Jump to content
VWmk6

Golf 6 1.6 Tdi - Θερμοκρασία Λαδιού [Ανοιχτή Συζήτηση]

Recommended Posts

Επειτα απο καιρο , αλλαχτηκε θερμοστατης , ο οποιος δεν υπήρχε στην αντιπροσωπεια , οποτε εγινε παραγγελια απο Γερμανια! η θερμοκρασία σταθεροποιήθηκε αλλα περιπου 5 βαθμούς πανω απο το αλλο αυτοκίνητο (μετρήσεις υπολογιστη ) . το οργανο θερμοκρασίας παραμένει σταθερο! η θερμοκρασία λαδιών ομως μου είναι σταθερα 10 βαθμούς επανω σε συγκριση με αλλα αυτοκίνητα ! αλλάχτηκε ψυκτρα λαδιων και το προβλημμα παραμένει , αλλάχτηκε ψυγειο καλοριφέρ , και τα λάδια το ίδιο.. εχω με σταθερη ταχύτητα 120 χλμ θερμοκρασια λαδιού απο 105-110 βαθμούς. Στα τερματα φτάνω μεχρι 122+ αλλα ποτε δεν πεφτω κατω απο 99-100. 

Εσάς σε τι θερμοκρασία λαδιού δουλευει;

20161031_064401.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου φαίνονται φυσιολογικές τιμές. Και εγώ με 110-120 είμαι στους 99-105 βαθμούς, φτάνω μέχρι 115 ενώ σε χαλαρή οδήγηση με 90 σταθερά πέφτει μέχρι και στους 95-97

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

δε μπορω να υποθεσω τι μπορει να προκαλεί το πρόβλημα, αλλα καλύτερα να χρησιμοποιείς 100% συνθετικό λάδι,  με μεγάλο viscocity index (πανω απο 160).

Ή αν δεν είναι ακόμα η ώρα για αλλαγή λαδιών, να δοκιμάσεις ένα καλό πρόσθετο (πχ liquimoly ceratec), πιθανόν να δεις διαφορά στη θερμοκρασία και καλύτερη προστασία.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε @faniaros  μακάρι να είναι οπως τα λες , αλλά τις διαφορές αυτές (+8-10 βαθμούς) τις εχω μετρήσει με ολόιδιο αυτοκίνητο , την ιδια στιγμη να οδηγούμε παράλληλα με την ίδια ταχύτητα , χρησιμοποιόντας τα ίδια λιπαντικά . @turbomaniac , θα δοκιμάσω αύριο με την αλλαγή λαδιών τις προτάσεις σου , επίσης σκέφτομαι πρίν την αλλαγή να ρίξω ενα καθαριστικο κινητηρα που το αφηνεις 10 λεπτα να δουλέψει και μετα αδειάζεις τα λάδια...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά οι θερμοκρασίες που αναφέρετε είναι φυσιολογικές, και εγώ της ίδιες θερμοκρασίες έχω σε golf 7 1,6tdi με 110hp!! Επισεις να σας πω ότι έχω παρατηρήσει πριν από την αλλαγή λαδιών που κάνω κάθε 15000χλμ τα λάδια επειδή δουλεύοντας λεπτενουν παρατήρησα ότι ίσως για το λόγο αυτό ίσως ανεβαίνει η θερμοκρασία 5-10 βαθμούς παραπάνω από όταν είναι καινούργια τα λάδια..


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Παχυτερα λαδια και ελεγχο για πιεση τρομπας λαδιου . Ψιλο λαδι ισουτε με μικρη πιεση και φθορες . Γιαυτο εμμενω στο 40αρι .

Edit : Η θερμοκρασια λαδιου δεν πρεπει να ξεπερνα τους 100 C  ουτε καν σε σκισιμο . Σε χαλαρη κινηση 85-90 C . Οτιδηπωτε αλλο ,μαλλον επιδεικνυει προβλημα .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Και όμως η θερμοκρασία λαδιού δοκιμασμένο σε καινούργια αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό μετρητή περνάει τους 100 βαθμούς ακόμη και το δικό μου πριν 2 χρόνια καινούριο αγορασμένο, όλα πρόβλημα έχουν??


