Jump to content
orker

Polo 6R 1.4 Gti - Υποψήφιος Αγοραστής Μεταχειρισμένου [Εντυπώσεις και Απόψεις Μελών]

Recommended Posts

 Παιδιά ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα polo gti 6r μοντέλο του 12…το μόνο πράγμα π με κρατάει και δε το χω πάρει είναι τι συμβαίνει τελικά με το θέμα των λαδιών γιατί ξεκάθαρη απάντηση δεν έχω βρει..παρακαλώ οι κάτοχοι να με βοηθήσουν

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

κατά την άποψή μου άμα είναι καθαρό ΜΑΜΑ το αμάξι(χωρίς μετατροπές,προγραμματα κτλ),είναι ατρακαριστο και ότι τυχόν ανακλήσεις έχουν βγει τις εχει κάνει τότε παρτο.λαδακι θα σου τσιμπάει όσο το ξεσκιζεις υπό κανονικές συνθήκες δεν πρόκειται να σου κάψει λάδι(κάποια ml είναι ανάξια αναφορας όλα καίνε ελάχιστα ml)

δεν είμαι κάτοχος να σημειωσω!!!

Edited by vasilisrx8
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , vasilisrx8 said:

κατά την άποψή μου άμα είναι καθαρό ΜΑΜΑ το αμάξι(χωρίς μετατροπές,προγραμματα κτλ),είναι ατρακαριστο και ότι τυχόν ανακλήσεις έχουν βγει τις εχει κάνει τότε παρτο.λαδακι θα σου τσιμπάει όσο το ξεσκιζεις υπό κανονικές συνθήκες δεν πρόκειται να σου κάψει λάδι(κάποια ml είναι ανάξια αναφορας όλα καίνε ελάχιστα ml)

δεν είμαι κάτοχος να σημειωσω!!!

κάτι τέτοιο&γω πιστεύω αλλά θα ήθελα να μάθω κυρίως από κατόχους την εμπειρία τους.Έχω σκοπό εφόσον το πάρω να το ανεβάσω,αλλά πρώτιστα με ενδιαφέρει αν έχει βρεθεί λυση με το θέμα τ λαδιού,παρόλα αυτά γνώμες-απόψεις καλοδεχούμενες.

Link to comment
Share on other sites

αν είναι μεταχειρισμένο από καρεντα παιζει να ειναι το δικο μου στειλε μου pm με αριθμο πινακιδας και θα σε ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα. αν ενα μοτελο του 2011 polo gti ειναι μαμα και καθαρο, θεωρειτε οτι οτι προβληματα-ανακλισεις αν εχει βγαλει θα τα εχει βγαλει πια στα 68000χλμ; αρα θα ειναι οκ απο θεμα προβληματων με ελατηρια-υπερκαταναλωση λαδιου ή ακομη και οτι θεματα ειχε αρχικα με το κιβωτιο; ή δεν παιζει ρολο αυτο;

Link to comment
Share on other sites

Dsg 7 >ενα προβλημα που παντα θα εχεις στην καμπουρα σου


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ποσά ml είναι αποδεκτά στο να τα καίει το GTI ?100 ml?200ml ?1 lt σε κάθε 15.000 η σε κάθε αλλαγή λαδιών 


Θες τη γνώμη μας η τι γράφει το βιβλίο του κατασκευαστή ?


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

ολη την πληροφορια


Το βιβλίο γράφει 1lt στα 1000.
Άποψη μου είναι ότι δεν πρέπει να καίει λάδι αν είναι σωστά σφραγισμένος ο κύλινδρος άντε μια μικροποσότητα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , SkyNet said:

 


Το βιβλίο γράφει 1lt στα 1000.
Άποψη μου είναι ότι δεν πρέπει να καίει λάδι αν είναι σωστά σφραγισμένος ο κύλινδρος άντε μια μικροποσότητα


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ενα λιτρο στα χιλια? ειναι δυνατον?

Link to comment
Share on other sites

ενα λιτρο στα χιλια? ειναι δυνατον?

 

Εύκολα ειδικά αν έχεις CDAA (1.8tsi)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη εαν ενα πολο καιει 200ml στα 1000 χλμ ειναι καλα?

πως ελεγχεις εαν καιει λαδια εκτος απο τονδεικτη? ελεγχεις εξατμιση, συμπιεση και τουρμπινα?

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη εαν ενα πολο καιει 200ml στα 1000 χλμ ειναι καλα?
πως ελεγχεις εαν καιει λαδια εκτος απο τονδεικτη? ελεγχεις εξατμιση, συμπιεση και τουρμπινα?


