Jump to content
davidxtremer

VW GOLF 4 1.4 75ps - ΚατανάλωσηΛαδιού και Check Engine

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια , ειμαι νεο μελος και εχω ενα golf 4 1.4/75 αλογα .Πριν μερικους μηνες ενω ειχα κανει service στην αντιπροσωπεια στα 95,000 χιλιομετρα βγηκα στην εθνικη για να παω στο σπιτι μου και βρεθηκα με καρφωμενες βαλβιδες και μια ζημια που μου πηγε 1500 ευρω . Ο τυπος που πηγα το αμαξι εκανε ρεκτιφιε στο καπακι αλλαξε βαλβιδες και οτι αλλο επρεπε να αλλαξει και απο τοτε ξεκινησε το αμαξι να καιει τρελα λαδια . Η καπνιλα δεν ειχε σταματημα καθε εβδομαδα ο μετρητης λαδιου ηταν στο μισο συνεχεια συμπληρωμα και αλλαγη λαδιων οσο πιο συχνα γινοταν . Με την αλλαγη των μπουζι παρατηρησε ο μηχανικος οτι ανεβαζει λαδια μεσα στα μπουζι .Κυριολεκτικα τα μπουζι εσταζαν απο το λαδι .Τα αλλαξα και το αλλο που παρατηρησα ειναι οτι το φιλτρο αερος μεσα σε μια εβδομαδα γινοταν μαυρο αν και καινουργιο .

Επειδη αυτο δεν παει αλλο σκεφτηκα να αλλαξω κινητηρα ή να αλλαξω καπακι .Θελω την συμβουλη σας καθως δεν ειμαι και πολυ εμπειρος με τα αμαξια τι μπορω να κανω ??? Αν ειναι να αλλαξω μηχανη σκεφτομαι να βαλω του polo gti ή την 1,6 του golf 4 .

To αλλο που θελω να ρωτησω περα απο την αλλαφη κινητηρα ειναι αν μπορω να βαλω καποια λαδια που να μην τα ρουφαει τοσο γρηγορα .Πια θεωρουνται τα πιο χοντρα λαδια ??? Να μην τα καιει τοσο ευκολα ???Δεν ξερω τι αλλο να πω εχω σκασει με αυτο το θεμα και το αμαξι ειναι σαν καινουργιο περα απο τον κινητηρα που ειναι για πεταμα.Θα ηθελα μια γνωμη απο καποιον που ξερει ή ειχε αναλογο προβλημα .

Ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς μας ήρθες !

Εάν μπορείς πες μας και τι λάδια φοράς αυτή τη στιγμή που γίνονται όλα αυτά ...

Μακάρι να βρεθεί κάποιο από τα μέλη μας που να μπορέσει να σε βοηθήσει στο πρόβλημα σου :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Τωρα φοραω Aral 10w/40

αυτα τα λαδια τα φορουσα κι εγω στο δικο μου 1.4 16v GOLF και δεν θα ελεγα οτι εναι καλο λαδι αφου περσι τετοια εποχη εκαιγε 1lit στα χιλια χλμ. εβαλα mobl 1 5/30 και η κατανλωση κατεβηκε κατω απο το μισο. θα τα αλλαξω ομως γιατι μου επε καποιος φιλος εδω οτι εναι εκτος προδιαγραφης.anyway τσεκαρε παντως και τη φλατζοκολα στο καπακι της κεφαλης μηπως φταιει που πνιγονται τα μπουζι στο λαδι

Link to comment
Share on other sites

Εχω αλλαξει πολλα λαδια εχω βαλει οτι μαρκα μπορειτε να φανταστειτε με τα μονα λαδια που δεν καιει ειναι τα 0W40 thw cyclon.Δε καιει σταλα ή αν καψει θα ειναι ελαχιστο !! τωρα λεω να δοκιμασω τα castrol edge 10w60 γιατι η αληθεια ειναι με τα 0w40 το αμαξι δε τραβαει οσο πρεπει αλλα τουλαχιστον δε καιει λαδια !!! Μαλλον θα παω για ελατηρια τσιμουχακια και οδηγους οπως ειπε ενας φιλος μου !!

