Jump to content
VWmk6

Golf 6 1.6 Tdi - Θερμοκρασία Λαδιού [Ανοιχτή Συζήτηση]

Recommended Posts

Εχω δοκιμασει castrol edge 5w30 

Aral 5w30  και τωρα liqui moly 5w40.. οποτε δε νομιζω να φταει τοτο το λαδι. Ολα την ιδια συμπεριφορα μου βγαζανε! 

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοεις τον αισθητηρα που ειναι στο καρτερ τον εχω αλλαξει ! Εκτος και αν υπάρχει και αλλος...

Link to comment
Share on other sites

Η θερμοκρασία του λαδιου και του νερού θα πρεπει να ειναι κοντα και να ακολουθει η μια την άλλη με μικρη αδράνεια.

Μου φαινεται πολύ παράξενο πάντως, για να έχεις θερμοκρασία λαδιου 120 βαθμούς σημαινει οτι ολο το μοτέρ σου εσωτερικά ειναι σε αυτη τη θερμοκρασία, θα ανέβαινε και η θερμοκρασία του νερού ψηλά (εκτός αν οι υψηλές θερμοκρασίες λαδιου δεν εχουν μεγάλη διαρκεια).

Θα βοηθουσε αν μπορούσες να δεις την θερμοκρασία του νερού (την πραγματική οχι του οργάνου) την ωρα που εχεις υψηλές θερμοκρασίες λαδιου.

Μεσα στην πόλη ή με χαλαρή οδήγηση είσαι πάλι ψηλά ή παιζεις γύρω στους 95-100 βαθμούς;

Αν το αφήσεις στο ρελάντί για ωρα (ειτε απο ζεστό ή απο κρύο) σε ποια θερμοκρασία σταθεροποιείται το λάδι;

Πολλα ρωτάω εε;

:lol:

 

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου @kapnias οταν το αφηνω στο ρελαντι , να κρυώσει η θερμοκρασια λαδιου πεφτει αναλογα και με τις καιρικεσ συνθηκεσ 96-98 βαθμους.. σε χαλαρες διαδρομές εχω 100-107 εφοσον παω μεχρι 110 χλμ/ωρα .. στα 150 σταθερα ανεβαινω στους 114-123 και σε τελικιασματα εχω 127 το λιγοτερο αλλα φτανω 135-136 ..! 

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ειναι καλές οι θερμοκρασίες σου.

Και λέω μάλλον γιατί και το δικό μου σε χαλαρή οδήγηση παίζει 93-100 σε ανηφορικά κομματια φτάνει μεχρι 107 και δυστυχώς δεν εχω κάτι αλλο να πω γιατι ουδέποτε το έχω τελικιάσει και  δεν εχω πάει πουθενα με πάνω απο 150 για παραπάνω απο λίγα δευτερόλεπτα  γιατι οι διαδρομές μου ειναι Ρέθυμνο Χανιά.

Θα πρέπει να απαντήσει κάποιος που μένει σε ηπειρωτική Ελλαδα.

:unknw:

Σημερα που γυριζα απο τη δουλεια και δεν ειχε κινηση, πηγαινα με 120 σταθερα και ειδα οτι οι θερμοκρασια του λαδιου ήταν στους 96-97 με εξωτερικη θερμοκρασια 22βαθμους.

Απο κατανάλωση λαδιού πώς πάς; Το μονο που μπορει να σου ανεβάζει τοσο τη θερμοκρασια λαδιου (αν είναι πραγματική) ειναι φθορά στα ελατήρια πράγμα απιθανο για ενα diesel τετοιας ηλικιας.

Κυκλοφορουν κατι θερμόμετρα υπερύθρων, θα μετρήσω τη θερμοκρασια στο καρτερ στο δικό μου για να το συγκρίνω με την ενδειξη του οργάνου και θα σου πω.

20170527_154718.jpg

Edited by kapnias
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα εχω κ εγω παρομοιο προβλημα με την θερμοκρασια λαδιου σε 1,4 tsi 122. Με 120χλμ/ωρα εχει 104-105 βαθμους ενω αματο ζορισω εχω δει 120 ανετα. Συζητησα με πολλους για το αν αξιζει να αλλαξω πυκνοτητα λιπαντικου κ οι πιο πολλοι ειπαν οχι. Στο ψαξε ψαξε σκεφτηκα πως ισως να χρειαζεται να αλλαξω ψυγειο λαδιου με μεγαλυτερο. Γνωριζει κατι κανεις επι τουτου;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο, 504 5w30 βάζε πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Καλο βραδάκι παιδιά, το ίδιο πρόβλημα εχω και εγω... Το δικο μου ποτε δεν ανεβαζε περισσότερο απο 101-102 τωρα αυτοι οι αριθμοί είναι σε νορμάλ οδηγηση.. Εχω δει και 118... Παλιά δεν ήταν έτσι... Βρήκε καποιος λυση??? 

