Jump to content
stavros geoldasis

Υπερκυβισμος....

Recommended Posts

Καλησπερα θελω να μου λυσετε μια απορια οποιος ξερει εχουμε 2 κορμους γεματους ο ενας 1.6 ο αλλος 1.8 και οι 2 φορανε μπιελες ιδιο μακρος 144mm ιδια διαμετρο εμβολου 81mm ιδιο πυρο 20mm και η μονη διαφορα ειναι στο στροφαλο ο ενας εχει διαδρομη 77.4mm και ο αλλος 86.4mm πως μπορεσει να γινει υπερκυβισμος χωρις να χτυπησουν τα εμβολα στο καπακι που ειναι η διαφορα στο υψος των εμβολων η στο υψος του κορμου ? Μη μου πειτε βαλε ενα 20ντ και εισαι κομπλε δεν απαιτω απο ολους να ξερουν απλα οποιος ξερει σιγουρα και με βοηθησει θα το εκτιμησω ευχαριστω και αν εχετε την απορια τι θελω να κανω θελω να φτιαξω τον κορμο μου αλεξισφαιρο με σωθικα απο s3 με bam μοτερ και να τουρμπισω η να του βαλω εμβολα ατμοσφαiρικα να ανεβει και αλλο η συμπιεση αφου υπερκυβιστει πρωτα και παλι ευχαριστω.

Edited by stavros geoldasis
Link to comment
Share on other sites

Αν τα μπλοκ ειναι ιδια, η διαφορα ειναι στα πιστονια τα οποια του 1.8 ειναι κοντυτερα, αν τα μπλοκ ειναι διαφορικα στο υψος τοτε το 1.8 ειναι ψιλοτερο. Αν δεν το εχει κανει κανενας πρεπει να λυσεις και να μετρησεις, και μετα το αλλο, θα κατσει ο στροφαλος του 1.8  μεσα στο μπλοκ του 1.6??

πχ

Στο golf 3 τα μπλοκ του 1.4 με τον 1.6 ειναι ιδια, και απλα περνεις τα σωθηκα του 1.6 τα βαζεις στον 1.4 και τον υπερκυβιζεις.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

 Ιδια πιστονια, κοντυτερες μπιελες, μακρυτερη διαδρομη στροφαλου . Αυτος ειναι ο συνηθης υπερκυβισμος εαν το επιτρεπει η κατασκευη του μπλοκ .

Link to comment
Share on other sites

τσεκαρε το στροφαλο απο τον BCB.ισως δεις κατι που σ αρεσει ;)

καποτε ενα πουλακι μου πε οτι ειναι απο τους καλυτερους που εφτιαξε ποτε η vw

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

τσεκαρε το στροφαλο απο τον BCB.ισως δεις κατι που σ αρεσει ;)

καποτε ενα πουλακι μου πε οτι ειναι απο τους καλυτερους που εφτιαξε ποτε η vw

Εχω εναν στον σαλονι μου!! :)  Απο aus ειναι αλλα ειναι ιδιοι. 

Link to comment
Share on other sites

Ο στροφαλος από το 1.8 μπαίνει κουτί η δουλειά είναι που είναι η διαφορά στο ύψος των εμβολων η στο ύψος του κορμού εφόσον οι μπιέλες είναι ιδιο μακρος; Δεν θέλω να βάλω στρόφαλο από bcb η aus γτ είναι 1.6 εγώ θέλω να υπερκυβισω στο 1.8 μιας και έχουν αντοχή στο στροφαρισμα αποδεδειγμενα εφόσον κάτι 20ντ κατεβάζουν 8000+ ενταξει παίζει ρόλο και το καπάκι στο στροφαρισμα αλλά πιστεύω ότι 7500 θα μπορέσω να στροφαρισμα μόνο με στρόφαλο και εμβολομπιελες. Οπότε πρέπει να μετρήσω τα 2 μπλοκ για να δω αν γίνεται έτσι κατευθείαν αλλιώς πρέπει να βρω πιο κοντά έμβολα ευχαριστώ για τη βοήθεια αν ξέρει κάποιος κάτι άλλο ευπρόσδεκτη κάθε βοήθεια.

