Jump to content
lemant

Golf 4 16v 75ps - Bελτιωση Κινητήρα [1ου Σταδίου - Υπερκυβισμός - Αλλαγή Μοτέρ]

Recommended Posts

Καλησπέρα.

παιδιά μήπως μπορείτε να μου πείτε για Golf IV 75ps τι πρόγραμμα μπορώ να βάλω. (εταιρεία) και πόσα άλογα είναι λογικό να κερδίσω?

στην περίπτωση αυτή το βάρελάκι είναι διαφρετικό από αυτό που θα έβαζα αν δεν είχα πρόγραμμα?

Ευχαριστώ και καλήμέρα.

Λεωνίδας

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

gia sas exo ena golf iv 1.4 16v me 75 ps kai tha hthela na kano beltivsh 1 stadioy kai meta tourmpo.xerei kapoios posoys eipoy bgazei mama giati polaa kikloforoyn.exei kanei kapoios dynamometrhsh na moy pei;ti protinetai na kano apo programma leo gia overload peformance.

Edited by dimmpoyz
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

παιδιά μήπως μπορείτε να μου πείτε για Golf IV 75ps τι πρόγραμμα μπορώ να βάλω. (εταιρεία) και πόσα άλογα είναι λογικό να κερδίσω?

στην περίπτωση αυτή το βάρελάκι είναι διαφρετικό από αυτό που θα έβαζα αν δεν είχα πρόγραμμα?

Ευχαριστώ και καλήμέρα.

Λεωνίδας

Περιμένω και εγώ απάντηση απο το μηχανικό μου που του το πήγα για μια βλάβη που είχα, μου είπε ότι υπάρχει κάποιο πρόγραμμα εκεί που τα πηγαίνει αυτός και μπορεί να βγάλει μου είχε πει μόνο με το πρόγραμμα 10-15 άλογα χωρίς εξατμίσεις χωρίς φιλτρα κλπ και θα μου κόστισει περίπου 400¤ πειμένω και την επίσημη απάντηση με τα στοιχεία του κινητήρα που του έδωσα να μου πει σίγουρα πόσο μπορεί να ανέβει...

Link to comment
Share on other sites

Περιμένω και εγώ απάντηση απο το μηχανικό μου που του το πήγα για μια βλάβη που είχα, μου είπε ότι υπάρχει κάποιο πρόγραμμα εκεί που τα πηγαίνει αυτός και μπορεί να βγάλει μου είχε πει μόνο με το πρόγραμμα 10-15 άλογα χωρίς εξατμίσεις χωρίς φιλτρα κλπ και θα μου κόστισει περίπου 400¤ πειμένω και την επίσημη απάντηση με τα στοιχεία του κινητήρα που του έδωσα να μου πει σίγουρα πόσο μπορεί να ανέβει...