Edited by stratis3098
Link to comment
Share on other sites

Just now, stratis3098 said:

Καλο βραδάκι παιδιά, το ίδιο πρόβλημα εχω και εγω... Το δικο μου ποτε δεν ανεβαζε περισσότερο απο 101-102 τωρα αυτοι οι αριθμοί είναι σε νορμάλ οδηγηση.. Εχω δει και 118... Παλιά δεν ήταν έτσι... Βρήκε καποιος λυση??? 

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/12/2018 at 2:15 ΠΜ, Ilias87 said:

Καλημερα εχω κ εγω παρομοιο προβλημα με την θερμοκρασια λαδιου σε 1,4 tsi 122. Με 120χλμ/ωρα εχει 104-105 βαθμους ενω αματο ζορισω εχω δει 120 ανετα. Συζητησα με πολλους για το αν αξιζει να αλλαξω πυκνοτητα λιπαντικου κ οι πιο πολλοι ειπαν οχι. Στο ψαξε ψαξε σκεφτηκα πως ισως να χρειαζεται να αλλαξω ψυγειο λαδιου με μεγαλυτερο. Γνωριζει κατι κανεις επι τουτου;

Ιδια εχω και εγω.... Παλιά ηταν μια χαρα.. Δεν ανεβαζε περισσότερο απο 101-102... Βρήκατε λύση? 

Link to comment
Share on other sites

Ιδια εχω και εγω.... Παλιά ηταν μια χαρα.. Δεν ανεβαζε περισσότερο απο 101-102... Βρήκατε λύση? 

Οχι λυση δεν εχω βρει. Σκεφτηκα μηπως θελει και κανεναν καθαρισμο καπου αλλα δε ξερω παραπανω πως και τι. Στο ψαξιμο ειμαι ακομα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Αν βαράει 120 βαθμους, καλο είναι να μπει μεγαλυτερο ψυγείο λαδιού. 40 ευρω έχουνε και απλά θα πας σε ρακορα το παλιο να φτιάξει ανταπτορες.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

παντως και σε βενζινη 104 βαθμους πιανει το καλοκαιρι ανετα σε πορεια με 140 σε ταξιδι βλεπω αυτοθς τους βαθμους και εαν το πιεσω βλεπεις πανω απο 110

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παντως και σε βενζινη 104 βαθμους πιανει το καλοκαιρι ανετα σε πορεια με 140 σε ταξιδι βλεπω αυτοθς τους βαθμους και εαν το πιεσω βλεπεις πανω απο 110

Ναι αν το οδηγησεις πιο αγωνιστικα ειχα δει και 122 αλλα δε το πιεσα παραπανω...βεβαια ειχα κ προγραμμα. Πλεον εχω καινουριο μοτερ μαμα και μεχρι 200 που το ανοιξα δεν ειδα πανω απο 110 βαθμους εκτος αν πας ταξιδι σκαστος για ωρα...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Το λάδι του κινητήρα πόσες Κ χλμ έχει γράψει;

Παίζει μεγάλο ρόλο πόσο δουλεμένο είναι το λάδι.

Στο λάδι με την πάροδο του χρόνου-χλμ. μειώνεται η απόδοση του. 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα καθως καινουργιος στο φορουμ ειδα ενα θεμα που και εμενα με απασχολουσε και ειπα να συμμετεχω,εγω εχω το 6αρι GTD και αρκετα βελτιωμενο και θελω να πω οτι απο θερμοκρασιες χωρις πιεση ειμαι γυρω στους 90 εως 98 το πολυ σε πιεση στην autobahn μπορει να δω λαι ως 123,ακομη και Ελλαδα ομως με υψηλες θερμοκρασιες και πιεση δεν εχω δει ποτε πανω απο 125,χησιμοποιω liqui moly supertec 4100 5-30w, φαινονται λιγο υψηλες οι θερμοκρασιες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, manoskarras said:

Καλησπερα καθως καινουργιος στο φορουμ ειδα ενα θεμα που και εμενα με απασχολουσε και ειπα να συμμετεχω,εγω εχω το 6αρι GTD και αρκετα βελτιωμενο και θελω να πω οτι απο θερμοκρασιες χωρις πιεση ειμαι γυρω στους 90 εως 98 το πολυ, σε πιεση στην autobahn μπορει να δω και ως 123,ακομη και Ελλαδα ομως με υψηλες θερμοκρασιες και πιεση δεν εχω δει ποτε πανω απο 125,χρησιμοποιω liqui moly supertec 4100 5-30w, φαινονται λιγο υψηλες οι θερμοκρασιες.

 

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου BiTDi στην Ελλάδα οι θερμοκρασίες που βλέπω είναι πέριξ των 100 C (+-4 C) με κανονική ταχύτητα και σε συνθήκες ανηφόρας ή πίεσης έχω δει έως 120 C (σε μία περίπτωση καλοκαίρι με 36 C εξωτερική θερμοκρασία και πίεση σε ανηφόρες, είδα έως 123 C).

Όλα τα παραπάνω με λάδια Castrol Edge Professional III 5W-30 VW 507 00. Στην επόμενη αλλαγή (εντός Ιουνίου) θα χρησιμοποιηθούν τα Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00, θα παρατηρήσω αλλαγές στις θερμοκρασίες, εάν υπάρξουν βέβαια.

Υ.Γ: Πόσο βελτιωμένο και πόσο καιρό αφήνεις τα λάδια στο μοτέρ;

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προγραμμα  αλλα τσιταρισμενο και οχι καποιο μετριοπαθες,εισαγωγη,αγελαδα cp4 hpfp metering valve upgrade και γενικως ψαχνομαι με οτιδηποτε δεν θα με επηρεασει το TUV,στην Ελλαδα χωρις dpf θα μπορουσαμε να το πιεσουμε και αλλο, για μεγαλυτερο Turbo δεν το βλεπω καθως αρχιζω μελλοντικα και εχω βλεψεις για 30tdi που εκει μπορεις να δεις πραγματικο αποτελεσμα,ενδεικτικα και χωρις υπερβολες απο τελικες βλεπω απο 245 -250 κοντερ, δλδ σπαει σχεδον την 6η το αμαξι ειναι dsg ,τα λαδια τα αφηνω το πολυ μεχρι 10.000,τα αμαξια μας θα επρεπε να εχουν ψυγειο λαδιου πασχουμε εκει θελει συνεχεια να βλεπεις θερμοκρασιες..

Edited by manoskarras
Link to comment
Share on other sites

Εχει ψυγειο λαδιου το αυτοκινητο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προγραμμα  αλλα τσιταρισμενο και οχι καποιο μετριοπαθες,εισαγωγη,αγελαδα cp4 hpfp metering valve upgrade και γενικως ψαχνομαι με οτιδηποτε δεν θα με επηρεασει το TUV,στην Ελλαδα χωρις dpf θα μπορουσαμε να το πιεσουμε και αλλο, για μεγαλυτερο Turbo δεν το βλεπω καθως αρχιζω μελλοντικα και εχω βλεψεις για 30tdi που εκει μπορεις να δεις πραγματικο αποτελεσμα,ενδεικτικα και χωρις υπερβολες απο τελικες βλεπω απο 245 -250 κοντερ, δλδ σπαει σχεδον την 6η το αμαξι ειναι dsg ,τα λαδια τα αφηνω το πολυ μεχρι 10.000,τα αμαξια μας θα επρεπε να εχουν ψυγειο λαδιου πασχουμε εκει θελει συνεχεια να βλεπεις θερμοκρασιες..
Ποιο μοτέρ έχεις και πάει τόσο; Ποια είναι τα νέα νούμερα ισχύος; Έχει ψυγείο λαδιού εννοείται...
Εχει ψυγειο λαδιου το αυτοκινητο


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι, αυτό ξέρω κι εγώ...

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα liqui moly σηκωνουν παραπανω θερμοκρασιες και δεν αντεχουν για πολλες χιλιαδες χλμ. Τσεκαρισμενο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Ilias87 said:

Τα liqui moly σηκωνουν παραπανω θερμοκρασιες και δεν αντεχουν για πολλες χιλιαδες χλμ. Τσεκαρισμενο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

καλησπέρα...πως το έχεις τσεκάρει δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.