Guest Polakias TDI Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 Είναι η δεύτερη φορά στα 30.000χλμ. & λίγο προτού πραγματοποιήσω το δεύτερο service που απαιτείται να συμπληρώσω τη στάθμη του ψυκτικού υγρού. Και την πρώτη φορά συμπλήρωσα πριν πραγματοποιήσω το πρώτο service, μου είπαν πως ήθελε συμπλήρωση. Συμβαίνει και σε άλλους; Είναι φυσιολογικό να πέφτει η στάθμη όταν θεωρητικά αναφερόμαστε σε κλειστό κύκλωμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 1 minute ago, Polakias TDI said: Είναι η δεύτερη φορά στα 30.000χλμ. & λίγο προτού πραγματοποιήσω το δεύτερο service που απαιτείται να συμπληρώσω τη στάθμη του ψυκτικού υγρού. Και την πρώτη φορά συμπλήρωσα πριν πραγματοποιήσω το πρώτο service, μου είπαν πως ήθελε συμπλήρωση. Συμβαίνει και σε άλλους; Είναι φυσιολογικό να πέφτει η στάθμη όταν θεωρητικά αναφερόμαστε σε κλειστό κύκλωμα; Οχι δεν ειναι φυσιολογικο . Η χανεις ,πραγμα κακο , η το εξατμισες , πραγμα κακο και αυτο . Αλλαξες ποτε ; Εγω το αλλαζω ανα 10.000 και εχω το κεφαλι μου ησυχο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 Πώς στο καλό το εξάτμισα ρε γαμώτο; Αυτό σημαίνει πως με κάποιον τρόπο προκαλώ αυξημένες ανάγκες ψύξης του κινητήρα και πίστεψέ με, με τον τρόπο που οδηγώ, δεν το κάνω. Δεν έχω αλλάξει υγρά ψυγείου, όχι, αλλά αν είναι να αλλάζω πριν την ώρα τους 1.000.000 πράγματα στο αυτοκίνητο προληπτικά, σκεφτομαι μήπως πρέπει να αγοράσω ακόμα ένα ίδιο Polo... Αρχίζω να τα "ξαναπαίρνω" με το αυτοκίνητο (μου). Ασχέτως με το παρόν θέμα και σχετικά με το DPF, 2-3 μέρες πριν μου έλεγε ξάδερφός μου που αγόρασε Κόρσα πετρελαιο πως στα 4000χλμ. δεν του έχει κάνει ούτε μια φορά αναγέννηση. Και είναι σίγουρος, γιατί σε αντίθεση με εμάς, έχει ενδεικτική λυχνία που του δείχνει πότε κάνει αναγέννηση. Ας μην το αναπτύξουμε εδώ, αλλά τι να πω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 (edited) 16 minutes ago, Polakias TDI said: Πώς στο καλό το εξάτμισα ρε γαμώτο; Αυτό σημαίνει πως με κάποιον τρόπο προκαλώ αυξημένες ανάγκες ψύξης του κινητήρα και πίστεψέ με, με τον τρόπο που οδηγώ, δεν το κάνω. Δεν έχω αλλάξει υγρά ψυγείου, όχι, αλλά αν είναι να αλλάζω πριν την ώρα τους 1.000.000 πράγματα στο αυτοκίνητο προληπτικά, σκεφτομαι μήπως πρέπει να αγοράσω ακόμα ένα ίδιο Polo... Αρχίζω να τα "ξαναπαίρνω" με το αυτοκίνητο (μου). Ασχέτως με το παρόν θέμα και σχετικά με το DPF, 2-3 μέρες πριν μου έλεγε ξάδερφός μου που αγόρασε Κόρσα πετρελαιο πως στα 4000χλμ. δεν του έχει κάνει ούτε μια φορά αναγέννηση. Και είναι σίγουρος, γιατί σε αντίθεση με εμάς, έχει ενδεικτική λυχνία που του δείχνει πότε κάνει αναγέννηση. Ας μην το αναπτύξουμε εδώ, αλλά τι να πω... Ακριβως αυτο εννοω ,δυστυχως εχεις αυξημενες θερμοκρασιες αλλα προσεξε υποθετικα μιλαμε εαν εχει εξατμιστει . Δεν εγινε διαγνωση . Τα 10.000 δεν ειναι πριν την ωρα τους ,ειναι μια σχεδον κανονικη αλλαγη εαν υπολογισεις οτι ο μεσος Ελληνας δεν ξεπερνα τα 15.000 χιλιομετρα τον χρονο και αυτα κανονικα αλλαζονται καθε χρονο . * Το Κορσα μαλλον η εχει σε διαφορετικο ποσοστο σταχτης την εκκινηση της αναγεννησης η πες του να κοιταξει το συστημα συντομα γιατι κατι δεν δουλευει και θα παρει μηχανη στα χερια . Και σε εμας εχει λυχνια αλλα αναβει στο 75% οταν ειναι να κανεις υποχρεωτικη αναγεννηση μεσω εγκεφαλου γιατι δεν μπορει μονο του πλεον . Edit : διαφορετικος χρωματισμος . Edited November 7, 2016 by O