oraia chis7 pes mas otan matheis giati kai ego gia to idio endiaferome.exo brei pros to paron skn kai diga-tec me 500e peripoy kai me 10-15 alloga ayxhsh.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κ από μένα παιδιά. Επανεμφανίζομαι στο club μετά από αρκετό καιρό (χρόνια θα έλεγα -_- ), κυρίως λόγω του ότι επιτέλους ήρθε η ώρα για τη μετατροπούλα μου που ονειρεύομαι από το 2003 στο ταπεινό μου golfάκι οπότε και ψάχνομαι ξανά. Ο λόγος που postάρω εδώ έχει να κάνει με το κατα πόσο αξίζει να δώσει κανείς 500 ευρώ για να βάλει πρόγραμμα στο 14 αράκι μας. Προσωπικά βρέθηκα στη θέση σας πριν από 4-5 χρόνια (7 έχω το αμάξι με 190000 χλμ απροβλημάτιστα) και έπειτα από πολύ ψάξιμο, αλλά κ συζητήσεις εδώ κατέληξα στο ότι δεν αξίζει τον κόπο κ το χρήμα. Καλύτερα δώσε 1200 - 1500 κ βάλε ένα 16 άρι. Και για να καταλάβετε έχω ρίξει πάνω από 6-7 χιλιάρικα στο αμάξι όλα αυτά τα χρόνια (pss9, look, ζαντολάστιχα, πλαίσιο κτλ. το ετοίμαζα βλέπετε για τη μετατροπή, αλλά πέρασε τόσος καιρός, που όλα αυτά που φοράει, θέλουν άλλαγμα πάλι ;) ). 500 ευρώ για 10 - 15 άλογα είναι καλή σχέση τιμής απόδοσης ειδικά για ένα ατμοσφαιρικό 14άρι, αλλά υπάρχει ένα αλλά... είμαι 99,9% σίγουρος ότι με αυτά τα προγράμματα 15 άλογα αυτός ο κινητήρας δεν πρόκειται ποτέ να δείξει παραπάνω (κρατάω μια επιφύλαξη μπας και έχει αλλάξει τόσο πια η τεχνολογία από τότε που την έψαχνα εγώ τη δουλειά). 15 άλογα θα είναι ευχής έργον να τα δείξει με φ.π.ε.. Πολλοί γνωστοί μου είχαν μπει στο τρυπάκι κ φόρεσαν τέτοια προγράμματα κ η διαφορά,στην αίσθηση τουλάχιστον, ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. Προχωρήστε μόνο αν γίνει δυναμομέτρηση μετά κ αποδειχθεί τέτοιο κέρδος σε ιπποδύναμη (αν και τέτοιου είδους δυναμομετρήσεις αμφισβητούνται κ αυτές πια). Επίσης σκεφτείτε κ έναν άλλο σημαντικό παράγοντα. Την αύξηση της κατανάλωσης, που ήδη για 14 άρι είναι τσιμπημένη. Γνώμη μου καλύτερα κρατήστε τα χρήματα αυτά κ αυγατίστε τα για κάτι καλύτερο (είτε μετατροπή ή ακόμα καλύτερα πούλημα κ αγορά άλλου - εγώ πάω για μετατροπή για συναισθηματικούς λόγους). Ελπίζω να μη σας κόβω τα φτερά γιατί κ εγώ στο τσακ ήμουν να προχωρήσω σε μηχανικές βελτιώσεις τότε κ μου τα έκοψαν άλλοι κ με συμβουλές, αλλά τα είδα κ στην πράξη. Ο μόνος λόγος που θα έδινα τόσα λεφτά για πρόγραμμα θα ήταν για ένα custom προσαρμοσμένο στην οδήγησή μου ώστε η παραπάνω δύναμη που θα έδινε να ήταν κυρίως σε ροπή ώστε να γίνονται πιο ασφαλείς οι προσπεράσεις σε ταξίδια. Αυτά sry αν σας έπρηξα και ελπίζω να διαψευσθώ αν τελικά προχωρήσετε σε κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

αν θελεται και την γνωμη μου εγω το εκανα το βημα και ειχα βαλει φπε και προγραμμα απο την powerchips τοτε 2002 και αντε εφτασε σε 100 αλογα και με χταποδι κιολασ....αλλα ειναι τι θελει κανενας,προς θεου μην βαλετε 17αρια λαστιχα/ζαντες γιατι του ηπιατε το αιμα....με τα 14 αρια παντωςπηγαινε ωραια παντως..και 100 αλογα..τοτε...και λεω τοτε γιατι μετα ειπα δεν γαμιεται βαλε τουρμπο και τελιωνε...και αλλαξα σε 20β

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

αν θελεται και την γνωμη μου εγω το εκανα το βημα και ειχα βαλει φπε και προγραμμα απο την powerchips τοτε 2002 και αντε εφτασε σε 100 αλογα και με χταποδι κιολασ....αλλα ειναι τι θελει κανενας,προς θεου μην βαλετε 17αρια λαστιχα/ζαντες γιατι του ηπιατε το αιμα....με τα 14 αρια παντωςπηγαινε ωραια παντως..και 100 αλογα..τοτε...και λεω τοτε γιατι μετα ειπα δεν γαμιεται βαλε τουρμπο και τελιωνε...και αλλαξα σε 20β

guicksilver σιγουρα ειναι αναλογα με το τι ζηταει ο καθενας απο το αμαχι του. για πες μας απο την εμπειρια σου η διαφορα απο το mama με φπε ηταν αισθήτη η οχι;εγω μονο με ελευθερο φιλτρο k&n στο φιλτροκουτι του εχω δει καποια μικρη διαφορα,τραβαει καλυτερα...μηπως ειχες κανει καμια δυναμομετρηση πριν και μετα να μας πεις τι εβγαλαν;

