Jump to content
lemant

Golf 4 16v 75ps - Bελτιωση Κινητήρα [1ου Σταδίου - Υπερκυβισμός - Αλλαγή Μοτέρ]

Recommended Posts

Καλησπερα.Εχω ενα golf 4 1.400 με κωδικο μηχανής AXP και θελω να το κανω 1.600 και με ειπαν οτι το μονο που αλλαζει ειναι ο στροφαλος και οι μπιελες.Ισχυει κατι τετοιο ή πρεπει να αλλαξω και αλλα εξαρτηματα?

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δουλευω μεσα σε συνεργειο μαζι με τον πατερα μου και ειπαμε να κανουμε αυτο το μοτερ 1.600 γιατι ενας συναδελφος μας ειπε οτι το μονο που αλλαζει ειναι ο στροφαλος και οι μπιελες..οποτε θα μας βγει και πιο φθηνα και θα ξερω ακριβως σε τι κατασταση ειναι το μοτερ..Για αυτο το ρωτησα τι ακριβως αλλαζει γιατι μας φανηκε περιεργο να αλλαζει μονο ο στροφαλος και οι μπιελες

Link to comment
Share on other sites

Στα 3αρια τα 8βαλβιδα γινοταν, αλλαζες στροφαλο και μπιελες και γινοταν 1600 με τα ιδια πιστονια, τωρα στα 4αρια πρεπει να δεις αν φορανε τα ιδια πιστονια, αν ειναι ιδια το ιδιο υσχειει και εδω.

Αλλα αναμεσα σε 1400 και 1600 υπαρχουν και αλλες διαφορες, το βασικοτερο οτι ο 1400 εχει αλουμινιου κορμο, ενω το 1600 μεταλικο συν οτι εχει και ψυγειο λαδιου ο 1600αρης.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα..

Μετά από 398.000 χλμ το μοτεράκι από μου αποφάσισε να αρχίσει να μου κουνάει το λευκό μαντηλάκι καθώς πλέον καίει 1 λίτρο λάδι στα 800 χλμ περίπου...τσιμουχακια έχουν αλλαχθεί πριν από καιρό αλλά δεν σώθηκε καθώς τα ρουφάει από ελατήρια...επειδή λοιπόν την βγάζει δεν την βγάζει την χρονιά κοιτάω να αλλάξω σε 1600...θα κοιΤαζα για 20βτ αλλά αυτή την στιγμή ούτε τα οικονομικά με βοηθάνε αλλά θέλω να κρατήσω και το κόστος χαμηλά...το AHW που έχω είναι το ντιζατο σε τι μοτέρ 1600 μπορώ να πάω χωρίς πολλά ξηλωματα;και τι άλλο θα χρειαστώ;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω ένα GOLF mk4 1,4 του 2001. Σκέφτομαι να κάνω μια βελτίωση για τον λόγο επειδή σαν αυτοκίνητα είναι βαριά και σε συνδυασμό με τα 75 άλογα δεν τραβάνε. Τι προτείνετε να κάνω και ποσα λεφτά θα μου κοστίσει περίπου? Σκεφτόμουν για άλλο μοτέρ αλλά είναι ρίσκο να πετάξεις άλλο μοτέρ πάνω. 