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, stellbouz said:

Και όμως η θερμοκρασία λαδιού δοκιμασμένο σε καινούργια αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό μετρητή περνάει τους 100 βαθμούς ακόμη και το δικό μου πριν 2 χρόνια καινούριο αγορασμένο, όλα πρόβλημα έχουν??


Sent from my iPhone using Tapatalk

 Εαν ειναι 30αρι λαδι μεσα, οχι δεν εχουν προβλημα ,απλως εχουν λαθος ρευστοτητα λαδιου.

https://www.youtube.com/watch?v=Y1ThB3-24BE

(το εχω ξαναβαλει το βιντεο , πηγαινε κατευθειαν στο τελος σχεδον στο 4:47, εκει που κανει 0-τελικη και παρακολουθησε την θερμοκρασια λαδιου )

Εκτος εαν εχετε 700+ αλογα με 2 bar πιεση ,σκισιμο απο 0-320+ ,τοτε δικαιολογηται να ακουμπατε (οχι να ξεπερνατε) τους 100 C .

Μπορω να φερω και αλλα παραδειγματα , για παραδειγμα τα Μ3 με 60αρι (!!!) λαδι ουτε αυτα ξεπερνανε τους 100 C .

Θελει πολυ σκεψη οτι φταιει το ψιλο λαδι  ;

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ναι 30αρι λάδι.
Όχι δεν θέλει πολύ σκέψη για αυτό αναφέρω πιο πάνω ότι σε μένα με καινούργια λάδια έχω χαμηλότερους βαθμούς από ότι όταν είναι δουλεμένα,έχουν λεπτύνει και θέλουν άλλαγη!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι Μηχανικος ούτε ξερόλας, απλά κόβει το μυαλό μου. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως γιατί ο "κατασκευαστής" προτείνει 30αρι λάδι ενώ πρέπει να μπαίνει 40αρι όπως λες, εκτός και αν το 30αρι δεν το λέει ο κατασκευαστης και το λέει η vw της Ελλάδας...!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, nikdev said:

Σε διαβάζω καιρό σ΄αυτά που λες περί λαδιών, οι απόψεις όλες δεκτές.Αυτό όμως ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, μας διαβάζει πολύς κόσμος κι αυτά που γράφουμε καλό είναι να τα σκεφτόμαστε λιγάκι..Σε σκίσιμο το λάδι ξεπερνά και τους 120 όχι τους 100. Θ΄αρχίσουν τα ποστ από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν και θα νομίζουν ότι κάτι τρέχει με το αμάξι τους.

Ποτε στα οργανα, αλλα ναι το λαδι στους εκκεντροφορους και τον στροφαλο φτανει και 150+ .Ακομα και εαν ειναι μετατροπη ,ποτε δεν πρεπει στα οργανα να ξεπερνα τους 100 το λαδι, αλλιως δεν ειναι σωστη μετατροπη  .Γιαυτον τον λογο το 2ο νουμερο στα λαδια αφορα μετρηση στους 100 C ( Ξερω οτι θα διαγραφουν ολα αυτα ως off topic και δικαιως αλλα τα λαδια ποτε πανω απο 100...)

44 minutes ago, nikdev said:

Το θέμα μας είναι η θερμοκρασία νερού και παρακαλώ να μείνετε εντός θέματος, υπάρχει θέμα ανοιχτό για λαδοσυζήτηση. :thumbsu:

 @pbabouris : "..... το οργανο θερμοκρασίας παραμένει σταθερο! η θερμοκρασία λαδιών ομως μου είναι σταθερα 10 βαθμούς επανω σε συγκριση με αλλα αυτοκίνητα ! αλλάχτηκε ψυκτρα λαδιων και το προβλημμα παραμένει , αλλάχτηκε ψυγειο καλοριφέρ , και τα λάδια το ίδιο.. εχω με σταθερη ταχύτητα 120 χλμ θερμοκρασια λαδιού απο 105-110 βαθμούς. Στα τερματα φτάνω μεχρι 122+ αλλα ποτε δεν πεφτω κατω απο 99-100... "

