι συνέχισε να λειτουργει κανονικά. Να σημειώσω ότι όταν το βάζω μπροστά με κρύα ή χλιαρή μηχανή παίζει το στροφόμετρο στο ρελαντι σαν να πάει να σβήσει, όμως μόλις παρτησω γκάζι και το αφήσω ξανα στο ρελαντι δουλεύει κανονικά. Δεύτερη σημείωση ότι το έχω υγραέριο και με το υγραεριο δουλεύει κανονικά στο ρελαντί ενώ μόλις το γυρίσω στη βενζίνη κάποιες φορές παίζει πάλι στο ρελαντί. Τρίτη σημείωση ότι το εχω κάνει καθαρισμο πεταλούδας και συνεχίζει. Ο κωδικός αυτός έχει σχέση με το μίγμα βενζίνης και αέρα. Καμια εμπειρία; Για βοηθήστε ρε παιδιά!!!

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινα με leak test σε συνεργειο να δεις αν υπαρχει διαρροη σε καποιο σωληνακι.

Στη συνέχεια κοιτάς όλη την παροχή καυσίμου, από το ρεζερβουάζ μέχρι μπεκ.

 

Είναι γενικό σφάλμα, μπορεί να οφείλεται πχ. σένα βουλωμένο φίλτρο καυσίμου ή μια πολλαπλή εισαγωγής (πλαστική) με ρωγμή.

 

Η γνώμη μου είναι, εφόσον φοράς υγραέριο να δεις προσεκτικά όλη την εγκατάσταση υγραερίου.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Θα το ψάξω το θέμα. Ένας ηλεκτρολογος μου είπε ότι μπορεί να μην συνδέεται ο κωδικός που έβγαλε, με το παίξιμο στο ρελαντί. Τον ξωδικο δεν μου τον ξαναεβγαλε εδω και 3 ημερες. Άσε που χθες σε ταξίδι, μου ξανακολησε το τούρμπο και μόλις έκλεισα και άνοιξα την μηχανή εν κινήσει (το μαθα το κόλπο πλέον) ξεκολησε και έκανα απροβλημάτιστο ταξίδι μετά. Το Westgate το είχα επισκευασει πριν κανα δίμηνο. Αρχίζω να υποπτεύομαι ότι το παίξιμο στο ρελαντί μπορεί να φταει το Westgate. Άραγε να ισχύει κάτι τέτοιο ή το τούρμπο στο ρελαντί μένει ανενεργό; Ατιμο golf με κατέστρεψες!!! :)

Link to comment
Share on other sites

τελικά το κολημα του τούρμπο οφείλεται σε ένα ράγισμα σε κάτι σαν παξιμάδι που κινεί το κλαπέτο των καυσαερίων και ανειωει ή κλείνει την έξοδό τους. Ο μηχανικός λέει οτι μπορεί να οφείλεται στις υψηλές θερμοκρασίες των καυσαερίων του υγραερίου. Πάμε για καινούρια...οταν βρω τα 500€ εκτός και αν ο εγκαταστάτης του υγραερίου το αναγνωρίσει και με καλύψει με την εγγύηση που μου είπε για δυο χρόνια (ανέκδοτο είπα πάλι....)!!!

Ερώτηση: το leak test τι είναι που αναφέρεται πιο πάνω;

Edited by kostas31
Link to comment
Share on other sites

Δε πιστευω οτι φταιει το wastegate. Eιμαι πιο πολύ της αποψης του nikdev, μιας και το κάνει μόνο όταν έχεις βενζίνη.

Τα περισσότερα υγραέρια επειδη δε δουλευουν συχνα βενζίνη, βγαζουν πρόβλημα στην τροφοδοσία της βενζίνης, απο τη βρώμα σε διάφορα σημεία (φίλτρα-μπεκ-τρόμπα).

εγω θα ξεκίναγα με αλλαγή των φίλτρων βενζίνης, ειδικά αν εχετε καιρό να αλλάξετε. Έπειτα δοκιμασε ένα καθαρισικό βενζίνης (injector cleaner) και δουλεψε το λίγο με βενζίνη να δεις πως θα παει. Αν δε φτιαξει και με αυτό μετράμε μπεκ/τρομπα, σε εξειδικευμένο συνεργείο για συστήματα τροφοδοσίας. Και να το δουλευεις πιο συχνά με βενζίνη.

 

ξεχασα να πω η βλαβη σου σημαίνει πρακτκά "φτωχό μείγμα", δηλαδή δεν έχεις πολύ βενζίνα στην αναλογία αέρα/βενζίνης.