Link to comment
Share on other sites

Το αλλο μοτερ που σκεφτοσουν ειναι η καλυτερη και ποιο vfm λυση για να ανεβεις αλογα, οτιδηποτε αλλο με το να ασχοληθεις με τον 14αρι, απλα θα σε ξαλαφροσει κατα πολα €€€€€€€€€ την τσεπη σου. Βρες ενα μοτερακι 16αρι 16v και τελειωσες, οι τιμες εχουν πεσει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω ένα GOLF mk4 1,4 του 2001. Σκέφτομαι να κάνω μια βελτίωση για τον λόγο επειδή σαν αυτοκίνητα είναι βαριά και σε συνδυασμό με τα 75 άλογα δεν τραβάνε. Τι προτείνετε να κάνω και ποσα λεφτά θα μου κοστίσει περίπου? Σκεφτόμουν για άλλο μοτέρ αλλά είναι ρίσκο να πετάξεις άλλο μοτέρ πάνω. 
Στον υπάρχον κίνητρα δεν αξίζει να βάλεις καθόλου χρήματα για τον απλό λόγο ότι θα τα χάσεις.
Σχετικά με την τοποθέτηση άλλου κινητήρα πρέπει να γνωρίζεις πώς θα πρέπει να αλλάξεις πολλά πράγματα εκτός από τον κινητήρα.
Η μεγαλύτερη ιπποδύναμη του κινητήρα απαιτεί και καλύτερα κρατήματα, Άρα αναρτήσεις, καλύτερα λάστιχα Και φυσικά καλύτερα φρένα.
Επίσης πάντα υπάρχει περίπτωση, ο κινητήρας του θα πάρεις να βγάλει πρόβλημα είτε αμέσως είτε μετά από 6 μήνες ή ένα χρόνο.
Η προσωπική μου συμβουλή είναι η κρατάς το αυτοκίνητο ως έχει, η το αλλάζεις.


Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις τα χρηματα της μετατροπης στην ακρη πουλα το, κόλλησε τα και με 4.500-6.000 και λιγοτερο βρίσκεις 5αρι 1.6 με σχετικα λίγα χιλιόμετρα.

Edited by Giorgos 4
Link to comment
Share on other sites

καλα λεει ο πασατουκος.

να πιασει 3 δουλειες και να κανει το γκολφ 654859876865 αλογα.

τι μαλακιες τωρα λετε να πουμε ξερω γω fsi 1600 και πρασινα αλογα

20 VT ρε με τουρμπινα απο ελικοπτερο  να χορτασει αλογα και ολη η γειτονια

Edited by DubbeR_ChRoniS
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται 3 δουλειες για να εχεις ενα αμαξι που να ανεβαινει ανηφορα με 5η.

Ουτε 36738383828 αλογα.

Ενα Tsi-20vt-tfsi 150-200 αλογα,μπορει να τραβηξει ανετα το αποβαρο μιας καροτσας+επιβατες 1600-1700 κιλα.

Τα 110 αλογα δεν μπορουν φιλε.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο 16αρης μια χαρα το κινει το αμαξωμα απο το 4αρι, τωρα αν θελει και αλλα αλογα παει σε 20vt. Για 16αρι ειναι η ποιο φτηνη λυση, βρησκει ενα μοτερ με πλεξουδα και εγγεφαλο και τα κουμπωνει πανω χωρις τρελες μετατροπες, ακομα και σκετο μοτερ να βρει και να κρατησει τα δικα του, πλεξουδα, εγγεφαλο παλι θα δουλεψει. Αν ειναι να παει σε 20vt, πολυ πατεντα και κοστος ταβανι, καθε λιγο συνεργειο θα ειναι αν δεν βρει μαστορα με κακαλα!!, καλυτερα να δωσει το δικο του και να παρει ενα ετοιμο,ποιο φθηνα θα του βγει και ποιο αξιοπιστα. Το θεμα ειναι που θα βρει να πουλησει το 14αρι και σε τι τιμη.

Link to comment
Share on other sites

σε ενα αμαξι που η αξια του δεν ειναι πανω απο 2.000 ευρω δεν αξιζει να ριξεις ουτε ενα ευρω.Το πουλας και αγοραζεις ενα πιο καινουργιο με παραπανω αλογα.