@turbomaniac : "...δε μπορω να υποθεσω τι μπορει να προκαλεί το πρόβλημα, αλλα καλύτερα να χρησιμοποιείς 100% συνθετικό λάδι,  με μεγάλο viscocity index (πανω απο 160).Ή αν δεν είναι ακόμα η ώρα για αλλαγή λαδιών, να δοκιμάσεις ένα καλό πρόσθετο (πχ liquimoly ceratec), πιθανόν να δεις διαφορά στη θερμοκρασία και καλύτερη προστασία.... "

@pbabouris : "...Φίλε @faniaros  μακάρι να είναι οπως τα λες , αλλά τις διαφορές αυτές (+8-10 βαθμούς) τις εχω μετρήσει με ολόιδιο αυτοκίνητο , την ιδια στιγμη να οδηγούμε παράλληλα με την ίδια ταχύτητα , χρησιμοποιόντας τα ίδια λιπαντικά . @turbomaniac , θα δοκιμάσω αύριο με την αλλαγή λαδιών τις προτάσεις σου , επίσης σκέφτομαι πρίν την αλλαγή να ρίξω ενα καθαριστικο κινητηρα που το αφηνεις 10 λεπτα να δουλέψει και μετα αδειάζεις τα λάδια..."

@stellbouz : " .. Παιδιά οι θερμοκρασίες που αναφέρετε είναι φυσιολογικές, και εγώ της ίδιες θερμοκρασίες έχω σε golf 7 1,6tdi με 110hp!! Επισεις να σας πω ότι έχω παρατηρήσει πριν από την αλλαγή λαδιών που κάνω κάθε 15000χλμ τα λάδια επειδή δουλεύοντας λεπτενουν παρατήρησα ότι ίσως για το λόγο αυτό ίσως ανεβαίνει η θερμοκρασία 5-10 βαθμούς παραπάνω από όταν είναι καινούργια τα λάδια.. "

Και φυσικα μετα απαντησα και εγω .

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , stellbouz said:

Δεν είμαι Μηχανικος ούτε ξερόλας, απλά κόβει το μυαλό μου. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως γιατί ο "κατασκευαστής" προτείνει 30αρι λάδι ενώ πρέπει να μπαίνει 40αρι όπως λες, εκτός και αν το 30αρι δεν το λέει ο κατασκευαστης και το λέει η vw της Ελλάδας...!


Sent from my iPhone using Tapatalk

οι περισσότεροι κατασκευαστες προτείνουν όλο και πιο ψιλό λάδι για λόγους  τυποποίησης κατανάλωσης, χωρις φυσικά να πολυ-ενδιαφέρονται αν θα τους βγαζει 300.000 χλμ ένα μοτερ.   

 

όσο για τη θερμοκρασία λειτουργίας η αλήθεια είναι καπου στη μεση, δηλαδή σε νορμαλ λειτουργία 110  βαθμούς είναι αρκετά.

Το προσθετο καθαρισμού της λάσπης (engine flush)  που είπε ο φίλος, κάνει δουλίτσα σε παλια μοτερ, αλλα προσοχή μη το αφήσεις παραπάνω απο 15 λεπτα.

 

Edited by turbomaniac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@pbabouris

Στο δικο μου 1.6tdi και μαλιστα στην Κρήτη δεν εχω δει ποτέ πανω απο 105 βαθμους στο λάδι, αλλα δεν ετυχε ποτε να το πατήσω σε κάποια ευθεια. Συνήθως η θερμοκρασία κυμαινεται σε ευθεια απο 93 εως 105 βαθμούς

Το καλυτερο που εχεις να κάνεις ειναι να βαλεις διαγνωστικό ή οτιδηποτε obd και να δεις την θερμοκρασία του νερού.