Palios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 (edited) 1 hour ago , Polakias TDI said: Είναι η δεύτερη φορά στα 30.000χλμ. & λίγο προτού πραγματοποιήσω το δεύτερο service που απαιτείται να συμπληρώσω τη στάθμη του ψυκτικού υγρού. Και την πρώτη φορά συμπλήρωσα πριν πραγματοποιήσω το πρώτο service, μου είπαν πως ήθελε συμπλήρωση. Συμβαίνει και σε άλλους; Είναι φυσιολογικό να πέφτει η στάθμη όταν θεωρητικά αναφερόμαστε σε κλειστό κύκλωμα; Όταν λέμε κλειστό κύκλωμα δεν σημαίνει σφραγισμένο. Από αυτή τη μπλε βιδωτή (ψιλοβλαμένη) τάπα φεύγει το ψυκτικό, όταν τα μπαρ ανεβούν πάνω από μια ονομαστική τιμή Όταν το παραγεμίζεις δεν μένει επαρκής χώρος διαστολής ανεβαίνει πολύ η πίεση και ανοίγει. Δοκίμασε όταν είναι κρύο να είναι η στάθμη ελάχιστα πιο πάνω από το ΜΙΝ. Το ίδιο ακριβώς κάνει και σε μένα αν το γεμίσω κρύο μέχρι το ΜΑΧ. (Αν το αφήσεις εκεί που είναι στην φωτό δεν πρόκειται να κατέβει πιο κάτω, δοκίμασέ το και εδώ είμαστε) Edited November 7, 2016 by Vassilis63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 5 minutes ago, Vassilis63 said: Όταν λέμε κλειστό κύκλωμα δεν σημαίνει σφραγισμένο. Από αυτή τη μπλε βιδωτή (ψιλοβλαμένη) τάπα φεύγει το ψυκτικό, όταν τα μπαρ ανεβούν πάνω από μια ονομαστική τιμή Όταν το παραγεμίζεις δεν μένει επαρκής χώρος διαστολής ανεβαίνει πολύ η πίεση και ανοίγει. Δοκίμασε όταν είναι κρύο να είναι η στάθμη ελάχιστα πιο πάνω από το ΜΙΝ. Το ίδιο ακριβώς κάνει και σε μένα αν το γεμίσω κρύο μέχρι το ΜΑΧ. (δοκίμασέ το και εδώ είμαστε) Το δοχειο αυτο μεχρι την μεση των min/max παιρνει 1 λιτρο αντιψυκτικο. Δηλαδη εχετε διαστολη 1+ λιτρου σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας μηχανης ; Αποκλειεται . Σε εμενα απο την μεση των min/max κρυο δεν φτανει ουτε το max σε θερμοκρασια λειτουργιας . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 29 λεπτά πριν , O Palios said: Το δοχειο αυτο μεχρι την μεση των min/max παιρνει 1 λιτρο αντιψυκτικο. Δηλαδη εχετε διαστολη 1+ λιτρου σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας μηχανης ; Αποκλειεται . Σε εμενα απο την μεση των min/max κρυο δεν φτανει ουτε το max σε θερμοκρασια λειτουργιας . ποιος μίλησε για ολόκληρο το δοχείο? Από το ΜΙΝ μέχρι το ΜΑΧ η ποσότητα είναι ελάχιστη, θα την μετρήσω ακριβώς και θα επανέλθω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 Το δοχειο αυτο μεχρι την μεση των min/max παιρνει 1 λιτρο αντιψυκτικο. Δηλαδη εχετε διαστολη 1+ λιτρου σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας μηχανης ; Αποκλειεται . Σε εμενα απο την μεση των min/max κρυο δεν φτανει ουτε το max σε θερμοκρασια λειτουργιας . Για λογους ασφαλειας. Εκτος αυτου ειναι χρησιμο στην εξαερωση.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 (edited) 51 minutes ago, Vassilis63 said: ποιος μίλησε για ολόκληρο το δοχείο? Από το ΜΙΝ μέχρι το ΜΑΧ η ποσότητα είναι ελάχιστη, θα την μετρήσω ακριβώς και θα επανέλθω.... 