Προσωπικά τα θεωρώ παρά πολλά.
Τα λάδια έλεγχονται πάντα από το δείκτη.
Κατόπιν αρχίζεις να εξετάζεις από που προέρχεται η κατανάλωση


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , SkyNet said:

 


Προσωπικά τα θεωρώ παρά πολλά.
Τα λάδια έλεγχονται πάντα από το δείκτη.
Κατόπιν αρχίζεις να εξετάζεις από που προέρχεται η κατανάλωση


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

απο οσο διαβασα καταλαβα οτι λυση δεν εχει βρεθει απο την VW και το μονο που μπορει να κανει καποιος ειναι να αλλαξει ελατηρια βαλβιδων 

Link to comment
Share on other sites

Ελατηρια πιστονιων και μπεκ λαδιου ειναι η λυση.

Αν δεν στρωσει βαζεις ενα σετ σφυριλατα και big turbo :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2018 at 11:22 ΠΜ, nikdev said:

Ελατηρια πιστονιων και μπεκ λαδιου ειναι η λυση.

Αν δεν στρωσει βαζεις ενα σετ σφυριλατα και big turbo :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ελατηρια πιστονιων και μπεκ λαδιου καρατσεκαρισμενο?

ποσο πανε αυτα?

Link to comment
Share on other sites

Επειδη το χω μαραζι το polo gti απο το 2014, επανερχομαι. Μολις εδωσα το mini cooper s r56 που ειχα, λογω χωρου. Προβληματα δεν ειχα περα απο τα αναμενομενα σε αναλωσιμα ηδη. Βρηκα ενα polo gti τελος του 2010 5θυρο, σαφως πιο πρακτικο και πιο ευρυχωρο. Εχει γινει αλλαγη κινητηρα(ανακληση) και κιβωτιου και πριν 3-4 χρονια αλλαγη του εγκεφαλου στο κιβωτιο. Το αυτοκινητο τωρα καιει λαδι περιπου 200ml στα 1000χλμ και ειναι απροβληματιστο. Υπαρχει αναλυτικα οτι εργασια εγινε ολα αυτα τα χρονια και ο ιδιοκτητης φαινεται νοικοκυρης. Πιστευετε για καποιο λογο να μην προβω στην αγορα;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Giannis Drivas said:

Καλησπέρα σας πιστεύετε ότι αξίζει πλέον η αγορά ενός poli gti;; έχουν φτιαχτεί τα προβλήματα που αντιμετωπίζε;

 

 

αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο θεμα Που είδη υπαρχει 

 

https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/64627-αγορα-polo-gti-14-6r/

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , OMINUS said:

αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο θεμα Που είδη υπαρχει 

 

https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/64627-αγορα-polo-gti-14-6r/

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου λύθηκαν οι απορίες όποτε η επιμονή επιλογή είναι γκολφ 6 κ μιας κ δν γνωρίζω είναι καλύτερα να πάρω με τα 122 η 160 άλογα;

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , Giannis Drivas said:

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου λύθηκαν οι απορίες όποτε η επιμονή επιλογή είναι γκολφ 6 κ μιας κ δν γνωρίζω είναι καλύτερα να πάρω με τα 122 η 160 άλογα;

 

Καλησπέρα , για εμένα προσωπικα  για να μην έχεις τρεχάματα με τα θέματα που είχαν τα αλλα 1400 tsi.

 

μια χαρά ειναι το 1400 TSI 122hp CAXA , και στο μέλλον μπορείς να το κάνεις με μια βελτίωσή με 150hp (το συγκεκριμένο μοτέρ) 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν , OMINUS said:

Καλησπέρα , για εμένα προσωπικα  για να μην έχεις τρεχάματα με τα θέματα που είχαν τα αλλα 1400 tsi.

 

μια χαρά ειναι το 1400 TSI 122hp CAXA , και στο μέλλον μπορείς να το κάνεις με μια βελτίωσή με 150hp (το συγκεκριμένο μοτέρ) 

Ωραία μιας κ το θέλω να μετακινούμε καθημερινά κ για ταξίδια κ να ζει κ λίγο γκάζι όταν τα χρειαζόμαι όλα τα 122αρια έχουν caxa μοτέρ;

Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν , Giannis Drivas said:

Ωραία μιας κ το θέλω να μετακινούμε καθημερινά κ για ταξίδια κ να ζει κ λίγο γκάζι όταν τα χρειαζόμαι όλα τα 122αρια έχουν caxa μοτέρ;

Τα 160αρια που πονάνε;απλά ενημερωτικά να ξέρω τι πρέπει να κοιτάξω αν πάω σε 160;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.