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, stavros geoldasis said:

Ο στροφαλος από το 1.8 μπαίνει κουτί η δουλειά είναι που είναι η διαφορά στο ύψος των εμβολων η στο ύψος του κορμού εφόσον οι μπιέλες είναι ιδιο μακρος; Δεν θέλω να βάλω στρόφαλο από bcb η aus γτ είναι 1.6 εγώ θέλω να υπερκυβισω στο 1.8 μιας και έχουν αντοχή στο στροφαρισμα αποδεδειγμενα εφόσον κάτι 20ντ κατεβάζουν 8000+ ενταξει παίζει ρόλο και το καπάκι στο στροφαρισμα αλλά πιστεύω ότι 7500 θα μπορέσω να στροφαρισμα μόνο με στρόφαλο και εμβολομπιελες. Οπότε πρέπει να μετρήσω τα 2 μπλοκ για να δω αν γίνεται έτσι κατευθείαν αλλιώς πρέπει να βρω πιο κοντά έμβολα ευχαριστώ για τη βοήθεια αν ξέρει κάποιος κάτι άλλο ευπρόσδεκτη κάθε βοήθεια.

   Τα κυβικα μιας μηχανης βρισκονται ως εξης : Διαμετρος πιστονιου * διαμετρος πιστονιου * διαδρομη μπιελας * 3,1416 .Αυτο ισχυει για τετρακυλινδρα . Για καθε εξτρα κυλινδρο προσθετεις στο αποτελεσμα αυτο , 25% . Δηλαδη εαν μιλαγαμε για εξακυλινδρο θα προσθεταμε 50% ενω για τρικυλινδρο θα αφαιρουσαμε 25% κτλ .

Στην δικη σου περιπτωση τωρα :

Το 1,6 : 8,1*8,1*7,74*3,1416= 1595,38 κ.ε.

Το 1,8 : 8,1*8,1*8,64*3,1416= 1780,88 κ.ε.

Σαν νουμερα διαμετρου τα πιστονια ειναι ιδια . Η διαφορα μαλλον , εφ οσων οι μπιελες ειναι ιδιος σε μηκος και ο στροφαλος μπαινει κουτι οπως λες , ειναι καθαρα στην διαδρομη του στροφαλου ,εχει μεγαλυτερο "βυθισμα" γιαυτο και η μεγαλυτερη διαδρομη .

Link to comment
Share on other sites

Οπότε σύμφωνα με τα λεγόμενα σου αν βάλω το στρόφαλο από 1.8 με το μιζαρισμα θα χτυπήσουν όλα πανω στις βαλβιδες άρα τι κάνουμε σε αυτή την περιπτωση; κοντοτερες μπιελες η πιο κοντα έμβολα σε αυτή τη διάμετρο;

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, stavros geoldasis said:

Οπότε σύμφωνα με τα λεγόμενα σου αν βάλω το στρόφαλο από 1.8 με το μιζαρισμα θα χτυπήσουν όλα πανω στις βαλβιδες άρα τι κάνουμε σε αυτή την περιπτωση; κοντοτερες μπιελες η πιο κοντα έμβολα σε αυτή τη διάμετρο;

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 Ειναι σιγουρο οτι βρισκουν τα πιστονια στις βαλβιδες εαν μπουν ολα οπως εχουν ; Εαν βαλεις δηλαδη πιστονια,μπιελα και στροφαλο απο 1,8 ; Εαν ναι, θελεις κοντυτερες μπιελες , αλλα οχι τοσο κοντες που να βρισκουν στα κομβια του στροφαλου στο κατω νεκρο σημειο .

Edit : Ειναι σιγουρο οτι κανουν τα πιστονια ;

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Αν ο κορμός από το 1.8 είναι ψηλότερος από τον δικό μου κατά 9mm όσο δλδ είναι η διαφορά στις διαδρομές τότε θα χτυπήσουν πάνω σίγουρα αν οι κορμοι είναι ίδιοι τότε τα έμβολα απο το 1.8 είναι πιο κοντα και μπορώ να τα βαλωκαι γω τα έμβολα είναι ίδια 81mm διάμετρο και πυρο 20mm γτ το δικό μου που είναι 1.6 φοράει 20mm πυρο η δουλειά είναι να βρω τις διαστάσεις από όλα για να δω διάφορες.

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, stavros geoldasis said:

Αν ο κορμός από το 1.8 είναι ψηλότερος από τον δικό μου κατά 9mm όσο δλδ είναι η διαφορά στις διαδρομές τότε θα χτυπήσουν πάνω σίγουρα αν οι κορμοι είναι ίδιοι τότε τα έμβολα απο το 1.8 είναι πιο κοντα και μπορώ να τα βαλωκαι γω τα έμβολα είναι ίδια 81mm διάμετρο και πυρο 20mm γτ το δικό μου που είναι 1.6 φοράει 20mm πυρο η δουλειά είναι να βρω τις διαστάσεις από όλα για να δω διάφορες.

