Jump to content
GEOBUZGEO

Λάδια στην εισαγωγή μέχρι το τούρμπο-Πιστόνι χτυπημένο [ΛΥΘΗΚΕ]

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά είμαι κάτοχος ενός jetta gt 160hp 2009 κινητήρας CAV (αγορά καινούργιο αυτήν την στιγμή έχει 50000χμ). Πριν λίγες ημέρες μου λέει η γυναίκα μου ότι έβγαλε βλάβη στο κοντέρ (το σήμα του μοτέρ)  και όταν ανοίγω το καπό βλέπω λάδια στην εισαγωγή από το φίλτρο αέρα μέχρι την τουρμπίνα. Το πάω στο συνεργείο και μου λέει το παλικάρι κάτι κάνει επιστροφή τις αναθυμιασεις και πρέπει να βάλω το μηχάνημα. Βάζει το μηχάνημα και το πόρισμα σοκ είναι: πιστονι στην τρίτη θέση μάλλον από βλάβη (βενζίνης - μπεκ). Το λιγότερο 850 ευρώ και το χειρότερο 2500 ευρώ. Συμπίεση 11,5 τα άλλα και αυτό συμπίεση 3. Τι με συμβουλευετε να κάνω; Να πάω στην vw και να τους πω καινούργιο αμάξι το πήρα στα χέρια χωρίς καταπόνηση κινητήρα ποτέ ( η γυναίκα μου το έχει για μετακίνηση 3-4 χμ την μέρα); Συγνώμη για την έκθεση 

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Update: Τελικά το πήγα στην αντιπροσωπία και μετα απο ώρα (μου έλεγαν κατι για πολλαπλασιαστές) συμφώνησαν οτι είναι πιστόνι.300 ευρώ μόνο για να το πιάσουν στα χέρια τους χωρίς καμία έκπτωση γιατί λενε αν ηταν κατασκευαστικό λάθος θα έβγαινε στα 20000χμ και όχι στα 50000χμ.Αυριο θα το πάω σε συνεργείο έξω με την ελπίδα να μην πειράχτηκε ο κύλινδρος 850 ευρώ.Αν δεν πειράχτηκε θα γίνει αλλαγή με σφυρίλατα πιστόνια (100ευρώ η διαφορά με τα μανίσια) και θα μπεί πρόγραμμα-αναβάθμιση στα 225 άλογα.(κόστος 475 ευρώ)

 

Update 2# Το αμάξι τελικά ανοίχτηκε από συνεργείο έξω.Τελική διάγνωση μηχανικού και λύσεις.Χτυπημένο πιστόνι (στα κανάλια του) και ο κύλινδρος στην 3η θέση ,ελαφρώς ασυγχρόνιστος κινητήρας (αλλαγή καδένας),2 βαλβίδες καμένες ,βλάβη από βενζίνη-μπέκ.

Λύση πρώτη (φτηνή) 900 Ευρώ. Αλλαγή καδένας-1 πιστόνι μανίσιο-βαλβίδες-λάδια-μπουζί κτλ-μπεκ και ο θεός βοηθός.

Λύση δεύτερη 1670 Ευρώ. Αλλαγή καδένας-1 πιστόνι μεγαλύτερο ήμισφυρήλατο καλής εταιρίας -ελατήρια -βαλβίδες-λάδια-μπουζί κτλ-μπεκ -ρεκτιφιέ (μόνο στον 3ο κύλινδρο).

Λύση τρίτη (ακριβή) 2400 Ευρώ. Αλλαγή καδένας-4 πιστόνια σφυρήλατα κορυφαίας εταιρίας-ελατήρια -βαλβίδες-λάδια-μπουζί κτλ-μπεκ -ρεκτιφιέ (σε όλους τους κυλίνδρους για μεγαλύτερη διάμετρο στα πιστόνια)-(εγγύηση σε μελλοντική αναβάθμιση έως 280 άλογα).

 

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Link to comment
Share on other sites

Πω πω φίλε περαστικά. Είχες κάνει όλα τα update που υπήρχαν γι αυτό το μοτέρ; Θυμάμαι είχε βγει update επειδή αρχικά είχε πολύ φτωχό μείγμα και εν τέλει δημιουργούνταν αυτό το πρόβλημα με τα πιστόνια. Τώρα για τις τρεις λύσεις, τι να σου πω. Δεν ξέρω ποια θα επέλεγα πραγματικά.