39 minutes ago, nikdev said: Για λογους ασφαλειας. Εκτος αυτου ειναι χρησιμο στην εξαερωση. Στην εικονα του @Polakias TDIτο δοχειο ειναι πολυ κατω απο το min . Αυτο εγινε γιατι η το εχασε σαν διαρροη η το εβρασε και εξατμιστηκε . Ακομα και πανω απο το μεγιστο να το ειχε και ανεβαιναν τα bar στο δοχειο , μολις η σταθμη επανερχοταν στο max η βαλβιδα θα εκλεινε και δεν θα κατεβαινε τοσο κατω το ψυκτικο . Κατι αλλο συμβαινει. Edit : Απο οτι βλεπω , εαν δεν το εχει καθαρισει το δοχειο , δεν βλεπω να εχει ανοιξει η βαλβιδα στο καπακι ,δεν εχει ιχνος ροης αντιψυκτικου το δοχειο απο την πλευρα που πηρε την εικονα . Edited November 7, 2016 by O Palios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 συγνώμη αλλά κάθε χρόνο αλλαγή ψυκτικού δεν είναι υπερβολική;;δεν λέω κάθε 2χρονια καλά είναι αλλά κάθε χρόνο δεν υπάρχει λόγος!!! είσαι λίγο υπερβολικός ρε παλιε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 Η αλλαγή γίνεται κάθε 2 με 3 χρόνια ....Τώρα ο καθένας κάνει ότι νομίζει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 3 hours ago , Vassilis63 said: Δοκίμασε όταν είναι κρύο να είναι η στάθμη ελάχιστα πιο πάνω από το ΜΙΝ. Το ίδιο ακριβώς κάνει και σε μένα αν το γεμίσω κρύο μέχρι το ΜΑΧ. (Αν το αφήσεις εκεί που είναι στην φωτό δεν πρόκειται να κατέβει πιο κάτω, δοκίμασέ το και εδώ είμαστε) @Vassilis63, η στάθμη είναι στο MIN, ίσως ελαχιστότατα πιο πάνω. Θα το προσέχω & θα το αφήσω μέχρι το service που πλησιάζει γρήγορα, είμαι περίεργος να δω αν θα πέσει & άλλο. 1 hour ago , O Palios said: Στην εικονα του @Polakias TDIτο δοχειο ειναι πολυ κατω απο το min . Αυτο εγινε γιατι η το εχασε σαν διαρροη η το εβρασε και εξατμιστηκε . Ακομα και πανω απο το μεγιστο να το ειχε και ανεβαιναν τα bar στο δοχειο , μολις η σταθμη επανερχοταν στο max η βαλβιδα θα εκλεινε και δεν θα κατεβαινε τοσο κατω το ψυκτικο . Κατι αλλο συμβαινει. Edit : Απο οτι βλεπω , εαν δεν το εχει καθαρισει το δοχειο , δεν βλεπω να εχει ανοιξει η βαλβιδα στο καπακι ,δεν εχει ιχνος ροης αντιψυκτικου το δοχειο απο την πλευρα που πηρε την εικονα . @O Palios, η στάθμη είναι στο MIN, ίσως λίγο πιο πάνω, πάντως παίζει στο MIN, όχι παρακάτω (ακόμα). Θα δείξει. Πάντως πάνω από το μέγιστο δεν το είχα γεμίσει ποτέ, στο τέλος του πρώτου service η στάθμη έχω την αίσθηση πως ήταν μεταξύ της πάνω γραμμής του MIN και της κάτω γραμμής του MAX. 17 λεπτά πριν , RAF JOHN said: Η αλλαγή γίνεται κάθε 2 με 3 χρόνια ....Τώρα ο καθένας κάνει ότι νομίζει... Σε υγρά φρένων σίγουρα ισχύει αυτό, για το υγρό ψυγείου δεν το έχω δει στο manual. Αν αναφέρεται κάπου, θα ήθελα να το δω @RAF JOHN αν είναι εύκολο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 Δεν πρόκειται να το δεις πουθενά γραμμένο διότι συμφέρει περισσότερο να υπάρξει φθορά στο ψυγείο (κόστος περίπου 100 ευρώ after market) παρά να σου πουν κάνε αλλαγή για να μην πιάνει μάκα.... Να φανταστείς έχουμε ένα vectra a στην οικογένεια και είχε μέσα ψυκτικό για τουλάχιστον 7 χρόνια και επειδή ήθελα να παίξω λίγο λέω ας κάνω μία αλλαγή.... Βγάζω το κάτω κολάρο του ψυγείου και δεν μπορείς να φανταστείς τι έβγαλε. Άσε που στις ενώσεις των κολάρων με τα μέταλλα είχε πιάσει άλατα. Πάντως δεν είναι κάτι που κοστίζει να το κάνεις 1,5L g12 κάνει 8 με 10 ευρώ συν το νεράκι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 @RAF JOHN σύμφωνος, με έπεισες. Θα το βάλω στο πρόγραμμα για το επόμενο service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted November 7, 2016 Report Share Posted November 7, 2016 8 hours ago , Vassilis63 said: ποιος μίλησε για ολόκληρο το δοχείο? Από το ΜΙΝ μέχρι το ΜΑΧ η ποσότητα είναι ελάχιστη, θα την μετρήσω ακριβώς και θα επανέλθω.... Η ποσότητα ψυκτικού υγρού ανάμεσα στο ΜΙΝ και στο ΜΑΧ σε POLO 1.4 TDI ( πιθανότατα ισχύει το ίδιο και σε άλλα VW) είναι 200ml ακριβώς μετρημένο με σύριγγα. Όλο το ψυκτικό είναι περίπου 4 λίτρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 (edited) Από σημερινό μου έλεγχο, η στάθμη έχει πέσει οριακά κάτω από το min. Βάσει των στοιχείων του @Vassilis63 παραπάνω, αυτό είναι κάτι λίγα ml. Παρά ταύτα, λέω αύριο να πάω να αγοράσω ένα μπουκάλι 1.5ltr G13 (αυτό αναφέρει το manual) από αντιπροσωπεία για παν ενδεχόμενο. Ξέρει κανείς τιμή ή αν μπορώ να το βρω & κάπου εκτός αντιπροσωπείας; Υποθέτω πως είναι αυτό της φωτογραφίας. Edited November 13, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 Εγω το πηρα απο αντιπροσωπεια της seat νομιζω 13€ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 1 ώρα πριν , Polakias TDI said: Από σημερινό μου έλεγχο, η στάθμη έχει πέσει οριακά κάτω από το min. Βάσει των στοιχείων του @Vassilis63 παραπάνω, αυτό είναι κάτι λίγα ml. Παρά ταύτα, λέω αύριο να πάω να αγοράσω ένα μπουκάλι 1.5ltr G13 (αυτό αναφέρει το manual) από αντιπροσωπεία για παν ενδεχόμενο. Ξέρει κανείς τιμή ή αν μπορώ να το βρω & κάπου εκτός αντιπροσωπείας; Υποθέτω πως είναι αυτό της φωτογραφίας. Μην αγοράζεις τίποτα, βάλε λίγο απιονισμένο νερό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 Αν και δεν ειναι σημαντικη ποσοτητα που σου λειπει αν βαλεις νερο το αραιωνεις κι αλλο. Απο το εργοστασιο ερχεται με την ελαχιστη αποδεκτη αναλογια δλδ 40% αντιψυκτικο και 60% νερο. Γνωμη μου βαλε κατευθειαν αντιψυκτικο. Εχεις περιθωριο μεχρι η αναλογια να παει στο 60% αντιψυκτικο 40% νερο. Πιο κατω ή πιο πανω χαλαει η προστασια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 https://hellafunctional.com/?p=629 30% με 40% αντιψυκτικο και 70% με 60% νερο ειναι το ιδανικο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 https://hellafunctional.com/?p=629 30% με 40% αντιψυκτικο και 70% με 60% νερο ειναι το ιδανικο . Δε ξερω τι λεει ο καθενας και τι τεστ εχει κανει αλλα ακολουθωντας τις οδηγιες του κατασκευαστη αναφερει:η αναλογια αντιψυκτικου προς απεσταγμενο νερο θα ειναι απο 40%-60% εως 60%-40%. Απο 40% και κατω το αντιψυκτικο ή απο 60% και πανω το αντιψυκτικο δεν εξασφαλιζεται η σωστη προστασια που χρειαζεται το ψυγειο κατα τον κατασκευαστη 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 Υπαρχει καπου ενα θεμα ειχα γραψει αναλυτικα και την οδηγια της vw.Το βρηκα το θεμα ειναι στη υποενοτητα golf- κινητηρας-αλλαγη ψυκτικου οξειδωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 14, 2016 Report Share Posted November 14, 2016 Καλημέρες & καλή βδομάδα παιδιά. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Θα περάσω μια βόλτα από συνεργείο, γιατί είδα και κάτι άλλα posts σήμερα για μειωμένες στάθμες (σε Passat νομίζω) & το θεώρησα σημαδιακό! Όπως & να έχει, μια σύντομη βόλτα δεν είναι κακό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted October 27, 2017 Report Share Posted October 27, 2017 Τελικα τι ηταν το προβλημα; Καμια τρομπα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted October 27, 2017 Report Share Posted October 27, 2017 (edited) Καλησπέρα @Χάρης7. Τότε το πρόβλημα δεν ήταν αντλία νερού, όπως στο θέμα που ανέβασε ο Βασίλης πρόσφατα. Έχανε το κύκλωμα νερό από ένα σωληνάκι που συνδέεται στο ψυγείο. Ως προς την στάθμη πλέον είμαι ΟΚ, την ελέγχω βέβαια πολύ συχνά, μιας και όπως φαίνεται και από το πρόβλημα που εμφανίστηκε στον Βασίλη, δεν πρέπει να το αμελούμε. Edited October 27, 2017 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...