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Για κοιτα εδω : http://www.not2fast.com/vw/stuff/vw_engines.shtml

Για το 1.8 20V  και για το απλο 1,8 λεει οτι εχει block height (υψος) 220 . Μετρα και το δικο σου . Εαν ειναι τοσο , κανουν .

Edit : Block Height measured from block face to crankshaft centerline.

 Το υψος μετρηθηκε απο το πανω μερος του κυλινδρου εως το κεντρο του στροφαλου .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , O Palios said:

   Τα κυβικα μιας μηχανης βρισκονται ως εξης : Διαμετρος πιστονιου * διαμετρος πιστονιου * διαδρομη μπιελας * 3,1416 .Αυτο ισχυει για τετρακυλινδρα . Για καθε εξτρα κυλινδρο προσθετεις στο αποτελεσμα αυτο , 25% . Δηλαδη εαν μιλαγαμε για εξακυλινδρο θα προσθεταμε 50% ενω για τρικυλινδρο θα αφαιρουσαμε 25% κτλ .

Στην δικη σου περιπτωση τωρα :

Το 1,6 : 8,1*8,1*7,74*3,1416= 1595,38 κ.ε.

Το 1,8 : 8,1*8,1*8,64*3,1416= 1780,88 κ.ε.

Σαν νουμερα διαμετρου τα πιστονια ειναι ιδια . Η διαφορα μαλλον , εφ οσων οι μπιελες ειναι ιδιος σε μηκος και ο στροφαλος μπαινει κουτι οπως λες , ειναι καθαρα στην διαδρομη του στροφαλου ,εχει μεγαλυτερο "βυθισμα" γιαυτο και η μεγαλυτερη διαδρομη .

Αυτά  που  γράφεις  περί  +25%  και  +50%  και  -25%   πρέπει  να  είναι  δικές σου  διαπιστώσεις.

Στερεομετρία: όγκος  κυλίνδρου = ακτίνα2^ Χ π Χ ύψος. V= r2^ X π X h

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, TASOS M, said:

Αυτά  που  γράφεις  περί  +25%  και  +50%  και  -25%   πρέπει  να  είναι  δικές σου  διαπιστώσεις.

Στερεομετρία: όγκος  κυλίνδρου = ακτίνα2^ Χ π Χ ύψος. V= r2^ X π X h

1.2 tdi : 7.95*7.95*8,05*3,1416 = 1598,38 -25% = 1198,79 ητοι 1199 κ.ε.  ,οπως ακριβως ειναι το γνωστο τρικυλινδρο μας . Χωρις την αφαιρεση του 25% μας κανει 1598 κ.ε οπως ακριβως ειναι το γνωστο 1,6αρι μοτερ .

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=234762

τεχνικα χαρακτηριστικα του 1,2

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=252450

και του 1,6 εδω .

Αν κανω καπου λαθος σε καποια μετρηση κυβικων μηχανης ,ειμαι ολος αυτια !!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

46 λεπτά πριν , O Palios said:

1.2 tdi : 7.95*7.95*8,05*3,1416 = 1598,38 -25% = 1198,79 ητοι 1199 κ.ε.  ,οπως ακριβως ειναι το γνωστο τρικυλινδρο μας . Χωρις την αφαιρεση του 25% μας κανει 1598 κ.ε οπως ακριβως ειναι το γνωστο 1,6αρι μοτερ .

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=234762

τεχνικα χαρακτηριστικα του 1,2

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=252450

και του 1,6 εδω .

Αν κανω καπου λαθος σε καποια μετρηση κυβικων μηχανης ,ειμαι ολος αυτια !!

Αναφέρω  ότι  ο  όγκος  κυλίνδρου  είναι  το  τετράγωνο  της  ακτίνας επί π επί  ύψος.

Πουθενά  δεν  αναφέρεται, σε  καμία  βιβλιογραφία,    ότι  ο όγκος  προκύπτει από  το  τετράγωνο της  διαμέτρου επί π επί ύψος συν πλην  ποσοστό %. Αυτός  ο  τρόπος  είναι  μια  αυθαίρετη  δική σου  διαπίστωση.


Link to comment
Share on other sites

On 6/11/2016 at 2:33 ΜΜ, TASOS M, said:

Αναφέρω  ότι  ο  όγκος  κυλίνδρου  είναι  το  τετράγωνο  της  ακτίνας επί π επί  ύψος.Πουθενά  δεν  αναφέρεται, σε  καμία  βιβλιογραφία,    ότι  ο όγκος  προκύπτει από  το  τετράγωνο της  διαμέτρου επί π επί ύψος συν πλην  ποσοστό %. Αυτός  ο  τρόπος  είναι  μια  αυθαίρετη  δική σου  διαπίστωση.