Απο την στιγμη που εχεις 4αρι γκολφ με 75 μπλαρια παει να πει οτι δεν εισαι κανενας γκαζοφονιας,οποτε ενα 5αρι 1.600αρι και εισαι κομπλε φιλε μου.Διαφορετικα αν δεν θελεις γκολφ δες κατι σε διαφορετικη μαρκα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω η ερώτηση που πρέπει να τεθεί στον φίλο μας είναι γιατί τη θέλει την επιπλέον δύναμη. Αν και από τα λεγόμενά του έχω πάρει μία ιδέα, θα θελα να μας διευκρινίσει αν είναι για να μπορεί να κάνει προσπεράσματα με σχετική άνεση και ασφάλεια, ειδικά με γεμάτο αμάξι και ακόμη περισσότερο το καλοκαίρι με κλιματισμό, ή αν εκτός απ' αυτό θέλει να κάνει και κάνα πάτημα, τον ενδιαφέρει να κολλάει στο κάθισμα όχι απλά για την προσπέραση αλλά για την αίσθηση. Αν είναι το 2ο, τότε μιλάμε οπωσδήποτε για τουρμπάτο μοτέρ που με λίγα και απλά βήματα θα έχουμε 250 άλογα για να μπούμε με το δεξί στον εθιστικό κόσμο της γρήγορης οδήγησης και ο ενθουσιασμός να μην σβήσει πριν κλείσει ο μήνας. Αν είναι το 1ο τότε έχω την εντύπωση ότι και 40 άλογα παραπάνω από όσα έχει θα κάνουν τη διαφορά, αν και θα πρότεινα και σε αυτή την περίπτωση τουρμπάτο μοτέρ π.χ. 1.2 tsi που και τελείως μαμά θα είναι πολύ ανώτερο των 75 ατμοσφαιρικών, αλλά ακόμη περισσότερο με ένα απλό πρόγραμμα που θα πάρει και επιπλέον 40, σε σύνολο πλέον διπλάσιο αυτών που έχεις αγαπητέ, ενώ η ροπή που θα έχεις από χαμηλά θα σου διασφαλίσει ακόμη μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι. Ότι και να είναι από τα 2, στη θέση σου θα άλλαζα και αμάξι αντί για τη μετατροπή.

Link to comment
Share on other sites

On 7/1/2018 at 10:10 ΠΜ, dasauto said:

Ο 16αρης μια χαρα το κινει το αμαξωμα απο το 4αρι, τωρα αν θελει και αλλα αλογα παει σε 20vt. Για 16αρι ειναι η ποιο φτηνη λυση, βρησκει ενα μοτερ με πλεξουδα και εγγεφαλο και τα κουμπωνει πανω χωρις τρελες μετατροπες, ακομα και σκετο μοτερ να βρει και να κρατησει τα δικα του, πλεξουδα, εγγεφαλο παλι θα δουλεψει. Αν ειναι να παει σε 20vt, πολυ πατεντα και κοστος ταβανι, καθε λιγο συνεργειο θα ειναι αν δεν βρει μαστορα με κακαλα!!, καλυτερα να δωσει το δικο του και να παρει ενα ετοιμο,ποιο φθηνα θα του βγει και ποιο αξιοπιστα. Το θεμα ειναι που θα βρει να πουλησει το 14αρι και σε τι τιμη.

 

Τι εννοεις οτι το 1.6 κινει ανετα ενα Golf με 2-3-4 ατομα μεσα;Οτι ταξιδευει δεξια με 130;

Η οτι στο μαρτινο κατεβΑζεις 2 ταχυτητες;

Η οτι θελει ενα καλοκαιρι για να προσπαρασει;

Να μην μιλησω για ανοιχτο a/c που εκει γινεται γλεντι.

 

Σε εχω δει που το εχεις ξαναγραψει,τι ακριβως ειναι πολυ πατεντα για να μπει ο 20βτ;και ποια η διαφορα του με μια μετατροπη απο 1.6;

 

Το κοστος για να κανεις μια μετατροπη σε 20βτ αν ψαχτεις ειναι πολυ μικρη.

 

Υ.Γ Δεν συμφωνω με καμια ειδους τετοια μετατροπη,δεν αξιζει,παρα αλλο αμαξι.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , Passatoukos said:

 

Τι εννοεις οτι το 1.6 κινει ανετα ενα Golf με 2-3-4 ατομα μεσα;Οτι ταξιδευει δεξια με 130;

Η οτι στο μαρτινο κατεβΑζεις 2 ταχυτητες;

Η οτι θελει ενα καλοκαιρι για να προσπαρασει;

Να μην μιλησω για ανοιχτο a/c που εκει γινεται γλεντι.

 

Σε εχω δει που το εχεις ξαναγραψει,τι ακριβως ειναι πολυ πατεντα για να μπει ο 20βτ;και ποια η διαφορα του με μια μετατροπη απο 1.6;

 

Το κοστος για να κανεις μια μετατροπη σε 20βτ αν ψαχτεις ειναι πολυ μικρη.