Οταν ο δεικτης δειχνει σταθερά 90, η πραγματική θερμοκρασία που διαβάζει ο αισθητηρας του νερού παίζει απο 80-110.

Αν για καποιο λόγο ο θερμοστατης δεν ειναι γνήσιος ή δεν ανοίγει στην ιδια θερμοκρασία με τον παλιό σου ,τότε ειναι λογικό να βλέπεις υψηλότερη θερμοκρασία στα λάδια. (μάλλον θα εχουν  και τα νερά υψηλότερη θερμοκρασία απο πριν αλλα δεν φαινεται στο αναλογικό οργανο του καντράν)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, turbomaniac said:

οι περισσότεροι κατασκευαστες προτείνουν όλο και πιο ψιλό λάδι για λόγους  τυποποίησης κατανάλωσης, χωρις φυσικά να πολυ-ενδιαφέρονται αν θα τους βγαζει 300.000 χλμ ένα μοτερ.

Ακριβως αυτο τα λεει ολα . Εμενα και πολλους αλλους  που ενδιαφερονται να κρατησει , και για τα λαδια θα ενδιαφερθω, και για τα νερα , και για τις βαλβολινες , για ολα αφηνοντας στην ακρη τις παραλογες τεχνικες της καθε εταιριας για εκμαιευση , αφαιμαξη της τσεπης μου κατα το δικο τους "δοκουν" .

3 hours ago, Bitnik said:

Το σκέφτηκα αυτό με το δυναμό γιατί ενώ η μπαταρία ήταν καινούργια μετά από δύο χρόνια στην εκκίνηση πάντα δείχνει το λαμπάκι της μπαταρίας στο καντράν. Άρα δεν φορτίζεται επαρκώς εν κινήσει. Έχω αγοράσει και εγώ το όργανο που λες από το Lidl, αλλά δεν το χρησιμοποίησα ούτε μια φορά ακόμα. Μένει να πάρω και μια μπαλαντέζα 25 μέτρων, γιατί δε θέλω να ανεβάζω τη μπαταρία στο σπίτι :)

Γιατι; Ειναι απλο στην χρηση . Μια μετρηση στο ρελαντι χωρις κανεναν καταναλωτη ανοιχτο ( ραδιο ,Α/C,φωτα, κτλ )για να δεις εαν επαρκει η μπαταρια για βασικη λειτουργια του αυτοκινητου και μια με ολους ανοιχτους για να δεις εαν το δυναμο ( αλτερνειτορ εχουν τα δικα μας αλλα εχει επικρατησει η ορολογια "δυναμο" ) τους σηκωνει παραλληλα με την φορτιση της μπαταριας . 3 λεπτα δουλεια ειναι . Παντως κοιτα και τον θερμοστατη για τα νερα , μην το αμελησεις , δεν κανει καλο να δουλευει το αμαξι κρυο. Καταστρεφεις την μηχανη ,καταλυτες , τα παντα συν του οτι καις και παραπανω .

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

@stellbouz : Παιδιά οι θερμοκρασίες που αναφέρετε είναι φυσιολογικές, και εγώ της ίδιες θερμοκρασίες έχω σε golf 7 1,6tdi με 110hp!! Επισεις να σας πω ότι έχω παρατηρήσει πριν από την αλλαγή λαδιών που κάνω κάθε 15000χλμ τα λάδια επειδή δουλεύοντας λεπτενουν παρατήρησα ότι ίσως για το λόγο αυτό ίσως ανεβαίνει η θερμοκρασία 5-10 βαθμούς παραπάνω από όταν είναι καινούργια τα λάδια..

Αυτο λεω και εγω . Το 40ρι οταν δουλευτει και ειναι κοντα στην αλλαγη θα φτασει να ειναι κατι παραπανω απο 30αρι .Το 30αρι που θα ειναι;;;
 

 

Edited by O Palios
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , O Palios said:

Γιατι;

Επειδή δε χρειάστηκε ξέρω γω; :)

8 hours ago , O Palios said:

Το 40ρι οταν δουλευτει και ειναι κοντα στην αλλαγη θα φτασει να ειναι κατι παραπανω απο 30αρι .Το 30αρι που θα ειναι;;;

Για αυτό το 30αρι το αλλάζεις μετά από 10.000χλμ, ενώ το 40άρι μετά από 15.000.
BTW: και εγώ 10/40 full συνθετικό για 15.000 βάζω.