Edited by dimmpoyz
Link to comment
Share on other sites

Επίσης κάτι άλλο που ξέχασα είναι πως υποτίθεται ότι μόνο στα χαρτιά είναι 75 άλογα κ στην πραγματικότητα 80 με 83 οπότε η σύγκριση της αύξησης της ιπποδύναμης σε δυναμομέτρηση (εάν δεν γίνει και πριν και μετά) καλά θα ήταν να μετρηθεί από τα 80 τουλάχιστον...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης κάτι άλλο που ξέχασα είναι πως υποτίθεται ότι μόνο στα χαρτιά είναι 75 άλογα κ στην πραγματικότητα 80 με 83 οπότε η σύγκριση της αύξησης της ιπποδύναμης σε δυναμομέτρηση (εάν δεν γίνει και πριν και μετά) καλά θα ήταν να μετρηθεί από τα 80 τουλάχιστον...

σωστα τα λες φιλε καπου εκει βγαζουν τα golfakia μας.ενοητε με δυναμομετρηση πριν μετα τι θα πιστεψουμε τις εταιριες.ενταξει ειναι ποιο πολλα τα λεφτα αλλα αν θες να κανεις σωστη βελτιωση ετσι πρεπει.α και σε δικο σου δυναμομετρο οχι σε αυτο που σε στελνουν αυτοι.

Link to comment
Share on other sites

paidia exo nea.brika 3 programmata.

1.skn 15ps kai 1 kilo rophs 500e me 5 xronia eggyish sto software

2.dynodrome 8-10ps kai 1.5 kilo rophs 400e me dynamometrhsh prin/meta apo aytoys

3.diga-tec 9ps kai 1.6 kila rophs 550e aggyish 5 xronia software.

an exei balei kapoios apo ayta ta programmata h xerei kati as mas dosei ta fota tou.

ego leo gia skn an kai den dinei pola se roph alla exo akoysh kala logia.

episeis kai ta tria programmata mpainoyn seiriaka kai oxi me chip.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι ψόφιο. Μιλάω πάντα για το σύνολο του αυτοκινήτου (πολλά κιλά, μεγάλες ζάντες, φαρδύ πάτημα, κτλ). Το μοτέρ πηγαίνει κομπλέ αλλά το σύνολό του αυτοκινήτου δεν το βοηθάει. Το μόνο που αξίζει είναι να πάς στο 1800 turbo. Αν και για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος μιας και τα λεφτά που σου ζητάνε για τη μετατροπή αν τα κρατήσεις και πουλήσεις και το δικό σου παίρνεις ένα ήδη Gti.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι ψόφιο. Μιλάω πάντα για το σύνολο του αυτοκινήτου (πολλά κιλά, μεγάλες ζάντες, φαρδύ πάτημα, κτλ). Το μοτέρ πηγαίνει κομπλέ αλλά το σύνολό του αυτοκινήτου δεν το βοηθάει. Το μόνο που αξίζει είναι να πάς στο 1800 turbo. Αν και για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος μιας και τα λεφτά που σου ζητάνε για τη μετατροπή αν τα κρατήσεις και πουλήσεις και το δικό σου παίρνεις ένα ήδη Gti.

ετσι οπως τα λες ειναι καμια αντηριση.αλλα τα λεφτα για μετατροπη ειναι πολλα.μονο για να βαλεις τον 1600 πανω θες 1500-1800ευρω που ρωτησα στον μηχανικο μου.

Link to comment
Share on other sites

αν θελεται και την γνωμη μου εγω το εκανα το βημα και ειχα βαλει φπε και προγραμμα απο την powerchips τοτε 2002 και αντε εφτασε σε 100 αλογα και με χταποδι κιολασ....αλλα ειναι τι θελει κανενας,προς θεου μην βαλετε 17αρια λαστιχα/ζαντες γιατι του ηπιατε το αιμα....με τα 14 αρια παντωςπηγαινε ωραια παντως..και 100 αλογα..τοτε...και λεω τοτε γιατι μετα ειπα δεν γαμιεται βαλε τουρμπο και τελιωνε...και αλλαξα σε 20β

για πες μας guicksilver την αποψη σου για το προγραμμα powerchips που ειχες βαλει;πηρα και μου ειπαν για 8-10ps και 1,5 κιλο ροπης με 300ευρω με δυο χρονια εγγυηση.πιστεύω πως εχει καλή σχέση τιμής απόδοσης αν τα δινουν αυτα που λενε γιατι 1.5 κιλο ροπης παραπανω ειναι θεμα για αυτον τον κινητηρα.