 

Υ.Γ Δεν συμφωνω με καμια ειδους τετοια μετατροπη,δεν αξιζει,παρα αλλο αμαξι.

 

 

Το ειχα το 16αρι για 3 χρονια και υπαρχει ακομα στην οικογενεια, οποτε ξερω πως παει και με 1 και με 4 ατομα μεσα, κινητε ικανοποιητικα και ειναι η μερα με την νυχτα με το 14αρι οπως το ιδιο μερα με την νυχτα ειναι σε σχεση με το 18αρι. Με 130 ταξιδευει ανετα αριστερα, μην σου πω και με 180-190 οσο το ειχα τοσο το πηγαινα εθνικη, (παλαιες καλες εποχες) Ναι με a/c γονατιζει, ναι και αν πας να ανεβεις στα 1500m υψομετρο και θελεις να πηγαινεις ταπα δεν ειναι για αυτο το στυλ. Προσπερασεις δεν θα ελεγα οτι δες ενα καλοκαιρι για να προσπερασεις, τοτε με το 14αρι ποσο θελεις??? Ναι το 18αρι με ενα προγραμμα, ειναι αλλου δεν μασας πουθενα δεν υπολογιζεις να προσπερασεις πουθενα μπαμ μπαμ ολα γινονται.

 

Η πατεντα που λεω, ναι ειναι λαθος οριζμος, καλυτερα θα το μεταφραζα οτι ειναι μετατροπη και δεν ειναι μαμα, δεν ειναι απλα παιρνω ενα μοτερ και το εβαλα, εκτος απο το μοτερ με την πλεξουδα του εγγεφαλο, θες και το σασμαν, θες ολα τα περηφερειακα του μοτερ, πχ δυναμο, κομπρεσερ, αντλια υδραυλικου σωληνες κτλ, θες ψυγεια νερου, κλιμα, ιντερκουλερ, θες φρενα, θες ακρα, θες εξατμιση απο μπροστα εως πισω, κοινως θες ολο το μπροστινο τροπετο για να κανεις σωστη δουλεια, μαζι με το καντραν, και να ξυλωνεις απο το ενα να βαζεις στο αλλο. Το κυριοτερο θες ΜΑΣΤΟΡΑ με κεφαλαια και ηλεκτρολογο.

Αντιθετα ενα 16αρι μοτερ στην καλυτερη πετας μονο τον μοτερ χωρις ουτε ενα περιφερειακο, υπαρχει μελος εδω μεσα που το εχει κανει. Στην χειροτερη βαζεις και την πλεξουδα του και τον εγγεφαλο του, το ποιο σωστο.

 

Τωρα ποσο εχουν πεσει οι τιμες να κανεις μετατροπη 20vt σε 4αρι, οταν οι τιμες για ετοιμα γνησια 20vt εχουν πεσει χωμα, και ξερεις οτι ολα ειναι μαμα και δεν εχει βαλει χερι ο μαστρομητσος που κατεβαζει σασμαν και του περισευουν 10 βιδες και αλλα τοσα κλιπσακια που δεν ξερει απο που τα ξηλωσε για να τα ξαναβαλει στην θεση τους. Σαφως ειναι φτηνοτερο και λιγοτερο ψυχοφορο να παρεις ενα ετοιμο 4αρι 20vt παρα να μετατρεψεις.

 

Σαφως απο την αλλη αν εχεις ενα καλοσυντηρημενο σκαφος χωρις προβληματα, ναι σε βαζεις σε σκεψεις να το δωσεις και να παρεις εναν λυκο, και μπενεις στο τρυπακι του να βαλεις αλλο μοτερ, και να μπλεξεις με τις μετατροπες και τα φανταστικα μαστορια. Εγω επραξα να αλλαξω αμαξι και να παρω ετοιμο 20vt, μπορει να το μετανιωσα απο την αποψη οτι κατσε στα αβγα σου με το 16αρι, γιατι τα γουστα πληρωνονται...

Link to comment
Share on other sites

o πασσατουκος πιστευει οτι κανενα μοτερ εκτος του 20βετε δεν ειναι καλο.