Link to comment
Share on other sites

http://www.davidpublishing.com/davidpublishing/Upfile/1/15/2014/2014011567553089.pdf

Μελετη σε χρησιμοποιημενα λαδια σε συγκριση με καινουρια , σε πραγματικες συνθηκες . Το ενα ηταν βενζινα Castrol Magnatec 10W-40 σε Ρενο και το αλλο ηταν πετρελαιο Shell Helix Ultra Extra 5W-30 σε Σκοντα . Επαιρναν δειγμα ανα μερικα χιλιομετρα και εβλεπαν ποσο εκοβε το λαδι σε σχεση με το καινουριο .

2η σελιδα του pdf :"...Like any other reaction, the oxidation rate of hydrocarbons will approximately double for every 18 °C increase in temperature. Below 60 °C, the reaction is comparatively slow, but the life of the oil is reduced 50% for every 15 °C temperature rise above 60 °C, according to the Arrhenius equation for chemical reaction rates. Hence, for high-temperature applications, the oxidation stability of the oil can have great significance..."

Ανα 18 C περιπου η οξειδωση του λαδιου διπλασιαζεται . Κατω απο τους 60 C δεν ειναι τοσο ταχεια η οξειδωση . Για καθε 15 C πανω απο τους 60 C η ζωη του λαδιου μειωνεται κατα 50% . Αυτος ειναι και ο λογος που το πρωτο νουμερο του λαδιου μετριεται στους 40 C ενω το δευτερο μετριεται στην μεγιστη κανονικη επιτρεπτη θερμοκρασια των 100 C .

Μεχρι και την 5η σελιδα απλως αναλυει την μεθοδο ,αμα εχετε χρονο διαβαστε το αλλα στους περισσοτερους μαλλον "κινεζικα" ειναι . Στην 6η σελιδα εχει τα αποτελεσματα .

Το κινηματικο ιξωδες του Castrol Magnatec 10W-40 στην βενζινα επεσε σχεδον 9.9% μετα απο 15.000 χιλιομετρα .Το κινηματικο ιξωδες του Shell Helix Ultra Extra 5W-30 του πετρελαιου επεσε 9.3% αλλα σε 11.000 χιλιομετρα . Εαν αφηναν το 5W-30 τα ιδια χιλιομετρα με το 10W-40 υπολογισαν πτωση του ιξωδες στο 13.5% .Υπ οψην οτι η μετρηση δεν αφορουσε  μονο τους 100 C αλλα και πολυ χαμηλοτερα και γιαυτο βλεπουμε μεγαλα ιξωδη στο τεστ . Οσο ανεβαινει η θερμοκρασια τοσο περισσοτερο πεφτει το ιξωδες και τοσο περισσοτερο μειονεκτουν τα ψιλα λαδια ( σπανε εντελως δηλαδη με λιγα λογια).

Φυσικα δεν μπορω να γνωριζω τις ακριβεις συνθηκες που κινουνταν τα δυο οχηματα αλλα αυτο το τεστ ανοιγει τα ματια σε πολλους και κλεινει στοματα σε αλλους .

Οποιος θελει μπορει να συνεχισει το 30αρι ....

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , O Palios said:

Οποιος θελει μπορει να συνεχισει το 30αρι ....

 

Υπάρχουν και πιο ψιλά λάδια στην αγορά.

Θυμάμαι την εποχή που είχα το focus diesel και εψαχνα τα χαρακτηριστικα των φορντολαδων σε σχέση με τα vwόλαδα, ότι στις προδιαγραφές και στα κινηματικα του ford 5w30 το ιξωδες του θα μπορου σε κανείς να το πει και 5w20, ενώ το 5w30 των vw αντίστοιχα πηγαινε προς το 5w40.