Δεν διαφωνω στην γεωμετρια . Αλλα εδω για να βρεις τον συνολικο κυλινδρισμο μιας μηχανης δεν μπορεις να το εφαρμοσεις αυτο που λες . Εαν ισχυε αυτο που λες ( που ισχυει αλλα οχι εδω ) τοτε επρεπε να κανουμε 7,95*7,95*8,05*3,1416 επι 3  κυλινδρους μετα ;;; Πως θα βγαλεις τον κυβισμο μιας μηχανης εσυ βασει τριγωνο/γεωμετριας ;

 

On 6/11/2016 at 2:03 ΜΜ, DubbeR_ChRoniS said:

σορρυ για το οφτοπικ αλλα γιατι δε βρισκω τον κινητηρα μου ρε φουστη

Τι μοτερ εχεις Χρονη ;

 

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί  πρέπει  να  χρησιμοποιηθεί  η  διάμετρος  και  όχι  η  ακτίνα  που  είναι  και  το  σωστό;

R2 x Π x Η x 4 = (D/2) 2 x Π x Η x 4 = D/2 x D/2 x Π x Η x 4 =

= D x D/4 x Π x Η x 4 = D x D x Π x Η

R= ακτίνα

Π= 3,14159.......

Η= ύψος

D= διάμετρος

 

Edited by TASOS M,
Link to comment
Share on other sites

ΤασοΜ ο Παλιός χρησιμοποιεί τη διάμετρο στο τετράγωνο όποτε παίρνει το τετραπλάσιο του όγκου του κυλίνδρου, δηλαδή κατευθείαν τον κυβισμό του τετρακύλινδρου. Έπειτα προσθαφερει 25% για κάθε κύλινδρο.

Είναι ακριβώς το ίδιο.

 

Παλιε με τον τύπο που λέει ο ΤασοςΜ χρησιμοποιείται η ακτίνα (το μισό της διαμέτρου) και προκύπτει ο όγκος του ενός κυλίνδρου. Μετά πολλαπλασιάζεις με τον αριθμό κυλίνδρων.

Για τετρακυλινδρους ο τρόπος σου είναι πιο εύκολος.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, TASOS M, said:

Γιατί  πρέπει  να  χρησιμοποιηθεί  η  διάμετρος  και  όχι  η  ακτίνα  που  είναι  και  το  σωστό;

R2 x Π x Η x 4 = D/22 x Π x Η x 4 = D/2 x D/2 x Π x Η x 4 =

 

= D x D/4 x Π x Η x 4 = D x D x Π x Η

 

R= ακτίνα

Π= 3,14159.......

Η= υψος

D= διάμετρος

 

Δηλαδη στην δικη μου μηχανη που εχει διαμετρο πιστονιου 7,95 εκ. και διαδρομη στροφαλου 8,05 εκ. πως θα εβγαζες τον συνολικο κυλινδρισμο ;

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , TASOS M, said:

Γιατί  πρέπει  να  χρησιμοποιηθεί  η  διάμετρος  και  όχι  η  ακτίνα  που  είναι  και  το  σωστό;

R2 x Π x Η x 4 = (D/2) 2 x Π x Η x 4 = D/2 x D/2 x Π x Η x 4 =

= D x D/4 x Π x Η x 4 = D x D x Π x Η

R= ακτίνα

Π= 3,14159.......

Η= ύψος

D= διάμετρος

 

Οι κατασκευαστές ανακοινώνουν διάμετρο. Είναι λίγο πιο εύκολος ο άλλος τρόπος.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Aramis said:

ΤασοΜ ο Παλιός χρησιμοποιεί τη διάμετρο στο τετράγωνο όποτε παίρνει το τετραπλάσιο του όγκου του κυλίνδρου, δηλαδή κατευθείαν τον κυβισμό του τετρακύλινδρου. Έπειτα προσθαφερει 25% για κάθε κύλινδρο.

Είναι ακριβώς το ίδιο.

 

Παλιε με τον τύπο που λέει ο ΤασοςΜ χρησιμοποιείται η ακτίνα (το μισό της διαμέτρου) και προκύπτει ο όγκος του ενός κυλίνδρου. Μετά πολλαπλασιάζεις με τον αριθμό κυλίνδρων.

Για τετρακυλινδρους ο τρόπος σου είναι πιο εύκολος.

Ακριβως. Τα κανω απλοποιημενα , δεν κατεχω καλα τριγωνομετριες . Πολλες προσθαφαιρεσεις ...

Βρισκω το τετρακυλινδρο συνολο και μετα προσθετω η αφαιρω κυλινδρους .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.