με το δικιο του εν μερη...αρκει να ψαχνεις επιδοσεις

ελα ομως που παιζει να ειναι ο ενας στους 1000 που το ψαχνει εν ετη 2018

δεν πειραζει,μικρος ειναι,θα μαθει

Edited by DubbeR_ChRoniS
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Χρονη ειχα 3 χρονια το αμαξι ατμοσφαιρικο 125 αλογα 1.8,ΠΙΟ γρηγορο δηλαδη απο το 1.6 που λετε.

Δεν εκανες ανετο ταξιδι,η για να κανεις,επρεπε να το εχεις στις 5.000 στροφες που ειχε δυναμη.

 

Και αυτο στην πελασγια κατεβαζα 3η για να ανεβει με 4 ατομα.

Η απολαυση με ενα τουρμπο ειτε 20βτ ειτε πετρελαιο ειτε οτιδηποτε ειναι αλλη.

Εχεις παντου δυναμη,ξεκουραστα,χωρις να κατεβαζεις ταχυτητες,με λιγοτερη καταναλωση,και εννοειται επιδοσεις.

 

Υ.Γ Εαν σου λειπει το 20βετε,να σε παω μια βολτα να γουσταρεις.

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δε θελω να στο χαλασω αλλα το πασσατ με εκεινο το μοτερ και μαλιστα αυτοματο

ειναι πιο αργο απο ενα 16αρι γκολφ 4 με βαρελακι bmc τελευταιας γενιας.δοκιμασμενα.

σου ξαναλεω πως εχεις δικο σ αυτο που λες δε συγκρινουμε κινητηρες.

αυτο που δεν θελεις να καταλαβεις (λογω ηλικιας και σηκωμενου εργαλειου) ειναι πως 

δεν ειναι μονοδρομος αυτο το μοτερ γιατι πολυ απλα δεν εχουν ολοι τις ιδιες απαιτησεις.

αυτο με την καταναλωση μη το λες παραεξω και πολυ οκ???

οσο για το αν μου λειπει ο 20 βετε...?δε τον ειχα ποτε γιατι δεν ηθελα πραγματικα να τον εχω αν και θα μπορουσα

το ειχαν αλλοι για μενα :p πλεον,χωρις να το παιζω κατι,εχει συνηθισει το ματι μου και ο κωλος μου σε αλλα αυτοκινητα

και αυτο λογω δουλειας.οποτε καταλαβαινεις πως μου ειναι παγερα αδιαφορος.

 

υγ. αυτη η πελασγια ποιανου παιδι ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Χρονη,1.6 γκολφ τοτε τα εκανα μεροκαματο.Ειτε Fsi ειτε 16v.

 

Πες τα σε καναν αλλον.

Το 20v το ατμοσφαιρικο που ειχα ετρωγε 3 αμαξια απο 20vt μαμα Passat.

 

 

Μονοδρομος ειναι,η αξιοπιστια του,η καταναλωση του,οι επιδοσεις του,και η πολυ φθηνη τιμη του το εχουν κανει μονοδρομο.

 

Ειναι αυτοκτονια να κανεις μετατροπη απο 1.4 σε 1.6 ατμο.

Φαε τα σε σουβλακια καλυτερα!

 

Υ.Γ Ειχαμε 3 Passat και 1 octavia 1.6.Σοβαρες κασες!

 

Edited by Passatoukos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυτα τα πες τα σε καναν αλλο να τα λες στα φιλαρακια σου.οχι σε μενα.

οταν καναμε δοκιμες με τηλεμετριες στην πιστα στη σινδο στο δρομο κατεβαιναμε την καρδια με 200+

 μετρουσαμε g και οτι αλλο που το μυαλο σου ουτε που τα χει ως ακουστικη αναμνηση

εσυ ζητημα να ειχες ξεκινησει νηπιαγωγιο.εχεις ακομα πολλα να μαθεις να παθεις και βεβαιως να πληρωσεις.

ευχομαι να σ εχει ο θεος καλα να δουλευεις και να ξεκαυλωνεις.

αλλα χαλαρωσε.αυτα που ζεις εσυ τωρα με το 20βετε καποιοι εδω μεσα τα εχουμε βαρεθει προ δεκαετιας ακομα

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.