Πάντως για την ιστορία, με τα λάδια που άλλαξα τον Αυγουστο στις 20.000χλμ  δεν ειδα διάφορα στη θερμοκρασία λαδιών είτε προς τα πανω ή προς τα κατω.

Η ford τώρα φοράει 5w20

Link to comment
Share on other sites

Να πω μια γνώμη μιας και ασχολούμαι με τα ηλεκτρονικά.

Τα αισθητήρια θερμοκρασίας είναι απλός, thermistor τα οποία όταν μεταβάλετε η θερμοκρασία μεταβάλετε και η αντίσταση τους. Αναλόγως της (αντίστασης - θερμοκρασίας) είναι και ανάλογη η μέτρηση που παίρνουμε από το όργανο.

π.χ. Αν παίρνουμε μέτρηση από ένα όργανο 100 ωμ και αυτό μεταφράζεται ως 100 βαθμούς κελσίου αν αλλάξουμε την αντίσταση αλλά όχι την θερμοκρασία το όργανο θα βλέπει διαφορά θερμοκρασίας, άσχετα αν η πραγματική θερμοκρασία δεν άλλαξε.

Στο θέμα τώρα. Αν το ανταλλακτικό που σου έβαλαν έχει διαφορετική αντίσταση από αυτή που είχε το παλιό τότε λογικό είναι να βλέπεις διαφορά.

Edited by Vempire_G4
Link to comment
Share on other sites

Και ξεκιναν οι ζεστες... ξεκινα και ο πυρετος!!! Γιαντην συνεχεια εχω αλλαξει λαδι σε 5w40 liqui moly & liqui moly ceratec ! 

20170415_124510.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ υψηλές θερμοκρασίες λαδιού. Μετά από πόση ώρα σε αυτές τις ταχύτητες ανεβαίνει τόσο πολύ η θερμοκρασία; Άποψη μου άμεσα αλλαγή με κάποιο άλλο λάδι χωρίς κανένα πρόσθετο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το προσθετο το ειχα βαλει στην προηγουμενη αλλαγη αλλα εχεις ισχυη 50000 οποτε θεωρητικά ακο.η προστατεύει! Τα λαδια τα εχω 1000 χλμ, και με τα προηγούμενα ειχα τις ιδιες! Με το που παει η βελονα σε αυτα τα χλμ ειναι θέμα 2-3 λεπτων αυτην η θερμοκρασία! 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , SkyNet said:

Πολύ υψηλές θερμοκρασίες λαδιού. Μετά από πόση ώρα σε αυτές τις ταχύτητες ανεβαίνει τόσο πολύ η θερμοκρασία; Άποψη μου άμεσα αλλαγή με κάποιο άλλο λάδι χωρίς κανένα πρόσθετο


Sent from my iPhone using Tapatalk

:thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Το προσθετο το ειχα βαλει στην προηγουμενη αλλαγη αλλα εχεις ισχυη 50000 οποτε θεωρητικά ακο.η προστατεύει! Τα λαδια τα εχω 1000 χλμ, και με τα προηγούμενα ειχα τις ιδιες! Με το που παει η βελονα σε αυτα τα χλμ ειναι θέμα 2-3 λεπτων αυτην η θερμοκρασία! 


Δοκίμασε αλλά λάδια λοιπόν.
Castrol ή Mobil1 είναι και τα 2 πολύ καλές επιλογές


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

όταν είχε παρατηρηθεί και στα polo αυτό μετά την αναβάθμιση είχα πάρει το vcds παραμασχαλα μαζι με τον πατέρα μου και πήγαμε δοκιμή κατακαλοκαιρο και 37 εξωτερική και τελικιασμενο το αμάξι και δεν είχα δει ποτε τις θερμοκρασίες των άλλων αλλά εγώ έβαζα aral στο δικό μου όχι castrol ή κάτι άλλο.τις ακριβείς μετρήσεις που είχα δει δεν τις θυμάμαι κάπου εδώ μέσα θα είναι!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.