Edited by dimmpoyz
Link to comment
Share on other sites

πιαιδια μηπως καποιος εχει βαλει προγραμμα skn σε golf να μας πει εντυπωσεις.στα προγραμματα τα 10,15,20 αλογα που λενε παραπανω ειναι στροφαλο η τροχο;

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας στο νετ για βελτιώσεις ιπποδύναμης "έπεσα" πάνω σε δύο εταιρίες.

Αρχικά την "RAID" και μετά την ελβετική "Powerclick". Αν κατάλαβα σωστά δεν επεμβαίνουν στο εργοστασιακό πρόγραμμα του εγκεφάλου, υπόσχονται όμως ικανοποιητικές επιδόσεις.

Προσωπικά μ ενδιαφέρει το παρακάτω chip:

http://www.streetandcircuit-shop.biz/raid-...722-17073-p.asp

και το site της εταιρίας είναι: http://www.raid-rdi.com/

Η αρχή λειτουργίας περιγράφεται στο παρακάτω site που εμπορεύεται την Powerklick:

http://www.powerklick.gr/topoth.html

Αξίζει τον κόπο άραγε?

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

για πες μας guicksilver την αποψη σου για το προγραμμα powerchips που ειχες βαλει;πηρα και μου ειπαν για 8-10ps και 1,5 κιλο ροπης με 300ευρω με δυο χρονια εγγυηση.πιστεύω πως εχει καλή σχέση τιμής απόδοσης αν τα δινουν αυτα που λενε γιατι 1.5 κιλο ροπης παραπανω ειναι θεμα για αυτον τον κινητηρα.

αν και καθυστερημενα μιας και τωρα το ξεθαψα!ειναι πεταμενα λεφτα πουληστε αν αθελετε να γλυτωσετε και ν απαρετε ενα 1.6 οπου πανε τζαμπα πλεον.

ακομη τα 1.4 πλεον υπαρχουν για ν απηγαινου τα παιδια σχολειο οι μαμαδες τα 75 αλογα παντα...ελα τι να συζηταμε..εγω τοτε δεν υπηρχε ακομη αυτη η γνωση που θπαρχει το 2010 και πηγα και εγω και εχωσα λεφτα....πεταμενα...δεν πηγαινε βημα γι α100 αλογα...δεν τραβαει το αμαξι λεμε.καμια σχεση με ενα 100 σημερινο..συμβουλη εκ βαθος καρδιας,η το αφηνεις ετσι οπως ειναι να ζησει ηρεμα την ζωουλα του, η το πουλας...ν ακανεις την μετατροπη οχι πλεον,δεν αξιζει..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδες θελω μια απλη ερωτησουλα να κανω! εχω το 1.4 75 ψοφια αλογακια... μπορω να του κανω κατι για να αυξησω την ιπποδύναμη του? Εννοειται με τον ιδιο κινητηρα...! Εαν ναι..ποσο θα φτασει και πανω κατω ποσα λεφτα παει το μαλι? Ευχαριστω πολυ!!!

Link to comment
Share on other sites

Θελεις...

Εισαγωγη, εξατμιση, φιλτρο, εκκεντροφορους απο 1600, προγραμμα, θα σου φυγει 1500-2000€ ισως και παραπανω στις μερες μας... για να ποιασεις μετα βιας τα 100-110 αλογα...και εναν καλο μαστορα.!!

Η γνωμη μου ειναι αν δεν θες πολλα αλογα πχ.20vt, βρες ενα μοτερ 1600 με τα 105 αλογα κομπλε με πλεξουδα και εγγεφαλο, με τα μαστορικα θα ποιασεις το 1500€... και πουλας και τα δικα σου...

Σωστός! Και να δει το παλληκάρι σε τί κατάσταση είναι το αμάξι του γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι! Αξίζει να ρίξει χρήματα αν το λοιπό σκαρί από αναρτήσεις, κρεμαγιέρες κ.λπ θέλει τον..."αμάζευτο";;; Αν είναι "καθαρό" και θέλει να το κρατήσει αρκετό καιρό ακόμη, σοβαρότερη η λύση μεταμόσχευσης μεγαλύτερου μοτέρ από το να "βελτιώνει"...