Link to comment
Share on other sites

αφου δεν καιει με τα cyclon καθολου γιατι δεν συνεχιζεις να τα φορας? δεν νομιζω να εχεις τετοια αποδοση μονο απο τα λαδια.κατι ακομα θα φταιει

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη μάλλον το ρεκτιφιε που σου έκανε δεν πέτυχε, αφου ενα ρεκτιφιε ειναι πάντα ρίσκο. Για να έχεις λάδια στο μπουζί σημαίνει οτι περνάει λάδι στον κύλινδρο=γ____έ τα... και σου καίει, και ο καταλύτης σου θα χαλάσει και τα καυσαέρια θα είναι οτι νάναι. Οτι λάδι και να βάλεις δεν το σώζεις, εκτός αμα ξαναανοίξεις ολη την μηχανή και εντοπίσεις το πρόβλημα (που σημαίνει οτι πρέπει να βρεις καλό μηχανικο...)Πιθανόν να έχουν πρόβλημα τα χιτώνια-ελατήρια αλλά αυτό θέλει ψάξιμο. Καλύτερα βρές ενα καλό μοτερ 1.6 να ξεμπερδέψεις μια και καλή αλλά και να δείς το αμάξι σου να μεταμορφώνεται κυριολεκτικα.

Edited by Speedy
Μη επιτρεπόμενη λέξη
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη μάλλον το ρεκτιφιε που σου έκανε δεν πέτυχε, αφου ενα ρεκτιφιε ειναι πάντα ρίσκο. Για να έχεις λάδια στο μπουζί σημαίνει οτι περνάει λάδι στον κύλινδρο=γ____έ τα... και σου καίει, και ο καταλύτης σου θα χαλάσει και τα καυσαέρια θα είναι οτι νάναι. Οτι λάδι και να βάλεις δεν το σώζεις, εκτός αμα ξαναανοίξεις ολη την μηχανή και εντοπίσεις το πρόβλημα (που σημαίνει οτι πρέπει να βρεις καλό μηχανικο...)Πιθανόν να έχουν πρόβλημα τα χιτώνια-ελατήρια αλλά αυτό θέλει ψάξιμο. Καλύτερα βρές ενα καλό μοτερ 1.6 να ξεμπερδέψεις μια και καλή αλλά και να δείς το αμάξι σου να μεταμορφώνεται κυριολεκτικα.

:ninja::lol: :lol: :lol:

συμφωνω απολυτως!!!ταιδια επαθε και συγγενης μου σε hyundai coupe που εκαιγε λαδια και εκανε ρεκτιφιε

και αλαξε και ελατηρια....πληρη αποτυχια το ολλο εχειριμα και ειδικα αμα μπλεξεις και με τζιμανι μηχανικο

τον ηπιες......

Link to comment
Share on other sites

:p:good: :good: :good:

συμφωνω απολυτως!!!ταιδια επαθε και συγγενης μου σε hyundai coupe που εκαιγε λαδια και εκανε ρεκτιφιε

και αλαξε και ελατηρια....πληρη αποτυχια το ολλο εχειριμα και ειδικα αμα μπλεξεις και με τζιμανι μηχανικο

τον ηπιες......

εννοειται συμφωνω με τα παραπανω. δεν ειναι θεμα μαρκας η τυπου, η μηχανη εχει σοβαρο προβλημα και κατι πρεπει να κανεις.

μπορεις να βρεις πολλες καλες μεταχειρισμενες φθηνες, μια 1.6 και εισαι οκ. απο την αρχη αυτο επρεπε να κανεις.

καλο κουραγιο

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητά μέλη καλημέρα.

Πριν από 3 μήνες μπήκα στον κόσμο της VW μετά από μία τρομακτική εμπειρία με Ford και ήδη ευχαριστώ το Θεό.....