Edited by turbomaniac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το επομενο βήμα μετά τη αλλαγή φίλτρου βενζίνης που έκανα όπως προανέφερες είναι να βάλω injection cleaner. Δεν ξέρω αν κάνει δουλειά αλλά θα δοκιμάσω. Σήμερατο βραδυ για την ακρίβεια το έβαλα στην βενζίνη και σαν να πήγαινε μπουκωμενο. Οπότε το βγάζω στην εθνική και το διακοσάρισα. Σα να έστρωσε. Θα δω όμως και αύριο με κρύα μηχανή τι θα κάνει.

Το περίεργο είναι ότι το μήνυμα βλάβης το εκανε με την 100αρα βενζίνη που έβαλα δυο φορές. Από τότε που ξαναέβαλα 98αρα όλα καλά.

Για καθαρισμο μπεκ μου είπαν μόνο Αθήνα και ψάξε...

Link to comment
Share on other sites

δε θες και πολύ για να στρωσει, μιας και το δουλευεις αέριο. Λιγο να γινει δουλίτσα με τα καθαριστικά και εισαι οκ.

το κακό με την κατοσταρα είναι οτι δε ξερεις κατα πόσο είναι ανακατεμένη με απλή και έτσι δεν είσαι σίγουρος οτι θα καθαρίσει όσο χρησιμοποιείς. Ενω με το καθαριστικό μπεκ ξερεις γιατι το προσθέτεις εσύ. Ακολούθα σωστα τις οδηγίες απο το καθαριστικό γιατι αμα το παρακάνεις στη δοσοσλογία  χαλάει τα μπουζί και πιθανόν και τον καταλύτη.

Νομίζω είναι καλό σημάδι το οτι το δούλεψες με βενζίνη και έστρωσε. Βάλε και το καθαριστικό, αλλαξε και το φίλτρο βενζίνης αν έχουν περάσει 2-3 χρόια απο την τελευταία αλλαγή και πιστευω θα είσαι οκ.

Edited by turbomaniac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι στο θέμα με εξελίξεις. Άλλαξα δεύτερη φορά σε 6 μήνες το φίλτρο βενζίνης και έβαλα ένα γερμανικό. Καμία αλλαγή. Συνέχισε το μπούκωμα στην επιτάχυνση με βενζίνη και το παίξιμο στο ρελαντί όταν έβαζα μπροστά. Έπειτα φούλαρα με vpower και έβαλα ένα καθαριστικό της sanex. Έκαψα όλη την βενζίνη χωρίς να δουλεψω το υγραέριο και το αμάξι έστρωσε. Όταν άδειασε η βενζίνη και το γύρισα στο υγραέριο άρχισε πάλι τα ίδια τα παλιά. Άρα μάλλον δεν συνεργάζονται καλά οι δύο εγγεφαλοι. Επίσης όταν είχα το μπούκωμα με την βενζίνη μέτρησα μεγιστη διόρθωση στον ψεκασμό βενζίνης στο +25% ενώ ο μάστορας μου είπε ότι το ιδανικό είναι 0 έως 10% το πολύ. Ευτυχώς όλοι οι κύλινδροι δέχονται ομοιόμορφο καύσιμο γιατί στις μετρήσεις έβγαινε 0 σε όλα (όπως κατάλαβα την εξήγηση που μου εδωσε ο μάστορας). Έτσι η πρώτη εξήγηση ήταν βουλωμενα μπέκ βενζίνης. Σήμερα και αφού ξαναεβαλα vpower και το δούλεψα μόνο με βενζίνη, γιατί σώθηκε το αέριο, μου έβγαλε πάλι κωδικό 2177 και ο μηχανικός το ερμήνευσε ότι από τις πολλές διορθώσεις που κάνει συνέχεια ο εγκέφαλος της βενζίνης το έβγαλε τώρα σαν σφάλμα. Θα ξαναπάω για ρύθμιση του υγραερίου από βδομάδα και βλέπουμε.Ελπιζω τα μπέκ βενζίνης να μην είναι βουλωμενα ( κωδικός Ρ2177: φτωχή ποσότητα βενζίνης) γιατί άντε να τα βγάλεις και να τα καθαρίσει κάποιος καλός μάστορας στην Αθήνα!!! Αν ξέρετε κάποιον πείτε μου να τον έχω υπόψιν...

Link to comment
Share on other sites

αφου με καθαριστικό και κατοσταρα δουλευει καλά, κατι δεν γινεται καλα με το υγραέριο.... καποια ρυθμιση θέλει.... βουλωμενα μπεκ δε νομιζω.