Link to comment
Share on other sites

Σωστός! Και να δει το παλληκάρι σε τί κατάσταση είναι το αμάξι του γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι! Αξίζει να ρίξει χρήματα αν το λοιπό σκαρί από αναρτήσεις, κρεμαγιέρες κ.λπ θέλει τον..."αμάζευτο";;; Αν είναι "καθαρό" και θέλει να το κρατήσει αρκετό καιρό ακόμη, σοβαρότερη η λύση μεταμόσχευσης μεγαλύτερου μοτέρ από το να "βελτιώνει"...

λοιπον φιλε ενας φιλος μου ειχε το ιδιο μοτερ με εσενα και ηθελε και αυτος να τον ζωντανεψει τι εκανε προσεχε αλλαξε εκκεντροφορους και εβαλε απο 1,4 101 αλογα αλλα μοντελο του 98 τα 16 v που εβγαζε και ελεγε επανω στο μοτερ doch πιστευω να καταλαβες απο πιο λεω? τοτε το εβαζαν στο πολο και στο ibiza αυτο το μοτερ εβαλε μετα πολλαπλη εισαγωγης απο μπουλεκο που ειναι μεταλικη και οχι πλαστικη εβαλε σκουπα με green χουανι εβαλε ολοσομη εξατμηση απο εμπρος εως πισω απο χταποδια καταλυτη και ολα και εβαλε και προγραμμα το αμαξι εγινε σφαιρα τα 1,6 τα ειχε για πρωινο αστα να πανε φιλε εγινε πολυ καλο και πολυ δυνατο 7800 κοφτη ειχε μεχρι τις 4000 δουλευε σαν μαμα μετα ομως κατεβαζε θαρεις και ειχε επανω vtec χωρις υπερβολες φιλε εφοσον το κρατησε λιγο καιρο ετσι εβαλε μετα και πιστονια και μπιελες απο 1,6 και εγινε ακομα πιο σφιαρα και διορθωσε και προγραμμα εγινε ενα πολυ δυνατο αμαξι και πολυ καλο .επισης εαν παρεις την αποφαση να αλλαξεις μοτερ και θες 1,6 μην βαλεις με τα 105 αλλα απο τα πολο gti που ειχαν 125 ατμοσφαιρα τα οποια ξεσκιζαν και αυτα και πηγαιναν πολυ καλα στο δρομο και οι διαφορα τους με τον 1,6 με τα 105 ηταν οι εκκεντροφοροι και το προγραμμα αρα εαν βαλεις μετα και εξατμηση και μια σκουπα πιστευω τα 135-140 να τα πιασεις αυτα εαν θες ατμοσφαιρα .εαν θες τωρα κιτ τουρμπο εχουν βγαλει για σενα και το ανεβαζουν στα 150 αλογα (nothele thesaloniki)αλλα το κοστος παλι εφευγε στα 3000-3500 ευρω .στα ειπα ολα απο εκει και περα εσυ αποφασιζεις καλη επιτυχια σε οτι και να κανεις φιλε :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λοιπον φιλε ενας φιλος μου ειχε το ιδιο μοτερ με εσενα και ηθελε και αυτος να τον ζωντανεψει τι εκανε προσεχε αλλαξε εκκεντροφορους και εβαλε απο 1,4 101 αλογα αλλα μοντελο του 98 τα 16 v που εβγαζε και ελεγε επανω στο μοτερ doch πιστευω να καταλαβες απο πιο λεω? τοτε το εβαζαν στο πολο και στο ibiza αυτο το μοτερ εβαλε μετα πολλαπλη εισαγωγης απο μπουλεκο που ειναι μεταλικη και οχι πλαστικη εβαλε σκουπα με green χουανι εβαλε ολοσομη εξατμηση απο εμπρος εως πισω απο χταποδια καταλυτη και ολα και εβαλε και προγραμμα το αμαξι εγινε σφαιρα τα 1,6 τα ειχε για πρωινο αστα να πανε φιλε εγινε πολυ καλο και πολυ δυνατο 7800 κοφτη ειχε μεχρι τις 4000 δουλευε σαν μαμα μετα ομως κατεβαζε θαρεις και ειχε επανω vtec χωρις υπερβολες φιλε εφοσον το κρατησε λιγο καιρο ετσι εβαλε μετα και πιστονια και μπιελες απο 1,6 και εγινε ακομα πιο σφιαρα και διορθωσε και προγραμμα εγινε ενα πολυ δυνατο αμαξι και πολυ καλο .επισης εαν παρεις την αποφαση να αλλαξεις μοτερ και θες 1,6 μην βαλεις με τα 105 αλλα απο τα πολο gti που ειχαν 125 ατμοσφαιρα τα οποια ξεσκιζαν και αυτα και πηγαιναν πολυ καλα στο δρομο και οι διαφορα τους με τον 1,6 με τα 105 ηταν οι εκκεντροφοροι και το προγραμμα αρα εαν βαλεις μετα και εξατμηση και μια σκουπα πιστευω τα 135-140 να τα πιασεις αυτα εαν θες ατμοσφαιρα .εαν θες τωρα κιτ τουρμπο εχουν βγαλει για σενα και το ανεβαζουν στα 150 αλογα (nothele thesaloniki)αλλα το κοστος παλι εφευγε στα 3000-3500 ευρω .στα ειπα ολα απο εκει και περα εσυ αποφασιζεις καλη επιτυχια σε οτι και να κανεις φιλε :thumbsup:

Ευχαριστω πολυ ολους σας!!! Ειταν παρα πολυ χρησιμα ολα αυτα!!! Θα τα σκαιφτω!!! και παλι ευχαριστω!!!

Link to comment
Share on other sites

λοιπον φιλε ενας φιλος μου ειχε το ιδιο μοτερ με εσενα και ηθελε και αυτος να τον ζωντανεψει τι εκανε προσεχε αλλαξε εκκεντροφορους και εβαλε απο 1,4 101 αλογα αλλα μοντελο του 98 τα 16 v που εβγαζε και ελεγε επανω στο μοτερ doch πιστευω να καταλαβες απο πιο λεω? τοτε το εβαζαν στο πολο και στο ibiza αυτο το μοτερ εβαλε μετα πολλαπλη εισαγωγης απο μπουλεκο που ειναι μεταλικη και οχι πλαστικη εβαλε σκουπα με green χουανι εβαλε ολοσομη εξατμηση απο εμπρος εως πισω απο χταποδια καταλυτη και ολα και εβαλε και προγραμμα το αμαξι εγινε σφαιρα τα 1,6 τα ειχε για πρωινο αστα να πανε φιλε εγινε πολυ καλο και πολυ δυνατο 7800 κοφτη ειχε μεχρι τις 4000 δουλευε σαν μαμα μετα ομως κατεβαζε θαρεις και ειχε επανω vtec χωρις υπερβολες φιλε εφοσον το κρατησε λιγο καιρο ετσι εβαλε μετα και πιστονια και μπιελες απο 1,6 και εγινε ακομα πιο σφιαρα και διορθωσε και προγραμμα εγινε ενα πολυ δυνατο αμαξι και πολυ καλο .επισης εαν παρεις την αποφαση να αλλαξεις μοτερ και θες 1,6 μην βαλεις με τα 105 αλλα απο τα πολο gti που ειχαν 125 ατμοσφαιρα τα οποια ξεσκιζαν και αυτα και πηγαιναν πολυ καλα στο δρομο και οι διαφορα τους με τον 1,6 με τα 105 ηταν οι εκκεντροφοροι και το προγραμμα αρα εαν βαλεις μετα και εξατμηση και μια σκουπα πιστευω τα 135-140 να τα πιασεις αυτα εαν θες ατμοσφαιρα .εαν θες τωρα κιτ τουρμπο εχουν βγαλει για σενα και το ανεβαζουν στα 150 αλογα (nothele thesaloniki)αλλα το κοστος παλι εφευγε στα 3000-3500 ευρω .στα ειπα ολα απο εκει και περα εσυ αποφασιζεις καλη επιτυχια σε οτι και να κανεις φιλε :thumbsup:

Συγγνωμη ολη αυτη η διαδικασια σε 1.4 golf iv?και ποσο κοστισε η ολη διαδικασια?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.