Sorry αν κουράζω ή αν δεν έψαξα αρκετά στο forum αλλά δεν έχω βρει κάποια κριτική / γνώμη για τα λάδια της Cyclon (5-30) τα οποία λόγω σχέσης μπορώ να τα βρω σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή.

Είναι καλά για το tsi 1.4, 140 αλογάκια (και κυρίως - αν ξέρετε) κάνουν και για το soon to be overloaded stage 1 Golf μου?

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Φιλικά.

Edited by mallios
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητά μέλη καλημέρα.

Πριν από 3 μήνες μπήκα στον κόσμο της VW μετά από μία τρομακτική εμπειρία με Ford και ήδη ευχαριστώ το Θεό.....

Sorry αν κουράζω ή αν δεν έψαξα αρκετά στο forum αλλά δεν έχω βρει κάποια κριτική / γνώμη για τα λάδια της Cyclon (5-30) τα οποία λόγω σχέσης μπορώ να τα βρω σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή.

Είναι καλά για το tsi 1.4, 140 αλογάκια (και κυρίως - αν ξέρετε) κάνουν και για το soon to be overloaded stage 1 Golf μου?

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Φιλικά.

Γειά σου φίλε και καλώς ήρθες στο κόσμο της vw.

Αν τα παραπάνω λάδια που αναφέρεις είναι longlife και καλύπτουν τις προδιαγρφές 504/507 της vw τότε χρησιμοποίησέ τα άφοβα.

Link to comment
Share on other sites

Cyclon F1V 5W-30

Υπερυψηλής απόδοσης, 100% συνθετικό λιπαντικό σύγχρονων κινητήρων του γκρουπ VW που απαιτούν προδιαγραφή Long Life VW 504.00/507.00, καθώς και κινητήρων BMW και Mercedes Benz, συμπεριλαμβανομένων αυτών με σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης (common rail direct fuel injection) και φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων (DPF). Κατάλληλο και για παλαιότερης γενιάς κινητήρες καθώς και για αυτούς που απαιτούν επίπεδο ποιότητας ACEA C2. Υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές: VW 504.00/507.00 (εγκεκρ.), ACEA A3/B4, ACEA C3, Daimler MB 229.51, BMW LongLife-04

Για αυτό το λάδι μιλάω. Αν υπάρχει κάποια εμπειρία, σας ευχαριστώ πολύ.

Edited by mallios
Link to comment
Share on other sites

τα καμμενα κανουν την καλυτερη δουλεια....

τες πα...

φιλε Δημητρη, 20w 50 μιας που εχεις κοντα στα 100.000 χλμ και ας ακουγεται καπως.....

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

τα καμμενα κανουν την καλυτερη δουλεια....

τες πα...

φιλε Δημητρη, 20w 50 μιας που εχεις κοντα στα 100.000 χλμ και ας ακουγεται καπως.....

Ρε φίλε μπορείς να μου πείς γιατί να αλλάξεις σε ένα αμάξι τύπο λαδιού?Αφού η εταιρία συστήνει κάτι και το αμάξι πάει μια χαρά ποιός ο λόγος?

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM ΤΟ VW ΤΟ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ...ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΒΡΗΚΑ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΖΙ ΑΛΛΑΞΑ ΣΤΟ GOLF MΟΥ ΤΗΝ ΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΨΕΥΤΟΚΑΠΑΚΟ,ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΛΑΤΖΑ...ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΜΑΙ ΟΚ..ΕΛΠΙΖΩΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ ΚΑΠΩΣ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε μπορείς να μου πείς γιατί να αλλάξεις σε ένα αμάξι τύπο λαδιού?Αφού η εταιρία συστήνει κάτι και το αμάξι πάει μια χαρά ποιός ο λόγος?

μιλαω μονο για την συγκεκριμενη περιπτωση (οταν το αμαξι καιει πολλα λαδια)....

οσο πιο χοντρο το λαδι τοσο πιο δυσκολα θα το καιει...