 

μπερδεμα. Πηγαινε το εκει που σου περάανε το υγράεριο να τσεκαρουν μιγμα η καμια διαροούλα απο υγραέριο.

 

δουλεψε το μονο με βενζίνη, μεχρι να βρει ο μαστορας τι φταει στο υγραέριο. μπορει να ναι πολυ πλουσιο με το υγρέριο και μετα με το γύρισμα σε βενζινει να το διαβάζει πολύ φτωχό και έτσι να βγαζει το σφάλμα. 

 

Link to comment
Share on other sites

Λες να είναι πιο πλούσιο το υγραεριο; Εγώ το αντίθετο νόμιζα. Ότι είναι πιο φτωχό γιαυτο και ο εγγεφαλος της βενζίνης προσθέτει περισσότερη βενζίνη. Αλλά τότε δεν θα έβγαζε σφάλμα φτωχής βενζίνης 2177. Μάλλον έχεις δίκιο. Πάντως το αμάξι δεν τραβούσε όπως πρώτα. Το νιώθω λιγότερο σπιρτοζικο. Την άλλη βδομάδα θα πάω για διόρθωμα και ελπίζω να το κάνουν γιατί είναι η 3η φορα από το Πάσχα που το πάω για διόρθωμα.

Edited by kostas31
Link to comment
Share on other sites

Η διάγνωση που μου κάνανε τελικα είναι βλάβη στην τρόμπα υψηλής πίεσης!!! Έχει χαμηλές πιέσεις λένε. Τώρα αν φταίει ή όχι το υγραέριο αυτό δεν το ξέρω. Άραγε πιεζεται η αντλία όταν ρίχνει υγραέριο; Καθαρίζεται η αντλία ή θέλει να σκάσω πάλι καμία 300 άρα για καινούργια;

Link to comment
Share on other sites

Στο 2ο ποστ, 2η γραμμή σου τονίζω να κοιτάξεις τη γραμμή καυσίμου.

 

Για τον έλεγχο της αντλίας υψηλής, θα βάλεις vagcom και θα μετρηθεί από 2000rpm έως κόφτη με βενζίνη.

Θα γίνει σύγκριση τιμών actual - requested και θα φανεί.

Αντικατάσταση μόνο με καινούργια απο VW. (Αν χρειάζεται).

Link to comment
Share on other sites

τελικά η βλάβη διορθώθηκε αλλάζοντας την Ν75 και μόνο. Αν άκουγα τον εγκαταστατη υγραερίου θα έδινα τζάμπα 300€. Εκανε λαθος! Οι μετρήσεις σε φιλότιμο μηχανικό έδειξαν πίεση βενζίνης έως 110bar με μέγιστο όριο για το golf vi τα 120 bar. Ας είναι καλά ο μηχανικός (βεζινης) στο εξωτερικό συνεργείο που φάνηκε ότι κατέχει από vw group...! Οπότε κανόνας: Αλλάζω σκαστρα και Ν75 ακόμη και αν δεν βράζει σχετικη βλάβη!!!

Link to comment
Share on other sites

Η αντλια μετριεται οχι ως οριο αλλα συγκρινοντας σε ολο το φασμα τις τιμες actual/requested.

Η N75 δεν βγαζει σφαλμα, η N249 οταν αρχισει να κολλαει η να χανει αισθητα πιεση βγαζει σφαλμα.

Για να μην βγαινουν λαθος συμπερασματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικα βρηκα την λυση σήμερα μετά από 1 χρόνο ψαξιματος για το παιξιμο στο ρελαντι και το εντονο κομπιασμα με κρυα μηχανη στο golf vi 122. Ηταν βουλωμενα τα μπεκ της βενζίνης. Ο καθαρισμός τους ομως γίνεται ΜΟΝΟ με βγαλσιμο και υπέρηχους. Πηγα να τα καθαρισω χωρις να τα βγαλω, σε μηχανικο με ειδικο μηχανημα που προσθετει χημικά σε ενα 4λιτρο με βενζινη (δεν το έβαλα μεσα στο ρεζερβουάρ), και ρουφουσε βενζινη απο το 4λιτρο δοχείο, ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. Ευτυχώς βρηκα μηχανικο με ιδιο προβλημα στο αμαξι του και με υγραέριο επίσης, οποτε ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΩ κανονικα οταν τρεχω μονο με βενζίνη. Στο υγραέριο επιταχυνα κανονικά.

Edited by kostas31
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.