Link to comment
Share on other sites

Οχι σΤη δευτερη λυση.
Στα αλλα αναλογως χρηματων προχωρα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2016 at 9:57 ΜΜ, man25 said:

Πω πω φίλε περαστικά. Είχες κάνει όλα τα update που υπήρχαν γι αυτό το μοτέρ; Θυμάμαι είχε βγει update επειδή αρχικά είχε πολύ φτωχό μείγμα και εν τέλει δημιουργούνταν αυτό το πρόβλημα με τα πιστόνια. Τώρα για τις τρεις λύσεις, τι να σου πω. Δεν ξέρω ποια θα επέλεγα πραγματικά.

Ευχαριστώ φίλε μου,απ ότι θυμάμαι είχα κάνει μια αναβάθμιση στην vw σε ένα προγραμματισμένο σέρβις.Το θέμα είναι ότι είναι κρίμα να το πάθει από βενζίνη και όχι από καταπόνηση κτλ.Update μπορεί να κάνει και το συνεργείο έξω ή μόνο στην vw;

 

On 12/11/2016 at 10:17 ΜΜ, nikdev said:

Οχι σΤη δευτερη λυση.
Στα αλλα αναλογως χρηματων προχωρα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Συμφωνώ μαζί σου Νίκο και πάω για την ακριβή λύση.Και ο μηχανικός μου είπε (για την δεύτερη λύση ότι θα υπάρχει διαφορά συμπίεσης στον ένα κύλινδρο και άλλα αμάξια λειτουργούν κανονικά και άλλα όχι) για το μόνο που θα είμαστε σίγουροι είναι η τρίτη λύση επειδή θα αλλαχτούν όλα και θα είναι στην ουσία μια καινούργια (ενισχυμένη) μηχανή.

 

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by GEOBUZGEO
Link to comment
Share on other sites

Με τιποτα την δευτερη λυση.

Σε οικονομικη κινηση την πρωτη αλλιως αν πας στην τριτη θα εισαι σιγουρος και ησυχος πλεον.

Link to comment
Share on other sites

On 16/11/2016 at 3:56 ΜΜ, konstantinos passat said:

Με τιποτα την δευτερη λυση.

Σε οικονομικη κινηση την πρωτη αλλιως αν πας στην τριτη θα εισαι σιγουρος και ησυχος πλεον.

Στην τρίτη λύση πήγα Κωνσταντίνε.Έχουν έρθει όλα τα ανταλλακτικά εκτός από τον κορμό που έρχεται αύριο.Στάλθηκε Αθήνα σε έναν ΣΤΆΘΗ νομίζω που ασχολείται με ''dragster'' για ρεκτιφιέ.Το μόνο πρόβλημα μέχρι στιγμής είναι ότι δεν αλλάζει ένα μόνο μπέκ και θέλει τετράδα.Είδα τα μανίσια πιστόνια με τα aftermarket και η διαφορά ομολογώ είναι τεράστια μόνο από το μάτι,θα φανεί βεβαίως στην πράξη.

Link to comment
Share on other sites

Μπεκ αλλαξε το ελαττωματικο μονο. Αγοραζεισ 1 βαζεις 1.
Νάλλαξεισ αντλια λαδιου αν εχεισ πανω απο 150.000χλμ.


Σταλθηκε απο το Samsung Tablet μου

Link to comment
Share on other sites

On 30/11/2016 at 11:48 ΜΜ, nikdev said:

Μπεκ αλλαξε το ελαττωματικο μονο. Αγοραζεισ 1 βαζεις 1.
Νάλλαξεισ αντλια λαδιου αν εχεισ πανω απο 150.000χλμ.


Σταλθηκε απο το Samsung Tablet μου
 

Τελικά πήγαν τα μπέκ για διάγνωση με υπέρηχο και τεστ στα 80 bar psi τα οποία πέρασαν με επιτυχία.Το αμάξι Νίκο έχει μόλις 47000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους μετά από ένα μήνα πήρα το αυτοκίνητο με την τρίτη λύση όπως προανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα.Όλα είναι τέλεια εκτός από ένα θέμα με την πεταλούδα (μου βγάζει εκτός τον κομπρέσορα).Σβήστηκε η βλάβη και δουλεύει άψογα μέχρι στιγμής.Άμα το ξανακάνει πάμε για αλλαγή πεταλούδας. Από θέμα ήχου και αίσθηση μηχανής είναι καλύτερο και από όταν το είχα πάρει καινούργιο.Για κατανάλωση και για ''γκάζια'' θα περιμένω λίγες ημέρες μέχρι να αλλάξω τα πρώτα λάδια στα 1000-1500 χλμ και θα ενημερώσω.Καλές Γιορτές σε όλους και χωρίς προβλήματα : )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.