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα στην ομάδα...νεο μέλος και νεος κατοχος ενος γκολφ μκ4...δυστυχως ξεκινησα με προβληματα...το μοτερακι εχει πανω 200000 χλμ....γνωριζω τον προηγουμενο κατοχο και πριν το παρω εγω αλλαχθηκαν τσιμουχακια βαλβιδων ωστηρια αντλια νερου φλαντζες κλπ...το θεμα μου ειναι το εξης...το αμαξι οταν θα ζεσταθει θα μυρισει καμμενο λαδι...και δεν ειναι απο διαρροη ερχεται απο εξατμιση...σε ενα οποιοδηποτε ξερογκαζο που θα περασει τις 5000-5500 στροφες ακουγεται σκασιμο μπροστα και η εξατμιση πεταει γαλαζιο-μπλε καπνο....απο 5-30 που ειχε το αμαξι το πηγα 10-40 μηπως αλλαζε κατι αλλα και παλι τα ιδια...ο μηχανικος επιμενει οτι πρεπει να λυθει να αλλαχθουν ελλατηρια πιστονιων...υπαρχει κατι που μπορω να τσεκαρω πριν φτασω σε τετοια ποσα??μου ειπαν να τσεκαρω αναθυμιασεις αλλα ασχετως αν ειναι συνδεδεμενες πανω στο φιλτροκουτι σε ξερογκαζο παλι πεταει καπνο...καποιος αλλος μου ειπε να τσεκαρω την βαλβιδα vgr η καπως ετσι?δεν ξερω καν αν εχω τετοιο πραγμα πανω...το αμαξι ειναι τελη του 1999 αν βοηθαει σε κατι

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , geo134 said:

καλησπέρα στην ομάδα...νεο μέλος και νεος κατοχος ενος γκολφ μκ4...δυστυχως ξεκινησα με προβληματα...το μοτερακι εχει πανω 200000 χλμ....γνωριζω τον προηγουμενο κατοχο και πριν το παρω εγω αλλαχθηκαν τσιμουχακια βαλβιδων ωστηρια αντλια νερου φλαντζες κλπ...το θεμα μου ειναι το εξης...το αμαξι οταν θα ζεσταθει θα μυρισει καμμενο λαδι...και δεν ειναι απο διαρροη ερχεται απο εξατμιση...σε ενα οποιοδηποτε ξερογκαζο που θα περασει τις 5000-5500 στροφες ακουγεται σκασιμο μπροστα και η εξατμιση πεταει γαλαζιο-μπλε καπνο....απο 5-30 που ειχε το αμαξι το πηγα 10-40 μηπως αλλαζε κατι αλλα και παλι τα ιδια...ο μηχανικος επιμενει οτι πρεπει να λυθει να αλλαχθουν ελλατηρια πιστονιων...υπαρχει κατι που μπορω να τσεκαρω πριν φτασω σε τετοια ποσα??μου ειπαν να τσεκαρω αναθυμιασεις αλλα ασχετως αν ειναι συνδεδεμενες πανω στο φιλτροκουτι σε ξερογκαζο παλι πεταει καπνο...καποιος αλλος μου ειπε να τσεκαρω την βαλβιδα vgr η καπως ετσι?δεν ξερω καν αν εχω τετοιο πραγμα πανω...το αμαξι ειναι τελη του 1999 αν βοηθαει σε κατι

γαλαζιο-μπλε καπνο = ελατήρια εμβόλων. Λύσιμο κινητήρα ή για ποιο οικονομικά μένει ο κινητήρας πάνω στο αυτοκίνητο  αφαίρεση κάρτερ (ελαιολέκανη) και καπακιού μηχανής. Εξαγωγή εμβόλων, τσεκάρισμα των κυλίνδρων αν ok νέα ελατήρια πέρασμα κλείσιμο κινητήρα και έφυγες.         

λευκός καπνός = τσιμουχάκια βαλβίδων   

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω μόνο, αν κάνεις επισκευή κινητήρα μην ξεχάσεις ν΄αλλάξεις την αντλία λαδιού, το σωληνάκι παροχής και το γρανάζι της

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.